10 Септември, 2024 12:09 1 823 23

Италия смята за „абсурдна“ забраната на ДВГ в Европа

  • италия-
  • двг-
  • европа-
  • забрана

Властите твърдят, че има опасност за автомобилната индустрия

Италия смята за „абсурдна“ забраната на ДВГ в Европа - 1

Амбициозната цел на Европейския съюз за забрана на продажбата на нови автомобили с двигател с вътрешно горене (ДВГ) до 2035 г. среща все по-голяма съпротива от страна на автомобилните производители и някои държави.

Министърът на околната среда и енергийната сигурност на Италия разкритикува забраната до 2035 г. като „абсурдна“ и призова за преразглеждане на политиката. Той твърди, че бързото преминаване към електрически превозни средства е нереалистично и може да навреди на европейската автомобилна индустрия.

Няколко големи автомобилни производители, сред които Mercedes, Porsche, Bentley и Ford of Europe, преразгледаха плановете си за електрификация в светлината на предизвикателствата, свързани със спазването на крайния срок 2035 г. Тези компании вече не са толкова уверени в способността си да постигнат пълен преход към електрически превозни средства до тази дата.

Търсенето на електрически превозни средства в Европа се забави през последните месеци, отчасти поради намаляването или премахването на държавните субсидии. Този спад в търсенето представлява значително предизвикателство за усилията на автомобилните производители да постигнат целта за 2035 г.

Потенциалното въздействие на забраната за 2035 г. върху европейската автомобилна индустрия е значително. Производителите на автомобили са изправени пред риска от големи глоби, ако не успеят да постигнат целите за емисиите на CO2. Освен това забраната може да доведе до загуба на работни места и икономически сътресения в региони, които са силно зависими от автомобилната индустрия.

Решението на Европейския съюз да определи строг краен срок за постепенното премахване на автомобилите с ДВГ се сблъсква с все по-голям контрол. Много от заинтересованите страни твърдят, че един по-постепенен преход би бил по-реалистичен и по-малко разрушителен за индустрията.

Бъдещето на европейския автомобилен пейзаж ще зависи от резултата от продължаващите дискусии и политическите решения относно забраната до 2035 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 22 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Факт

    5 56 Отговор
    Двг няма място в градовете

    Коментиран от #3, #10, #12, #16, #21

  • 2 ДВГ трябва да има

    56 2 Отговор
    А електичката няма място извън градовете. Я ми кажи като отидеш на балкан и ти свърши тока на някой черен път от къде ще я заредиш тази електирчка, че ми е много интересно?

    Коментиран от #4

  • 3 Опааа

    32 4 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    И ти нямаш място в града!
  • 4 Факт

    3 39 Отговор

    До коментар #2 от "ДВГ трябва да има":

    Една Тесла с пробег от 600км на какъв балкан трябва да отидеш че да ти се наложи да я зареждаш де го тоя Балкан

    Коментиран от #5, #6, #7, #11, #15, #22

  • 5 За късмет

    37 1 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    Така или иначе някой дизелак ще те репатрира , рано или късно...
  • 6 Ха ха ха

    27 1 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    Ти затова ли си се кръстил факт, за да наподобяваш простотията на фатките от факти?
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Верен дух

    14 0 Отговор
    Сега, аз да ви обясня нещо.......
    Бъдещето на европейския автомобилен пейзаж и ВЪОБЩЕ БЪДЕЩЕТО НА ЦЯЛАТА НИ ПЛАНЕТА ще зависи от резултата - КОЛКО ХОРАТА СА СЕ СЪБУДИЛИ И ЗА КОЛКО ВРЕМЕ ЩЕ ЗАЛИЧАТ ЕТНОСА СЪЗДАВАЩ ВСИЧКИ ТЕЗИ ПРОБЛЕМИ, ОТ СВЕТА НИ.
    .... Мисля, че ви е ясно, нали?
  • 9 Човек с памет

    5 4 Отговор
    Късно са се сетили. Къде бяха, когато ЕС реши до 2035 да се приключи с ДВГ ?
    Защо трябва от година на година да се правят двигателите по-сложни, скъпи и ненадеждни, гонейки нереалистична икономичност ? Бензинова кола с Евро 4 изкарва водни пари без мирис (и има по-мудна реакция на газта от такава с Евро 2), къде по-добре от това ?
  • 10 Ония с фордо

