7 Януари, 2022 11:25 7 020 86

Собственик на Tesla се похвали с 1.5 милиона изминати километра

  • tesla-
  • model s-
  • рекорд-
  • километри

През това време са сменени четири електромотора и три батерии

Собственик на Tesla се похвали с 1.5 милиона изминати километра - 1

Собственик на Tesla Model S P85+ от 2014 година се похвали с нов рекорд след като измина 1.5 милиона километра със своя автомобил. Това е същият човек, който през ноември 2019 година се похвали с достигането на 1 милион километра.

Хансьорг Еберхард вон Геминген купува своята употребявана Tesla през 2014 година с пробег от едва 30 хиляди километра, а осем години по-късно вече може да се похвали с рекордния пробег от 1.5 милиона километра.

Разбира се, това не е преминало без никакви ремонти и през 2019 година Tesla-та вече разчитала на четвърти нов електромотор, както и трета нова батерия. Сега собственикът ѝ не споделя повече информация за нея, а единствено отбелязва постижението с публикация в Twitter,където виждаме рекордния пробег.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 21 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 gost

    23 9 Отговор
    Тоз чичко е сменил батерия, 4 електромотора до 2019-та. А сега не споделя колко още ел. мотори са сменени.

    Коментиран от #18

  • 2 рерр

    48 16 Отговор
    Значи по 1 мотор на 375000км. Че то 20 годишното Рено на дядо ми е на 450000км а не му трябва смяна на мотора.
  • 3 сектант

    41 12 Отговор
    тоя е опропастил живота си в чакане на зарядни
  • 4 ирландеца

    47 10 Отговор
    "тая брадва е в родата ни от 9 век, дръжката е сменяна 24 пъти, а остриет - 13 пъти"
  • 5 дедо

    32 10 Отговор
    ам... малка поправка - годините са 7, а не 8 (все пак е 6-ти януари 22-ра, а не края на годината). Това означава, че на ден той е изминавал по около 600 км, (всеки ден без почивка), тази кола кога е зареждала?! нещо май ми куца математиката.

    Коментиран от #20, #86

  • 6 Механик

    17 9 Отговор
    Галине, позвайте думите по предназначение.
    Този НЕ Е СОБСТВЕНИК на Тесла. Неин собственик е Мъск. Този просто е собственик на автомобил от марката "Тесла".
  • 7 Дизела

    14 10 Отговор
    Колата ми е на 600 000 км за 6 години експлоатация.На колегата е милионник и още върви добре.Ако колегата смени три пъти двигателя би трябвало без проблем да мине 4 млн километра.

    Коментиран от #11

  • 8 Алфа Вълкът

    19 6 Отговор
    Все едно ги изминал с 5 коли!
  • 9 🇧🇬БАЙ Х@Й‼

    12 5 Отговор
    Екваторът е около 40 000 км , та 1 500 000 : 40 000 = ........... обиколки на Земята по Екватора ! Този е почти като Моисей с евреите ‼️

    Коментиран от #15, #17

  • 10 Пак фалшива новина

    23 15 Отговор
    Хубаво искате да дезинформирате, но не забравяйте че вие не сте единственият източник на информация в интернет.

    Там може да се намери дори вашата публикация от 2019 година когато баронът беше навъртял 1 милион, откъдето четем:

    "Доста по-слабо се представил електромоторът. В момента в "тѐслата" работел четвъртият поред. Първите три се износили доста бързо, но сегашният държал вече 680 000 км."

    Тоест за първите 320 хиляди километра са сменени три двигателя, но след като са им отстранили детските болести, четвъртият вече е навъртял 1,18 милиона километра без повреди.

    За трите батерии, пак си измисляте. Първата батерия е създала проблем на около половин милион километра и са я свали ли за ремонт, като са му дали оборотна батерия (която броите за втора), а след това отново са му монтирали вече ремонтирана батерия, за която не е сигурен, че е същата с която е навъртял половин милион километра, но е сигурно че е ремонтирана, а не нова. Тоест с тази ремонтираната, вече е навъртял милион километра.

    И това са старите проблемни батерии. Новите на Тесла модел 3 създават много по-малко проблеми.

    Коментиран от #23

  • 11 Браво! Респект!

    7 20 Отговор

    До коментар #7 от "Дизела":

    Значи ти и колегата ти сте минали двамата колкото този е минал сам с теслата си. Ще сметнеш ли колко ви е струвало само горивото за да изминете 1,5 милиона километра, въпреки че карате с 90 по магистралата за да пестите гориво и да вардите двигателите, а този си шпори здраво по магистралата защото не плаща гориво и не му пука за двигателите защото автомобила му е все още в гаранция и му ги сменят безплатно?

    Колко литра сте изразходили за 1,5 милиона километра? Колко тона въглероден диоксид сте отделили?

