Honda се подготвя за бъдещето, следвайки стъпките на своите конкуренти. Японският автомобилен производител, за който се говори, че води преговори за сливане с Nissan, разработва ново семейство четирицилиндрови двигатели специално за хибридни приложения. Тези агрегати с директно впръскване на горивото, с работен обем 1,5 и 2,0 литра, са обявени за "изцяло нови".
Фокусът е върху максималната ефективност. Honda обещава значителни подобрения в сравнение с настоящите си хибридни системи, като двигателите могат да се похвалят с "най-високата ефективност на горене" досега. За по-малкия 1,5-литров двигател например се твърди, че разширява диапазона на максималната си ефективност с над 40%.
Намаляването на теглото също е в сметката, като се планира по-малък преден задвижващ агрегат. Този агрегат, заедно с други ключови хибридни компоненти, ще бъде споделен за двете хибридни системи "малък размер" и "среден размер", използващи съответно 1,5 и 2,0-литровите двигатели.
Въпреки че точният двигател, предназначен за слуховете за Prelude, остава неясен, подозираме, че ще бъде по-големият 2,0-литров.
Honda има за цел да намали производствените разходи за своите хибриди за 2027 г. наполовина в сравнение с предложенията си за 2018 г. чрез максимално споделяне на части. Очаква се да видим повече от 60% обща съвместимост на частите сред автомобилите със средно голяма платформа.
Honda планира да продава зашеметяващите 1,3 млн. хибрида годишно до края на десетилетието. След това компанията се стреми към изцяло електрическо бъдеще и бъдеще с горивни клетки, като целта е да се постигне въглеродна неутралност във всички операции до 2050 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Механик
Къв двигател за слухове бе, еееееййййй? Ма как не го научихте тоя език бе?????
12:12 19.12.2024
2 тъй шъй
12:15 19.12.2024
3 Турбо
Коментиран от #9
14:22 19.12.2024
4 Смартмобил Сони Хонда
Коментиран от #6, #7
14:26 19.12.2024
5 Турбо
14:30 19.12.2024
6 Японеца
До коментар #4 от "Смартмобил Сони Хонда":
Мда, ама няма батерии за повече от 400км пробег, а това е много малко!Вдигнеш ли 140 и пробега се стопява!
Бъдещото е ДВГ или турбина с метан или пропан-бутан.
А СО2 го набедиха за лош газ, а той е 0.04 от атмосферата.
14:49 19.12.2024
7 Ппцпцдпрцд
До коментар #4 от "Смартмобил Сони Хонда":
А тубата с нафта е много по-ефективна от литиевата батерия, така че работата е танту за кукуригу.Коментиран от #10
15:07 19.12.2024
8 Турбо
Коментиран от #11, #12
15:10 19.12.2024
9 Гост
До коментар #3 от "Турбо":
Още веднъж честито! Не си личи какъв цвят е, прилича на зелено.17:26 19.12.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Това е по голямото
До коментар #8 от "Турбо":
Нанадолнище на магистралата.Кой та научи така грозно да лъжеш!
Двигателят си е двигател. Има обем и пълнене с гориво въздушна смес. Дори на собствени обороти по инерция гори.
Единственият вариант в който може да ти покаже такъв среден разход е да го занулиш, и да караш на неутрална или на голяма предавка по нанадолнище без газ.
02:10 28.12.2024
12 Най добрият разход на дизел
До коментар #8 от "Турбо":
Който лично съм правил е с 2.0 л на Фолксваген Пасат 2017-комби. Само предно, с по-тънки гуми-205 двигател със специално керамично масло. Трансмисия 7 степенно DSG, пак с керамика, (Маслата са на Xenum), с гориво от ЕКО двойна филтрация + специална добавка за повишаване на цетановотп число, почистване на горивна с/на, турбина, ДПФ, плюс специален ремап за икономичност.Резултатът 4,5 на равнен участък от магистрала с дължина 20 км, при температура на въздуха 22 градуса и без вятър.
Коментиран от #13
02:18 28.12.2024
13 Забравих да добавя.
До коментар #12 от "Най добрият разход на дизел":
Поддържана скорост 100 км/ч, без резки смени на ленти, изпреварвания или спирания.02:19 28.12.2024