18 Юни, 2021 11:55 11 243 86

Край на бензиновите и дизеловите Audi-та след 5 години

  • audi-
  • двигатели с вътрешно горене-
  • електрически автомобили

От 2026 година всички коли на марката ще бъдат само на ток

Край на бензиновите и дизеловите Audi-та след 5 години - 1
Снимки: Audi

Audi не е първият производител, който съобщава, че спира с разработката на традиционните двигатели с вътрешно горене, но пък това не прави новината по-малко тъжна за феновете на този тип моторизация. Според различни издания, последните автомобили с конвенционално задвижване ще бъдат представени през 2026 година.

Край на бензиновите и дизеловите Audi-та след 5 години

Все пак има някаква надежда за малко по-дълъг живот на бензиновите и дизеловите двигатели, тъй като от компанията съобщават, че това ще е годината през която ще бъде представен последният модел, което означава, че поне няколко години след това той ще бъде наличен за покупка.

Край на бензиновите и дизеловите Audi-та след 5 години

Все още от марката не разкриват на кой от моделите ще се падне честта да бъде последният задвижван от двигател с вътрешно горене, но предполагаемо и това ще се разбере скоро. Искаме или не, всеки нов автомобил на „четирите кръга“ след 2026 година ще бъде задвижван единствено от електричество или поне такива са плановете към момента.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Съдията Дред

    48 20 Отговор
    А ние, дето сме свикнали да минаваме над 1000 км дневно, какво да правим ?

    Коментиран от #5, #8, #17, #49, #73

  • 2 не четох стати

    57 12 Отговор
    Лъжат ви, най-добре е на газ и на бензин , иначе трябва да сменяте батерии и други отпадъци и да купувате нови и само да замърсявате природата и да купувате ненужни части!
  • 3 Румен

    32 4 Отговор
    Армията да премине на батерия, а ние че си караме с бензин и нафта.
  • 4 Ток

    79 7 Отговор
    Честито! След още 20-30 години кола с двигател с вътрешно горене няма да съществува. Комуникации на ток, бит на ток, превозни средства на ток и при един военен конфликт единственото, което трябва да се порази, ще е енергопреносната мрежа навсякъде, резултат - животът спира и обратно в каменната ера.

    Коментиран от #9, #84

  • 5 Гошолошо

    37 39 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Ако караш 1000 км на ден и сега не си с Ауди. Дори и Дачиите са по-надеждни от немските недоразумения.

    Коментиран от #36

  • 6 БатП

    33 6 Отговор
    И като минат всички коли на батерии и след 5 години се изчерпат запасите, откъде полезни изкопаеми за нови батерии? Колко ще изкара света така? На 10-15 години смяна трябва. Ако абсолютно всички минат на ток, след още 15 години ще се наложи спешно да започнат да разработват пак ДВГ. Нито електрическата мрежа е готова за подобна промяна, нито технологията е на ниво. Не че съм фен на Ауди, ама да ги правят тия глупости във Вагените.

    Коментиран от #78

  • 7 Педя чов лакхой

    33 7 Отговор
    Една по-студена зима и всички тия електрички ще умират на пътя, а снегорините ще ги избутват в канавките да не пречат на лошите бензинки и дизели. Лошото е, че и доста шофьори и пътници ще ги намират замръзнали в колите когато напролет се стопи снега. Защото батериите, поне засега, хич не ги бива при ниски температури, а точно тогава трябва да се отоплява купето на автомобила.
  • 8 Рено ентусиаст

    12 29 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Няма как да минеш 1000 км с магистрална скорост с кола с двг без да заредиш

    Коментиран от #11, #19, #35

  • 9 САЩ

    31 9 Отговор

    До коментар #4 от "Ток":

    Споко. Това с ел модата е само за европа. Коли с двигатели винаги ще има.

    Коментиран от #13

  • 10 Весел пор

    16 7 Отговор
    Слава богу,че те сега от сервиза не излизат...
  • 11 БатП

    23 10 Отговор

    До коментар #8 от "Рено ентусиаст":

    С Рено наистина няма как. Вземи една дизелова А8 от 2019, резервоар 72 литра без резерва, при 140 гори доста под 7,2/100. И 600 километра да минаваш с резервоар, зареждането отнема 10 минути. За 10 минути батерията едва ще е разбрала, че се зарежда.