    Коментиран от #12, #21, #26, #37, #46

  • 12 gost

    17 6 Отговор

    До коментар #11 от "Браво! Респект!":

    Интересно ми е, как решихте, че пори здраво магистралите и не му пука?! Нима харчи еднакво ток тоя кош когато се "пори" вятъра и когато се кара с 90?! И колко време е седял (киснал) да се зарежда това чудо на техниката?! Този човек целта май му е била да навърти големите киломтри, независимо от цената. Отделно, колата да се купи е скъпа, батериите вече не знам дали са сменени по гаранция или ги е плащал. Не знам кое е екологичното и евтино тук в този случай.

    Коментиран от #16, #19

  • 13 Муумо

    8 7 Отговор
    Карал съм такава на 400000 ! Беше перфектна!
  • 14 Боки

    10 19 Отговор
    И спрете да хвалите тия мучащи дизели! Това превозно средство е по близо до самолетите отколкото до колите!
  • 15 Алфа Вълкът

    9 0 Отговор

    До коментар #9 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    От Гиза до Йерусалим са 759км, 9:30ч с кола, на пряко е колкото Видин-Резово, значи 40г ги мотал да ги прекара от Видин до Резово!
  • 16 И какво му пука за цената?

    7 8 Отговор

    До коментар #12 от "gost":

    Дали ще караш бързо два часа и ще зареждаш 40 минути или ще караш бавно два часа и половина и ще зареждаш 20 минути, ще минеш същото разстояние. Във втория случай просто Ще спестиш няколко киловатчаса, но при положение, че не ги плащаш какво ти пука?

    Докато дизела, ако кара бързо, ще спести време, но ще трябва да плати повече. За 1 милион километра, както кара с 90 по магистралата, колата му харчи 4,5 литра на 100, са му необходими 45 000 литра гориво, но ако караш със 140, вече ще му трябват 60 хиляди литра гориво, което е 15 хиляди литра разлика. Горе-долу колкото му струва цялата баничарка.

    Ако дизела успее да навърти на баничарката милион и половина километра, горивото и баничарката ще са му стрували точно колкото теслата, но милион и половина километра ще е карал баничарка, а не Тесла.
  • 17 Какво се чудиш?

    6 2 Отговор

    До коментар #9 от "🇧🇬БАЙ Х@Й‼":

    Дизела е минал 600000 км за шест години и то в България и то с максимум 90 км в час. А онзи е карал по германските аутобани.
  • 18 Jacques Yves Moineau

    7 4 Отговор

    До коментар #1 от "gost":

    Не една, а цели три батерии са сменени до 2019.
  • 19 Еколог

    5 15 Отговор

    До коментар #12 от "gost":

    Целия електромобил по песимистични сметки е отделил 14 тона въглероден диоксид за производството му. Дизела отделя по 18 тона за всеки сто хиляди километра които изминава на година.
    .Въпрос с повишена трудност - колко тона ще отдели за да измине 1,5 милиона километра. Понеже сте зле със сметките ще отдели 270 тона.

    А зарядните на Тесла се захранват със зелена енергия, която в Германия е в изобилие.

    Коментиран от #24, #27

  • 20 Кога?

    5 1 Отговор

    До коментар #5 от "дедо":

    Ами зареждала е на Суперчаджър!
  • 21 Дизела

    13 6 Отговор

    До коментар #11 от "Браво! Респект!":

    Опитай се да превозиш нещо с Тесла.Все пак аз си изкарвам прехраната с пикапа.Сравняваш неща който са несравними лека кола с пикап.Очаквам да сметнеш разхода на тази Тесла на бърза зарядна по цена на Финес 0,69 лева, безплатно зареждане в България няма.Сметни и колко тона въглероден двуокис ще се отдели при производството на ток от ТЕЦ за зареждане на Теслата.
  • 22 Трансформация

    8 5 Отговор
    Е то като смениш батерията и двигателят пак ли същата кола остава😄. Да е жив и здрав щом това го кефи.
  • 23 Боклук

    7 4 Отговор

    До коментар #10 от "Пак фалшива новина":

    Хахаха пак космоса и космите ти пречат😄😄😄😄. Много ясно пише 4 елдвигателя и 3 батерии. Ама през колко километри биле сменяни в природата няма почти нищо линейна функция ти какво искак всяка батерия и двигател да се чупят на точно определени километри ли??? И пак почвате да се оправдавате, боклука си е боклук.

    Коментиран от #31, #38

  • 24 Екология

    9 3 Отговор

    До коментар #19 от "Еколог":

    Хахаха точно от ветрогенератора в северно море дойде тока до колонката когато си е зареждал Теслата😄😄😄. А когато спря да духа изчака пак да се завъртят перките и тогава закачи зарядното😄.
  • 25 DrivingPleasure

    6 2 Отговор
    Този чичко още на милиона беше сменил карантията няколко пъти - ако не се лъжа 3 батерии и два електромотора - при толкова ремонти далеч не нещо, с което да се гордее и да се хвали!
  • 26 Къпан пор

    11 2 Отговор

    До коментар #11 от "Браво! Респект!":

    Ти май не схвана,дизела ти говори за милион километра без основен ремонт на двигателя на пикап.А вие тесларите сте горди след три смени на батериите и четири електромотора.Голямо качество на Тесла няма що.
  • 27 DrivingPleasure

    18 1 Отговор

    До коментар #19 от "Еколог":

    Еколог другия път. 3 батерии и 2 електромотора като добавиш към сметката за въглероден отпечатък и нещата стават коренно различни.

