27 Юни, 2024 13:18 5 669 10

Hyundai представи конкурент на Dacia Spring

  • hyndai-
  • inster-
  • електромобил-
  • dacia-
  • spring

Inster е с компактни размери и работи изцяло на ток

Hyundai представи конкурент на Dacia Spring - 1

Hyundai представи Inster - нов електрически модел, предназначен за градско придвижване. Разработен специално за европейския пазар, Inster е малко по-голяма електрическа модификация на градския автомобил Casper на Hyundai. Hyundai предлага два варианта на Inster, които отговарят на различни предпочитания за пробег и мощност. Базовият модел разполага с 42-киловатчасова батерия, осигуряващ приблизителен пробег от 300 километра, и електромотор с мощност 95 конски сили.

Hyundai представи конкурент на Dacia Spring

Надграждането до по-голямата 49-киловатчасова батерия осигурява увеличен пробег от 350 километра и по-мощен мотор със 113 к.с. И двата модела предлагат солиден въртящ момент от 108 Нм за бързо придвижване в града. Макар да дава приоритет на ефективността пред скоростта, Inster ускорява от 0 до 100 км/ч за 11,7 секунди за базовия модел и за 10,6 секунди за версията с по-голяма мощност. Максималните скорости са съответно 140 и 150километра в час. Бързото зареждане с постоянен ток позволява зареждане на батерията от 10 до 80% за около 30 минути. Inster може да се похвали и с функцията Vehicle-to-Load (V2L), която ви позволява да захранвате външни устройства с помощта на двупосочно зареждане.

Hyundai представи конкурент на Dacia Spring

За тези, които търсят малко по-различна естетика, Inster Cross ще се предлага на по-късен етап, вероятно с добавени пластмасови елементи по броните и калниците и малко по-висок клиренс.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 16 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този

    12 7 Отговор
    Предполагам цена около 50х.лв.щом Спринг е 47. Ярис се движи между 40х. и 50х.според оборудване. Пак е скъпо, но взимаш нещо смислено, доказано, перспективно.
  • 2 факуса

    14 6 Отговор
    защо ги правят толкоз скъпи кат работя по 5г.максимум 20х

    Коментиран от #10

  • 3 Мдааа..

    14 6 Отговор
    Толко излишни паре за таквиз изъзици...неам, а и да имам, не давам!
  • 4 Супер

    7 2 Отговор
    ….до момента в който видиш цената 50 - 60х лева. И си казваш, за 40х лева ще взема Голф след 2020, под 100х км, автомат, с гаранция. Ще се разходя до Германия, да не се набутвам с джамбазите в БГ. Остатъка от парите ще дам за гориво, данъци, застраховки и ще го търкалям поне 10г. преди да стане на цената на същият този ел. миксер.
  • 5 9608

    4 2 Отговор
    Цената от 24980лв за базисен модел с малката батерия е много приемлива

    Коментиран от #6

  • 6 Китин от Китен

    5 0 Отговор

    До коментар #5 от "9608":

    Не знаех, че 22 000 паунда са 25 000 лв, ама щом казваш - нека така да е!
  • 7 БАЙО

    2 0 Отговор
    Докато не извадят модел да издържи 1000 км. с едно зарезждане за под 40 000 лв.в БГ няма да ги погледна.
  • 8 Смешно

    2 0 Отговор
    Интериора е абсурден, Нещо като смесица на горната част на таблото и махагона от C класа от 2003-та, информационния панел-навигация като от Корола Крос стърчи отгоре на таблото, долната част на таблото с двете врътки и копченцата между тях като Тигуан или Голф Джета от 2007-ма, волан като Hyundai Ioniq дръжки на вратите като Renault Twingo или Smart 2005-та и километраж от Hyundai Tucson.

    Коментиран от #9

  • 9 Смешно

    3 0 Отговор

    До коментар #8 от "Смешно":

    Забравих - и прибиращ се висящ подлакътник като Пежо 406 или Ситроен Пикасо от 2000-та и сходни тапицерии :) Тва не може да е сериен модел, все едно някой си е играл на фотошоп и е измислил тоя интериор хаха
  • 10 фокуса

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "факуса":

    Малко ги караш. Аз правя 50К годишно и на 3 години сменям колите. Сметката излиза.