BMW iX3 изглежда почти готово за дебюта си

11 Март, 2025 12:15 800 4

  • bmw-
  • ix3-
  • x3-
  • neue klasse

Какво знаем за новия кросоувър

BMW iX3 изглежда почти готово за дебюта си - 1

Следващото поколение iX3 на BMW е близо до официалния си дебют, с което се обявява появата на дългоочакваното семейство електрически автомобили на марката „Neue Klasse“. Това второ поколение iX3, изградено върху специална платформа за електрически автомобили, ще бъде начело на амбициозния план на BMW за пускане на пазара на поне шест нови модела между 2025 и 2027 г., включително следващите 3 Series и X5.

BMW iX3 изглежда почти готово за дебюта си

За разлика от своя предшественик, който беше производен на X3 с двигател с вътрешно горене, новият iX3 ще се отличава с различен дизайн, платформа и интериор. Макар че силно замаскираните прототипи са в процес на финални тестове, дизайнът е в тясно съответствие с концепцията Vision Neue Klasse X, демонстрирайки отклонение от последните прекалено големи бъбрековидни решетки на BMW. Вместо това по-малка, по-изтънчена решетка, напомняща класическите модели на BMW, ще бъде фланкирана от елегантни панели, интегриращи фаровете и сензорите за помощ на водача.

Профилът на iX3 запазва познатия силует на SUV, с наклонено предно стъкло за подобряване на аеродинамиката, изравнени дръжки на вратите и оптимизирани за аеродинамиката джанти. Дизайнът на задната част включва характерната за BMW Хофмайстер извивка и включва спойлер на покрива, който се увива около задното стъкло.

BMW iX3 изглежда почти готово за дебюта си

Отвътре iX3 ще демонстрира системата на BMW „Panoramic iDrive“, включваща дисплей „Panoramic Vision“ от колона до колона в основата на предното стъкло, който заменя традиционното арматурно табло. Голям, трапецовиден 17,9-инчов централен сензорен екран, насочен под ъгъл към водача, ще работи с новата операционна система на BMW X. Ще има уникален четириспицов волан, но традиционният въртящ се контролен диск ще отсъства.

BMW iX3 изглежда почти готово за дебюта си

iX3 ще се движи върху новата платформа на BMW „Neue Klasse“, оптимизирана за електрически задвижвания и с 800V архитектура за ултрабързо зареждане. BMW твърди, че пробегът от 300 км може да бъде добавен само за 10 минути. Шестото поколение на технологията eDrive обещава 30% увеличение на пробега, 30% по-бързо зареждане и 25% по-добра ефективност в сравнение с настоящите системи. Това може да доведе до пробег, надвишаващ 600 километра за новия iX3. Очакват се модели с един двигател за задвижване на задните колела, като платформата ще поддържа до четири двигателя за конфигурации със задвижване на всички колела.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 1 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Запознат

    4 2 Отговор
    BMW са само за служебни коли. Чисто ново, гаражно и на 50 хиляди километра почнаха проблемите - теч, електроника и всеки ремонт е изключително скъп. Днешните коли не са здрави като тези преди 30-на години.

    Коментиран от #2

  • 2 Абе

    1 2 Отговор

    До коментар #1 от "Запознат":

    Колата е много здрава , но до 2016 -17 година ! Оттам нататък всички са боклуци които се развалят постоянно !

    Коментиран от #3

  • 3 гост

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Абе":

    и преди 2016 пак са боклуци. Висок разход, скъпо обслужване(в БГ в повечето случаи и некачествено), много от частите се водят консуматив и определено издържат малко като км. Притежавал съм 5бр от марката до момента и от нито едно не съм доволен.

    Коментиран от #4

  • 4 Аутодата

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "гост":

    Съгласен съм с теб. Вериги с обтегачи и ВП препоръчително трябва да смениш на 80 хил км, това са 5500лв минимум и то не в представителството. 80 хил км ги правя за 2 години, разхода ми е 16-18л на 100км.