    В Германия 30% от електроенергията идва от въглища. Практически невъзможно е да се е движил само на зелена енергия! Ако приемем, че тая тсла лапа 20 кВч (свръх оптимистично, автобилд мереше 30) на магистралата като добавим и загубите по зареждането, за всеки 100 км едно минимум 8 кВч от ползваната енергия е от въглища.

    Да видим това какво значи: 1 кг въглища дават 1.25 кВч енергия и 2.4 кг СО2
    За 8 кВч се нуждаем от 6.4 кг тоест отделят се 15.23 кг СО2 (отново срвъх, свръх оптимистично като има минимум 40% загуби в централата)

    153 ГРАМА НА КИЛОМЕТЪР МУ Е ВЪГЛЕРОДНИЯ ОТПЕЧАТЪК!!!! за само 30% от ползваната енергия!!!! Ами другите 30% - дори и "зелената" пак отделя СО2. А и тия 30% са от миналата година - 2014 са с над 40% дял на въглищата в Германия

    153 грама на км е отделялаа теслата - 229 ТОНА! за тия километри и това е са малка част от електроенергията, без допълнителните емисии при производството и без допълнителните емисии за производство на заменените батерии и електромотори!

    На колегата дизеларката, ако е 1.5/1.6 баничарка дизел мъ е под 120 грама на километър и е В ПЪТИ по-екологичен от тая жалка каруца, за която електричарите и псевдо-еколозите скачате!

    Коментиран от #28, #29, #32, #51

  • 28 Четири

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    E как два като пише 4ри нови електромотора?
  • 29 Въглерод

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    А природният газ няма ли въглероден отпечатък? Къде отива въглерода? В Германия от възобнивяеми източници тока е 40 %. Понеже спират АЕЦ всичко друго цапа.
  • 30 Аспарух

    4 1 Отговор
    И пак си остава най-големия кенеф правен някога ! За справка има много клипове в утюб !

    Коментиран от #49

  • 31 Е така де!

    4 4 Отговор

    До коментар #23 от "Боклук":

    Всички двигатели са сменени първите 320 хиляди километра, а последния вече се движи 1 180 000 километра без повреди. Очевидно са се научили как се правят двигатели.

    Първата батерия е изкарала половин милион километра, а втората вече милион километра без проблеми и може да изкара още толкова. Очевидно са се научили да правят и батерии. И това е прохождането на технологията. Представи си какъв е потенциалът на батериите и електродвигателите, ако това са резултатите от първите опити?

    Май онези 5 милиона километра живот на батерията ще излязат верни.

    Коментиран от #33

  • 32 Пак са ти грешни сметките

    3 4 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    Поне да беше отворил някоя статия колко въглеродни емисии плаща ТЕЦ Марица Изток 2, дето няма никакви филтри и пречистване. За производството на един мегават електрическа енергия се отделя един тон въглероден диоксид. Тоест за микса на Германия 300 кг за мегаватчас.

    Дори при завишения разход от 20 киловатчаса на 100 километра, въглеродният отпечатък става 60гр на километър и пада с всяка измината година.

    Освен това, на борсата сам си избираш доставчика на енергия и можеш да си купиш 100% ток от въглищна централа, от атомна централа или пък от възобновяема енергия. И понеже са в общата енергийна борса, немска фирма може да си закупи тока директно от АЕЦ Козлодуй или ТЕЦ Марица Изток 2, както и от който и да е производител на възобновяема енергия.
  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Porek

    3 0 Отговор
    При положение, че е сменил 4 електромотора и 3 пъти батериите..... кое по-точно от колата е изминало това разтояние ? Купето може би ?
    Глупаво пресметнато "хвалене". То даже хич не е за хвалене... 4 електромотора и 3 батерии... мале мале !

    Коментиран от #36

  • 35 мдам

    3 0 Отговор
    Тва нещо ако дойде в България и ще е на не повече от 90.000 км :)
    Нашите автоджамбази ще го преродят.
  • 36 Това малко ли е?

    4 2 Отговор

    До коментар #34 от "Porek":

    Пак да ти напомня че последния електродвигател е на 1 милион и 180 хиляди километра. Малко ли ти се вижда?

    Последната батерия е на 900 000 км и в момента капацитетът на батерията е 86% от оригиналния. И това ли ти се вижда малко?

    Не е ли очевидно, че следващите поколения батерии и двигатели са много по-издържливи, отколкото са били първите?
  • 37 божеее

    2 3 Отговор

    До коментар #11 от "Браво! Респект!":

    Първо, не шпори защото не може. Тая кола като шпори прегрява и иска ток. Така че той е този който трябва да кара по-бавно.
    Второ, отдааавна няма гаранция тая кола.

