Обратът е в ход: Opel пусна 4х4 кросоувър-ван с дизелов двигател

2 Февруари, 2025 13:45 13 291 23

  • opel-
  • combo-
  • 4x4-
  • дизелов двигател

Новият Opel Combo 4x4 е разработен с участието на френската компания Dangel

Обратът е в ход: Opel пусна 4х4 кросоувър-ван с дизелов двигател - 1

Гамата Opel Combo 2025 е разширена с нестандартна офроуд версия, която има задвижване на четирите колела. Ванът ще се продава на европейския пазар, а подробности за него бяха разкрити на сайта на концерна Stellantis.

Новият Opel Combo 4x4 е разработен с участието на френската компания Dangel, която е специализирана в офроуд товарни автомобили. Той си сътрудничи със Stellantis от дълго време, така че е възможно подобни версии скоро да се появят и при "братята" на Combo - Citroen Berlingo и Peugeot Partner.

Новата система за задвижване на всички колела е коренно различна от другите разработки на Dangel, тъй като няма механична връзка със задните колела. Вместо това там е монтиран 48-волтов електродвигател - като в Jeep Avenger 4xe.

Другото интересно е, че предните колела се задвижват от 1.5-литров турбодизел с мощност 130 конски сили, който работи в тандем с осемстепенна автоматична скоростна кутия. Поставена е и батерия с капацитет 4.8 kWh и така Opel Combo 4x4 се превръща в дизелов хибрид.

В момента новият Opel Combo 4x4 се предлага само с каросерия на ван в стандартната 4.4-метрова или удължена 4.75-метрова версия. Пътният просвет на автомобила е увеличен с 90 мм (до 245 мм).

В кабината на предния панел са монтирани два дисплея. Освен това оборудването на Opel Combo 4x4 е по-богато - добавени са камери за кръгов обзор с възможност за показване на изображението във вътрешното огледало. Доплащането за версията със задвижване на всички колела е 9 250 евро.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 25 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 българина

    44 15 Отговор
    крайно време е скапания ес да се разпадне

    Коментиран от #4

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 гочето

    13 25 Отговор
    абсолютна опелска 4иKIA.
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Варна 3

    22 6 Отговор
    4х4 баничарка, способна за шофиране по черни пътища, но не за сериозен офроуд. Дизайнът е такъв, че получаваш Пежо.
  • 6 така си представям

    10 5 Отговор
    нормалната семейна кола...... подцинкована, не бял цвят, по качествено изпълнение на целият салон, атермични стъкла и предното с подгряване, здрава автоматична кутия........ и айдеее 100 бонки
  • 7 Гост

    19 4 Отговор
    За 20 000 лв я взимам за село да карам товари и инвентар.
  • 8 Хорхе

    17 1 Отговор
    Това е след любовта между PSA grup и опилито. Баничарка от класа.

    Коментиран от #10

  • 9 Оксиморон е тоя Опел Пежо

    9 9 Отговор
    Това Пежо е Опел точно толкова колкото Путин е демократ!
  • 10 Букай

    9 10 Отговор

    До коментар #8 от "Хорхе":

    Не само орел,пежо,ситроен,ами и Фиат и Тойота, всички си лепят емблемите,а баничарките са на PSA Group Франция! Какъв по-голям срам за Тойота да си лепи марките на френски баничарки еднодневки! при положение ,че по света продава вечните неразрушими Toyota Hiace! В Африка карат такива от 80-те години и още не могат да ги счупят.

    Коментиран от #11

  • 11 Турбо

    26 5 Отговор

    До коментар #10 от "Букай":

    Не познавате френските дизели.Карам четвърта по ред такава "еднодневка" на Пежо,купена нова с пробег 7 километра преди 2 месеца.Първата баничарка 2,0 HDI я продадох на приятел,в момента е 30 годишна и на 800 х.км и си върви прилично.

    Коментиран от #12, #13

  • 12 Смешно

    4 27 Отговор

    До коментар #11 от "Турбо":

    Ужас! HDI е тромав дизел,който приклчва на 4000 об/мин и под 2000 об/мин не върви, трака,чука. Това е мазохизъм. 800 000км. ще изкара само с между 5 и 10 литра масло между смените от 10000км. Карал съм доста HDI , no 2.0 HDi първо е тромав, второ дюзи , двумасов маховик, грешки изписва на таблото, все му свето чек ед=нджина, трудно пали в студено време, доста скучен и импотентен дизел, само е икономичен, нищо друго. Да караш такъв пенсионерски двигател е загуба на време.

    Коментиран от #15, #20, #21

  • 13 Смешно

    2 21 Отговор

    До коментар #11 от "Турбо":

    А на мен ми се струва,че не познаваш японските дизели за да караш четвърто Пежо. Изобщо няма база за сравнение, говоря за старите японски дизели като мекота на работа и липса на вибрации с чукащото HDI. Но то почти всички нови дизели са така, хем че Мазда и Мицубиши имат нови тихи дизели,а и Тойота 1.4 D4D е най-тихият от новите дизели говоря преди 10 годишните, не най-новите.

    Коментиран от #19

  • 14 Вилма

    2 1 Отговор
    Страхотно
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 в8 5.7 Хеми

    5 0 Отговор
    Кло зет
  • 17 123456

    4 1 Отговор
    тия опелите още ли ги има ... не изчезнаха ли като Меркел ...

    Коментиран от #18

  • 18 истина ти казвам

    6 0 Отговор

    До коментар #17 от "123456":

    Не става въпрос дали е една марка или друга! Самата съвременна концепция за зелено превозно средство не е адекватна.Хубаво е да нема отрови във въздуха ама не и със тези батерии,не и със това време за зареждане,не и със тоя пробег,не със тези щети които се нанасят на природата за добиването на материалите!
  • 19 Гост

    11 1 Отговор

    До коментар #13 от "Смешно":

    Тойота отдавна не произвежда дизели.Само бензинови двигатели и хибриди.
  • 20 Палячо

    18 0 Отговор

    До коментар #12 от "Смешно":

    Кой дизел не приключва на 4000 оборота? Скучно му било....
  • 21 Селянин

    3 0 Отговор

    До коментар #12 от "Смешно":

    Взимаш си дизел да ти върши работа, а не да се гонкаш.Аз карам 2 ри дизел и мага да кажа,че стигам максимум до 2500 оборота.Все пак е дизел, не е бензин.
  • 22 да си сложа и аз мерцедес на голфа

    0 0 Отговор
    това че са сложили емблема опел на пежото прави ли го опел?
  • 23 Стоперан

    0 0 Отговор
    Баничарката е голямо оръжие на село,а 4х4 за кал и сняг просто си трябва