    Коментиран от #12, #16, #20

  • 12 Рено ентусиаст

    8 26 Отговор

    До коментар #11 от "БатП":

    на Тесла зареждаш 80% за 15 минути което е екстра

    Коментиран от #14

  • 13 гост

    8 17 Отговор

    До коментар #9 от "САЩ":

    Ти май не си в час , че Форд и ГМ заявиха същото официално , ама за малко по-късно , Форд за 2030 , а ГМ за 2035 !! И то за всички модели , включително тежкотоварни камиони !! Сори ако нараних нежните ти чувства за кюмбетата , хахаха !!

    Коментиран от #18, #80

  • 14 Някой

    31 7 Отговор

    До коментар #12 от "Рено ентусиаст":

    Чудесно, а да си чувал какво става с ресурса на батериите при такъв бърз заряд? А какъв ток се иска за това? Ако всички си включват колите на бърз заряд вечер след работа, то енергопреносната система ще подгъне капачки.

    Коментиран от #22

  • 15 Магарцедес

    22 1 Отговор
    след тази невероятна новина цените на конския и магарешки впряг рязко са се повишили

    Коментиран от #21

  • 16 Ето че сам си отговори на въпроса

    8 19 Отговор

    До коментар #11 от "БатП":

    Като минаваш по 1000 километра на ден, ще си купиш мощен автомобил с голям пробег и бързо зареждане!

    Така или иначе минаваш по 365000 км годишно, значи харчиш по 150 лв за гориво на ден и сменяш автомобил всяка година, дори най-скъпата Тесла ще ти излезе без пари!

    Като заредиш през нощта преди да тръгнеш, точно нищо няма да ти се промени, защото още сегашната Тесла зарежда по 340 км за 10 минути, но на сегашните зарядни станции с мощност 250 kW, а има техническа възможност да зарежда с 350kW, тоест около 500 км за 10 минути.

    През 2012 година, най бързото зареждане на електромобил беше 4 часа за 100 километра.

    До 2030 година, когато ще спрат да продават автомобили с ДВГ, кой знае докъде ще са стигнали скоростите за зареждане!

    Коментиран от #48

  • 17 Ще си смените навиците

    15 13 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    Ще се наложи да се научите да спрете да пикае те поне веднъж на 1000 километра. Не е лошо и да хапнете поне веднъж за толкова километри! То бива диети бива, ама вашето е прекалено! Може ли по цял ден да не пиете вода и да не се храните!

    Коментиран от #37

  • 18 Е то е същото!

    16 1 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    За да спрат продажбите на последните модели през 2030 година, последните нови двигатели трябва да са излезли през 2025 година и дори пет години е малко за да си върнат напълно инвестициите от разработката на този двигател. Някои от двигателите които се продават днес са разработвани преди десетина години и оттогава са променяни само някои периферни системи по тях, но въпреки това са много добри двигатели доказани във времето.
  • 19 Заю Баю

    12 8 Отговор

    До коментар #8 от "Рено ентусиаст":

    Мога да мина и повече от 1000 км.. Имам Мерцедес на газ. Като напълня бутилката с газ и резервоара с бензин ще мина повече от 1100 км. без зареждане.

    Коментиран от #23, #25, #30, #74

  • 20 AC / DC

    8 17 Отговор

    До коментар #11 от "БатП":

    След 5 години всяка батерия ще зарежда на макс за 10 минути

    Коментиран от #54

  • 21 Гошо

    8 3 Отговор

    До коментар #15 от "Магарцедес":

    От край време магарето е ценено, особено женското! За транспорт, за оране, за ядене, пък и ако си на зор можеш да разтовариш топките! Универсална работа!
  • 22 Стига с тези бензиностанции

    3 7 Отговор

    До коментар #14 от "Някой":

    Промили са ви мозъците! Да не мислиш че цената за зареждане на киловатчас на 350 кв зарядна станция и такава на 11 киловата е една и съща?

