Както вече е известно и сме писали по темата десетки пъти, ЕС иска да забрани новите двигатели с вътрешно горене през 2035 година, а всички служебни автомобили трябва да бъдат електрически до 2030-а. Но не всички от представителите в Брюксел са съгласни с това. Изданието Table-Media разкри, че корупцията в ЕС тече с пълна сила и пари от Европейската комисия текат към привидно нестопански организации, за да повлияят на поведението при гласуване на парламентаристите.
Европейската комисия прехвърля пари на лобистки организации, за да могат те да окажат натиск върху политиците в ЕС да разпространяват електромобилността
Това се отнася до взривоопасни договори между Европейската комисия и екологични неправителствени организации, които изпълнителната агенция на Комисията, CINEA, сключи по програмата „LIFE“ на многогодишната финансова рамка. Това съобщава новинарската служба Table-Media в актуалния си брифинг, цитиран от focus.de. Според тези данни Комисията възлагала на различни НПО-та да препоръчат определено поведение при гласуване на представителите на ЕС.

Лобистките групи получават пари, за да прокарат програмата за електромобили
Лобистката дейност на организацията „Транспорт и околна среда“ (T&E) трябва да се оцени най-критично, тъй като тя обикновено се възприема в политическата среда и в медиите като независим, повече или по-малко научно работещ орган. Според проучване на Table.Media именно T&E са получили финансиране от Европейската комисия на стойност 700 000 евро, като в замяна T&E трябва да прокара дневния ред на Европейската комисия, озаглавен „Автомобили с нулеви емисии“. Целта: До 2030 да бъде приет закон, който да гарантира, че 100 процента от служебните превозни средства ще са нулеви емисии, като това се отнася за всички фирмени автомобилни паркове на всички страни в ЕС“.
Комисията на ЕС – между другото подложена на сериозна критика от страна на учени – класифицира само електрическите автомобили като „превозни средства с нулеви емисии“, независимо от техния действителен CO2 баланс
И това от своя страна означава, че всички нови бензинови, дизелови и хибридни превозни средства от 2030 г. ще се считат за негодни за служебни автомобили, т.е. пет години преди действителната забрана на ЕС за двигатели с вътрешно горене за нови автомобили. Изискване, което обаче по никакъв начин не отразява текущите пазарни дялове и следователно волята на купувачите в повечето страни от ЕС.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този
16:48 23.01.2025
2 ЕСССР
Каквото каже коминтерна на ЕСССР това, ще!
16:50 23.01.2025
3 Чудя
16:56 23.01.2025
4 ццц
Коментиран от #5, #7
17:01 23.01.2025
5 Бих
До коментар #4 от "ццц":
Ви сложил няколко плюса !17:04 23.01.2025
6 ДрайвингПлежър
Неофициално се смята, че са поне 40 000, но всъщност никой не знае!
Ние не сме измислили топлата вода на корупцията!!!
Скоро и най-проблемните в главата ще осъзнаете, че Брюкселския Еврофашизъм е вреден за вашето здраве и всъщност убива Европейската идея!
17:10 23.01.2025
7 В десятката
До коментар #4 от "ццц":
В Китай системата вече работи, в момента е в действие в обществения транспорт. Много хора не могат да си купят билет за влак или самолет, защото социалния им кредитен рейтинг е нисък. Правили са неща, които властта не харесва и сега са превърнати в затворници, без съд и присъда. Ако спим, това ще стане и тук, това е мечтата на всяка власт.Коментиран от #12
17:25 23.01.2025
8 Тити
17:31 23.01.2025
9 Вън от ЕВРопЕЙСКИЯ Райх
Коментиран от #11
17:47 23.01.2025
10 Гост
17:49 23.01.2025
11 ???
До коментар #9 от "Вън от ЕВРопЕЙСКИЯ Райх":
Те ни бутат щото им плащат за това, въпросът е НИЕ защо не се противим? Докато мълчим и си стоим на диванчетата не само ще ни бутат, ами ще ни вкарат в скотобойната!Коментиран от #15
17:50 23.01.2025
12 Госあ
До коментар #7 от "В десятката":
Аз съм абсолютен привърженик на социалния рейтинг и плановата икономика като спирачка за простолюдието. Но пишеш абсолютно неверни неща. Социален рейтинг в Китай съществува единствено в системата Алипей за отпускане на кредити. Кредита се одобрява автоматично за 3 минути от заявката с един клик според социалния рейтинг. Все още се работи за масово използване, защото не е шега работа и трябва да бъде обмислен добре. Пилотни проекти работят и в администрацията като компанията ръководена от ИИ в Шанхай и експеримента със съдебните дела с ИИ.Коментиран от #14
17:57 23.01.2025
13 Действация
Заводи в Щатите, Германия и Китай.
Пълна световна доминация - параметри, производство, продажби.
