28 Юли, 2023 09:10 23 869 42

Дизел бегачка... има!

  • bmw-
  • тунинг-
  • manhart-
  • дизел

Този дизелов седан BMW MH3 400d с мощност 380 конски сили и ускорява до 100 км/ч за 3.8 секунди

Дизел бегачка... има! - 1

Противно на всеобщото схващане, че дизел бегачка няма, тунинг ателието Manhart представи дизеловия спортен седан BMW MH3 400d. Автомобилът получи нов аеродинамичен бодикит и модифициран двигател.

Дизел бегачка... има!

Новият Manhart MH3 400d е базиран на седана BMW M340d. Тунинг специалистите правят този автомобил още по-бърз и по-брутален отвън.

Дизел бегачка... има!

Колата е боядисана в черно и украсена с черни и червени ивици. Външният вид се допълва от нови 20-цолови джанти Concave One в черно.

Дизел бегачка... има!

BMW MH3 400d получиава и нов бодикит с карбонови елементи. Отзад има уголемени изпускателни тръби, което прави звука на ауспуха по-агресивен.

Дизел бегачка... има!

Колата е по-ниска с 40 мм отпред и 30 мм отзад от стандартния модел. Също така, за да подобрят управлението, експертите правят окачването на седана по-твърдо.

Дизел бегачка... има!

BMW MH3 400d е оборудван с трилитров турбодизел с мощност 380 к.с. и 770 Нм въртящ момент. Ускорението от 0 до 100 км/ч отнема 3.8 секунди, а максималната скорост е 280 км/ч.

Дизел бегачка... има!


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 47 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 каде бе

    68 9 Отговор
    я елате в бг да видите кюмюрбегачки и чудо ! на всеки светофар има поне по един чепел бегачка я голфче я сеятче а нещо друго но вае са бегачки като светне зелено въздуха става черен (щото много бяга)

    Коментиран от #6

  • 2 Дизел

    25 20 Отговор
    бегачка- хахаха! 630HP BMW M3 G80 Manhart- ето това е бегачката!

    Коментиран от #23

  • 3 Съдията Дред

    58 7 Отговор
    Пежо и Ауди имат победи на 24 часа на Льо Ман с дизели

    Коментиран от #5, #12

  • 4 Перник

    29 5 Отговор
    Охх мама само да ми падне, ше и изпилим гумите за час

    Коментиран от #11

  • 5 Мхм

    9 23 Отговор

    До коментар #3 от "Съдията Дред":

    Да когато други нямаше.
  • 6 Прав си

    31 10 Отговор

    До коментар #1 от "каде бе":

    Напълно подкрепям твоя пост но понеже обществото ни е съставено от 80%...сещаш се какви,повечето се възхищават вместо да се възмущават.

    Коментиран от #7, #16

  • 7 Любопитно

    8 21 Отговор

    До коментар #6 от "Прав си":

    Знаеш ли каква е единствената роля на рудолф дизел при измислянето на дизела.Всъщност тоймизмисля само едно нещо подгревната свещ.

    Коментиран от #15

  • 8 От доверен

    28 16 Отговор
    източник чух,че Ф1 искали да минат на дизел,защото са "големи бегачки",ама заради пушека се отказали.При изпреварване задния няма да вижда нищо.
  • 9 Монтана

    25 7 Отговор
    Ах на дяда само да ми падне у ръцете махам дпф катализатори права тръба кулери хибриди тоя пустиняк ако не удари 700 коня ела ме хвани
  • 10 Асд

    6 13 Отговор
    Повръщаноооо
  • 11 МП4

    5 4 Отговор

    До коментар #4 от "Перник":

    Внимаваи с бордюра
  • 12 тоз

    9 10 Отговор

    До коментар #3 от "Съдията Дред":

    А кога ще имат в F1 с печки - никога.

    Коментиран от #18

  • 13 тоз

    8 8 Отговор
    Защо не се пускат да бягат и във WRC -сигурно защото не могат да запалят в северните страни и губят състезания.

    Коментиран от #39

  • 14 Христо

    16 6 Отговор
    Само дето от 3 литров турбо бензин се вадят повече коне ;)
    При еднаква периферия винаги бензина ще е по-мощен.

    Коментиран от #17, #33

  • 15 Ония с Фордо

    10 6 Отговор

    До коментар #7 от "Любопитно":

    Дизела пали ба бутане бе каруцар и подгряващи "свещи" не му трябват
  • 16 Ония с Фордо

    20 13 Отговор

    До коментар #6 от "Прав си":

    Поредните двама каруцара . Имам три коли дизел на 12 , 22 и 28 години и нито един не пуши . Редовен сервиз и поддръжка и най-важното катализатори и филтрите за фини частици са си на местото .

