Alpina представи най-мощния модел в историята си

16 Януари, 2025 13:52 1 360 3

  • bmw-
  • m8-
  • m850i-
  • alpina

B8 GT е на базата BMW M850i

Alpina представи най-мощния модел в историята си - 1

Преди да започне нова ера под собствеността на BMW, Alpina представи подходяща лебедова песен: B8 GT. Този лимитиран модел, ограничен до едва 99 бройки, разполага с най-мощния двигател, монтиран някога на автомобил Alpina.

Сърцето на B8 GT е подобрен 4,4-литров V8 с две турбини, който осигурява 625 к.с. и 627 Нм въртящ момент. Това се изразява в зашеметяваща производителност - спринт от 0 до 100 мили в час само за 3,3 секунди и максимална скорост от 330 километра в час.

Alpina представи най-мощния модел в историята си

Макар да споделя същата двигателна база като BMW M850i, B8 GT се отличава с уникални калибрирания на Alpina, което води до значително по-добри характеристики.

Верен на философията на Alpina, B8 GT дава приоритет на безпроблемната скорост и луксозния комфорт пред агресията на пистата. Той е създаден за безпроблемно пътуване по аутобана, а не за поставяне на рекорди за обиколка.

Alpina представи най-мощния модел в историята си

За да отбележи това специално издание, Alpina е включила редица ексклузивни акценти, като ограничена производствена серия, поръчкови двуцветни варианти на боядисване, акценти от въглеродни влакна и уникален интериор с изцяло кожена тапицерия и дървена облицовка. Специална метална вложка в поставката за чаши, носеща подписа на основателя на Alpina Буркард Бовенсипен, добавя прочувствен щрих.

Alpina представи най-мощния модел в историята си

B8 GT представлява достойно сбогуване с тази ера на независими модели на Alpina. Тъй като компанията започва нова глава в рамките на BMW Group, B8 GT е свидетелство за наследството на Alpina в областта на производителността, лукса и изработката.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    4 7 Отговор
    Добре де, Мерцедес има S63 с тези коне от 100 години. Нещо не е наред!
  • 2 Граф Монче Христов-Дупница

    6 2 Отговор
    И "Алпина" замина, като "АМГ". Стават "придворни" тунингари. От една страна е добре, че оцеляват по някакъв начин, но от друга губят самостоятелност. Все по-малко са независимите фирмички, които правят бутикови автомобили. Унификацията е повсеместна. Хората не осъзнават, че купуват едни и същи каруци, само че с различни емблеми.
  • 3 Мазен Шнур

    0 2 Отговор
    Всичко след поколението на е39 е пародия.