    Ако пред блока ти или пред службата има 10 бавни зарядни станции на цена 25 стотинки за киловатчас за зареждане и една бърза зарядна станция на цена 80 стотинки за киловатчас плюс 50 стотинки такса за всяка минута, на която автомобилът ти стои на колонката след като батерията се е заредила, на коя колонка ще спреш за зареждане?

    На едната ще са ти необходими 20 минути седмично за зареждане, а на бавната около 6 часа седмично?

    Кое зареждане ще ти отнеме повече време?

    В единия случай като отиваш или си прибираш от работа паркираш до колонката, включваш кабела и доближаваш картата за започване на зареждане и на 30-ата секунда продължаваш към работното място или към къщи. На тръгване ти отнема 10 секунди да изключиш кабела и да го върнеш на местото.


    При бързото зареждане трябва да киснеш 20 минути до колонката и да се чудиш какво да правиш през това време, но за сметка на това зареждането ти излиза три пъти по-скъпо, а батерията се амортизира повече.

    Та кое е бавното зареждане и защо по дяволите всеки ще иска да зарежда бързо и то точно вечерно време когато се прибере, когато цената на тока е най-висока?
  • 23 123

    2 3 Отговор

    До коментар #19 от "Заю Баю":

    Да не забравиш памперсите!
  • 24 Лайноентусиаст

    10 10 Отговор
    ееее, а л@йно МЕГАН RS 2.0T кога ще спрат да го произвеждат !? Audi е една друга бира коли, които не са за масовата аудитория и селянина с Mercedes-a ! А пък всички френски автомобилни компании да се съберат и да тичат срещу Audi, никога няма да ги натигнат !
  • 25 И аз мога

    10 9 Отговор

    До коментар #19 от "Заю Баю":

    Ти можеш да минеш над 1000 километра на ден всеки ден, а аз мога да оправя по три нови комшийки всеки ден, ама и двамата не го правим!

    Реалността е съвсем различна и никой не минава по 1000 километра на ден, всеки ден. За единични случаи най-много веднъж-два пъти в годината, половин час разлика в зареждането не е определяща, особено пък ако през останалото време от годината цената за зареждане на километър ти е много по-ниска и нямаш разходи за поддръжка на двигателя, които освен пари, отнемат и повече време.

    Лично аз предпочитам да спра по половин час на отиване и още толкова на връщане от морето за да пия едно кафе, хапна нещо и ида до тоалетна, отколкото да прекарам същото или повече време годишно в сервиз за смяна на масло, ремъци и други консумативи, които на всичкото отгоре ще ми легнат много по-скъпо, отколкото да обядваме със семейството на отиване и връщане от морето. А обяда така или иначе няма да ми се размине, дори в деня на смяна на маслото!

    Коментиран от #27, #29, #41

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Ха ха ха

    20 2 Отговор

    До коментар #25 от "И аз мога":

    пичага, имаш правилни виждания и донякъде разсъждения, но са прекалено комуняго-болшевишки настроени ! Да сме живи и здрави да станат масови електромобилите, ще видиш че ще измислят всевъзможни хватки/закони/ремонти/части и т.н и т.н, само и само отново да си взимат своето - а именно парите ! Автомобил се купува с пари и се поддържа с пари, и в тези времена е необходимост, а не лукс ! Нещата няма да са като през розовите очила на комунягите, всеки ще кара нова електрическа кола, ще зарежда на по 50ст/1лв и никаква поддръжка ...... това е утопично мислене ! За без пари, човек може да кара колело (от масовите боклуци), рикша, скутер и т.н !

    Коментиран от #28, #31, #60

  • 28 И сега е така

    16 3 Отговор

    До коментар #27 от "Ха ха ха":

    И сега електрическите коли са по скъпи като разходи и като поддръжка от двг колите.
  • 29 ожг

    11 3 Отговор

    До коментар #25 от "И аз мога":

    В грешка си. При ел колите имаш поддръжка. При това е доста по скъпа от другите.
  • 30 Козата си сака пръч

    12 3 Отговор

    До коментар #19 от "Заю Баю":

    Госпожата пита Иванчо: - Защо не беше на училище вчера? Иванчо: - Щото с тате водихме козата на пръч. Госпожата: - Ами баща ти не може ли сам? Иванчо: - Може, ама козата си сака пръч.


