Казваме сбогом на най-евтиния седан на Mercedes

9 Февруари, 2025 13:00 2 913 7

  • mercedes-benz-
  • a-class-
  • a-klasse-
  • sedan

A-Class sedan ще бъде спрян от производство

Казваме сбогом на най-евтиния седан на Mercedes - 1

Mercedes-Benz се отказва от седана A-Class. Поръчките за версията с четири врати на модела вече са спрени и производството ѝ ще бъде прекратено през следващите месеци. Това съобщава сайтът MB Passion.

Компанията в Ращат, Германия, в момента сглобява седани Mercedes-Benz A-Class, които са поръчани преди това. След като бъдат завършени, производството на модела ще бъде спряно.

Хечбекът Mercedes-Benz A-Class засега обаче ще остане на поточната линия. Припомняме, че седанът Mercedes-Benz A-Class е сравнително нов модел, който се появи на бял свят през 2018 година.

Известни са причините за отказа на Mercedes-Benz A-Class Sedan. Първо, немският производител се зае с реорганизация на гамата си и се фокусира върху по-скъпи и луксозни модели с по-висок марж.

А е добре известно, че А-класата с четири врати е най-евтиният седан на Mercedes-Benz и компанията няма няма как да спечели много пари от него.

Второ, има вътрешна конкуренция между Mercedes-Benz A-Class Sedan и току що представеният CLA. Това са модели от един и същи клас, но Mercedes-Benz CLA е по-спортен и се позиционира като купеобразен седан.

Така от марката решиха да оставят CLA и през 2025-а на пазара ще дебютира третото поколение на този модел, което за първи път ще получи електрическа модификация и ще е се превърне в една от най-високотехнологичите нови коли на марката.

Нащ екип ще е в Германия по време на първите тестове на новото CLA, откъдето ще ви разкажем първоначалните си впечатления от този предстоящ високотехнологичен автомобил. Очаквайте нашето ревю в началото на следващия месец.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 смешно изглежда

    17 7 Отговор
    ама за южна америка и индия става
  • 2 Данко Харсъзина

    31 7 Отговор
    Купуваш Мерцедес, поддържаш Мерцедес а на практика караш Пежо 307.

    Коментиран от #6

  • 3 Вилма

    5 2 Отговор
    Се Ла Ви
  • 4 Японеца

    14 2 Отговор
    Поредното недоразумение!
    Свърши тоя филм голф=А3=А4=джета= А6 ит.н. еднакви боклуци с различни размери!
  • 5 Тоз

    15 1 Отговор
    Поне и хечбака да бяха спрели, че смешно изглежда и чарковете му са далеч от нивото на времето. Нямали печалба, а струват 85х.лева базово ниво, нови в БГ. С мотор 3-циливдров 130 коня.
    Как Корола хибрид при 30х. по-ниска цена , им излиза печалбата, а е и много по-истински и високотехнологичен автомобил от този "спрял" МБ.

    Коментиран от #7

  • 6 Антиелектрика

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Данко Харсъзина":

    В грешка си. Това си е Рено Меган 1:1. И бензиновия 1,6 двигател го взимат директно от Рено.
  • 7 Иво

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Тоз":

    И аз това щях да кажа. Тойота Корола струва два пъти по евтино, включително и като поддръжка, а е пъти по-здрава и надеждна от тия германски боклуци. След 2000 година дойчемухлен взеха купувачите ептен за баламурници.