23 Май, 2024 10:41 2 680 2

Honda актуализира американския Civic

  • honda-
  • civic-
  • сащ
Honda актуализира американския Civic - 1

Американската Honda Civic е обновена и се сдоби с хибридна версия. Промените във външния дизайн са частични. Най-забележим е новият дизайн на радиаторната решетка - вместо хоризонтални ламели вече има пчелни пити, а самата решетка е леко увеличена по размер.

Фаровете за мъгла изглеждат различно, а формата на долната решетка в предната броня също е променена. Като цяло Civic има по-спортен вид. Основната иновация е появата на хибридната система e:HEV с двигател с вътрешно горене и два електрически мотора.

Honda актуализира американския Civic

Системата e:HEV включва двулитров бензинов двигател, работещ по цикъла на Аткинсън, два електрически мотора, литиево-йонна батерия и трансмисия с фиксирано съотношение. Хибридът има три режима на работа (ДВГ, електрически и смесен), а системната мощност на агрегатите в спецификацията за американския пазар е 203 конски сили, което е с 19 конски сили повече от тази на европейския Civic.

Вътре актуализираният американски Civic има една любопитна разлика от европейската версия: хибридната модификация запазва обичайния трансмисионен лост, докато Civic за Европа има дистанционно управление с бутони.

Honda актуализира американския Civic

Хибридната модификация заменя Civic с 1.5-литров турбо двигател (182 к.с., 240 Нм) и CVT. В същото време, в допълнение към бензин-електрическата версия, гамата включва предишните версии - 1.5 турбо двигател и механични скорости за наточения Civic Si и базов атмосферен 2.0 двигател с безстепенна трансмисия.

Началото на продажбите е насрочено за юни. Цените все още не са обявени, но според предварителните оценки хибридната Honda Civic едва ли ще струва повече от 30 хиляди долара в Съединените щати. Това е съществено увеличение, защото цените за модела преди рестайлинга започват от 24 хиляди долара.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 така

    1 6 Отговор
    Тук е над 80х. Покарах я 2.0 хибрид Сивик. Добра кола, но далеч от работата на хибрида на Тойота. Няма пъргавината на Тойота хибрид на по-високи скорости от градските. Усеща се и някаква синтетичност, която липсва при Тойота.
  • 2 Зелени зъби

    5 0 Отговор
    Приятелю, може и да си я виждал, но не си я карал, 100 % съм убеден.
    От личен опит - тест на Корола, 184 к.с., дадоха ми комби... Впечатления - тромава, недобър салон, завиваш, ама сякаш става в по-късен момент, приемлива(на фона на Сивик)цена.
    Сивик - много по-качествен и широк салон, стабилна в завоите, директен волан, добро ускорение, огромен багажник. Наистина добра кола, но на безбожна цена . Само за едно бедно спойлерче поискаха 1200 лв., цветовете които чакаха бяха само черни, отстъпки не дават.