    Резервоара може, бутилката може и колата може да мине 1000 км без спиране, ама шофьора си сака да иде до тоалетна!
  • 31 То вече е измислено!

    9 9 Отговор

    До коментар #27 от "Ха ха ха":

    Наричат се ъпдейти, софтуер и какви ли не но услуги на абонаментен принцип, точно както си плащаш абонаментния план за телевизия, телефон и интернет. В случая на Тесла без месечен абонамент си абониран за зарядните им станции и много хора не могат да схванат, че това е бизнеса на Тесла - продава услуги като сама си създава клиентите. Техните автомобили се нуждаят както от постоянен достъп на интернет - Тесла създава starlink към който след време ще бъдат свързани всички техни автомобили плюс автомобили на останалите марки, а също така изгради и зарядна инфраструктура, която в началото беше безплатна, за да привлече клиенти за електромобилите, но сега всеки си плаща като поп и се очаква скоро да бъде отворена и за други марки от който Тесла ще печели още повече пари. За капак на всичко, Тесла произвежда и инсталира фотоволтаични системи, които произвеждат електрическа енергия, а също така и батерии в която се съхранява когато е евтина, но може да се продава когато е скъпа. Очаква се само след няколко години печалбите от енергийния бизнес да са повече, отколкото от автомобилния, а само от таксите за интернет приходите да са няколко десетки милиарда годишно. Не си мисли че ще минеш метър. Но цената за изминаване на километър ще ти е по-ниска ти няма да правиш ремонти включително гаранционни, защото за фирмите това са разходи! Приходите като абонат са по-сладки, без да им се налага да пипат хардуер.

    Коментиран от #34

  • 32 Alex

    2 5 Отговор
    Ако минават по 1000 км с едно зареждане - добре са дошли

    Коментиран от #33

  • 33 гост

    7 5 Отговор

    До коментар #32 от "Alex":

    Аааа , не , КОГАТО минават 1000 км , ще искаш 2000 , признай си , признат грях половин грях , питай попа , хахаахахх !!
  • 34 Ха ха ха

    12 9 Отговор

    До коментар #31 от "То вече е измислено!":

    пичага, в IT индустрията съм вече 13 години и знам доста неща, преди ти да си ги чул/прочел, камоли осмислил/премислил ! И отново много преди теб знам, че никой няма да мине метър ..... нито аз, нито ти, защото сме никои/безгласни букви ! Просто всеки е една брънка в звеното и до там .... никой не може да спре прогреса/иновациите и глобалистиката !
  • 35 123

    6 4 Отговор

    До коментар #8 от "Рено ентусиаст":

    Не говори глупости! Лично съм минавал 1200км с опел инсигния 2.0 дизел с един резервоар!

    Коментиран от #38

  • 36 Съдията Дред

    9 4 Отговор

    До коментар #5 от "Гошолошо":

    Да, с Мазда и Пежо сме у нас. По 1000 км дневно минавам десетина пъти в годината. Между впрочем, случвало ми се е с Пежо 308 да отида от София до Балчик, да свърша работа за два часа и да се прибера. 60 литра резервоар, 1100 км, и не светва резервата. Вярно, не е целият път магистрала да караш със 140, ама по принцип ми е тежък десния крак. За два часа и на най бързата зарядна няма как да събереш ток за над 500 , при скорост от 90 кмч, още по малко, ако 200 км караш по магистрала.
  • 37 Съдията Дред

    4 4 Отговор

    До коментар #17 от "Ще си смените навиците":

    Абе хора, откога да минеш 1000 км дневно означава, че караш, без да спреш? И кой електрокар ще зареди адекватно, ако за това разстояние спираш примерно 4 пъти по за 10 до 20 минути ?

    Коментиран от #39

  • 38 рено ентусиаст

    2 3 Отговор

    До коментар #35 от "123":

    дизел може би ама я кажи с каква средна скорост това?
  • 39 Кажи честно?

