Dacia Duster 4x4, "автомат" и с АГУ. Вече е възможно

10 Януари, 2025 10:27 19 932 16

  • dacia-
  • duster-
  • 4x4-
  • автоматик

Още през 2025 година моделът ще получи хибриден тракт с електрически заден мост

Dacia Duster 4x4, "автомат" и с АГУ. Вече е възможно - 1

Моделът Duster, на румънците от Dacia, отдавна се е превърнал в един от бестселърите на марката. Този SUV е проходим, практичен и се предлага на атрактивна цена. Това, което му липсваше обаче, беше комбинацията 4х4 и автоматик. До момента можете да изберете или едното, или другото.

По всичко личи, че това ще се промени в най-скоро време, защото Dacia ще представи версия на Duster със задвижване на всички колела и електрифициран заден мост, като това се очаква да се случи още до края на тази година.

Гланният изпълнителен директор на компанията Денис Льо Вот потвърди това ново технологично решение за модела, което ще позволи да има версия с два педала и с четири задвижващи колела.

Льо Вот каза: „До края на 2025 година ще представим ново хибридно решение за нашата 4x4 версия. Ще електрифицираме задния мост с електродвигател директно върху него. Колата ще бъде хибрид, с два педала, но ще е с възможност и за LPG версия. А и ще я направим на достъпна цена, както винаги.“

Много е вероятно този вариант на задвиване да си проправи път и в по-големия Bigster, който е почти идентичен технически с Duster. Други автомобили, които също споделят платформата CMF-B – включително Dacia Jogger, Nissan Juke, Nissan Qashqai и Renault Captur – могат да бъдат на линия за същото третиране.

Льо Вот добави, че електрическият Duster „ще дойде навреме“, но това няма да е скоро. Първата електрическа Dacia (след Spring) ще бъде Sandero през 2027 година. Duster ще трябва да изчака поне до следващото си поколение, за да получи електрическо задвижване и това вероятно ще бъде след 2030 година.


Поставете оценка:
Оценка 4.9 от 15 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сектант

    21 7 Отговор
    кола на годината 2025
  • 2 Пенка

    4 26 Отговор
    В талига и то с два педала нисъ качвам,кой да знае що ще стани
  • 3 Е на тва е

    27 11 Отговор
    За Дъстър а и най вече за Бигстър са необходими : двигател 4 цилиндъра поне 1.6 или 1.8 на газ и ръчни скорости. Тези измишльотини с автомат и три цилиндъра за 4х4 са откровени глупости.
  • 4 И то даже

    13 5 Отговор
    не е нормално 4х4 , а някаква измишльотина.

    Коментиран от #6

  • 5 Алфа Сектант🤠

    8 4 Отговор
    И за мъжа, и за жената, и за децата...Това е колата 🥇❗🥇
  • 6 Георги

    11 2 Отговор

    До коментар #4 от "И то даже":

    какво е нормално 4х4? То има доста варианти.

    Коментиран от #7

  • 7 Ами да е изцяло

    5 2 Отговор

    До коментар #6 от "Георги":

    механично. Даже малоумното On demand е за предпочитане пред това нещо.

    Коментиран от #9

  • 8 Бмх

    5 13 Отговор
    Кашон за тия пари ще си купя три коли на старо и ще я надживеят пет пъти, за комфорт да не говорим.
  • 9 Георги

    8 5 Отговор

    До коментар #7 от "Ами да е изцяло":

    това е нещо, което на 99.9% от хората през 99.9% от времето не им трябва. Тогава защо да го плащат?

    Коментиран от #10

  • 10 Това си е твое мнение

    11 5 Отговор

    До коментар #9 от "Георги":

    аз си имам друго. Мойте коли са 4х4 и мога да ти кажа, като пътно поведение, особенно едната, е в години напред пред тези с предно или задно предаване. 4х4 не е само за сняг или оф роад, път със завои, въжд, прах, пясък и всяккакви боклуци има по пътя.

    Коментиран от #11

  • 11 Георги

    5 5 Отговор

    До коментар #10 от "Това си е твое мнение":

    определено не е само мое, защото има не малко модели с подобно задвижване. Но на нисък клас кола да слагаш раздатла, диференциал, блокажи... няма смисъл.

    Коментиран от #12

  • 12 Чак пък блокажи

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Георги":

    Има и варианти без блокажи, използва се abs за тази цел. А и нали това е идеята с която рекламираха в началото Дъстър? Евтин, непретенциозен и проходим. Надуха ни главите как бил с окачване и 4х4 от Нисан....

    Коментиран от #13

  • 13 Георги

    4 3 Отговор

    До коментар #12 от "Чак пък блокажи":

    ами той е такъв - евтин, непретенциозен и проходим, но явно не отговаря на твоите претенции

    Коментиран от #14

  • 14 Тоше

    1 0 Отговор

    До коментар #13 от "Георги":

    Те не те карат насила. Не го купувай.
    Има си клиенти и за тая комбинация.
    Ако 4х4 автомат и LPG пак е до 55-60000 лв ще се намери кой да си купи.
    Аз, който даже не съм се возил в Дачия, се замискям
  • 15 Хахохи

    2 0 Отговор
    И аз не съм си представял, че ще купя нова кола и то дачия, ама си карам Дъстър на газ вече 4 месеца. Много добре знам за 40к какво можех да купя, но трябва да опита човек. Новото си е ново, въпреки всичко бих я сменил само за електрическа Тесла.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.