27 Юли, 2021 13:18 6 721 19

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили

  • alpina-
  • bmw-
  • електрически автомобили

Пробегът е най-голямото предизвикателство за по-голямата част от хората

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили - 1
Снимки: Alpina

Тунинг компанията Alpina е добре позната с преработките на всякакви модели BMW-та през годините, а след представянето на няколко електрически автомобили от германската марка, очаквано е и тунинг студиото да се заеме с тях.

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили

Въпреки, че това най-вероятно ще се случи и в близко бъдеще да видим първата електрическа Alpina, то клиентите на фирмата не се интересуват особено от колите на ток. В интервю пред Bimmer Today, изпълнителният директор на Alpina споменава, че проучване сред клиентите показва, че електромобилите не биха били избор за по-голямата част от тях при бъдеща покупка.

Alpina: Клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили

Повечето от тях държат на голям пробег, бързо ускорение и шофиране с висока скорост, особено в Германия, където част от пътищата не разполагат с ограничение на скоростта. Повечето собственици на Alpina шофират колите си всекидневно и пробег от 30 хиляди до 50 хиляди километра годишно е съвсем нормален за тях. От Alpina дори добавят, че електрически автомобил с характеристики като този на някои от V8 моделите им би имал пробег от максимум 200 километра.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 механик

    33 11 Отговор
    На ток, само инвалидни колички.

    Коментиран от #2

  • 2 Може

    11 15 Отговор

    До коментар #1 от "механик":

    И Тесла!

    Коментиран от #3

  • 3 пешо

    18 6 Отговор

    До коментар #2 от "Може":

    което е същото.

    Коментиран от #4, #16

  • 4 Добре

    14 18 Отговор

    До коментар #3 от "пешо":

    Щом е същото, аз избирам Тесла ти вземи инвалидната количка!
  • 5 Емил

    10 25 Отговор
    Ново вино в стари мехове не се налива! Най-големият проблем на богатите - тотално вкаменени! Преди 12 години обявиха Тесла за фикция, а Мъск за мошеник. Сега се чудят как да купуват акции! След 20 години никой няма да купува ДВГ.

    Коментиран от #17

  • 6 DA BE DA

    10 18 Отговор
    ДВГ ИЗЧЕЗВА ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ОЩЕ 20-30Г. Alpina ЩЕ СИ СМЕНИ МНЕНИЕТО.
  • 7 Емил

    13 4 Отговор
    И защо да се интересуваш от тунинг на Тесла!? Какво ще ти добавят - изпускателна система "Акрапович", двойно турбо или чип тунинг?

    Коментиран от #9, #11

  • 8 Емил

    6 8 Отговор
    Изкуството на изографисаните каручки изчезва!
  • 9 Има има

    6 3 Отговор

    До коментар #7 от "Емил":

    Окачване. Екстериор, интериор, спирачки,джанти с гуми и т. н.
  • 10 Turbo

    12 3 Отговор
    Хората се интересуват колко е пробега.И карат от 30 до 50 х.км. годишно хахахахаха тесльо отидоха ти статистиките

    Коментиран от #13

  • 11 Lpg

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Емил":

    Газово например 😀, или железни джанти, DVD, микровълнова...
  • 12 3-Фазния

    4 14 Отговор
    Говорете си за беемвета и оставете ракетата-носител. Plaid пръсна сфuнkтерuтe на автомобилния свят и всички сега си ходят на шпагат. Това е колата която къса от раз и двата вала на дино-стендовете при старт с launch control. 20 000 оборота, 1000 коня от 130 до 320, 4 секунди от 100 до 200. Това не са коли, това са балистични ракети. За 1600 км ръчки - среден разход под 25 кВтч/100 или общо 500 км с един заряд на цена 14 лв. в XXI век е така

  • 13 Пак не можеш да смяташ

    3 6 Отговор

    До коментар #10 от "Turbo":

    Много ясно, че ако средния пробег е 13000 км, то ако има такива които повечето карат градско и минават 10-15 километра дневно и правят по 5000 км годишно, значи има и такива които правят по 30 или 50 хиляди километра, а и такива като дизела които правят по сто хиляди километра годишно. Прекалено близко до ума е, че ако си си купил магистрален автомобил, ще въртиш по много километри годишно.

    И ако се върнем на сметките, ако наистина както пише в статията тези автомобили се карат ежедневно и изминават реални 200 км с едно зареждане, само от зареждането в контакта ще могат да минават по 70 хиляди километра годишно, което е два пъти повече от 30 хиляди.

    Онзи германски граф как изминава по 5-600 км средно на ден и вече гони милион изминати мили, защото милион километра още миналата година? Значи става и опорната ти точка, както и тази на Алпина се оттече в канала!

    30000 км при ежедневно каране са по-малко от 100 километра на ден.

    Коментиран от #14

  • 14 Turbo

    9 1 Отговор

    До коментар #13 от "Пак не можеш да смяташ":

    Ти можеш ли да четеш хахаха клиентите ни не се интересуват от електрически автомобили хахахахаха дали клиентите на останалите марки автомобили се интересуват от електрически автомобили хахахахаха май не
  • 15 Ввв

    9 2 Отговор
    Нормално,клиентите ви търсят истински коли,не сешоари!!!
  • 16 Ами Тесла

    7 2 Отговор

    До коментар #3 от "пешо":

    се очертава, като инвалидна количка за хора със сериозно увреден мозък.
  • 17 Ако преди 12

    9 2 Отговор

    До коментар #5 от "Емил":

    години са обявили Мъск за мошеник, трябва да им се признае,че са били прави на 100 %.

    Коментиран от #18

  • 18 А сега

    4 3 Отговор

    До коментар #17 от "Ако преди 12":

    Илон Мъск мошеник ли е още, като преди 12 години?

    Тесла пак ли ще фалира? Кога?
  • 19 кой ти кара

    2 1 Отговор
    на ток бе братче