3 Ноември, 2021 11:44 6 772 10

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen

  • vw-
  • id.4-
  • volkswagen-
  • gtx-
  • id.5-
  • id.3

ID.5 дебютира заедно с най-мощната GTX версия

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen - 1

Volkswagen продължава да разширява гамата си от електрически автомобили, като преди минути представи най-новото попълнение в нея, купеобразното SUV - ID.5. Моделът е на практика по-стилна версия на вече добре познатия VW ID.4, който грабна приза „Световна кола на годината“ за 2021 година.

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen

Макар двата модела да са с почти идентична визия, то освен купеобразния дизайн, ID.5 може да се похвали още с по-спортни брони подобни на тези при R моделите на VW, както и малък спойлер в задната част. При GTX модела също откриваме по-агресивно изглеждащи брони и различни цветови комбинации.

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen

В интериора ID.5 е запазил добре познатата конфигурация от ID.3 и ID.4 с 12-инчов екран на инфотеймънт системата в средата на таблото и малък екран прикрепен към кормилната конзола пред водача. Спортно ориентираният GTX модел се възползва от други седалки и допълнителни емблеми по волана и двата екрана. Въпреки формата на купето, ID.5 разполага с багажник с обем от 549 литра с вдигнати седалки и 1561 литра със спуснати седалки.

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen

Приликите с ID.4 продължават и при задвижването, където най-мощното ID.5 GTX разчита на два електромотора с максимална мощност от 299 конски сили, позволяваща ускорение до 100км/ч за 6.3 секунди.

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen

Останалите версии разчитат единствено на електромотор на задната ос, който генерира 174 или 204 конски сили и съответно ускорение от 0 до 100км/ч за 10.4 или 8.4 секунди. Всички модели са оборудвани със 77кВч батерия, която осигурява пробег до 520 километра при моделите със задно и до 480 километра при GTX модела. Бързо зареждане може да позволи добавянето на около 350 километра в рамките на 30 минути.

Запознайте се с най-новата „електричка“ на Volkswagen

Продажбите в Европа ще започнат в началото на 2022 година, а цените на моделите ще станат ясни малко преди това. Очаква се те да са малко по-високи от тези при ID.4 и ID.4 GTX.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Вагени

    20 6 Отговор
    Няма да се изненадам ако се окаже, че влектричката има скрит дизел . Тази група обича да послъгва!

    Коментиран от #3

  • 2 Гоше

    16 1 Отговор
    За цената нищо не казват...
  • 3 Иван

    10 3 Отговор

    До коментар #1 от "Вагени":

    Във всяка електричка има скрит дизел
  • 4 Емигрантъ

    11 6 Отговор
    Красив автомобил. Немците произвеждат и продават електрички с бонус 10 000 евро и безплатни киловати при покупка. Зарядни станции има на всеки паркинг, магазин дори и в малките градове. Годишния данък е минимален, застраховката също и не е чудно че ги купуват като топъл хляб. Мой колега си поръча, но трябва да чака около 6 месеца и то за ID 3. Като се замисля, една малолитражка пести около три пъти годишния разход за сметка от бензин или дизел. Пълна гаранция на батерията 7 години, на купето 5 години. Лизинговите им условия са достижими за всеки.

    Коментиран от #5

  • 5 гуньо простия

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Емигрантъ":

    Батерията има гаранция 180000км., или 8 години, за това, че няма да загуби под 75% от капацитета си. И то гаранцията е за възстановяване на определен капацитет - не се сменя с нова. Така поне твърдят от нашето представителство.
  • 6 Гост

    7 7 Отговор
    Тока поскъпна. Лъжите за евтино возене на ток утекоха.

    Коментиран от #7

  • 7 ДФ1

    6 3 Отговор

    До коментар #6 от "Гост":

    То па щото горивата не

    Коментиран от #9

  • 8 80 бона

    1 6 Отговор
    За батерии не давам!Ама кьор фишеци всякакви.Стойте и гледайте филма като се наводни с тези електрически бракми.Косачката ще е яка ще си плащате по 5бона да си изхвърляте електронната скраб.
  • 9 Гост

    2 3 Отговор

    До коментар #7 от "ДФ1":

    Горивата бяха на същата цена, когато заплатите бяха наполовина по-малки.
    Тока, обаче, яко дере.
  • 10 Така е

    2 3 Отговор
    заради тези миксери тока ако не стане 1 кинта за киловат ела и ме заплюй