Porsche изпитва трудности да се откаже от двигателите с вътрешно горене поради желанията на своите клиенти. Купувачите на премиум марката искат да продължат да купуват автомобили с бензинови двигатели. До края на десетилетието марката очаква електрическите автомобили да съставляват около 80 процента от общите ѝ продажби.
От компанията обаче заявиха, че изпълнението на амбициозния план ще зависи от реакцията на клиентите. Финансовият директор на Porsche Луц Мешке признава, че преходът към електричество е много по-труден от очакваното.
Топ мениджърът каза, че ситуацията в Китай, както и на европейския и американския пазар, остава доста трудна за премиум марките, които са решили да преминат към електрическа тяга. Купувачите на луксозни автомобили все повече избират традиционните двигатели с вътрешно горене.
В тази връзка Porsche реши да освежи линията на своите бензинови и хибридни модели. Инженерите на марката ще могат да модернизират както съществуващите двигатели с вътрешно горене, така и да продължат постепенната електрификация.
Като част от този подход, компанията може да разработи версии на двигатели с вътрешно горене за някои електрически превозни средства. Например, моделите Cayenne и Panamera ще продължат да се произвеждат с традиционни двигатели, които ще бъдат рамо до рамо с изцяло акумулаторни модификации.
В същото време гамата на марката ще включва изключително електрически модели, което ще потвърди фокуса ѝ върху електрификацията. Сред тези автомобили ще бъдат Macan, Cayman и Boxster, чиито модификации с двигатели с вътрешно горене вече са прекратени поради европейските регулаторни изисквания.
В края на юли Audi реши да улесни прехода към електрическа енергия за своите клиенти, като разшири своята хибридна гама. В същото време марката планира да се откаже напълно от двигателите с вътрешно горене до 2033 година, но дали това ще се случи, предстои да разберем.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Еее...
Коментиран от #2, #8
11:25 29.10.2024
2 Знак на равенство
До коментар #1 от "Еее...":
Въпросът ти звучи " Знаеш ли кога ще ми продадеш porsche на цената на Порше ?!На практика и двете са porsche-та, точно както макан и 911 са porsche-та
11:31 29.10.2024
3 Тошко укр@йнски
Днес не щат електрокари. Утре и кола ще поискат срещу парите си. Лоши, лоши клиенти
12:10 29.10.2024
4 ⚜️Лопата с чип⚜️
12:20 29.10.2024
5 А50
12:28 29.10.2024
6 Мъжа на урсула
Но електрическо Порше, М-ка или S-klasse ми идва като безкофеиново кафе, безалкохолна ракия или бира. Гавра, евро-геиск@ ,,шега,,
Има марки и модели които трябва да си останат коли
Коментиран от #7
12:46 29.10.2024
7 До долния
До коментар #6 от "Мъжа на урсула":
Че по гейски от порешатата има ли за 200 евро-бона 6 цилиндъра 3.0лМъжкарска кола е Вайпър ве-10 5-6л. и по евтина
Или Ферари ве-12 6-7л.
12:53 29.10.2024
8 хаха
До коментар #1 от "Еее...":
Абе, един англичанин беше изкарал кога не 1, а 2 ти продават. Беше поискал да купи 911 GT4 и офертата е била да купи първо 2 Taycan, за да влезе в листата на чакащите. То не че не е политика на Порше така да продават, но в случая просто нямат желаещи за електрическите да си покрият квотите в Англия. При пазар 6-8% за ЕВ от тази година има яки глоби при всяка продажба на ДВГ, ако предната година не си изпълнил квота за ЕВ от 25%. Посре защо колите поскъпвали. Ами, произвеждат по квота, не могат да продават произведеното и слагат в цената на ДВГ да намалят загубите и на това отгоре някои като Volkswagen и отиват на фалит.Когато политиката се меси в пазара и се води от хора с 0 практически опит, се получават такива резултати.
13:17 29.10.2024
9 Техно
13:26 29.10.2024
10 Джуган
15:56 30.10.2024