5 Юли, 2021 10:38 7 478 21

Нов корейски спортен автомобил от премиум клас

  • genesis-
  • g80 sport

Genesis показа G80 Sport. Производството му стартира през третото тримесечие на тази година

Нов корейски спортен автомобил от премиум клас - 1

Genesis разкри екстериора на луксозния седан G80 с префикс Sport. Южнокорейската компания публикува снимки на екстериора и интериора на иновацията, която се отличава със своята "атлетичност" и специален дизайн, но техническите характеристики на новата версия на седана засега се пазят в тайна. Марката обещава да ги разсекрети след началото на производството, планирано за третото тримесечие на 2021 година.

Нов корейски спортен автомобил от премиум клас

Екстериорът на G80 Sport е следващата стъпка в еволюцията на атлетичната елегантност, отбелязват от Genesis. Моделът получава по-агресивни брони и части в затъмнен хром, както и уникални 20-цолови джанти със спирачни апарати в червено или черно. Снимките показват седана в ексклузивен цвят Cavendish Red, кръстен на скала на северния бряг на остров Принц Едуард в източна Канада.

Нов корейски спортен автомобил от премиум клас

Интериорът на G80 Sport разполага с волан с три спици. За предния панел Genesis е подготвил три покрития, от които можете да избирате - алуминий, карбон или материал с диамантена шарка. Освен това ще се предлагат специални дизайни на седалки па поръчка, със същия диамантен декор.

Нов корейски спортен автомобил от премиум клас

Техническите подробности тепърва ще бъдат разкрити, но от Genesis споменаха, че G80 Sport ще получи пълноуправляемо шаси. "Стандартният" G80, който замени поколението през пролетта на миналата година, е оборудван с 2.5 и 3.5 литрови бензинови двигатели, произвеждащи съответно 304 и 308 конски сили. Трансмисията е осемстепенен „робот“ с два съединителя.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Като гост

    38 17 Отговор
    С интерес очаквам феновете на BMW, AUDI и MB да ни убеждават как не става тая кола и от техните по-добри няма.

    Коментиран от #5, #6

  • 2 porek

    18 2 Отговор
    Публикувано във факти.бг: оборудван с 2.5 и 3.5 литрови бензинови двигатели, произвеждащи съответно 304 и 308 конски сили

    от 2.5 до 3.5 4 коня разлика ????

    Коментиран от #4, #10

  • 3 Директора

    17 2 Отговор
    Cупeр e кoлaтa, брaвo.
    Нa цeнтрaлния диcплeй oбaчe, oпциитe, кoитo ca гoрe в дяcнo, щe трябвa дa мoлиш пacaжeрa дa ги нaтиcкa и избирa, зaщoтo ми идвaт дaлeчкo. :)
  • 4 Трол

    11 0 Отговор

    До коментар #2 от "porek":

    380 к.с.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Миро

    6 15 Отговор

    До коментар #1 от "Като гост":

    Екипа на Киа за спортни коли е изцяло от екип на БМВ м отдел. Така че Киа не откриват топлата вода.

    Коментиран от #17

  • 7 уха

    5 9 Отговор
    Добра е дори прилича на истинските.Но си личи че люлката на автомобилостроенето е Европа и Сащ,и в дизайна и техниката няма нищо автентично източно и азиатско.
  • 8 рено ентусиаст

    7 12 Отговор
    И кое ще бие немските и американските коли които са с по над 600 коня ли

    Коментиран от #9, #11

  • 9 5555

    17 1 Отговор

    До коментар #8 от "рено ентусиаст":

    Цинъта батка е много важна
  • 10 DRIVER

    5 0 Отговор

    До коментар #2 от "porek":

    И двата мотора са турбинирани, 2,5 е 300 кс, а 3,5 е 375 кс.
  • 11 Госあ

    10 7 Отговор

    До коментар #8 от "рено ентусиаст":

    К'ви американски коли, к'ви 5лв ве компир ? Иначе, само Япония и Германия могат да правят автомобили.

    Коментиран от #12

  • 12 Вальоо

    21 1 Отговор

    До коментар #11 от "Госあ":

    Тия лаври може да си ги разказваме още 20 години,ама истината е че българина е останал някъде в началото 2000те години. Колите в днешно време са едни и същи. Нямят съществени разлики. Ползват много еднакви части,че и споделят еднакви двигатели. Така че,моля без глупости и врели некипели. Всичките правят еднакви коли вече.

    Коментиран от #13

  • 13 Госあ

    11 1 Отговор

    До коментар #12 от "Вальоо":

    И ти си прав, ама оня компир е голям дразнител. И като ще е така, трябва за всички да бъде въведен минимален цикъл на експлоатация и емисии.

    Коментиран от #14

  • 14 Вальоо

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Госあ":

    Просто не му обръщайте внимание. Такива са тука да тролят и да събират внимание. Като никой не му дава внимание,сам ще млъкне.

    Коментиран от #15

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Антон

    6 12 Отговор
    Това беше вица на деня - корейски премиум спортен автомобил. Ахахаххаах
  • 17 Киро

    8 1 Отговор

    До коментар #6 от "Миро":

    Всъщност откриват топлата вода.
    Предлагат комфорта на на високия клас на немските автомобили на по-добра цена.

    Коментиран от #18

  • 18 Трифонов

    1 6 Отговор

    До коментар #17 от "Киро":

    Ами изобщо не е вярно това, което пишеш! Направи си справка, за да видиш, че цениите им са точно такива, каквито са цените на Мерцедес, БМВ и Ауди в съответните класове. А тестовете показват едно - много добро качество на изработката, добре направени интериори, с качествени материали, добър дизайн, както на интериора, така и на екстериора. Но са недомоторизирани и с неконкурентно спрямо немските алтернативи, пътно поведение. Съответните немски алтернативи са с по-производителни мотори, с несравнимо по-добра динамика и много по-добро управление. Или иначе казано, като я подкараш, някак цялостното усещане е за муден параход. За над 55 годишни джентълмени без афинитет към автомобили.

    Коментиран от #19

  • 19 Варна44

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Трифонов":

    Карал ли си Киа стингер? Бързичка кола е да ти кажа.
    Цените са много по-ниски. Влез в дилър на БМВ и си направи конфигурация да видиш. Под 200к няма да минеш.

    Коментиран от #20

  • 20 Хаха

    3 1 Отговор

    До коментар #19 от "Варна44":

    За него дилъра на БМВ е в Дупница....
    За КИА Стингър не е и чул, няма я по автокъщите за по 3к, той повече за кола няма как да даде....
  • 21 карача

    1 0 Отговор
    Така е братлета, за бедния човечец трябва напосилно скъпа електричка,щото цапат въздуха на богатите, а пък за тях V8 -ци по 500-600 коня .Иначе планетата е на всички, ама ние трябва да я пазим ръкопляскайки в захлас на премиюмите и луксозните лимузини.