18:03 23.01.2025
14 В десятката
До коментар #12 от "Госあ":
Относно Китай може да обясняваш как стоят нещата само след като поживееш там поне 4-5 години. Аз съм живял там, контактувал съм с китайци и затова знам. Ти си чул нещо(или най-много да си бил на екскурзия) и говориш измислици.Коментиран от #18
18:06 23.01.2025
15 ДрайвингПлежър
До коментар #11 от "???":
Прав си, въпросът е защо не се противим...Но отговорът донякъде е щото са ни хванали за гушата. Масата не може да си позволи да роптае.
София, където се взимат решенията и където трябва да се протестира си е добре. А вече стана ясно и че богата София, на която България плаща и топлото и водата и транспорта е взела и най-много средства от еврофондовете - да не говорим, че пак софийски фирми работят и по другите общини и прибират комисиони и фондове и от там.
И понеже софийската селяния си е добре, преобладаващо и се обогатява от това няма нужда да протестира и да реже клона на който седи и се храни обилно.
А провинцията какво да направи, хората нямат пари за лекарства камо ли да харчат за път до софия да участват в протест, който смятат за безсмислен, щото знаят, че няма кой да ги чуе.
Бог високо, цар далеко - всеки се спасява както може и опъва каиша!
18:21 23.01.2025
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Демократ
А електричкаите се налагат от само себе си катомпо ефективни
Коментиран от #19, #20
19:33 23.01.2025
18 Госあ
До коментар #14 от "В десятката":
Обяснявам как стоят нещата. Само в Алипей има официален социален рейтинг. Окей ? Нема ти разпраам житейски истории19:43 23.01.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 Йдкдйфк
20:47 23.01.2025
22 Бай Спас
ЕНП се отрича от голямата лъжа, наречена Зелена сделка.
За съжаление, след ужасните поражения върху икономиката. И няма да кажат Извинявайте.
20:50 23.01.2025
23 21 век
Tова вдясно е Molicel P45B - 45 ампера с големината на един пръст (Model 3/Y).
Това долу е 4680 в Камиона (Semi) и Киберкамиона (Cybertruck)
С тези Molicel 21700 McMurtry Speirling отупа 23-годишния рекорд на F1 на Ник Хайфелд.
Щом F1 е по-бавно от 21700, значи всичко е Адиос Мучачос.
Коментиран от #24, #25
21:00 23.01.2025
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Омбре
До коментар #23 от "21 век":
спри клипчетата…ще ти се отрази добре…и на мисленето….Помисли малко и напиши, стария болид от Ф1 на какво отговаря и самоделката на какво!??
23:28 23.01.2025
26 Демократ
До коментар #19 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":
Къде има забрана за двг.Няма такава твърдението ти е лъжа.
Просто дизела не става за превозби средства.
Коментиран от #27, #29, #30
23:55 23.01.2025
27 На каква
До коментар #26 от "Демократ":
база са безпочвените ти твърдения за дизела!??Коментиран от #28
00:19 24.01.2025
28 Демократ
До коментар #27 от "На каква":
На всякакваТи кажи какви са твоите.
Има 20 вида други начини за транспорт дай ми причина да карам на дизел.
00:38 24.01.2025
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Този коментар е премахнат от модератор.
31 Явно някой иска
Коментиран от #32
09:07 24.01.2025
32 Не бе
До коментар #31 от "Явно някой иска":
Просто искат чист въздух, за да не плащат милиарди за здравеопазване!Коментиран от #39
12:54 24.01.2025
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Докато се чудим кой лoбира
Коментиран от #36, #37
15:33 24.01.2025
36 Баба Гошка
До коментар #35 от "Докато се чудим кой лoбира":
Много ги разбираш. Утре, като всички си накупите елбоклучарките, само едно електромагнитно събитие ви трябва и всички ще ходите пеша, могат и да ви резнат тока за дни, както демонстрираха преди няколко седмици. Тогава хората с класически коли ще ви се смеят, докато ви подминават бързо, да предотвратят да им се метнете. Тази принуда да те накарат да купиш с твоите честно изкарани пари непрактичен и скъп боккклук и едва ли не да им ръкопляскаш от балкона в 8 часа вечерта за принудата, само плоскоглавци като теб го приемат като напредък. Ние го приемаме като тоталитарна принуда срещу свободния избор на най-подходящия продукт за нашата лична употреба. Живея в много хълмист терен. Тези тежки тараллясници може и да не стигнат до горе. Пък, ако стигнат обратно надолу ще летят като ракети. Дистанционно могат да ти заключат колата като тесларката. Ще мога и да ти бъгнат спирачките и ще си гутбай. А като станат автономни и си непослушник, направо ще те извозят към изпарителя и ще гледаш като теллле в скоотобойна, ако не замъглят специално стъклата с една опция на аппа. Тогава изобщо няма и да гледаш. А хората, които подминаваш, ще мислят, че си вип, затуй се криеш20:26 24.01.2025
37 Баба Гошка
До коментар #35 от "Докато се чудим кой лoбира":
В китай имат електрички на пазара и под 10 000 долара за нова. Там е на пазарен принцип експанзията. Тук са на двойни и тройни цени и после ще обикаляш да се вредиш за зарядно някъде си, някога си. Не пред блока20:31 24.01.2025
38 Работническо дело
08:40 25.01.2025
39 Този коментар е премахнат от модератор.