BYD се изправи пред вълна от оплаквания, след като добави безплатни функции за интелигентно шофиране към повечето от новите си модели. Според Reuters китайската платформа 12365auto.com, където потребителите оценяват качеството на автомобилите, е регистрирала рекорден скок на недоволство.
От 11 до 17 февруари платформата е получила повече от 4 700 оплаквания, в сравнение със само 150 седмица по-рано и около 500 за целия януари. Потребителите се оплакват предимно от надплащане за своите автомобили, докато новите версии с подобрени функции са достъпни без промени в цените.
Моделите от серията Ocean и Dynasty, които са най-популярните в Китай, попаднаха в топ 10 в на класацията на автомобилите с най-много оплаквания.
Един от собствениците на хибридния седан Seal 06 DM-i казва, че при закупуването на колата няколко пъти е питал дилъра дали се очаква актуализиран модел в близко бъдеще.
Сред отричателен отговор той си купува колата, но само две седмици след покупката обаче на пазара се появи нова версия с подобрени функции на същата цена. Той иска безплатен ъпгрейд или компенсация.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 фиткифакти
Тъй де😅
16:50 19.02.2025
2 Пзпзпзс
Първо, нямат време за достатъчно тестове и валидация, и, второ, много от потребителите може да предпочетат да изчакат да излезе новия модел и така продажбите всъщност да започнат да намаляват. Особено, когато става дума за кола, която ще изплащат през следващите 4,5, 10 години доста народ ще предпочете да изчака "няколко месеца" и после "още няколко", и "още няколко" и така незнайно до кога.
17:25 19.02.2025
3 Дамян
17:40 19.02.2025