Mercedes-Benz C-Class се готви за фейслифт, който вероятно ще дебютира през 2025 година. като модел за 2026-а. На фона на вече познатите дизайнерски решения на марката се очакват някои ключови актуализации, които ще направят автомобила още по-привлекателен за съвременния потребител. Дизайнерите на ресурса Motor1.com представиха своята визия за това как може да изглежда рестайлингът на модела.
Предната част ще получи нова LED оптика, чийто дизайн ще черпи вдъхновение от новия CLA. В основен акцент ще се превърнат звездообразните фарове, съчетаващи се с радиаторната решетка в стила на Е-класата. Решетката ще включва черни кантове, хромирани елементи и актуализирана форма, която ще придаде на автомобила по-модерен вид.
В задната част промените ще бъдат по-малко радикални, ограничени до нови графики на светлините и леки корекции на бронята, за да се запази разпознаваемостта на модела. Салонът също ще претърпи доста подобрения. Очаква се използването на първокласни довършителни материали и модернизирането на информационно-развлекателната система, за да отговаря на съвременните технологични стандарти.
Тези актуализации вероятно ще повишат комфорта и качеството на взаимодействие на водача и пътниците с автомобила. Що се отнася до техническата част, Mercedes-Benz C-Class най-вероятно ще запази настоящата гама двигатели, която включва леки хибриди на бензин и дизел.
Мощността на тези агрегати ще варира от 204 до 408 конски сили, осигурявайки богат избор за различни категории купувачи. Plug-in хибридните версии могат да получат увеличен пробег на електрическа тяга, което ще бъде значителна стъпка напред в контекста на електрификацията.
AMG версиите привличат специално внимание. Сегашният C 63 AMG е оборудван с 2.0-литров четирицилиндров турбо двигател, който заедно с хибридната система произвежда мощ от 680 к.с. Въпреки това, поради смесените отзиви за такъв двигател, има възможност за връщане към шестцилиндров двигател, който може да бъде компромис между мощност и традиционна AMG динамика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 да ама не
Коментиран от #17
13:58 13.01.2025
2 кое и е новото
14:51 13.01.2025
3 Край
14:51 13.01.2025
4 Боби
Бухахахахахахахаха
Коментиран от #18
18:38 13.01.2025
5 Урко
Коментиран от #8
18:40 13.01.2025
6 Хейт
18:40 13.01.2025
7 Нема нужда
18:49 13.01.2025
8 докато има
До коментар #5 от "Урко":
балъци които си мислят че мерцедес е прехвалена марка ще има и хора които ги ценят !!! това разбира се е до възможности и познания усещане за комфорт все неща които не всички хора имат от там идва и вашата омраза към марката … аз не харесвам френски италиански и китайски коли но не ги мразя нито пък обиждам хората които ги притежават просто капацитета ми е над вашия и за това избирам по-качествения автомобил от вас !Коментиран от #9
18:59 13.01.2025
9 Урко
До коментар #8 от "докато има":
Пожелавам ти цял живот да караш само мерцедеси. Халал да са тиКоментиран от #12
19:11 13.01.2025
10 Идат фалити
19:14 13.01.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Пилотът Гошу
До коментар #9 от "Урко":
Що, кво им е? Навъртях му 234000км за няма 3 години, не ме е оставило никъде, нула проблеми … следващата решиха да са 3ки БМВ …. Буквално на 2рия ден умря, софтуера блокира, та трябваше един умник от съпорта им да го ресетва, а аз после да се отдалеча над 20м и над 20 минути да не се приближавам … на няма 9000км трябваше да му доливам 1л масло … на мерцедеса никога! и двата имат еднаква мощност, бмвто е с 16кмч по-бавно, на макс скорост гори 3л почти повече и осмата му скорост е менте, влиза 2-3кмч преди края, като едно време Екото …. Въобще ти е бедна фантазията … ден и нощ са …Коментиран от #15
22:49 13.01.2025
13 БнР Радио Видин
00:52 14.01.2025
14 Зоро
02:50 14.01.2025
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 ЧудЯСе
12:49 14.01.2025
17 1.3 двг
До коментар #1 от "да ама не":
То е нереално, Мегана дето е със същия двигател наточен на максимум е 48 хиляди със същия мотор. Не, че французина е в същия клас, ама тия не познават парите.16:09 15.01.2025
18 Никси
До коментар #4 от "Боби":
това е Тунинг Пакет и е по желание на клиента , ето например отиваш в Завода на Мерцедес в Щутгард и на дизайнерите им казваш искам такъв тунинг пакет интериора с такива седалки , с еди кви си джанти и не е задължително да е с двигател С 63 защото може да се ползва по предназначение да пътува за работа например и това му е важно за разхода за гориво и идвс момента колата Слиза от поточната линия изпробвана нагласена , плащаш взимаш колата и си заминаваш , някои клиенти обичат да им е комфортно и да изглеждат перфектно както отвън така и отвътре и да им е икономичен двигателя примерно С 320 дизел или 220 !!!.01:11 10.02.2025