През 2024 година десетилетното господство на пикапа в САЩ може да приключи, тъй като кросоувърите на Toyota започват да настигат лидерите в индустрията като Ford, Chevy и Ram по продажби.
Пълноразмерните пикапи традиционно оглавяват класацията на най-популярните автомобили в САЩ, но през 2023 г. кросоувърът Toyota RAV4 едва не измести един от пикапите.
Според информация, изнесена от телевизионния канал CNBC, компактният кросоувър RAV4 се класира на четвърто място в десетте най-продавани превозни средства, след пикапите Chevy Silverado и Ford F-150 съответно на трето и първо място.
Продажбите на RAV4 миналата година изпревариха Ram 1500 с 10 000 бройки, което предполага възможна промяна в потребителските предпочитания към компактни кросоувъри.
Според CNBC последният път, когато друга кола, различна от пикап, влезе в челната тройка, беше Toyota Camry през 2014 година. Анализаторите обясняват успешните продажби на RAV4 с високата популярност на достъпните по-малки SUV автомобили, както и с наличието на хибридна версия, което го прави привлекателен за купувачите.
Въпреки запазването на лидерството на пикапите, анализаторите на Cox Automotive отбелязват, че популярността на RAV4 показва нарастващия интерес на американските потребители към компактните кросоувъри.
Въпреки конкуренцията, пълноразмерните пикапи към момента остават напред, като Ford F-150, Chevy Silverado и Ram 1500 заемат първите три места. Но успешното популяризиране на кросоувъри като Toyota RAV4 е предвестник на възможни промени на автомобилния пазар в САЩ, където потребителските предпочитания може да започнат да се изместват към по-компактни и икономични превозни средства.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 даа идва но с валяк от китай
11:19 10.01.2024
2 Отговор
11:19 10.01.2024
3 идва им края, да !
Коментиран от #4
11:21 10.01.2024
4 Един от онези
До коментар #3 от "идва им края, да !":
Абе Джудже,Какви с а тези глупости - крайно време е да се върнеш при другарите в СССР - преди да са затворили границата си и да почнат да стрелят навътре. Надявам се помниш, че по онова време се пазехме да не излизаме навън, но и никой не искаше да идва ;-)
11:26 10.01.2024
5 Статия за деб или
Коментиран от #6, #7
11:46 10.01.2024
6 Румен Американеца
До коментар #5 от "Статия за деб или":
Няма да ги замени. Ние се изнесохме от центъра на София и сега живеем на село, на 30 км. Моето основно МПС е пикап, на булката СУВ хибрид и сме много доволни.Коментиран от #9
12:02 10.01.2024
7 Тайна
До коментар #5 от "Статия за деб или":
Ключът от бараката е, че много от покупките на пикапи са от хора, които изобщо нямат нужда от пикап. Същото е и с "джиповете" у нас, а и не само у нас. Мода, гъ...рия и желание да гледаш другите от високо.Сега стой и гледай как ще се появят малкопи....ковците, които ще започнат да обясняват за лесното качване и слизане, високата позиция на седалката и някакви други такива измислици, болшинството, от които благинки са валидни на 100% и за вановете. Но, никой не си купува ван, дори и 4х4, щото просто не е "черен джип"...
Коментиран от #8
13:52 10.01.2024
8 Мхм
До коментар #7 от "Тайна":
Според мен в Сащ точно купуващите Форд ф250 Шеви Силверадо и Рам са лоялни клиенти точно щотомимат нужда от пикап и трудно ще заменят товарното отделение и теглителната сила на пикапа с кросоувър и продажбите го доказват и на Ф250 и на Силверадото продажбите са нагоре.Изключвам някакви псевдопикапи като хайлукс навара амарок теслЪ сайбетраш и тн които наистина не са пикапи и са абсолютно безсмислени.15:01 10.01.2024
9 Еколога
До коментар #6 от "Румен Американеца":
Да и всеки ден за да си разходиш зaдника двата пушилника навътат по 100 км. Заради такива "вируси" като теб внуците ни ще трябва да се разхождат с кислородни маски или да напуснат Земята. Защото живете на принципа "да изядем всичко, а след нас не ни интересува".15:18 10.01.2024
10 Заглавието
Сравнения в продажбите с автомобили за масата са меко казано, неграмотни
21:35 10.01.2024