29 Октомври, 2024 11:20 2 474 10

Клиентите на Porsche затрудняват преминаването на марката към електромобили

  • porsche-
  • двг

Производителят ще продължи да произвежда автомобили с традиционни двигатели

Клиентите на Porsche затрудняват преминаването на марката към електромобили - 1

Porsche изпитва трудности да се откаже от двигателите с вътрешно горене поради желанията на своите клиенти. Купувачите на премиум марката искат да продължат да купуват автомобили с бензинови двигатели. До края на десетилетието марката очаква електрическите автомобили да съставляват около 80 процента от общите ѝ продажби.

От компанията обаче заявиха, че изпълнението на амбициозния план ще зависи от реакцията на клиентите. Финансовият директор на Porsche Луц Мешке признава, че преходът към електричество е много по-труден от очакваното.

Топ мениджърът каза, че ситуацията в Китай, както и на европейския и американския пазар, остава доста трудна за премиум марките, които са решили да преминат към електрическа тяга. Купувачите на луксозни автомобили все повече избират традиционните двигатели с вътрешно горене.

В тази връзка Porsche реши да освежи линията на своите бензинови и хибридни модели. Инженерите на марката ще могат да модернизират както съществуващите двигатели с вътрешно горене, така и да продължат постепенната електрификация.

Като част от този подход, компанията може да разработи версии на двигатели с вътрешно горене за някои електрически превозни средства. Например, моделите Cayenne и Panamera ще продължат да се произвеждат с традиционни двигатели, които ще бъдат рамо до рамо с изцяло акумулаторни модификации.

В същото време гамата на марката ще включва изключително електрически модели, което ще потвърди фокуса ѝ върху електрификацията. Сред тези автомобили ще бъдат Macan, Cayman и Boxster, чиито модификации с двигатели с вътрешно горене вече са прекратени поради европейските регулаторни изисквания.

В края на юли Audi реши да улесни прехода към електрическа енергия за своите клиенти, като разшири своята хибридна гама. В същото време марката планира да се откаже напълно от двигателите с вътрешно горене до 2033 година, но дали това ще се случи, предстои да разберем.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Еее...

    22 1 Отговор
    Хората с пари не сме балъци ! Знаеш ли кога ще ми продадеш електрокар на цената на Порше ?!

    Коментиран от #2, #8

  • 2 Знак на равенство

    2 10 Отговор

    До коментар #1 от "Еее...":

    Въпросът ти звучи " Знаеш ли кога ще ми продадеш porsche на цената на Порше ?!

    На практика и двете са porsche-та, точно както макан и 911 са porsche-та
  • 3 Тошко укр@йнски

    10 0 Отговор
    Ей тия лоши клиенти с пари бе, само пречат.
    Днес не щат електрокари. Утре и кола ще поискат срещу парите си. Лоши, лоши клиенти
  • 4 ⚜️Лопата с чип⚜️

    13 0 Отговор
    Клиентите на филе Елена затрудняват марката в преминаването и към маруля!
  • 5 А50

    5 1 Отговор
    Е нали пазара е над всичко и той показва посоката или не беше това евроатлантическа ценност. Тия дето пищяха за свободен пазар без държава, сега пищът за налагане на всекакви зелени и бенбени диктатури
  • 6 Мъжа на урсула

    6 2 Отговор
    Електричката е готино нещо но само за града. Някаква малка и евтина кола.
    Но електрическо Порше, М-ка или S-klasse ми идва като безкофеиново кафе, безалкохолна ракия или бира. Гавра, евро-геиск@ ,,шега,,
    Има марки и модели които трябва да си останат коли

    Коментиран от #7

  • 7 До долния

    4 3 Отговор

    До коментар #6 от "Мъжа на урсула":

    Че по гейски от порешатата има ли за 200 евро-бона 6 цилиндъра 3.0л
    Мъжкарска кола е Вайпър ве-10 5-6л. и по евтина
    Или Ферари ве-12 6-7л.
  • 8 хаха

    4 1 Отговор

    До коментар #1 от "Еее...":

    Абе, един англичанин беше изкарал кога не 1, а 2 ти продават. Беше поискал да купи 911 GT4 и офертата е била да купи първо 2 Taycan, за да влезе в листата на чакащите. То не че не е политика на Порше така да продават, но в случая просто нямат желаещи за електрическите да си покрият квотите в Англия. При пазар 6-8% за ЕВ от тази година има яки глоби при всяка продажба на ДВГ, ако предната година не си изпълнил квота за ЕВ от 25%. Посре защо колите поскъпвали. Ами, произвеждат по квота, не могат да продават произведеното и слагат в цената на ДВГ да намалят загубите и на това отгоре някои като Volkswagen и отиват на фалит.
    Когато политиката се меси в пазара и се води от хора с 0 практически опит, се получават такива резултати.
  • 9 Техно

    4 1 Отговор
    То лайото си е много хубаво, ама никой не ще да го яде. Съсипаха "устойчивато бъдеще" тея неприятни клиенти...
  • 10 Джуган

    1 0 Отговор
    Ще си държа старото 911, то ми стига