10 Септември, 2024 14:44 2 564 20

В Италия традиционните двигатели с вътрешно горене май няма да бъдат изоставени

  • италия-
  • двг-
  • ес-
  • забрана
В Италия традиционните двигатели с вътрешно горене май няма да бъдат изоставени - 1

Представители на италианското правителство заявиха, че изискванията на ЕС по отношение на забраната от 2035 година за продажбата на нови автомобили с двигатели с вътрешно горене трябва да бъде преразгледана основно и това да стане възможно най-скоро.

Настоящите италиански власти предлагат да не се чака до 2026 година, а да се извърши междинна оценка на напредъка в прилагането на новите правила относно нулевото ниво на въглеродни емисии още през следващата година, след което да се отложи забраната за производство на коли с ДВГ.

„Необходима е яснота, за да се предотврати колапсът на европейската индустрия." Това се казва в официално изявление на дясното правителство на Джорджа Мелони, а самата тя вярва, че Европейската комисия трябва да позволи на държавите-членки на ЕС повече свобода да избират технологията, която предпочитат, за да постигнат договорени цели за декарбонизация.


Поставете оценка:
Оценка 4.6 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Спецназ

    11 3 Отговор
    Да направиш от Ферари- "Електрокар" си е

    за доживотен, Баце!!! :)))

    Коментиран от #2, #7

  • 2 гост

    3 15 Отговор

    До коментар #1 от "Спецназ":

    Според последните данни в Китай тази година ще бъдат продадени около 10 МИЛИОНА електромобила , което е 45% от ВСИЧКИ продадени !! И при положение , че 2020 са били само 1,1 милиона !! Тоест 10 пъти увеличение за само 4 години !! Освен всичко друго , това значи , че всеки с пари в Китай ще е предпочел електромобил , щото дори там са все още по-скъпи от изкопаемото двг ! Освен това до 2030 с тоя темп , а той дори ще се засили , в Китай ще стане втората Норвегия , тоест електромобилите ще минат 95 % от пазара на нови коли ! Европа и САЩ нямат никакъв друг избор , освен да последват това , защото иначе само до 5-6 години китайците ще са ги изпреварили толкова , че ще е невъзможно да ги стигнат , което значи фалит и отпадане от пазара !! Ще стане същото като с въглищата , просто пазара ще изхвърли двг като боклук , какъвто си е всъщност , хахах !! И дори Ферари ще му се наложи да мине на ток , ИЗЦЯЛО , щото просто няма да има купувачи за двг , щото ще трябва да си го държат в гаража , а те искат да го карат в центъра и по лъскавите курорти на Европа !!

    Коментиран от #4, #5, #6, #8

  • 3 Налудник

    11 2 Отговор
    Не само май, ами и другите месеци. Чудно, колко наивен трябва да си, за повярваш на "зелените".
  • 4 Тесларчо

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    запя нова песен... покри се, докато си измисли новите опорки и сега давай смело - на село...
    Видя, че брътвежите му за много-милионни продажби на теслата няма да се случат и сега се хваща за китайците...
    Аман от теб!!!
  • 5 Мнение

    10 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Такива щуротии, дето си нацвъкал, могат да излезнат само то върл евроатлантик!

    Първо, поинтересувай се колко от продадените ел автомобили в Китай стоят по полята непродадени, поради абсолютно ниският интерес!!! (Ще питаш за кво го правят?! Ами за да ги обявяват кото номер 1 по продажби, което да впечатлява разни тв зомбита)!

    Второ, за да се обърне масово автомобилният транспорт в електрически, ще е необходимо гигантско количество ел енергия, което дори с хилядите плодородни поляни, превърнати във фотоволтаични паркове НЕ е достатъчно!!!
    Да не говорим, че обществото в България (пък и това в Китай) живее основно в блокове, където НЯМА инфраструктура за зареждане!!! И не на последно място, ако теоретично половината квартал мине на ел пропаганда, трафопостове и преносна мрежа НЯМА да издържат на товара!!!!!

    И трето, не на последно място надеждността и самозапалването на въпросната съвременна литиева пропаганда, изобщо не е за пренебрегване!!!!
    В някои европейски държави са забранили паркирането на ел пропагандата в подземни гаражи!!!

    Не казвам, че ел автомобилите нямат шанс да са бъдещето, а казвам, че сегашният им вариант е като поговорката: Рибата още в морето, а вече сложили тигана на котлона?!
  • 6 хаха