    4 10 Отговор

    До коментар #37 от "Съдията Дред":

    Ако тръгнеш с пълна батерия за 550 километра и спреш четири пъти за по 10 минути да заредиш по 40% от капацитета на батерията тоест още 800 километра, няма ли да ти стигнат за деня?

    40% за 10 минути неадекватно ли ти се струва? И това е Тесла модел 3 със старите батерии. Онзи ден представиха модел на Тесла който може да зарежда 340 км за 10 минути, а все още не са излезли в производство новите батерии на Тесла, които ще могат да се зареждат още по-бързо. По колко караш на ден бе човек? Вие не спите ли?

    Коментиран от #44, #45, #55

  • 40 Все тая

    6 3 Отговор
    Наблюдавам немският пазар на електрички от 2 години. Това което казват и продавачите-колкото повече електро се купува-толкова се вдига и цената на тока. Интересно ми е като ни принудят на 100% да караме електро-колко ще ми е месечната сметка без колата, щото за кола няма да остават пари...

    Коментиран от #43

  • 41 Кабинчо

    10 2 Отговор

    До коментар #25 от "И аз мога":

    Ти да не мислиш , че ще се отървеш от разходи по поддръжка. Мечтай си. Така ще плащаш, че с умиление ще си спомняш за "смяната на масла и ремъци".
  • 42 Иванов

    4 9 Отговор
    Къде е тоя бастун драйвинг плежър, да ни каже, как целия свят са тъпанари ,че минават на ток, а той е най-умния ,че още си кара отпадъчната кола, отдавна изхвърлена от некой немец?
  • 43 Иванов

    5 7 Отговор

    До коментар #40 от "Все тая":

    Никой не е казал ,че е задължително да имаш кола. Не знам , що го приемате за даденост? Все повече неща ще стават недостъпни за нормалните хора. Оцеляват само тези, които е приспособяват най-лесно. Ако всеки един човек на планетата има кола- как мислиш - какво ще стане тогава? Ами ако всеки има климатик във всяка стая ?

    Коментиран от #46, #79

  • 44 гост

    2 8 Отговор

    До коментар #39 от "Кажи честно?":

    Тия работи не впечатляват заклетите петролопитеци !! Виж ако изгледат това ще има бая време да хълцат и мнооого искам да видя как ще дрънкат за любимата им "писта" !!
    Alien Technology! Unplugged Performance Tesla Model S Plaid Passing Mclaren P1, Senna at Laguna Seca
  • 45 Съдията Дред

    6 2 Отговор

    До коментар #39 от "Кажи честно?":

    За един ден да изхарча 5 цикъла на зареждане ? Производителите на батерии ще одобрят.
  • 46 Все тая

    4 2 Отговор

    До коментар #43 от "Иванов":

    Идеята беше, че ще се вдигне яко цената на токът, плюс на много други продукти(така да ги нарека). Кой ще може да си позволи кола, не е от значение. Ако изобщо ме разбереш...
  • 47 Притежател

    13 3 Отговор
    Жалко, ще ми липсват бензиновите V8 и V10, чиито звук те кара да настръхнеш. Дори и шестаците звучат достатъчно добре, за да зарадват автомобилният фен. Електрокарите са безлични автомобили, без почти никаква харизма, но явно така са решили световните господари- да отнемат автомобилната страст на хората към автомобилите.
  • 48 Mitko

    15 2 Отговор

    До коментар #16 от "Ето че сам си отговори на въпроса":

    Забравяш една малка подробност, а тя е че тока на станциите за бързо зареждане е в пъти по-скъп. Миналата година в Германия имаше моменти, където тока от тези станции беше на 90 евроцента за киловат. Това означава, че София-Бургас в едната посока ще ти излезне към 180лв

    Коментиран от #50

  • 49 Леополд Фон Флокенщофен

    5 10 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    На такива като теб, които минават по 1000км на ден трябва да им се отнемат книжките завинаги! Колко адекватен водач ще си след 10 часа зад волана /при средна скорост 100 км-ч/? По добре пиян и дрогиран, отколкото озверял, недоспал със забавени реакции!

