Honda разработва нови бензинови двигатели

19 Декември, 2024 11:58 4 169 13

  • honda-
  • двг-
  • хибрид-
  • prelude

Те ще бъдат използвани в хибридните модели на японците

Honda разработва нови бензинови двигатели - 1

Honda се подготвя за бъдещето, следвайки стъпките на своите конкуренти. Японският автомобилен производител, за който се говори, че води преговори за сливане с Nissan, разработва ново семейство четирицилиндрови двигатели специално за хибридни приложения. Тези агрегати с директно впръскване на горивото, с работен обем 1,5 и 2,0 литра, са обявени за "изцяло нови".

Фокусът е върху максималната ефективност. Honda обещава значителни подобрения в сравнение с настоящите си хибридни системи, като двигателите могат да се похвалят с "най-високата ефективност на горене" досега. За по-малкия 1,5-литров двигател например се твърди, че разширява диапазона на максималната си ефективност с над 40%.

Намаляването на теглото също е в сметката, като се планира по-малък преден задвижващ агрегат. Този агрегат, заедно с други ключови хибридни компоненти, ще бъде споделен за двете хибридни системи "малък размер" и "среден размер", използващи съответно 1,5 и 2,0-литровите двигатели.

Въпреки че точният двигател, предназначен за слуховете за Prelude, остава неясен, подозираме, че ще бъде по-големият 2,0-литров.

Honda има за цел да намали производствените разходи за своите хибриди за 2027 г. наполовина в сравнение с предложенията си за 2018 г. чрез максимално споделяне на части. Очаква се да видим повече от 60% обща съвместимост на частите сред автомобилите със средно голяма платформа.

Honda планира да продава зашеметяващите 1,3 млн. хибрида годишно до края на десетилетието. След това компанията се стреми към изцяло електрическо бъдеще и бъдеще с горивни клетки, като целта е да се постигне въглеродна неутралност във всички операции до 2050 г.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 20 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Механик

    15 2 Отговор
    "Въпреки че точният двигател, предназначен за слуховете за Prelude, остава неясен, подозираме, че ще бъде по-големият 2,0-литров."
    Къв двигател за слухове бе, еееееййййй? Ма как не го научихте тоя език бе?????
  • 2 тъй шъй

    13 12 Отговор
    Колко милиарда можеха да си спестят автофирмите, ако бяха купили лиценз от Тойота. Някои го направиха, но малко. Колкото и да се напъват, суперлативи, фанфари, на практика никой не ги е стигнал засега. Когато същността-планетарната предавка, регулирана от елмотор е при Тойота, никакви други механизми не могат да достигнат до ефективността и практичността на тази гениална идея. Излишни напъни.
  • 3 Турбо

    6 7 Отговор
    Хибридите не могат да изместят дизела.Специално за Тесльо,снимки от новия Рифтер.

    Коментиран от #9

  • 4 Смартмобил Сони Хонда

    5 14 Отговор
    ДВГ технологията ще си остане в двайсти век. Засега елекромобилите имат фалшиви ауспуси и звук от двг на запис. След хибридната технология и Li-ion технологията, ще се въведат и други, водородна клетка, индукционно зареждане и други работи. Електродвигателите като цяло са по-ефективни от двг.

    Коментиран от #6, #7

  • 5 Турбо

    4 4 Отговор
    Ето ти и другата бензинова кола в 40 кв.м гараж.Аспирацията се вижда вляво.

  • 6 Японеца

    17 7 Отговор

    До коментар #4 от "Смартмобил Сони Хонда":

    Мда, ама няма батерии за повече от 400км пробег, а това е много малко!
    Вдигнеш ли 140 и пробега се стопява!
    Бъдещото е ДВГ или турбина с метан или пропан-бутан.
    А СО2 го набедиха за лош газ, а той е 0.04 от атмосферата.
  • 7 Ппцпцдпрцд

    9 1 Отговор

    До коментар #4 от "Смартмобил Сони Хонда":

    А тубата с нафта е много по-ефективна от литиевата батерия, така че работата е танту за кукуригу.

    Коментиран от #10

  • 8 Турбо

    10 1 Отговор
    Ето ти и средния разход на старата баничарка,карана по първокласни пътища (без магистрали),със спазване на всички ограничения.

    Коментиран от #11, #12

  • 9 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #3 от "Турбо":

    Още веднъж честито! Не си личи какъв цвят е, прилича на зелено.
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Това е по голямото

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Турбо":

    Нанадолнище на магистралата.
    Кой та научи така грозно да лъжеш!
    Двигателят си е двигател. Има обем и пълнене с гориво въздушна смес. Дори на собствени обороти по инерция гори.
    Единственият вариант в който може да ти покаже такъв среден разход е да го занулиш, и да караш на неутрална или на голяма предавка по нанадолнище без газ.
  • 12 Най добрият разход на дизел

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "Турбо":

    Който лично съм правил е с 2.0 л на Фолксваген Пасат 2017-комби. Само предно, с по-тънки гуми-205 двигател със специално керамично масло. Трансмисия 7 степенно DSG, пак с керамика, (Маслата са на Xenum), с гориво от ЕКО двойна филтрация + специална добавка за повишаване на цетановотп число, почистване на горивна с/на, турбина, ДПФ, плюс специален ремап за икономичност.
    Резултатът 4,5 на равнен участък от магистрала с дължина 20 км, при температура на въздуха 22 градуса и без вятър.

    Коментиран от #13

  • 13 Забравих да добавя.

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Най добрият разход на дизел":

    Поддържана скорост 100 км/ч, без резки смени на ленти, изпреварвания или спирания.