Geely свали драстично цените на автомобилите си в Китай

6 Януари, 2025 17:09 1 976 17

  • geely-
  • цени
Geely свали драстично цените на автомобилите си в Китай - 1

Китайският автомобилен производител Geely, който оскоро е и на нашия пазар, стартира 2025 година с огромни отстъпки на вътрешния пазар. Отстъпките са значителни, измервани в хиляди долари и важат за всички модели до края на януари.

Най-голямата отстъпка е 4000 долара (30 000 юана) за Geely Monjaro, която намалява цената на кросоувъра до 18 100 долара. Новият Geely Atlas поевтинява с $3300 - до $14 200, а моделът Geely Boyue Cool поевтинява с $2050 - до $12 000.

Отстъпките засегнаха не само кросоувърите, но и седаните. Например Geely Preface стана по-достъпен с $3000, а цената му падна до $16 400. Не е ясно дали подобна кампания ще бъде реализирана и на други пазари.

Geely свали драстично цените на автомобилите си в Китай

Geely свали драстично цените на автомобилите си в Китай


Поставете оценка:
Оценка 3 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Китайските стоки и продукти са вредни за

    9 20 Отговор
    здравето и живота!

    Коментиран от #3

  • 2 Мдааа

    27 3 Отговор
    В Китай цените падат драстично, а в ЕС се вдигат драстично. За България да не говорим. Тук са най скъпи от целия ЕС. Отново ще караме брички втора ръка.
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 кУмУнист

    11 16 Отговор
    Тази марка е пълен боклук. Преди няколко години си купих техен чисто нов скутер, че беше евтин под 2000 лв и естествено искара има няма години и вече 3 години стои захвърлен на двора . То не бяха проблеми с двигателя, запалването и преди да го захвърля имаше проблеми с електричеството, нещо с кабели и датчици. Така, че и без пари да ги дават не мерси.

    Коментиран от #6, #17

  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Госあ

    19 7 Отговор

    До коментар #4 от "кУмУнист":

    Бегай да скачаш за банани ве. Китайските скутери са съвсем други марки. Аз съм доволен от моя. Екстра е, цената - без коментар.
  • 7 Ами

    8 4 Отговор
    И още ще ги свали. Дори самите китайци се лъжат само по веднъж да си купят китайски автомобили и повече не повтарят.
  • 8 Васил

    5 0 Отговор
    Това е кола за един път след нея хората ще реват че са продали 20 годишният си голф!

    Коментиран от #9

  • 9 Пежо

    5 0 Отговор

    До коментар #8 от "Васил":

    За 20-годишния Голф ще реват и тия, които го сменят със 7-годишен Фолксваген.Аз навремето също изревах-смених дъртата Джета с Фолксваген Т4.А после смених и марката-едно от най-добрите ми решения...
  • 10 Гбггбгф

    0 1 Отговор
    Интересно какви казват учебниците по икономика в кои случаи се налага рязко намаляване на цената? Почти съм сигурен, че правилото беше, че при рязко увеличаване на търсенето, цената се намалява, нали така елетросектанти?

    Коментиран от #11, #12, #13

  • 11 Така е

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гбггбгф":

    Едно време цените на електромобилита бяха високи, защото материалите за батерии бяха дефицитни и цените им бяха в небесата.

    .
  • 12 Така е

    1 1 Отговор

    До коментар #10 от "Гбггбгф":

    Днес има свръх предлагане на материали за батерии

    Има свръх предлагане на батерии
    Има свръх предлагане на фотоволтаици
    Има свръх предлагане на електромобили

    Това е въпреки повишаващото се търсене с 20 30% годишно.

    Всеки излишък води да сваляне на цените. Основен икономически принцип.

    Коментиран от #14

  • 13 Така е

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гбггбгф":

    Все пак пазарът на автомобили е ограничен.

    Ако цената на електромобилите намалява и те е станала по-ниска от автомобилите с ДВГ, единственият начин да си продадеш автомобилите с ДВГ е като им намалиш цената за да разкараш наличностите.

    Основен пазарен принцип е да не произвеждаш стока която продаваш на загуба. Да видим дали ще го спазят, като разпродадат на загуба това, което вече не се търси и прекратят производството или по европейски модел, ще продължат производството за да запазят работните места.
  • 14 Хдкзстзстсз

    2 2 Отговор

    До коментар #12 от "Така е":

    Ето го новият Нобелов лауреат по икономика! Пренаписа икономиката. Търсенето растяло с 20-30%, обаче същевременно имало излишък и затова цените намалявали? За домашно да се провери що е то "оксиморон" и с какво се яде.

    Коментиран от #15, #16

  • 15 Така е

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Хдкзстзстсз":

    Това са фактите. Обясняват се с една друга наука наречена математика.

    Когато е предвидено през следващите 10 години търсенето на електромобили да расте с 50% годишно и са направени съответните инвестиции във веригата за доставки, а търсенето е само 30%. То има 20% излишък и свръх предлагане.

    Ако се върнем към икономиката, излишъка намаляват цените, намаляването на цените увеличава търсенето и нещата се балансират някъде по средата между рентабилността и търсенето.
  • 16 Така е

    3 2 Отговор

    До коментар #14 от "Хдкзстзстсз":

    Тук ключовият въпрос е дали Geely може да си позволи да продава автомобилите си с ДВГ дълго време на тези цени или ще се откаже от тях.

    Защото за разлика от електромобилите при които се без стойността на производството пада с всяка изминала година заради по-евтините материали, то материалите за производство на автомобили с ДВГ постъпват всяка година, а изискванията за вредни емисии увеличават тяхната себестойност..

    Колкото по-малко бройки произвеждаш от един завод, толкова по-скъпа ти става продукцията, защото заплатите и другите разходи са си същите. ДВГ умира в Китай. При това по-бързо от очакваното.
  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.