General Motors подготвя революционен електрически автомобил

7 Януари, 2025 11:40 2 055 6

  • general motors-
  • gm-
  • технология-
  • електромобил
General Motors подготвя революционен електрически автомобил - 1

General Motors (GM) подготвя революция в света на електрическите превозни средства, представяйки иновативна електроцентрала с четири мотора. Според патент, подаден през ноември 2024 година, новата технология използва два електрически мотора за задвижване на една ос чрез механичен съединител.

General Motors подготвя революционен електрически автомобил

Такава система осигурява:

Подобрено сцепление и управление на всякакви повърхности. При офроуд въртящият момент автоматично се пренасочва към колелото с най-добро сцепление, което прави технологията идеална за използване извън пътя.
Висока производителност на асфалт: по-бързо ускорение от 0 до 100 км/ч и подобрена стабилност при високи скорости.

General Motors подготвя революционен електрически автомобил

Ново ниво на мощност

GM вече успешно използва настройки с три двигателя в Hummer EV, но системата с четири двигателя отваря нови хоризонти. Тя ще бъде основа за:
Спортни седани, способни да се конкурират с най-добрите в света.
Състезателни коли, оптимизирани за скорост и прецизно управление.
Премиум джипове.

General Motors подготвя революционен електрически автомобил

Конкуренция и перспектива

Докато компании като Rivian и BMW вече демонстрираха своето развитие в областта на четиримоторните системи, GM набляга на гъвкавостта. Тяхната технология съчетава мощност, производителност и адаптивност, което позволява да бъде включена в широка гама от бъдещи превозни средства.

General Motors подготвя революционен електрически автомобил

GM има за цел да е сред лидерите в новата ера на електрическия транспорт и настройката на четиримоторния силов тракт е само първата стъпка в тази посока.


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Трюфел

    8 5 Отговор
    Ще, ще, ще.....
    А дано, ама надали.
    Опит за привличане на внимание и инвеститори в пропаднала хамериканска марка.
    Типична спекулация на великите бизнесменчета, хахаха.
  • 2 Ти да видиш

    11 1 Отговор
    "представяйки иновативна електроцентрала с четири мотора."


    Наистина е доста голяма революция. Електроцентрала с повишени способности за offroad.


    Сигурно това ще е подвижна електроцентрала от която да се зареждат закъсалите електромобили в планината, че не може да им занесеш една кофа ток.

    Както винаги превода кърти!

    Коментиран от #5

  • 3 кое

    4 2 Отговор
    точно е революциата?
  • 4 ВЕЧЕ Е ФАКТ 🌀🪐

    1 3 Отговор
    1000-коньовия суперкамион с плутониев пакет Ultium, който обикаля земното кълбо и на старт обръща посоката на въртене на Земята.

  • 5 Реално

    0 4 Отговор

    До коментар #2 от "Ти да видиш":

    С 11-годишна S-ка и повече ряз, прохода Шипка го минавам с 14% от заряда при градуси около нулата. Твоите партизански истории за закъсали в планината могат да хванат декиш при неграмотните. Книжка дават на хора с 12 клас, дето могат да четат какво пише на таблото.
    Калорифера на електромобилите харчи по 1 киловат при голям студ и поддържа с по-малко постоянна температура (термопомпа). С 85-100 киловатчаса на борда и Camp mode колко една седмица мога да живея в колата?

    Коментиран от #6

  • 6 Чети внимателно

    6 0 Отговор

    До коментар #5 от "Реално":

    В коментара ми е сарказъм както към статията, така и в тези които разпространяват митовете за закъсали в задръстванията и планините и невъзможността им да бъдат заредени, сякаш някой ще тръгне с 5% заряд да катери планината и да закъса. Ако тръгне на резерва със светеща лампа на резервоара, резултата ще е същия.
    Пък и нали В статията пише че това е ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА с четири двигателя с повишени офроуд възможности.

    ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА!

    Само аз ли видях, че това е електроцентрала?