27 Май, 2024 09:07 4 351 9

Сагата продължава: Още един модел на Fiat се оказа „незаконен“

  • fiat-
  • 600-
  • 600e-
  • stellantis

Италианските власти са предупредили Stellantis за 600e

Сагата продължава: Още един модел на Fiat се оказа „незаконен“ - 1

Сагата между италианските власти и Stellantis продължава с пълна сила и след като Alfa Romeo смени името на най-новия си кросоувър Junior (Milano), а след това италианските полицаи конфискуваха 134 автомобила Fiat Topolino, сега изглежда има нов проблем пред автомобилния гигант.

Испанското издание Motor.es съобщава за проблем с още един от моделите на Fiat – 600e. Електрическият кросоувър също се оказа „незаконен“ според италианските власти, тъй като в задната броня е поставен миниатюрен италиански флаг. За разлика от ситуацията при Topolino, тук няма информация да са конфискувани автомобили.

Сагата продължава: Още един модел на Fiat се оказа „незаконен“

FIAT 600e се произвежда в Полша, така че не може да се счита за "италиански автомобил", въпреки че инвестициите, развойната дейност и дизайнът са от Торино. FIAT е взел решението по конкретен начин, за да "запази пълна прозрачност и за да избегне по-нататъшни недоразумения". Въпреки тези сблъсъци Карлос Таварес остава непоколебим в стремежа си към по-благоприятно споразумение с италианското правителство.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 13 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Полка джамбуре

    20 6 Отговор
    Значи тона си е полски Фиат.

    Коментиран от #2

  • 2 Дааа

    15 13 Отговор

    До коментар #1 от "Полка джамбуре":

    Едно време полските фиати бяха по-големи трошки от ладите.

    Коментиран от #3

  • 3 Фиат купе

    10 3 Отговор

    До коментар #2 от "Дааа":

    Имаха си и експортни - Полонез.
  • 4 Драгой

    9 3 Отговор
    Сложете полското знаме и готово.
  • 5 6748

    21 3 Отговор
    ТИ КАРАЛ ЛИ СИ НЯКОГА ФИАТ 125 P ГАЛОШШШ, И ЗНАЕШ ЛИ ,ЧЕ И ЗАДНИТЕ БЯХА ДИСКОВЕ 450000 ХИЛ. И Я ОСТАВИХ ЗАЩОТО ИЗГНИ НО ДВИГАТЕЛА ИМАШЕ ПОТЕНЦИАЛ ЗА ОЩЕ 200000 ХИЛ. !!!!???
    А СЕГА ЗАПАДИ КОШОВЕ С ЦЕНИ 40000ХИЛ.ЛЕВА С БАРАБАНКИ ИЗОТЗАДЗЕ!!!!?????????

    Коментиран от #6

  • 6 Знайко

    10 2 Отговор

    До коментар #5 от "6748":

    В съседния блок имаше един състезател с полски фиат. Беше му сложил глава от ABARTH двувалка и беше настина звяр в сравнение с ладичките. Говоря за модела чиито задни стопове бяха два вертикални правоъгълника.

    Коментиран от #7

  • 7 Пак бъркаш Не-знайко

    7 2 Отговор

    До коментар #6 от "Знайко":

    ако изобщо е имало такава кола, то е била оригинала 125 S с 90 к.с. и 4-скорости или 125 Special с 96-98 к.с. и 5-степенна кутия…
    На блока с долен разпр. вал от 125 P, който е дериват и на базата на Фиат 1300/1500 няма как да “посадиш” 2-валова глава….

    Коментиран от #8

  • 8 Турбодизел

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "Пак бъркаш Не-знайко":

    Подкрепям. Даже ако тази кола за която Знайко говори е била в Люлин знам и на кого е била. Оригинален, гълъбово син италиянски фиат 125 с двувалков 1,6 мотор и един карбуратор WEBER 32/36 DGV.

    Коментиран от #9

  • 9 В края на

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Турбодизел":

    80-те и началото на 90-те в София познавам имаше 2 такива направени, но с 2-литрова двувалка - единия бял с мотор от Ритмо 130 ТС от района на Емил Марков (собственика почина преди години-имаше итал сервиз, караше 90-те Тема 16В Турбо) и другия червен от стадион Септември с мотор от Арджента...чувал съм и за Лада с подобно присаждане от Обеля, но не съм я виждал....