    11 1 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Защо ? И какви ще са последствията от това ?
    Аргументирай се но без зелени шизофрения а технически и научно издържано !
  • 11 Ти си

    15 1 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    Да кажем така - София Мюнхен го минавам с един резервоар и ако сложа една туба в багажника стигам до Франкфурт на Майн за 18 часа с двама шофьора без да смятаме висенето по границите.
    Ти с твоята електрична колко време ще пътуваш .....
  • 12 хаха

    15 0 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    То хубаво ДВГ няма място в градовете, но сега кажи как ще се зареждат електромобили. Представи си в София да минат 10% от личните автомобили към ЕВ. Къде ще се зареждат? С какво? Ако на батерията са нужни 10КВч на ден за градско пътуване, ще имаме 100000 автомобила в един град всеки включен в даден момент на зарядно по поне 3КВ за 3 часа. Това са 300 МЕГАВАТА мощност допълнителна в градската мрежа. Пред голям блок 20ина коли ще бъдат равни на консумацията на целия блок събрана. Има ли преносна мрежа и трафопостове за това? А къде ще висят кабели за 90те% от хората, дето не живеят в къщи? И на това имаме проблемите със самозапалване на батериите. Ако на улица са наредени 10 ЕВ и един се запали, верижната реакция ще подпали няколко блока и няма шанс да бъде угасен пожарът. Самите Ев горят с в пъти по-висока температура, вода не ги гаси и пламъщите могат да стигнат на над 10м наоколо. В Англия вече забраниха паркиране на ЕВ в подземни паркинги, при щети изискват да се държат на 15м от всяко друго превозно средство наоколо. Южна Корея забрани паркиране в подземни паркинги при над 90% заряд в колата заради самозапалени EQS и Кия последния месец и нещо.
    Не е лоша идеята да не се тровим с газове от колите. Технологията е далеч от практична и безопасна.

    Коментиран от #13

  • 13 Мнение

    12 0 Отговор

    До коментар #12 от "хаха":

    Жълтите паветарници (към козяк 16) НЕ мислят по принцип, камоли да дадат смислен отговор на Вашите аргументи!

    Такива като Урсулоподобната, като зеленото чучело и разни др подобни продажници на интересите на европейските народи, докато не бъдат тикнати зад решетките за дълго, нищо няма да се промени, даже напротив, по-зле ще става!
  • 14 Опааа

    9 1 Отговор
    👍 ДВГ! Особено V8 бензин! 👌

    Коментиран от #23

  • 15 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    600 км които на практика са 200-300 км.
  • 16 кажи го на

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    доставчиците с баничарките и бусовете по пазарите, автомобилите на които са 20+ години и не бълват никаква мизерия. справка таралясниците по пазара Димитър Петков
  • 17 в момента се извършват дискриминационни

    3 1 Отговор
    действия от страна на общините с разрешението за безплатно, неограничено паркиране в центровете на градовете от електрички. не всеки може да си позволи електрокар за центъра
  • 18 ИЛОН

    0 5 Отговор
    Всички сте Ciao! SEMI е тук. 1600 км за 1 дневна смяна. Първият и единствен.

    Коментиран от #19

  • 19 Гост

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "ИЛОН":

    Сбъркал си с една 0. Пепси ги използват за вътрешно заводски транспорт на 160 км. 1600 км за 8 работни часа са ти 200 км/ч средна скорост.

    Коментиран от #20

  • 20 Те найлоните

    2 0 Отговор

    До коментар #19 от "Гост":

    са така…. стоката със хипер-дупер скорост я размятат….тРесларите от сектата на Илюзион….
    Или смяната им е 10-дни…. за 1000 мили…🤣🤣
  • 21 Ироничен

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Факт":

    Ако аз напиша, че в тебе има нещо объркано, дали ще има тежестта на диагноза, ако напиша и "Факт"?
  • 22 Ироничен

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "Факт":

    "Една Тесла с пробег от 600км на какъв балкан трябва да отидеш че да ти се наложи да я зареждаш де го тоя Балкан"
    Ти май си го представяш като от Перник до Витоша?
    София - Приморско и обратно колко е? Къде ще висиш да зареждаш?
    Аз ходя и до Алпите. До Аоста са 1800 километра.
  • 23 Ироничен

    0 1 Отговор

    До коментар #14 от "Опааа":

    На мен трилитровият прав шестак ми стига. Когато се откажа от него, осмаци няма да има.