Американският автомобилен производител по-рано потвърди, че базовото електрическо превозно средство остава в процес на разработка и продължава да се развива. В същото време все още няма прогнозна дата за началото на серийното производство, така че кога точно ще бъде попълнена гамата от модели на Tesla засега не е известно.
Перспективата за по-достъпно електрическо превозно средство с марка Tesla съществува от по-дълго време, отколкото мнозина биха искали да признаят, и докладите за неговото развитие варират между окуражаващи и противоречиви.
Като цяло бюджетен модел с цена до $25 000 може значително да увеличи продажбите на компанията. Въпреки това датата на пускане на новостта, която феновете вече са нарекли Model 2, в момента не е известна, както и няма официален тийзър за външния вид на колата.
Дизайнерите на Carscoops обаче създадоха неофициална интерпретация на модела и дадоха на колата каросерия с пет врати, която наподобява едновременно хечбек и компактен кросоувър.
Бюджетният модел вероятно ще се конкурира с електрически хечбеци като VW ID.3 и MG4, както и с подобни по размер кросоувъри като Renault Megane E-Tech и предстоящия Nissan Leaf. Няма обаче отговор и на въпроса дали моделът изобщо ще се появи на бял свят.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Буко Баламата
11:53 03.10.2024
2 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
/за един преАтел питам, че го чака осма година/
11:56 03.10.2024
3 Любопитен
Коментиран от #4, #8
12:08 03.10.2024
4 Ти едва
До коментар #3 от "Любопитен":
ли може да си позволиш и кола различна от на газ... Тръгнал с електрички да се мери12:19 03.10.2024
5 Антропофаг
12:31 03.10.2024
6 ⚜️Лопата с чип⚜️
12:38 03.10.2024
7 да ама не
То и за хибридите се чудя, как хора отиват и купуват Пежа хибрид примерно, вместо ТойотаЛексъс. Обяснението е лесно- повечето мъже избират дизайн и нищо не ги интересува за карантията под опаковката.
12:38 03.10.2024
8 тъй шъй
До коментар #3 от "Любопитен":
Сега идва най-тежкото време за елкарите-зима. Нещо, което не се коментира , а е много важно, че при тях постоянно се отделя енергия за отопление на купето. При ДВГ и пълните хибриди в огромната част от времето отоплението е от излишна енергия, която така или иначе се произвежда от двигателя. Затова след като загрее двг-то няма разлика в разход на бензин спрямо топли месеци, или е пренебрежимо малка разликата. А батерия в рейс е само въпрос на време да стане фойерверк. Но за комисионната бариери няма.Коментиран от #11
12:48 03.10.2024
9 омъскаряване
12:50 03.10.2024
10 Ракетата Пейтриът 📡
7 млн. коли в четвърто тримесечие на 2024.
100 млн. произведени 4680,
най-продаваната кола на 2024 г. (данни от JATO), 70 млрд. мили на ток годишно
17:41 03.10.2024
11 Дани
До коментар #8 от "тъй шъй":
Ти ми кажи кой кого вади от преспите :)Информирай се за OctoValve термопомпата - нещо, което при ДВГ е само сън.
Както и това, че от 10 сипани литра гориво, 9 отиват в канала и само 1(един) се превръща в кинетична енергия (движение напред).
25-35% КПД на ДВГ в реални условия като за начало и оттам се почва:
- топлинни и механични загуби,
- трueне, бучене и пушек,
- амортизация (издухала компресия, блокирали хидравлични повдигачи, оттам цялото газоразпределение - няма тяга, отечки на ток и искра - няма мощност, запушени дюзи, ГНП за ремонт - прекъсва и не върви, таблото в грешки като коледна елха),
- загуби по филтрация (затлачени филтри, DPF, EGR и катализатор, запушени маслени магистрали),
- загуби от периферия на ремък (помпи, алтернатор, климатик, загуби по спекли лагери на обтегачите)
- загуби в пробита генерация, загуби в трансмисия и диференциали,
- постоянни течове на масло (няма паркинг без петна и локви),
- постоянни ремонти, консумативи и чаркалаци.
- вечна и постоянна реставрация на бутални машини от Викторианската епоха
Всичо, което при ЕА го няма.
+Плюс бонус КПД 98%,
+Плюс бонус 2.50лв/100км на битов ток,
+Плюс бонус рекуперация - на всяко спиране и на всяко спускане пълни ток в батерията, а дискове и накладки остават студени и карат по 300 хиляди.
+Плюс живот на батерията в реални условия ПОЛОВИН МИЛИОН км - потвърдено от EV Clinic - най-добрия сервиз за батерии и електромобили в Европа.
+Плюс бонус клим
Коментиран от #12
18:20 03.10.2024
12 тъй шъй
До коментар #11 от "Дани":
Посмали малко, че балонът ще се спука. Е, хубаво ама октоподът не решава това, че се черпи от полезната енергия за отопление на купето, за разлика от ДВГ, където благодарение на ниското КПД има излишна енергия и тя се ползва за отопление. Иначе хиляда думи и точки написани не променят този факт. И зимата, както и през лятото ще карате между тировете на магистралата. И други фирми ще направят такъв клапан, всъщност не е чудо голямо като вече е измислен, и да това прави Тесла по-ефективно, но няма голяма връзка с това което съм писал, защото този клапан не може да произведе допълнителна енергия, освен да открадне помалко от няколко източника на топлина.И ние сме чували, виждали това чудо на Тесла.
18:50 03.10.2024