Преди няколко дни ви показахме кадри, които на практика показваха как ще изглежда обновеното Polo GTI, а съдейки по различни скици и рендъри, то нямаше оставено място за изненади при дебюта на новия модел.

Очаквано, такива не се и случиха. Външно обновеното Polo GTI се е сдобило с новите фарове, които видяхме при обикновения хечбек, както и характерната за новите Volkswagen-и светлинна ивица. В предницата можем да отличим още нова броня, идентична с тази при Golf Mk8 GTI.

Задницата предлага променена добавка в задната броня, заедно с един двоен накрайник на ауспуха, а надпис GTI е заменил този на Polo, точно под емблемата върху задния капак.

Интериорът се е сдобил с нови спортни седалки, волан с перфорирана кожа и червен шев, както и доста червени елементи, които могат да бъдат променяни по желание на клиента. Стандартно модела пристига с дигитален дисплей пред водача и 8-инчов екран в средната част, който може да достигне и до 9.2 инча при желание на клиента. Различни нови технологии и системи за безопасност като адаптивен круиз контрол, система за следене на лентата и други също се предлагат за компактното GTI.

Най-голямата промяна спрямо стандартното Polo е под капака. Там можем да открием 2.0-литров бензинов мотор, който вече генерира 207 конски сили и 320 нютон метра, които се предават към предните колела и са достатъчни за ускорение от 0 до 100км/ч за 6.5 секунди. Трансмисията е автоматична със седем предавки.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 много еднакви тия кенефи бе
10:23 01.07.2021
2 Вълко Червенков
Коментиран от #7
10:30 01.07.2021
3 Иван
Коментиран от #6, #8
10:41 01.07.2021
4 Грета Тунберг
10:58 01.07.2021
5 4728
11:03 01.07.2021
6 свидетел
До коментар #3 от "Иван":
любимият автомобил на строителите от селата......11:39 01.07.2021
7 перничанин
До коментар #2 от "Вълко Червенков":
Казваш, има го на всеки ъгъл, сигурно не са хубави, а тия които го купуват са много глупави. Хихихи15:31 01.07.2021
8 перничанин
До коментар #3 от "Иван":
Астрата е от категорията на Голф. Отделно, вече е маскирана "мачка".15:34 01.07.2021