General Motors (GM) подготвя революция в света на електрическите превозни средства, представяйки иновативна електроцентрала с четири мотора. Според патент, подаден през ноември 2024 година, новата технология използва два електрически мотора за задвижване на една ос чрез механичен съединител.
Такава система осигурява:
Подобрено сцепление и управление на всякакви повърхности. При офроуд въртящият момент автоматично се пренасочва към колелото с най-добро сцепление, което прави технологията идеална за използване извън пътя.
Висока производителност на асфалт: по-бързо ускорение от 0 до 100 км/ч и подобрена стабилност при високи скорости.
Ново ниво на мощност
GM вече успешно използва настройки с три двигателя в Hummer EV, но системата с четири двигателя отваря нови хоризонти. Тя ще бъде основа за:
Спортни седани, способни да се конкурират с най-добрите в света.
Състезателни коли, оптимизирани за скорост и прецизно управление.
Премиум джипове.
Конкуренция и перспектива
Докато компании като Rivian и BMW вече демонстрираха своето развитие в областта на четиримоторните системи, GM набляга на гъвкавостта. Тяхната технология съчетава мощност, производителност и адаптивност, което позволява да бъде включена в широка гама от бъдещи превозни средства.
GM има за цел да е сред лидерите в новата ера на електрическия транспорт и настройката на четиримоторния силов тракт е само първата стъпка в тази посока.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Трюфел
А дано, ама надали.
Опит за привличане на внимание и инвеститори в пропаднала хамериканска марка.
Типична спекулация на великите бизнесменчета, хахаха.
11:49 07.01.2025
2 Ти да видиш
Наистина е доста голяма революция. Електроцентрала с повишени способности за offroad.
Сигурно това ще е подвижна електроцентрала от която да се зареждат закъсалите електромобили в планината, че не може да им занесеш една кофа ток.
Както винаги превода кърти!
Коментиран от #5
11:54 07.01.2025
3 кое
12:11 07.01.2025
4 ВЕЧЕ Е ФАКТ 🌀🪐
13:28 07.01.2025
5 Реално
До коментар #2 от "Ти да видиш":
С 11-годишна S-ка и повече ряз, прохода Шипка го минавам с 14% от заряда при градуси около нулата. Твоите партизански истории за закъсали в планината могат да хванат декиш при неграмотните. Книжка дават на хора с 12 клас, дето могат да четат какво пише на таблото.Калорифера на електромобилите харчи по 1 киловат при голям студ и поддържа с по-малко постоянна температура (термопомпа). С 85-100 киловатчаса на борда и Camp mode колко една седмица мога да живея в колата?
Коментиран от #6
13:39 07.01.2025
6 Чети внимателно
До коментар #5 от "Реално":
В коментара ми е сарказъм както към статията, така и в тези които разпространяват митовете за закъсали в задръстванията и планините и невъзможността им да бъдат заредени, сякаш някой ще тръгне с 5% заряд да катери планината и да закъса. Ако тръгне на резерва със светеща лампа на резервоара, резултата ще е същия.Пък и нали В статията пише че това е ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА с четири двигателя с повишени офроуд възможности.
ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА!
Само аз ли видях, че това е електроцентрала?
14:54 07.01.2025