    Коментиран от #37, #38

  • 17 Ония с Фордо

    40 6 Отговор

    До коментар #14 от "Христо":

    Не са важни конете а въртящия монент.

    1.Дизелите работят с по-висока степен на сгъстяване, което автоматично означава повече тяга.

    2. Дизелът достига пълно изгаряне на горивната смес много по-рано от бензиновия мотор. Така тя избутва буталото по-продължително време, което означава повече извършена работа.

    3. Дизелите обикновено имат по-дълъг ход на буталото, което означава повече изминато разстояние от горна до долна мъртва точка, а въртящият момент се равнява на силата, умножена по разстоянието.

    4. Дизелите обикновено имат принудително пълнене и са изработени от компоненти, проектирани за турбодвигатели - чугунени блокове, подсилени бутала и т.н. Горивната смес е много по-богата на въздух, което означава повече кислород за горене и по-ефективна работа.

    5. Дизеловото гориво има по-висока енергийна плътност. Това означава, че от него може да бъде произведено повече полезно действие, отколкото от същото количество бензин.

    Коментиран от #27, #31, #40

  • 18 Ония с Фордо

    11 8 Отговор

    До коментар #12 от "тоз":

    Спокойно и това ще стане , щом Порше и Ламборджини изкараха коли с дизелови двигатели.
  • 19 ФАКТ

    15 7 Отговор
    като шофйор на бензин без турбо с мощност 240 коня...и дизел със турбо 120 коня...дизела е поне два пъти по бърз..а е само 120 коня...но не случайн отбелязах това за турбото защото реално повечето дизели имат турбо а повечето бензинови коли нямат...лично аз ако искам да карам бърза кола със сигурност бих се насочил към дизел която със сигурност ще е с турбина и да е 260=300 коня..това ми стига..бензин с турбина не съм карал и нямам представа как върви...всъщност сега се сетих веднъж карах пасат цц 1,8 турбо...ами не вървеше зле честно казано....но аз лично бих предпочел нещо от рода на 3,0 или 3,5 дизел...но всеки си има мнение и вкус така че моето мнение си е просто мое мнение..

    Коментиран от #22

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 София

    14 6 Отговор
    ДИЗЕЛ - само дънки
  • 22 Грешка

    17 2 Отговор

    До коментар #19 от "ФАКТ":

    Притежавах 2.0 TFSI. Вървеше като чук без дръжка. Продадох го като стана на 150 000км. Разход на масло 1л. на 2000км от порше казаха че било нормално, защото било 5W30. Смяната е на 30000км, но трябва да си доливаш. Преминах на Bmw за сега не доливам. Всичко си е до пробег на двигателя и съответната поддръжка. След 2002 година всичко стана консуматив при премиум марките това е проблема.
  • 23 Ферари на Бензин: Дизел и бегачка

    12 9 Отговор

    До коментар #2 от "Дизел":

    Мале - леле ! Даже и комарите бягат от този чад а от тракането на дизеловата кочина и къртиците се крият
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 да бе

    12 17 Отговор
    Кола мечта за бедни селянчета и ромите от къра. Нормален човек с пари никога, ама никога няма да купи дизел та ако ще и 2000 коня да е. Отделно, че от тази едвам са изцедили 380 с безбройните проблеми, които ще следват по време на експлоатация.....
  • 26 БМВ

    18 8 Отговор
    Никой не произвежда по добър дизел от 6 цилиндровият редови на БМВ. 380кс е серийно монтиран в Х5 и Х3. Динамиката е чудесно. Трака ли - НЕ. Четете данните в Ауто Дата Нет. Така, който не е карал автомобил с такъв двигател, няма как да знае за какво става въпрос. Мнения ат Един Приятел ми каза или Много се чупи или Пуши и т.н са просто неадекватни.

    Коментиран от #28, #29, #30

  • 27 Пич

    16 2 Отговор

    До коментар #17 от "Ония с Фордо":

    повечето от това което си написал като информация за работата на дизеловите двигатели е вярно,но изводите,които правиш не.Високият въртящия момент е важен ,но при какви обороти разполагаш с него и след това какво правим?Спецификата на изгаряне при дизела е такава,че се използва малък диапазон на обороти с висок въртящ момент и след това рязко пада,трябва да имаш скоростна кутия с 15-20 предавки,като камионите.
    И теглото както описваш двигателите на дизел е доста голямо и от там на автомобилите,и много от енергията се губи от това.Много още може да се напише в този дух,но който каквото харесва това да кара.
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 колега

    9 2 Отговор

    До коментар #26 от "БМВ":

    една кола освен да върви трябва основно да бъде надеждна. А точно тук се дъни любимата ти марка. Но, няма лошо, ако висенето по сервизи ти е хоби и си нямаш друга работа....

