Когато един автомобилен ентусиаст избере кола, той иска да се сдобие с превозно средство, което ще кара дълго и безпроблемно, а ако възникнат проблеми, те да могат да бъдат решени, без да изискват сериозни финансови и времеви разходи. Въпреки това, дори най-добрите на пръв поглед модели имат проблеми, които ще накарат собственика сериозно да се съмнява дали е направил правилния избор по време на покупката. Представяме на вашето внимание, десет дефекта, които могат да развалят впечатлението за иначе обещаващи автомобили.
1. Nissan GT-R: Функция Launch Control
Една от характеристиките, която се използва при описването на всеки модел, е периодът от време, през който от момента на стартиране автомобилът ще ускори до скорост от 100 км / ч. В Nissan GT-R този параметър е доста впечатляващ - за по-малко от три секунди. Това обаче става, когато се използва функцията Launch Control, за да се увеличи максимално ускорението, но скоростната кутия при Nissan-ите често не издържа на натоварването. Този недостатък несъмнено разваля впечатлението от автомобила. Освен това реакцията на производителя беше откровено странна: Nissan просто отказа да осигури гаранционен ремонт.
2. Subaru: гарнитура на цилиндровата глава на двигателя
Собствениците на тези модели Subaru с двигател от серията EJ, имат малък, но много значителен проблем. При тези коли много бързо се износва уплътнението на цилиндровата глава при четирицилиндрови боксерови двигатели. А подмяната на тази малка част е дълъг и доста сложен процес, тъй като изисква отстраняване и разглобяване на двигателя. Следователно собствениците на употребявано Subaru са изправени пред доста труден избор.
3. Audi: поставки за чаши
В интериора на моделите Audi наличието на отопляеми и охлаждащи поставки за чаши често се излага като предимство пред другите автомобили. Но тяхното местоположение повдига много въпроси и всичко това, защото са опасно близо до контролния панел на сателитната навигация. И ако, например, колата спре рязко и течността от чашата се излее, тогава има голяма вероятност тя да наводни на същите тези бутони и да ги деактивира. А подмяната на такъв панел струва доста скъпо.
4. Alfa Romeo: синхронизация на двигателя V6
Моделите на Alfa Romeo са известни не само със своя дизайн, но и със своето недотам добро качество. Този производител обаче има една основна ахилесова пета: газоразпределителният механизъм на двигателите V6, който се отличава с наличието на гумени ангренажни ремъци. Именно те носят много неприятности на собствениците на автомобили. Освен това понякога този процес се оказва толкова бърз, че необходимостта от основен ремонт на двигателя възникна дори в едногодишни автомобили.
5. Porsche: лагер на ангренажния вал
Концернът Porsche е известен със статута на производител на най-качествените автомобили, но някои от тях също имат реални проблеми. Това са моделите Boxster, Cayman и 911, които са с атмосферни двигатели и са произведени в периода 1999-2008 г. Сериозният им недостатък е в бързото износване на лагера на междинния вал на газоразпределителния механизъм. Този проблем може да бъде избегнат, ако спортните автомобили се карат редовно на високи обороти. Не всички собственици обаче могат да си го позволят, живеейки в мегаполиси и бездействайки с часове в задръствания. Поради това гореспоменатата част се разваля, което впоследствие води до сериозни проблеми по двигателя. За щастие при по-модерните модели този недостатък вече е отстранен.
6. Audi TT: аеродинамика на каросерията
Първите екземпляри от модела Audi TT бързо набраха популярност сред автомобилистите, но докато не станаха главни герои на редица пътни произшествия, понякога фатални. Производителят реши да започне разследване на причините за загубата на контрол над автомобила при високи скорости, успоредно с изтеглянето на всички автомобили. Резултатите от проверките показаха недостатъците на аеродинамичните характеристики на каросерията, която буквално повдига задните колела от земята. Концернът трябваше да се справи с цялостна модернизация на задното окачване и стабилизираща система, а също така разработи спойлер за капака на багажника.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шифииор
12:22 03.12.2021
2 сектант
Коментиран от #5
12:30 03.12.2021
3 Тоалетна хартия
12:42 03.12.2021
4 Антон
Коментиран от #12
12:46 03.12.2021
5 Електрокар
До коментар #2 от "сектант":
Ми, отиди до гарата, де! Вкъщи ли я чакаш?Сериозно, електрокар на добра цена едва ли ще видим. Първо, всички са субсидирани, т.е. бедните плащат на богатите. Второ, трябва да увеличим производството на метали между 3 и 27 пъти за да подменим само половината парк от автомобили. И трето, никой не знае колко ще струва цената на инфраструктурата и електроцентралите... За останалото не ми се говори.
Коментиран от #7
12:48 03.12.2021
6 Раду Шишарката
13:26 03.12.2021
7 сектант
До коментар #5 от "Електрокар":
щом в китай са пуснали за $45000 долара вече и с пробех 1000,значи можелоКоментиран от #11
14:08 03.12.2021
8 Komapak
Коментиран от #9
15:47 03.12.2021
9 един от стадото
До коментар #8 от "Komapak":
не ползват ли външен доставчик производител. Или са се направили на гоуемите майстори. За тия мижави серии само материала за лопатите не могат плати- инконел. Всъщност могат. Плаща от първия до последния собственик. Sorry18:36 03.12.2021
10 що така бре
Хем малък, хем голем проблем.
19:20 03.12.2021
11 Ник
До коментар #7 от "сектант":
За въпросната кола, като четох имаше едно мааалко уточнение, че тези 1000 км са по NDEC, което в реални условия е поне 30% по-малко(да не отваряме скоба ако е студено колко пада пробега и не била точно с термо помпа ами някаква "иновативна" система за поддържане на температурата на батерията). Така че и там е яко лъж-вериж работата.10:50 04.12.2021
12 Потурко
До коментар #4 от "Антон":
Антоне стига спами и лъга с твоята омраза към GTR-а и реклама на поршето! Гаранцията отпада само ако ги изключиш системите преди 2000 км. до първата смяна на маслото! След това няма никакви ограничения! Личен опит като собственик и ползвател! Не разбирам тази твоя неприязън към един легендарен автомобил?!? Трол ли си ... що ли?!?Коментиран от #13
20:38 04.12.2021
13 Антон
До коментар #12 от "Потурко":
Аз говоря като собственик и ползвател, без да си позволявам обиди по твой адрес. Във великия гтр няма опция да си го поръчаш с керамични спирачки, освен във версия нисмо. Що за спортен автомобил е това. Смешна и жалка азиатска история. След като си собственик , те съветвам да си отвориш и прочетеш книжката. Говоря за автомобил 2017 .и говоря и пиша като собственик и на порше и на гтр. Повечето хора вкл. и по линия на автомобилите имат една и съща черта . Купувайки си нещо, то автоматично се превръща в най най най, и всякакви недостатъци стават невидими, сиреч някой да не си пимисли че са се прецакали. Май си от тези. И ако имаше повечко финанси щеше да си купиш 911 а не това. Дори не държа и да ми отговаряш. Успех!09:23 06.12.2021