    8 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    В Китай в момента е ужас от няколко дни. Заради жегите и дефицит на ток десетки хиляди собственици на ЕВ се редят на опашки да зареждат. Толкова за удобството на ЕВ и мобилността. Китай е известен с хиляди клипове на самозапалили се ЕВ в мрежата. Също така имат много гробища със стотици хиляди РЕГИСТРИРАНИ ЕВ- фирми за пред инвеститори купили и не ползвали, дилъри заради квотите фалшифицирали продажби, за да могат да продадат ДВГ, производители просто да отчетат на хартия, че вървят нещата. Наскоро Стелантис тупнаха няколко хиляди ЕВ да ръждясват в Испания на пристанище- трябва да имат 20% продадени ЕВ, айде да гният "продадени", за да вървят ДВГ без глоби.
    ЕВ няма бъдеще. Представи си България. Колко е АЕЦ? Козлодуй е 3690МВч. Ако в София 100 000 от 1-2 000 000 коли минат на ЕВ, при средно 0.2-0.3КВч на км разход само за щъкане в града ще са нужни по 7-8 до 10КВч на кола. 10 000 коли х 3КВ заряд(бързо домашно) х 3ч нека смятаме, при равномерно през деня да се зарежда, а не всички накуп през нощта. 30 МВч е само това. При пълна миграция- 300-600МВ за София само, с цялата страна- нов АЕЦ само за зареждане на ЕВ. Пренос по нови далекопроводи? Колко трафопоста са смятани на двойна и тройна консумация? Кабели по улиците? 90% от населението живее в блокове. Представи си 100 кабела по 20-30 ампера висящи от терасите и да се спъваш в тях пред блока.
    Тогава идват и самозапалващите се батерии, времето за зареждане, при което дълъг път е ужас, проблеми при студено
  • 7 хаха

    6 2 Отговор

    До коментар #1 от "Спецназ":

    Даже ще "продават" такива- в пакет с бензина купуваш и електрокара. Няма как. Имат квоти да продават засега май 20-30% ЕВ или идват солени глоби. 2030 трябва да са половината, Та... За да купиш бензина, ще платиш и ЕВто(не че сега не е заради това повишена цената на ДВГ да покрие тези загуби), та Ферари и еврозелките да отчетат прогрес по плана за пълно съсипване на хората.
    От солари само през деня ли мислят да зареждат? Това с преносна мрежа, дето не може да издържи често по-мощен бойлер в малките населени места?
    В Швеция вече правят показно на плановете- тестват по програми квартали, където има по 1 паркомясто на 3 семейства и условието да получиш жилище е 3 семейства да ползвате заедно 1 автомобил. Да, съвсем реално е от новините. В Канада вече имат няколко пробни жилищни сгради на бъдещето- 40 етажа с офиси, магазини и апартаменти. 5 паркоместа отпред само.
  • 8 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #2 от "гост":

    Теслю Тунберг стана вече Бидчо или чайню, може и чайник.

    Коментиран от #11

  • 9 Гост

    3 1 Отговор
    Дааа сменяме опорките.20 млн.продадени Тесли ще станат китайски електрокари.
  • 10 тъй шъй

    8 2 Отговор
    Италианците имат 2-цилиндрови мотори. Ще се оправят. Няма да ги накарат да се електрифицират. По-добре 2-цилиндров автомобил пред батерийна кола.
  • 11 гост

    2 5 Отговор

    До коментар #8 от "Гост":

    И откъде я измъдри тая простотия ?? Тесла дори в Китай все още и за доста напред е ВОДЕЩИЯ производител с най-добрата технология !! И продаващия най-много бройки , щото БИД обявява продажби ЗАЕДНО с хибридите , а чистите електромобили са с 30 и нагоре процента по-малко от Тесла !! Останалите дори с хибридите са по-малко от Тесла и няма надежда да я стигнат и след 5 години ! А в световен мащаб ще има мноооого да почакаш да я мине някой !! Въпроса беше , че кюмбето умира дори по-бързо , отколкото очакваха някои и няма никакво значение какво смятала Италия заради изостаналия Стелантис или Германия заради изостаналия Фолксваген !! Със или без забрана за двг до 2035 няма да има никакъв шанс за кюмбето , също като в момента без държавни субсидии не може да работи нито един тец на въглища , колкото и да се напъват "защитниците" на кюмура , хахаха ! А тези субсидии няма да са още много , просто хората много бързо ще се усетят , че плащат двойно , за да взимат една шепа наши хора тлъсти заплати !!
  • 12 ФАКТИЧЕСКИ

    3 3 Отговор
    Всички сте CIAO! 1600 км на смяна. Първият и единствен.

    Коментиран от #13, #18, #19

  • 13 Гост

    4 1 Отговор

    До коментар #12 от "ФАКТИЧЕСКИ":

    Сбъркал си.Сложил си една 0 повече.Пепси возят лимонадата си на 160 км като вътрешно заводски транспорт.
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Гост

    6 1 Отговор
    1600 км за 8 часа разрешени за работа,са 200 км/ч средна скорост.Посмали манgо.

    Коментиран от #16

  • 16 гост

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    Разрешените часове са 9 и половина в Европа , а в САЩ изобщо няма такова ограничение !! И никой не е приритал да ги прави тия 1600 км за ден , може и за два , което е реалния пробег и в момента на дизеловите боклуци ! Това просто значи , че станциите за зареждане могат да са през 1000 км , което значи стотина за цяла Европа !

    Коментиран от #17

  • 17 гост

    0 0 Отговор

    До коментар #16 от "гост":

    Хайде стига с измислените картинки…. давай нещо реално, от живия свят…. бАклюк абсИлютен си ти и това, което те е създало….
    На теб на 300 км ти изтръпват протезките и ти се изморяват очичките…. смехоран
  • 18 В действителност

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "ФАКТИЧЕСКИ":

    може ли да направи веднага още една 24-ка и 2000 км!??? А може ли след това да мине поне още 500 км!??? Не…. за разлика от всемогъщия и велик стожер на световната икономика-Негово Величество: Дизеловия Двигател с Вътрешно Горене!!!! И то още преди повече от 15-години….
  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.