    Коментиран от #39, #40

  • 38 3-фазния

    2 2 Отговор

    До коментар #23 от "Боклук":

    Мрън-мрън! Ведомствените мрънкачи пак са тука от особен интерес към колите на ток. В миризливите им форуми е крайно безинтересно. Новото задвижване е ТОП-а. Я си виж годината. Кой ти кара на олио, оцет и пелети?
  • 39 Мммммм

    2 3 Отговор

    До коментар #37 от "божеее":

    Тая кола е в гаранция все още и за тока не го боли изобщо, защото му е безплатен! Може да си кара с пълна газ!
  • 40 Грешиш, както винаги

    2 1 Отговор

    До коментар #37 от "божеее":

    Този автомобил има осем годишна гаранция без ограничение в километрите и доживотно безплатно зареждане без значение колко собственика ще смени и колко години ще изкара.

    Тези автомобили вярно загряват когато ги караш със скорост над 200 км в час и ограничават максималната скорост до 180.

    Ама аз и на това му викам шпорене, защото е точно два пъти по-висока от 90 километра в час с които карат своите баничарки дизела и турбо по магистралата, за да пестят гориво и да вардят двигателя, но в същото време 15 минути спиране за зареждане от София до Бургас било огромна загуба на време за тях, защото времето било пари.

    Коментиран от #44

  • 41 незнайко

    2 2 Отговор
    Значи , електромоторите са като ДВГ, издържат по 350 хилади !!! Сменил е 3 батерии с оригиналната 4 !!! Колко струват батериите в сравнение с нафтата за тези километри ??? Нека да сметнем ако приемем голям разход от 8/100 нафта . Това са 120 000 литра по 2,5 лева правят 300 000 лева !!! Сега се говори за 100 долара на киловат батерия на новия модел 3 или 100 киловатова батерия ще струва 10 000 долара . Четири батерии са 40 000 долара или 68 000 лева !!! Разлика 232 000 лева които няма да отидат за ток за зареждане в никакъв случай . ЯВНО ДВГ - ТО ОТСТЪПВА БОРБАТА !!!

    Коментиран от #42

  • 42 Пак четеш през пръсти

    2 3 Отговор

    До коментар #41 от "незнайко":

    Първите три електродвигателя са изкарали общо 320 хиляди км, тоест по 100 хиляди на двигател, а последния е изкарал 1,2 милиона километра тоест 12 пъти повече отколкото всеки от първите три и все още работи. По спецификации ще трябва да му се направи профилактика след 400 000 км. Когато навърти един милион мили. Нещо като смяна на маслото на всеки милион мили.


    Батерията е втората, ако не броим оборотната батерия, която са му дали да кара половин година, докато ремонтират неговата. В крайна сметка са му дали ремонтирана батерия, която след ремонта вече е навъртяла 900 хиляди километра и в момента има 86% от първоначалния си капацитет. Тоест деградацията е 14% за 900 000 км. И то при унищожаващото батериите бързо зареждане, защото на човека му е за без пари.

    Толкова зле ли ти се струва батерията да издържа милион километра, а двигателя милион мили? А батериите на Тесла модел 3, както и двигателите са много по-добри.

    А новите батерии 46 80 които ще се произвеждат в Германия са още по-добри и от тези на модел 3. По леки са, по-евтини, издържат четири пъти повече цикли и са по-мощни, което означава и много по-бързо зареждане.
  • 43 Бохохо

    0 2 Отговор
    Като фен на ВМW избирам Tesla!
  • 44 Къпан пор

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "Грешиш, както винаги":

    Чети внимателно,не си измисляй сам фактите.Четири електромотора и три батерии са сменени.Гаранцията е 8 години или 160 000 км.Безплатен ток няма никъде,все някой го плаща.Даваха промоция само за първата година безплатно зареждане.Безплатно е само сиренцето в капана за мишки.

    Коментиран от #45

  • 45 Е така де!

    1 4 Отговор

    До коментар #44 от "Къпан пор":

    Пита се в задачката колко е изкарала тази Тесла с последната батерия и с последния мотор след като са се научили как се правят безпроблемни батерии и мотори? Отговори на този въпрос?
  • 46 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #11 от "Браво! Респект!":

    Какво гориво смяташ бе, тур; ук? Този е сменил 4 електродвигателя пo 30 000 долара и три батерии по 20 000 долара. Това му е коствало допълнително 180 000 долара за последните 8 години каране. Честито на набуталите се.

    Коментиран от #47

  • 47 Пак не разбрал?

    2 3 Отговор

    До коментар #46 от "Гост":

    Този не е дал и долар за смяната, защото ОЩЕ Е В ГАРАНЦИЯ.

    Не е дал и долар за зареждане на Суперчарджър, защото ще зарежда безплатно за целия живот на автомобила.
  • 48 Знайко

    4 2 Отговор
    1500000 км за 8 години. Това означава, че всеки ден от годината трябва да е изминава по 520 км. Т. е. всеки ден е прекарвал по 4-10 часа в автомобила. Също така твърди, че колата е стояла в сервизи за смяна на 3 батерии и 4 електромотора. Предполагам също и за техническо обслужване(на спирачки, окачване ...) още 15-30 пъти Какво работи този човек? Прекарва всеки ден от живата си в автомобил. Да не би да е тестпилот на Тесла? Това ми прилича на ФАЛШИВА НОВИНА.

    Коментиран от #50

  • 49 ГЕРБ=ДПС=ВМРО

    3 0 Отговор

    До коментар #30 от "Аспарух":

    "И пак си остава най-големия кенеф правен някога !" Не съм карал нито Тесла нито друга американска кола. Карал съм FORD, но европейските модели. Карал съм и харесвам германски, японски, британски, шведски коли. Най-големите боклуци, които съм карал или притежавал са FIAT и Citroen. Няма начин Тесла да е толкова зле колкото FIAT и Citroen.
  • 50 Научете тази математика

    0 2 Отговор

    До коментар #48 от "Знайко":

    Тези 520 километра дневно, трябва да ги раздели на две за да получиш разстоянието на което е пътувал всеки ден.

    Получава се, че е пътувал на 260км от дома си до работното място. Тоест е шофирал по 2 часа в посока.

    Ами то понякога и в София ти трябват толкова за да минеш от единия и край до другия без дори да излизаш от рамките на града.


    И какво се чудиш, като Дизела и Турбо минават по 1000 км на ден и то с баничарки, които не вдигат повече от 90км/ч. Досега не съм те чул да им казваш, че е невъзможно да са над 12 часа нонстоп зад волана, като 30 минути за зареждане им се струват много.

    Теслата, въпреки че е от първите, които са само с един двигател и старите скапани батерии и загрява, на ограничена мощност може да се движи със 180км/ч неограничено време.

    Коментиран от #52, #53

  • 51 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "DrivingPleasure":

    Колега,всичко си изчислил много точно.Грешиш само за КПД на ТЕЦ.КПД на ТЕЦ на въглища е около 40% и загубите са около 60%,а не 40%.

    Коментиран от #55

  • 52 Turbo

    3 0 Отговор

    До коментар #50 от "Научете тази математика":

    Математиката ти не я знаеш.Тоя с Теслата да не е карал 7 дена в седмицата,365 дни в годината?Приспадни почивните дни,празниците,годишната отпуска,болнични,дните престой на Теслата в сервиза.Тогава се получават близо 1000 км пробег на ден,всеки ден.Този с Теслата е пътувал на 500 км на ден до работа?След толкова път ще се чувстваш уморен и ми е интересно как ще работиш ефективно.В края на работния ден още 500 км.Много хубав живот си кара тоя в колата,не му завиждам.
    С безплатните ремонти,пак лъжеш.Гаранцията е 8 години или 160 000 км което настъпи първо.Безплатното зареждане е само за определен период от време,не повече от една година.
  • 53 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #50 от "Научете тази математика":

    Дизела кара по 1000 км,но не всеки ден.Прави по 1000000 км годишно.Ако кара всеки ден по 1000 км ще прави по 260 000 км.
    На Дизела това му е работата,пътува 500 км на отиване и 500 км обратно.Той не работи 8 часа след като пристигне.Правиш ли разлика?Не едно и също да пътуваш от Добрич - София - Добрич за да работиш в София 8 часа.Съвсем различно е да натовариш в София за половин час и да се върнеш.
    Затова мисля,че това с Теслата на 1500000 км за 8 години е фейк.Кога е зареждал тая Тесла,като пробега с едно зареждане е до 400 км,пада до 200 км с висока скорост и при - 20°С.

    Коментиран от #54, #60

  • 54 Turbo

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Turbo":

    Дизела прави по 100 000 км годишно.Сложил съм една нула повече.
  • 55 Зарежи сметките

    1 2 Отговор

    До коментар #51 от "Turbo":

    Очевидно е че всички сметки които си правил, не ти излизат.

    Нали сметна, че за изкачването на Шипка моментната мощност трябва да е 50 киловата на колелата при 30 км в час и разход 15 на сто.


    30 километра в час и 15 на 100 ги прочете отчетени от автомобила, а 50kw бяха твоите сметки при 30% КПД.

    Само дето при 50 киловата и 30% КПД, входящата мощност трябва да ти е 150 киловата и при 30% КПД, компютърна трябваше да отчете 50л/100км.

    Очевидно сметките не ти се отдават, затова направо кажи крайния резултат - колко е въглеродния отпечатък на един мегават час електрическа енергия произведена от въглищна централа?

    Хората са го премерили, а не изчислили и измерванията показват 1 тон за мегаватчас. С грешните сметки залъгвай някой на ракийка на масата пред панелката. Колко пъти ти казах да гледаш крайния резултат който е измерен с точност, а да не се опитваш да смяташ.

    Коментиран от #61

  • 56 Хмммм

    0 0 Отговор
    Видеото отдавна си стои в Тубата, ма кой да гледа. Пък може и руски да не разбирате. Ето ви отпреди 2 години, видеото на украинците!

  • 57 Ами като не можеш да смяташ

    1 2 Отговор
    Всичко покрай електромобилите ще ти излиза fake нюз и няма да им излизат сметките.

    Само че съм ти казал да гледаш крайните резултати, а не да си правиш междинни сметки които не ти излизат.

    В случая крайният резултат, е че на 28-ми ноември 2019 година е регистриран рекорд на Гинес с този автомобил, когато е преминал 1 милион километра.

    Нали знаеш колко много са изискванията и проверките за регистриране на рекорд на Гинес? Очевидно е, че пробега е истински. Ако изгледаш видеото, ще разбереш и подробности, ама за целта освен да смяташ трябва да знаеш и английски.

    Там е обяснено кога и колко батерии и двигатели са сменени, но собственикът брои, че това е втората батерия, въпреки че казва, че са му дали да ползва половин година оборотна батерия. Също така казва, че тази последната батерия не е нова е употребявана, но я брои за втора, защото няма доказателства, че ремонтираната батерия е първата му батерия, а не от друг автомобил на по-малко километри.

    Още тогава Това е бил четвъртият му двигател, който на 28 ноември 2019 е навъртял 680 000 км, а оттогава е навъртял още 500 000. Ще кажеш ли на колко хиляди километра е вече двигателя? А дано, ама надали, защото не можеш да го сметнеш.

    Коментиран от #58, #62

  • 58 Клипа

    1 2 Отговор

    До коментар #57 от "Ами като не можеш да смяташ":

    Ето ти клипа, не че не си го гледал. Постнах го отделно, защото понякога отнема доста време за одобрение.

  • 59 Хмммм

    1 2 Отговор
    Горе съм качил видео на собственика на Теслата, видеото е отдавна си стои в Тубата, даже имаше и статия тук отпреди 2 години за това видео! Видеото е на Тесла Украйна! Намерете го в тубата, ако не го пуснат тук! Търсете - 926000 километра на Тесла Модел С!
  • 60 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #53 от "Turbo":

    Защо му се връзваш на многониковото,щял да пътува 500 км до работа.Тоя теслар да не живее в колата си и по зарядните.Защо му е да се прибира в къщи щом работи толкова дало,да си наеме мотел или квартира ще му излезе в пъти по евтино.Не ти се връзват опорните.
  • 61 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #55 от "Зарежи сметките":

    Помня голям математик си 5 години по 20% беше общо 100% ръст.При труден планински път разхода на гориво е по голям от този на магистрала.Колкото да се сучеш и извърташ няма да промениш нищо.Турбо ти изкара мощност при 10% наклон около 20 квт.Какви 50 квт ми дрънкаш,това е резултата при 30% наклон.

    Коментиран от #63

  • 62 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #57 от "Ами като не можеш да смяташ":

    То ти е написано в статията многониковото, четири електромотора и три батерии,не можеш ли да четеш.Три пъти са му сменяли батериите,без значение дали втората е била оборотна и първата след ремонта е станала трета.Само факта за три ремонта на батерията и четирите на електромотора са повод за срам на всички теслюфци.За всеки автомобил с двг е без проблем да измине 1 млн. километра без ремонт ако се обслужва и експлоатира правилно.Имаше статия тук в факти за автомобили милионници.Дизела е написал в форума за колега с такъв автомобил.

    Коментиран от #64

  • 63 Не става с лъжите

    0 2 Отговор

    До коментар #61 от "Гост":

    Турбо го написа поне на 100 места, защото ви знам номерата и го накарах да го напише, за да не се измъкваш после какво искал да каже и какво не. А за 30% наклон, аз му се подигравах, а той до последно твърдеше, че е толкова.

    Ето цитат:

    97 Turbo
    До коментар 93 от "Да те питам и тебе":

    Вече ти отговорих в пост 83.На магистрала с 140 км/ч изчислих 37,8 квт,за Шипка е 52 квт.Кое число е по голямо, тесльо?
    Коментиран от 99

    08:52 05.12.2021

    Коментиран от #69

  • 64 То пише, ама трябва и разбиране

    1 2 Отговор

    До коментар #62 от "Гост":

    Никой не оспорва, че в началото Тесла имаха проблеми с качеството на задвижването, но ако разбереш написаното в статията, ще видиш че за първите 320 км са сменили четири двигателя, но след 2016 година, не са правили никакви ремонти или прегледи на двигателя, но въпреки това вече 1 милион и 180 хиляди километра, няма ремонти.

    А "проблемът" с двигателите в началото беше шум от лагерите, заради което от Тесла смениха целия двигател, вместо да сменят само лагерите. След като установиха откъде идва проблема, а той не беше износване от механично натоварване, а електрокорозия от вихрови токове, направиха необходимите промени по двигателите и вече го няма този проблем, като тази статия потвърждава този факт.

    Също така имаха проблем с балансирането на заряда на седемте хиляди клетки, при който след дисбаланс, батерията изписваше грешка и ограничаваше заряда. Решиха и този проблем, което също се вижда от статията.

    Чудно защо няма нито една статия по повод 100% замяна на батериите на всички произведени електромобили на hyundai и general motors. Въобще чувал ли си за това? Ей на това му викам проблем с батериите и повод за срам!

    Да не говорим за продължилите пожари след замяна на батериите. Ама и за пожари не си чувал нали?
  • 65 Alexxx

    3 0 Отговор
    Карам Мерцедес W211 2,2CDI
    НА 478,000 реални километра с чип-тунинг,който е направен на 210,000км
    Никакви проблеми,освен,че съм сменил шайба на динамото и не чакам по 1 час да ми се зареди колата. Недай си Боже лятото да тръгна някъде и на жегите да чакам по 1 час да измина после 300км и пак отначало.
    Ужас

    Коментиран от #66

  • 66 Браво!

    0 3 Отговор

    До коментар #65 от "Alexxx":

    Вече си го карал 15 години без никакви проблеми и не си навъртял дори една трета от пробегът на тази Тесла.

    Пожелавам ти да си го караш безпроблемно още 30 години и да стигнеш нейния пробег!
  • 67 Сандо

    3 0 Отговор
    Виждал съм ги как карат по магистралите с 80км/ч за да пестят ел енергия за да достигнат първият травопост. За съжаление и тока ще го направят по скъп и от бензина. Сега ги зарибяват с безплатно зареждане,но напълни ли се пазар,то тогава гледай...
    А тази кола къде си карал на 400хи ,явно е била с втори ел.мотор и втора батерия,което и двете струват колкото един стойностен автомобил 2ра ръка.
    Айде честито на на електричко шофьорите.
    Макар,че тва е бъдещето на автомобилостроенето.

    Коментиран от #68, #70

  • 68 Така е!

    0 3 Отговор

    До коментар #67 от "Сандо":

    Електромобилите са само за близки разстояния и не могат да вдигат повече от 80 километра в час.

    Този явно е навъртял милион и половина километра да ходи до кварталния магазин.
  • 69 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #63 от "Не става с лъжите":

    Турбо пак се е гаргарил с теб,наклона на Шипка не е 30%.Спомням си Дизела те гъбарка за времето за шофиране на шофьорите на тирове и аз без да искам го издадох.Трябваше да го оставя да се гъбарка с теб до Коледа.Заслужаваш го.

    Коментиран от #71, #76

  • 70 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #67 от "Сандо":

    Те теслюФците така карат, пазят си батерията да не се изтощи и да останат на пътя.Непрекъснато изтъкват ускорението и максималната скорост на електромобилите.А за пробега при минус 20 градуса и при движение по магистрала мълчат, защото пада наполовина.

    Коментиран от #72

  • 71 Дрън-дрън

    0 2 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    Гаргарата беше от моя страна. Даже му казах кога ще спра да се гаргаря с него - на Коледа. След няколко седмици се усети какво се гъбаркам с него, освен за наклона.

    Ето ти и как смята мощността, за което се гъбаркам вече трета година с него, докато се усети. Точно както се гъбарках и с тебе и с Радев по същата тема, където си мислехте, че литър гориво има мощност 10 киловата.

    102 Turbo

    До коментар 100 от "Точно там се крие ключа от бараката":

    Мощността,която съм ти изчислил 52 квт е изходяща ( към гумите),а не входяща тесльо.Входящата е три пъти повече 150 квт от 15 л гориво и КПД около 30%.Пак забърка едни каши.Входящата мощност се смята от горивото.Изходящата се смята от съпротивлението на движение.

    10:43 05.12.2021

    Както виждаш излагацията е пълна, но той не се усеща и се излага(ш) отново и отново и отново.

    Казах ти че няма нужда да сменяш никовете. Прозрачен си!

    Коментиран от #83

  • 72 Вече пета година не схващаш

    0 2 Отговор

    До коментар #70 от "Гост":

    Ефективността на електромобилите е една и съща както при ниски така и при високи скорости. Както видя, ДВГ е неефективен при ниски скорости и на градско шофиране харчи повече, отколкото на магистрала със или без климатик.

    Както виждаш Тесла изминава 1078 километра с 98 киловатчаса при 40 километра в час. Това е 9,1 киловатчаса на 100 километра, което се равнява на 0,91 литра на 100.

    Можеш ли да ми посочиш поне един пример за автомобил с ДВГ който харчи толкова при 40 км в час?

    А в случая говорим за електромобил с мощност 700 коня, който харчи еквивалента на 0,9 литра на 100 при 40 км в час. Колко ли ще харчи бензинов автомобил с такава мощност при тази скорост?

    Коментиран от #75

  • 73 Кондо

    3 1 Отговор
    Синът ми имаше една Тесла и я продаде,като я кара има,няма година.
    Не зная кой модел е,но приличаше на BMW X6 или поне нещо подобно,не съм го питал колко пари я е купил,но това е друга тема.
    Питах го защо я продаде.
    Отговора му беше: От Варна до Гърция е спирал 6 пъти защото батерията не трябва да се изтощава напълно.
    Има две малки деца на 5 и 8 години и на всяко спиране децата са оплакали по бензиностанции или както някой беше писал на всеки "травопост".
    В Гърция още по зле,на жеги над 38 градуса е било трагедия също.
    Ако батярията е изтощена повече от допустимото и зарядното е далеч ,започва да изключва автоматично музиката,светлини,климатик...
    Е как няма да плачат тези деца без климатик на жегите.
    Да,вярно е,че е шофирал по бавно да пести енергия...
    Каза ми,че колата е хубава,но за градско и "около градско" шофиране.
    Мисля,че все още не му е дошло времето да се шофират "тролей" все още.
    Мисля също,че трябва поне още 5 години минимум за осъвършенстване на ел.автомобилите.
    Аз си карам на LPG и съм пре-доволен и не мисля,че замърсявям природната среда повече от електромобилите,защото рециклиране на батерийте е много тръгно,почти неосъществимо.

    Коментиран от #74

  • 74 Избери си едното

    0 3 Отговор

    До коментар #73 от "Кондо":

    Или е карал бавно и не е зареждал 6 пъти до Гърция или е карал бързо и е зареждал шест пъти. Най-вероятно е употребил хипербола. Освен това след като е спрял на бензиностанцията и е закачен за зарядна станция, климатикът се захранва от зарядната станция и няма смисъл да го изключваш.

    За спиране на музиката да пести енергия, може да се върже само пълен лаик по темата. Само с един процент от батерията музиката ще свири на прилична мощност цяло денонощие и няма какво да спестиш от нея.

    Коментиран от #80

  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 Хайл

    1 0 Отговор

    До коментар #69 от "Гост":

    Теслареф ще вземе да ревне от яд 😭😭😭

    Коментиран от #77

  • 77 Направо се насълзих

    0 3 Отговор

    До коментар #76 от "Хайл":

    Ама от смях. Както ви се смея и присмивам вече пета година на неграмотността. На други им се реве от срам, когато разбраха, че мощността не се изчислява от литрите за 100 километра, а се изчислява от литрите за час. Ама след пет години вече го схванаха!

    А какви ли не сметки правиха за да ми докажат обратното. То не бяха сметки на топлинни загуби, то не бяха сметки на обороти и въртящ момент, то не бяха сметки за челно съпротивление и съпротивление на търкаляне, то не бяха сметки за наклони на Шипка, а сметките все криви излизаха.

    Моята сметка, я направих още в началото на спора с Радев и само чрез нея им проверявах сметките и им казвах, че пак карат перпетуум мобиле. Що подигравки отнесоха без да се усетят и колко им се смяха не е истина. Само аз колко линкове съм дал и колко хора са писали от мое име, да им се подиграват и да се смеем на неграмотниците, доста сълзи от смях съм предизвикал. Да не говорим за най-стръмния участък който си катерил, който се оказа по-полегат от прохода Троян-Кърнаре.

    Коментиран от #78

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Кондьо

    2 0 Отговор

    До коментар #74 от "Избери си едното":

    Не си ме разбрал правилно,а може и аз да не съм се Изразил правилно.
    Когато е шофирал с децата,климатика автоаточно се е изключил и в колата е било като в пещ.
    Чакал е на българско-гръцката граница 2 часа и там същата работа ,климатика изключил автоматично.
    От електрички не разбирам. Писах каквото са ми казали и едва ли синът ми ще ме лъже. Пък и да я продаде,със сигурност не е бил закъсал с парите.
    Не съм нито за ел автомобилите,нито против. Още веднъж,писах каквото съм чул.
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Таксиджия

    2 0 Отговор
    Постоянно съм в движение,не зная колко е разхода на ел енергията на кольо теслата и колко са здрави,но поне съм виждал как ги репатрират до сервиза или до зарядното може би.
    Карам от 8 години Мерцедес W211 и както написал колегата по горе,че е минал 400.000км. Еми аз я купих моята от България на 186,000 НЕ РЕАЛНИ КМ. и сега е на 860,435км сменил съм подгреващи свещи,лабда сонда първа и това е.
    Е и обслужване на дискове,феродо,масло,като всеки автомобил,но никога не съм бил закъсвал и още по малко репатриране.
  • 83 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #71 от "Дрън-дрън":

    Крадеца вика дръжте крадеца.Не е случаен прякора ти многониковото.Аз съм си Гост.
  • 84 Айкю 1

    2 0 Отговор
    Немците като правеха автомобили тоя още е лъскал бастуна. Кажете и колко са е бръкнал за тея милион километри, ще кажете ама друг път всичко е една реклама въздух под налягане!
  • 85 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    0 0 Отговор
    то само купето е останало от производството!
  • 86 ФИЛИП ЕЙДЖИ

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "дедо":

    журналист математик няма!