    Коментиран от #42

  • 30 БМВ 2

    9 0 Отговор

    До коментар #26 от "БМВ":

    Мерцедес също имат редови шестак дизел - не е толкова мощен, но е по-корав. Освен това имат и редови петак, също много приятно работещ и без проблем изкарва 500-700 хил. км. Но при нас горивата са некачествени и оттам идват болестите....
  • 31 Морски

    4 0 Отговор

    До коментар #17 от "Ония с Фордо":

    Всичко е вярно, колега, обаче има едно условие за работата на съвременните високооборотни дизели - честота на горивото ! Ако не отговаря на DIN стандарта - нито дърпа толкова, нито икономията е толкова.
  • 32 Бмв е46

    5 11 Отговор
    След 2000г хубав бенз няма.Като няма дизел бегачка искам да чуя кой бенз ще бие моето 335д е90 с доста модове.Сигурно някоя кола за 200 бона.А и дизела изкарва над 1 млн км и гори 5л/100км извънградско а днешните бензинки немогат и 100к км да изминат без ремонти, а за същата мощност разхода е по3.

    Коментиран от #41

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 бмв 335д

    0 9 Отговор
    Е90 335д е 7 секунди 100-200км/ч. От там нататък вие си правете сметката!

    Коментиран от #36

  • 36 бмв Е90

    0 1 Отговор

    До коментар #35 от "бмв 335д":

    Стейдж 3
  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 авно ти си

    7 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ония с Фордо":

    по-голям каруцар ама толкова ти е мозъка какво да се прави …! коментира се терминът (бегачка) сред младите и “умни” като теб дечица които си премахват катализатори ремап сензори и там подобните му извращения на кюмюрения бранш… аз също имам дизелови машини(строителна техника)но те не пушат и работят за пари не са коли с които да си возим гза по-евтинко…
  • 39 Хайнц-Харалд Френцен

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "тоз":

    "Защо не се пускат да бягат и във W.R.C.-сигурно защото не могат да запалят в северните страни и губят състезания"
    Виж, приятел през 2010 година в България за първи и последен път имаше кръг официален на
    F.I.A (W. R. C.)
    Бяха пуснали пробно да, се състезава из между бензините и една Бяла Дизелова турбинирана чисто нова тогава Астра!
    Ама,ти от дека да знаеш тая работа?
    По това време Кими Райконен се състезаваше с един светлозелен Форд Фокус, както й да е.. Та Бензините в Балкана на планинското от далече се чуваха... Как гърмят, Детонации, Гърмежи, а Опела беше като тихомобил само като минаваше се чуват как турбината му прави (Фиииу) и не можеше да ги навакса, та те такива ти ми работи.
    Не си измислен, Вземи малко прочети, ако нямаш вяра.
  • 40 Фордо с Ония

    9 2 Отговор

    До коментар #17 от "Ония с Фордо":

    Вземи така виж, най подир, най напред, какво аджеба, какво значи това нящо
    R.S коефициент ..!
    Пие ли се, Яде ли се тва..и за какво иде реч?
    Или демек, казана просто съотношенито между дължината на шатуна ( биелата) спрямо хода на буталото от - до.
    Да, има произведени бензинови възвратното постъпателно двигатели с R.S коефициент, като на тракторен дизел , но е Пълно изстискване, но като влезнат в критични обороти в тая червена лютеница и го царят, и после се чудят, как така черупковите биелни лагери, се надкачват един връз друг под биелата, или пък тя се Разчеква от Зор.
    Та такива ти ми Работи.
    Бензина е за Спорт.
    Дизела за Селскостопанска, Строителна и Тежкотоварни пътна механизация.
    Благодаря Ви, за Вниманието ⚠ 🚧
  • 41 Кара BMW от 1986г.

    2 0 Отговор

    До коментар #32 от "Бмв е46":

    Отиваш в Германия и караш с 250 км/ч 100 км. и гледаш от къде ще изкочи маслото има два варианта само преди да спреш в аварийната лента.
  • 42 Някой ден

    0 0 Отговор

    До коментар #29 от "колега":

    И това може да стане, Досега, 9 години от нова от БМВ - само консумативи. Като почне да се чупи - пускам я на пазара. И готово. Следващата.