    Коментиран от #68, #70

  • 50 София Бургас

    2 8 Отговор

    До коментар #48 от "Mitko":

    В едната посока ще стигнеш с заредената енергия от бавното зареждане през нощта. След това са ти необходими още две зареждания, който още днес могат да станат за 20 минути на 2 зарядни между София и Бургас, но най-целесъобразно е до Нова Загора по веднъж на отиване и връщане. Мощността е 120 киловата, а цената за зареждане 45 стотинки за киловатчас.

    Тоест пътуването ще ти струва 10 лв домашно зареждане плюс още 40 лв за бързо зареждане на наличната в момента зарядна инфраструктура при магистрално шофиране. Проблем ли са ти почивките и цената? За в бъдеще ще става още по-бързо, за по-евтино не е много сигурно, но надали ще е и по-скъпо, защото това е около 100 процента надценка на тока и печалбата е прилична. Много повече от надценката на горивата, а инвестицията е много по-малка.

    Сега колко ти струва отиването и връщането?

    Коментиран от #51

  • 51 Пропуснах

    3 2 Отговор

    До коментар #50 от "София Бургас":

    Ако имаш повече време работа в Бургас, ще ти излезе много по-евтино, а надали упражнението ще е точно отиване, завъртане на колелото на Бургас и връщане до София.
  • 52 Turbo

    11 2 Отговор
    Всички теслюфци удобно премълчавате,че след 1000 цикъла батерията е за смяна.Цената за смяната на батерията не никак малка,като добавим и парите за първоначална инвестиция за покупка на електромобил хахахаха става много весело.

    Коментиран от #53

  • 53 Хахахаха

    4 12 Отговор

    До коментар #52 от "Turbo":

    Ами те спортните ДВГ мотори, след 100 хиляди километра са за смяна, бе Турбо! А Мерцедеса АМГ One след 50 хиляди километра! Това го пропускаш, нали? 600 километра на Тесла автономията, с 1000 цикъла, са 600 хиляди километра! Коя спортна кола, ще изкара тези километри! А и тези хиляда цикъла са си твоя измислица все пак! Влез и виж Лийфове на по 200 хиляди километра с оригинални батерии! И още си вървят!

    Коментиран от #59

  • 54 Ще,ще,ама друг път.

    3 0 Отговор

    До коментар #20 от "AC / DC":

    Вярваш ли си?
  • 55 Ако правиш

    5 2 Отговор

    До коментар #39 от "Кажи честно?":

    по три цикъла зареждане на ден, батериите ще се скапят преди да са годинясали! А и няма суровини за толкова много бактерии.
  • 56 Vld4

    2 1 Отговор
    Ей за това скоро си купих... 4.2Tdi....защото ще ги спират.
  • 57 Komapak

    3 0 Отговор
    Хорх би се обърнал в гроба.
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Turbo

    7 1 Отговор

    До коментар #53 от "Хахахаха":

    Автономията на Тесла може да е 600 км само,ако я караш като нормална кола на икономичен режим.Ако караш Тесла в спортен режим,автономията ще падне наполовина.За хилядата цикъла живот на батерията има достатъчно статии в нета,чети и какво пишат по форумите собствениците на Тесла.

    Коментиран от #62, #76

  • 60 Край

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "Ха ха ха":

    Ел колите идват за да стане автомобила - лукс. мисленето ти е от 80те. години на 20век. Мобилността на хората ще намалява.
  • 61 Койчо

    7 0 Отговор
    Хайде стига с фалшивите новини.
    "Край на бензиновите и дизеловите Аудита след 5г."

    В оригиналната статия се казва че спират да РАЗРАБОТВАТ двигатели след 5 години . Това е различно от КРАЙ.
    Реално могат да си ги продават и още 10г след това.
  • 62 Пак си зле с математиката

    0 1 Отговор

    До коментар #59 от "Turbo":

    Ето ти един автомобил, който вече е минал около милион и триста хиляди километра, като на малко под милион са му ремонтирали батерията гаранционно, като са я заменили с друга ремонтирана, тоест втора употреба. Това е една от първите тесли и не може да мине повече от 300 км при магистрално шофиране, а този минава по 600 км на ден и зарежда само на бързи зарядни станции, защото му е безплатно за цял живот.

