Ford очевидно раздразни феновете, като разкри плановете си за радикално разширяване на Mustang. Според доклад на Automotive News американският автомобилен производител е представил пред дилърската си мрежа макети в цял ръст и концептуални визуализации на два неочаквани варианта на Mustang: седан и модел с висока проходимост и задвижване на всички колела.
Тази новина идва на фона на по-широката тенденция за намаляване на броя на мускулестите автомобили, като General Motors преустанови производството на Chevrolet Camaro миналата година, а Dodge предлага Charger само във варианти с електрически или шестцилиндров двигател. Изпълнителният директор на Ford Джим Фарли обаче изглежда решен да върви срещу течението, вярвайки в трайната привлекателност на името Mustang.
Фините детайли на тези нови модели остават забулени в тайна. Седанът, за който се съобщава, че е наречен "Mach 4", се очаква да бъде задвижван от традиционен двигател с вътрешно горене. По подобен начин офроуд вариантът, чието име остава неизвестно, вероятно ще даде приоритет на възможностите пред чисто електрическите характеристики.
Решението на Ford да разшири марката Mustang, така че да включва седан и офроуд модел, е противоречиво. Пуристите твърдят, че името Mustang е неразривно свързано с емблематичния дизайн на купето с две врати. Неотдавнашното поставяне на емблемата Mustang на електрическия кросоувър Mustang Mach-E вече предизвика вълнение, а това по-нататъшно разширяване вероятно ще подхрани дебата.
Въпреки потенциалните критики, Ford изглежда е отдаден на тази смела стратегия. Предстои да разберем дали седанът Mustang Mach 4 и високопроходимият Mustang ще успеят да завладеят сърцата както на ентусиастите, така и на новите клиенти. Само времето ще покаже дали тази авантюра ще се изплати на американския автомобилен производител.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 карчи
12:28 16.08.2024
2 СЗО
Коментиран от #3, #4
12:33 16.08.2024
3 карчи
До коментар #2 от "СЗО":
Да, да големи са "умници" от маркетинга на форд и затова спряха един ит най-продаваните автомобили в света форд фиеста от които за 47 години и 8 поколения – от май 1976 до юли 2023 г. са продадени над 20 млн. автомобила😉Коментиран от #8
12:37 16.08.2024
4 НТчмнцднтцд
До коментар #2 от "СЗО":
Ако маркетинговите отдели на фирмите бяха толкова знаещи и можещи, всички продукти щяха да са "бест селъри". Обаче корпоративната история, не само автомобилната, е пълна с примери за продукти, които претърпяват крах на пазара. Дори и Епъл, ха-ха.Коментиран от #5
13:12 16.08.2024
5 СЗО
До коментар #4 от "НТчмнцднтцд":
"Бест селърите" дори да са много популярни, покриват само един вид (дори и да са многоброен) купувачи. А с другите видове продукти накриват други групи купувачи. Дори да са малки групи, допринасят за общия обем продажби.Коментиран от #6
14:30 16.08.2024
6 Нздпздп
До коментар #5 от "СЗО":
Безспорно, но малките сегменти се покриват от нишови производители, които нямат "специални маркетинг отдели" като големите играчи на пазара.Въпросът беше, че наличието на голям и специален маркетинг отдел изобщо не гарантира успех на продукта и не означава, че производителят не се лута като сляпа баба в джанкова горичка с надежда да удари "къоравото".
15:10 16.08.2024
7 Врачанин
Коментиран от #9
17:50 16.08.2024
8 Харакири
До коментар #3 от "карчи":
Форд реално си самоунищожиха Фиеста с Екобууст двигателя, никой не им е виновен. Още по-малко пък маркетингови им отдел.22:19 16.08.2024
9 Ами нормално
До коментар #7 от "Врачанин":
Мустанг е за тебе и гаджето. Това не е семеен автомобил.22:21 16.08.2024