17 Ноември, 2024 10:30 5 091 21

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“

  • caroftheyear-
  • coty-
  • европа-
  • европейски автомобил на годината-
  • alfa romeo-
  • citroen-
  • hyundai-
  • dacia-
  • renault-
  • kia
Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“ - 1

Организаторите на конкурса „Европейски автомобил на годината 2025“ (Car of the Year 2025) публикуваха списък със седмете финалисти в конкурса. Първоначално списъкът с кандидати за победа в ежегодния престижен конкурс включваше над 40 модела. Сега, журито, което се състои от 60 автомобилни журналисти от различни европейски държави, избра седемте най-добри.

Експертите изследват характеристиките, дизайна, производителността, безопасността, както и комфорта и екологичността на автомобилите. След внимателен анализ се дават точки. Списъкът на претендентите за победата включва:

Alfa Romeo Junior

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“

Citroen C3/e-C3

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“


Cupra Terramar

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“


Dacia Duster

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“


Hyundai Inster

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“


Kia EV3

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“


Renault 5/Alpine A290

Обявиха седемте финалиста за „Европейски автомобил на годината“

Тазгодишните финалисти включват смесица от електрически превозни средства и такива с двигател с вътрешно горене, което показва развитието на автомобилния пейзаж. Сега журито ще оценява тези автомобили въз основа на различни критерии, включително дизайн, безопасност, технология, производителност и въздействие върху околната среда. Победителят ще бъде обявен на 10 януари 2025-та.


Поставете оценка:
Оценка 3 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зв. Лалов

    41 3 Отговор
    Алфата има поне дизайн.

    Коментиран от #8

  • 2 Субар

    35 4 Отговор
    Такива класации трябва да се правят на база изминати километри, без дефекти.

    Коментиран от #4

  • 3 Пиърс Броснан 007 оригинала

    4 13 Отговор
    Ситроен ц3, защото електрическата версия е по-евтина от Рено 5, а бензиновата - от Дачия Дъстър. За 32к 1.2 100кс с ръчна. Седалките са удобни + новото окачване на Ситроен, което замени хидро сферите. Има дигитално табло.

    Коментиран от #12, #16

  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    13 0 Отговор

    До коментар #2 от "Субар":

    Или по брой продадени автомобили за изминалата година‼️
    При това в две категории-
    -- продажба на Ч.Л.
    и
    -- продажба на фирми
    👍👍👍
  • 5 7579

    11 9 Отговор
    И победителят е ---> Рено 5
  • 6 То се знае

    14 7 Отговор
    Естествено победителят ще е Алфа Ромео!
  • 7 ДрайвингПлежър

    33 8 Отговор
    Аз коли тука не виждам...!!
  • 8 ДрайвингПлежър

    3 8 Отговор

    До коментар #1 от "Зв. Лалов":

    Да де... ама като знаеш, че си е чист Ситроен... и си е мьъъъх :)
  • 9 Иван

    15 4 Отговор
    Много ясно, че няма да е умряло БМВ. Кочини не слагт
  • 10 Директора

    14 2 Отговор
    Мале мале, до къде стигнахме?!
  • 11 тъй шъй

    21 2 Отговор
    Стелантис и няколко неавтомобила на ток. Голям избор, направен от безпристрастни гласуващи.
  • 12 Гост

    8 1 Отговор

    До коментар #3 от "Пиърс Броснан 007 оригинала":

    Мислех.че ги мяташ ангро, ама отворих ценовата листа. Факт, 32,7 хиляди за 100 коня турбо бензин! Ха ха, то това по евтино от Дачия!
    Определено е добра оферта, браво на франсетата!
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Техно

    20 3 Отговор
    Рядко човек може да попадне на по-безинтересна селекция...
  • 15 Вале-каро

    2 2 Отговор
    Нищо не разбирам от коли.Но претендирам , че разбирам от Демокрация.Та кои са допуснати за съревнованието?
  • 16 Сър Мастър Бейтс

    8 2 Отговор

    До коментар #3 от "Пиърс Броснан 007 оригинала":

    По принцип симпатизирам на Ситроен. Но! Този 1.2 Puretech (да се чете Pure Garbage) двигател, не става за нищо с този ангренажен ремък потопен в масло... Проблемите при него започват още от 30-40к километра. А беше избиран от същите тези "експерти" за "двигател на годината"...

    Коментиран от #18

  • 17 Чичо

    9 2 Отговор
    Пичове ако малко знаехте нямаше да коментирате относно този 1.2 puretech. Спор няма че в началото е бил ангренаж в масло, но от 2г. насам този анренаж е заменен с верига. Така че се информирайте преди да пишете.
  • 18 Бла

    7 1 Отговор

    До коментар #16 от "Сър Мастър Бейтс":

    Всичко точно, но вече двигателя е излекуван от това. :)

    Коментиран от #21

  • 19 Уфф

    2 0 Отговор
    Пак грамбулници ! Просто политика !
  • 20 Всяка година

    3 0 Отговор
    Все по-грозни и чепати !
  • 21 Сър Мастър Бейтс

    4 0 Отговор

    До коментар #18 от "Бла":

    За съжаление двигателя не е излекуван изцяло. Да, вече е с ангренажна верига, но все още стоят следните проблеми - турбото сдава багажа бързо, гарнитурите им гърмят, въглеродни отлагания заради директното впръскване и други. Този двигател е много претенциозен към маслото - трябва да бъде точното за модела и да се сменя на всеки 7-8к километра. Абе, не е най-добрия бензинов двигател правен някога...