Volkswagen, някогашният гигант в автомобилната индустрия, е изправен пред критичен момент. Засегнат от „структурни проблеми, продължаващи десетилетия“, германският автомобилен производител се бори да възвърне конкурентното си предимство.
За да рационализира дейността си и да намали разходите, VW предприема драстични мерки. Една от тях е ускоряване на процеса на разработване на нови модели. Чрез съкращаване на времето за разработка до 30-36 месеца VW цели да пусне продуктите на пазара по-бързо и да избегне остаряването им.
За да постигне това, компанията разчита в голяма степен на цифрови инструменти и виртуални тестове. Въпреки че този подход обещава да намали разходите, възникват опасения за потенциални компромиси с качеството. Въпреки това VW твърди, че увеличаването на цифровите симулации и намаляването на физическите прототипи няма да повлияе на стандартите за качество.
Освен това VW се фокусира върху предоставянето на функции, които наистина са от значение за потребителите, като избягва ненужната сложност и разходи. Компанията също така проучва начини за оптимизиране на производствените процеси, включително намаляване на времето за производство и укрепване на взаимоотношенията с доставчиците.
Тези мерки, макар и необходими, не са лишени от своите предизвикателства. Профсъюзите се противопоставят на потенциалното съкращаване на работни места и намаляване на заплатите. Докато VW се ориентира в този бурен период, предстои да видим дали тези агресивни мерки за намаляване на разходите ще бъдат достатъчни, за да осигурят бъдещето на компанията.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хихи
В Кремъл ли ги пишат тия статии?
11:50 02.12.2024
2 Оги
11:51 02.12.2024
3 средна заработка на час
11:52 02.12.2024
4 Механик
12:45 02.12.2024
5 тъй шъй
Коментиран от #8
13:22 02.12.2024
6 Пзсзцстхзм
Със сигурност в такава огромна организация има много "тлъстинки", от които ползата е отпицателна, обаче когато фокусът е само и единствено намаляване на разходите, нещата не завършват добре.
Коментиран от #9
17:03 02.12.2024
7 Дойчен Кочен
21:11 02.12.2024
8 фън шуй
До коментар #5 от "тъй шъй":
Така, така, само остана да добавиш фактора Китай! Който не може да бъде спрян с никакви мита!А лично на мен ми дреме за фейслифтове и подобни глупости! Колата трябва да е здрава, издръжлива, надеждна, икономична и на нормална цена! Или недотам здрава, издръжлива, надеждна, икономична, но на смешна китайска цена! Немските и останалите европейски щайги не отговарят на тези неща! Фейслифтовете да ги плащат балъците (ако имат с какво)!
21:21 02.12.2024
9 Дойчен Кочен
До коментар #6 от "Пзсзцстхзм":
Тази поговорка си я има и сега, но едва ли я знаят в Германия! Днес в хипермаркет от голяма немска верига "икономисваха" от осветление - 2/3, ако не и 3/4 от лампите не светеха! Беше потискащо и лично аз първо реших, че е прекъснато електрозахранването и са на аварийно. Оказа се, че няма такова нещо и че магазините на наемателите в сградата греят като слънце. Същата верига от години намалява дебелината и големината на торбичките, които вече се късат от 2-3 ябълки в тях (те толкова и побират)! Намалиха значително размера на рекламните си брошури. Скорошна "икономия" са им етикетите от везните - вече около 1/3 или 1/4 от досегашните! Черно-бели, вместо цветни! Цените са им безумни, а стоките на "промоция" (на нормални цени) никога ги няма! И се появяват планини от тях, веднага след като "промоцията" свърши! Липса на етикети и заблуждаващи такива е масова практика. Сред "свежите" и "проверявани" на всеки час плодове и зеленчуци, редовно има изгнили и мухлясали. Портокали в мрежа, на които пише 2 кг, днес бяха 1.810 кг, заедно с мрежата! На касите, на които би трябвало да има (според политиката им!) ДО трима клиенти, редовно има по 5-6, понякога 8-10! Мога да разказвам до утре за тези "икономии", но няма смисъл - Негово Величество пазарът си знае работата!21:45 02.12.2024