Казваме сбогом на най-малкия Mercedes

19 Март, 2025 13:02 1 102 4

  • mercedes-
  • a-class-
  • a45-
  • b-class-
  • cla

A-Class няма да получи следващо поколение

Казваме сбогом на най-малкия Mercedes - 1

Mercedes-Benz предприема значително преструктуриране на предлаганите компактни автомобили. Компанията потвърди плановете си да преустанови производството на хечбека и седана A-Class, както и на минивана B-Class, като по този начин ефективно оптимизира портфолиото си от модели от начално ниво. Това решение произтича от желанието да се намали сложността и да се даде приоритет на модели с по-широка международна привлекателност, особено на ключови пазари като Китай и САЩ.

Обосновката на това намаляване се корени в мерките за съкращаване на разходите и фокуса върху максимизиране на рентабилността в условията на все по-конкурентна автомобилна среда. Mercedes-Benz се стреми да концентрира ресурсите си върху модели, които намират отклик сред по-широк кръг потребители, вместо да обслужва нишови сегменти. Елиминирането на моделите от класове А и В представлява решителна стъпка в тази посока.

Останалите компактни модели в гамата на Mercedes-Benz - CLA, CLA Shooting Brake, GLA и GLB - са избрани заради предполагаемия им потенциал на световния пазар. Очаква се тези автомобили да формират основата на стратегията на компанията за входно ниво занапред. Забележително е, че новият CLA ще поеме ролята на базово ниво на марката.

Казваме сбогом на най-малкия Mercedes

Освен това Mercedes-Benz адаптира стратегията си за електромобили, като постепенно премахва отделната гама EQ. Бъдещите електрически версии на моделите GLA и GLB ще бъдат интегрирани в съответните им семейства. