14 Септември, 2022 09:38 2 718 3

Първият кросоувър на Ferrari дебютира с атмосферен V12 и 725 конски сили

  • ferrari-
  • purosangue-
  • suv -
  • кросоувър

Purosangue може да се движи с до 310км/ч

Първият кросоувър на Ferrari дебютира с атмосферен V12 и 725 конски сили - 1

След десетки шпионски снимки и видеа на първият кросоувър в историята на Ferrari, моделът носещ името Purosangue най-после дебютира и добави още един избор за клиентите, които се насочват към Lamborghini Urus или Aston Martin DBX. Италианският „джип“ ще бъде наличен в шоурумите на марката от следващата година, което означава, че появата му в България едва ли ще се забави с много.

Първият кросоувър на Ferrari дебютира с атмосферен V12 и 725 конски сили

Дизайнът е подобрен на този, който видяхме при Roma с подобни фарове и предна част, както и заоблени форми по цялото продължение на колата. Задните врати се отварят срещуположно на предните, подобно на тези при Rolls-Royce. Дължината на Purosangue е 4.97 метра, а височината от земята до най-високата точка на тавана е 1.59 метра. Въпреки това, от Ferrari са се постарали да свалят центъра на тежестта с направата на тавана от карбонови влакна. Клиренсът е 183мм.

Първият кросоувър на Ferrari дебютира с атмосферен V12 и 725 конски сили

Най-интересното е под предния капак, където се крие 6.5-литров бензинов V12 с атмосферно пълнене и мощност от 725 конски сили и максимален въртящ момент от 716 нютон метра. Двигателят се развърта до 8250 оборота в минута, а въртящият момент се предава към четирите гуми посредством автоматична трансмисия с осем предавки монтирана в задната част. Подобна стратегия сме виждали при GT колите на марката за по-добро разпределение на теглото, какъвто е и случаят тук с отношение от 49:51.

Първият кросоувър на Ferrari дебютира с атмосферен V12 и 725 конски сили

Интериорът е много по-различен от този който сме свикнали да виждаме от марката с две идентични „гърбици“ на таблото, където са поставени и два екрана и волан за шофьора. Централната конзола е изключително широка и продължава в изваян подлакътник. В интериора могат да седнат до четирима човека в собствени кресла, които комбинират спорт и лукс.

Първият кросоувър на Ferrari дебютира с атмосферен V12 и 725 конски сили


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 този

    5 1 Отговор
    Още една марка започва да губи идентичността си. Има автомобили, чиито марки се свързват (в случая) със спортни автомобили - Lamborghini, Ferrari, Porsche и т.н., но за да се задоволи търсенето на по-висока позиция на седене ( не визирам високопроходим автомобил), производителите предлагат такива буламачи. Каква е тая нагласа на хората всеки иска да гледа от високо и да си мисли, че кара автомобил 4х4, а в същото време го е страх да качи бордюра, да не опре някоя пластмаса. 😃 Да не говорим, че тия състезателни "джипки" са пълна глупост. Все едно да почнат да правят и микробуси, които да ускоряват за 4-5 секунди, кому е нужно? Като искаш усещане за спорт и ускорение си купи спортна кола, като искаш комфорт си купи седан и т.н. Светът се изкриви, да не кажа друга дума.... 😃

    Коментиран от #3

  • 2 Българин

    4 0 Отговор
    Возил съм се и съм карал доста джипове сув и т.н.По хубава возия от лека кола-лимузина , няма.Ако е за кубаво и комфортно возене- вземи си лека кола.Другото е нещо компромисно
  • 3 бай брадър

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "този":

    Със 183 см просвет ще може да качва бордюри, не е толкова ниска.