    Е това са най-старите и проблемни батерии, които се скапват най-бързо. Ще сметнеш ли колко цикъла има батерията и още се движи? Ти ще караш ли peugeot то милион мили, каквато цел си е поставил собственика на тази Тесла?

  • 63 TSLA

    1 9 Отговор
    Който е минал 100-200к на ток във всякакви условия с кола 70-100 кВтч, му е ясно - драма няма. Напротив - всички миризливи драми отпадат. И ако седне обратно в изкопаема бричка, тогава разбира колко мудно всичко. Колите на 21-век не са за мрънльовци с миризливи чорапи, а за хора, които харчат само за кеф и казват Добър ден!

    Коментиран от #82

  • 64 Васил

    2 3 Отговор
    Тези дето карат дизеляци трябва да разберат че прогреса върви на пред това се знаеше отдавна че двигателя с вътрешно горене си заминава.
  • 65 Стефан Петров

    7 1 Отговор
    Тук уж разумни хора говорят глупости. За да минат в Англия колите на ток тя трябва да си увеличи производството му 20 пъти- нещо невъзможно. Германия ще трябва да пусне три закрити АЕЦ. Всяка ел. кола в сравнение със същата с двигател на дизел или бензин иска 2 пъти повече мед, 4 пъти повече никел, неодим и някои др. метали, чието производство иска много енергия и замърсява. В световен мащаб това са с милиони тонове. За каква екология говорим?

    Коментиран от #67

  • 66 Няма ли да одобрите

    0 0 Отговор
    И видеото в коментар 62?
  • 67 Не се прави на разумен!

    1 7 Отговор

    До коментар #65 от "Стефан Петров":

    Ако от утре всички български автомобили минат на ток, производството няма да трябва да се увеличи 20 пъти а само 10%. Тоест ще ни стигне само половината от количествата които изнасяхме преди няколко години, когато цената на тока, който произвеждахме беше конкурентна. За Германия беше смятано със същите цифри, а не вярвам в Англия да е нещо различно. Ако Англия увеличи 20 пъти производството си на ток, ще може да захрани цяла Европа.

    Коментиран от #81

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Иванов

    1 0 Отговор
    ХА, ГЕЕЕЙЙЙЙЙЙЙЙЙ!
  • 70 Порно

    3 0 Отговор

    До коментар #49 от "Леополд Фон Флокенщофен":

    Аз също понякога минавам 1000 км на ден. Отивам , върша работа и се връщам. И не се уморявам , не карам рисково. А няма още електричка , която да стигне от София до Бургас без презареждане, ако караш на границата на разрешеното.

    Коментиран от #71

  • 71 Хайде още един!

    0 6 Отговор

    До коментар #70 от "Порно":

    Това че ти нямаш, не означава че няма такава електричка! Но я кажи и на тебе ли 10 минути ще ти объркат графика за деня, ако спреш да заредиш на Нова Загора и пиеш един шейк или кафе в McDonald's?

    Коментиран от #72

  • 72 Порно

    6 0 Отговор

    До коментар #71 от "Хайде още един!":

    Кажи коя електричка ще стигне от София до Нова Загора със скорост от 140 кмч и включен климатик и струва до 100 000 лв/вземам за пример реклама на Мустанг/. Рено Зое не го може

    Коментиран от #75

  • 73 asdsadas

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Съдията Дред":

    1000км на ден минавал ахахаха абе ти чуваш ли се
  • 74 асдасд

    0 2 Отговор

    До коментар #19 от "Заю Баю":

    ще минеш ти 5000 км
  • 75 Дрън-дрън

    2 2 Отговор

    До коментар #72 от "Порно":

    Ето ти реален тест точно колкото е разстоянието до Нова Загора с по-лошо от климатик - отопление. За цената - и аз търся някоя електричка или пък спортна кола с разход 5 на 100 за 30 хил. лв, ама няма!

  • 76 Няма да го одобрите.

