Alpine се гмурка в света на водорода с най-новото си творение - Alpenglow Hy4 - концепт, койтодемонстрира ангажимента на марката към алтернативните технологии за задвижване.
Надграждайки върху основата, положена от статичната концепция Alpenglow 2022, Hy4 прави още една стъпка напред, като се превръща в напълно функционален прототип. Под елегантната му външност се крие 2,0-литров двигател с турбокомпресор, генериращ 340 конски сили. Този четирицилиндров агрегат, способен да се развърти до 7000 об/мин, черпи гориво от три водородни резервоара, всеки от които побира 4,6 кг водород при налягане от 700 бара. Мощността на двигателя се предава на пътя чрез секвенциална трансмисия, което гарантира динамично шофиране на пистата.
Въпреки че Hy4 запазва същността на оригиналната концепция Alpenglow, Alpine е направила няколко подобрения в дизайна. Модифицираната краш структура побира двуместна кабина, а водородните резервоари са интегрирани в страничните капсули, оптимизирайки разпределението на теглото и подобрявайки аеродинамичната ефективност.Освен това Hy4 може да се похвали с малко по-висока стойка и преработен аеродинамичен пакет/
Въпреки че в момента е замислена като машина само за писта, Alpine вярва, че усъвършенстваната технология за задвижване, демонстрирана в Hy4, има огромен потенциал за улични приложения.Френският автомобилен производител смело заявява, че задвижваният с водород двигател с вътрешно горене представлява "изключително обещаващо решение за пътна употреба", намеквайки за бъдещето, в което водородното задвижване може да направи революция в автомобилния пейзаж.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Знайко
Кво се случва ако отидеш на плаж и я оставиш на открито 5-6 часа?
.....и къде ми е водородната станция?
Коментиран от #3
14:18 11.05.2024
2 Факт
14:23 11.05.2024
3 Факт
До коментар #1 от "Знайко":
Отивай да нахраниш прасетата и не коментирай неща от които хал хабер си нямаш.14:49 11.05.2024
4 Е какъв
08:04 13.05.2024