    1 2 Отговор

    До коментар #59 от "Turbo":

    Пускам пак. Ето Тесла, която вече е на над 1,3 милиона километра с едно от най-проблемните батерии на Тесла първо поколение. След проблем, батерията е ремонтирана на половин милион километра и е върната (не е сигурно дали е била същата, но не е била нова, а ремонтирана батерия)

    Човека прави средно по 600км/ден, а реалния пробег на тази батерия е под 300км с магистрална скорост, зареждането става на бързи зарядни, които скапват батерията, но пък на човека му е безплатно до живот.

    Ще сметнеш ли на колко цикъла е батерията и още му служи безотказно за 220 хиляди километра годишно?

    При 35 000 км годишно, за 6 години ти ще минеш толкова , колкото той за една. На тебе ще ти трябват 37 години, за да навъртиш километрите на тази Тесла. Пежото ще издържи ли?
  • 77 Клипът

    1 2 Отговор
    Че да не пиша отново горното, ако забравите да одобрите

  • 78 мдааа

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "БатП":

    Кой е казал, че всички ЩЕ минат... Целта е да се вдигне цената на електричките толкова, ч обикновенния човек да не може да си я позволи, ще ви измислят таксита от точка А до точка Б, Оттам нататък масов транспорт -влакове, самолеи, автобуси... Изтърваха народа с тези коли, всеки ходи където си иска и мафията не може да се скрие.... Те с уж добри намерения затриха България!
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Shadow Fiend

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    Невиждам как ел самосвал ще нъкне по 30 тона скална маса?

    Коментиран от #83

  • 81 Shadow Fiend

    0 0 Отговор

    До коментар #67 от "Не се прави на разумен!":

    Глупости на търкалета...
  • 82 I see dead people

    0 0 Отговор

    До коментар #63 от "TSLA":

    Тесларов това ти ли си фенбойче?
  • 83 Само 30 тона?

    0 1 Отговор

    До коментар #80 от "Shadow Fiend":

    Ето ти един клип на който натовариха на кариерния самосвал 72 тона и си ги вози като пич. На всичко отгоре, този камион харчи по-малко отколкото автомобилът ти на 100 километра! Ако беше дизелов, само за час работа на празен ход, ще изхарчи толкова гориво, че ще ти стигне за изминаването на повече от 1000 километра.

  • 84 Метеорит трябва

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Ток":

    Забравяш,обаче ,че тока ще е в ръцете на тези,които ще решават дсли да има военен кинфликт,или не.Малко по малко хората се набутват по големите градове,не притежават собствена земя и стават просто едни работни пособия,които се управляват лесно,поради големите им зависимости.На запад от отдавна е така,нищо,че имат и са добре.Всичко това обаче е към своя край и за съжаление идват големи сътресения за хората.Жалко,че човешката раса не се научи да уважава природата,което ще я погуби.

    Коментиран от #86

  • 85 Иванов

    0 0 Отговор
    Тва е добра новина за почитателите на марката. Най-накрая , ще се избавят от от тоя боклук TFSI и FSI - с вечните им проблеми, вече над 15 години нерешени- горене на масло, разтягане на веригите.
  • 86 Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #84 от "Метеорит трябва":

    По принцип си прав. Ама ти и още други българи (аз също) , като имаме земя и кво? Големия келепир? В най-добрия случай , вземаш рената 100 лв/дка. В моя случай - 65лв/дка. Или ще си я работиш сам? Ще си купиш трактори , инвентар и ще работиш? Също така, никой не е дошъл насила да ти вземе земята- българите са общо взето прости хора и сами си продават земята, най-често да си купят некой счупен Пасат. Тая мантра се повтаря често, че ни превръщат в безимотни. Няма такова нещо - има прости хора, които си продават земята или за да изпият парите или за да си купят некой таралясник. Рядко , продават заради нужда от пари за здраве- има и такива случаи. Нема как да живеем и в социализма и в капитализма- требва да си изберем. Ако сатава на въпрос- през социализма ,въобще нямахме собствена земя. Тва не пречи на много хора ,да мислят , че социализма е най-доброто нещо на света. Щастието не е в имането и имотите. Съвсем друго нещо е.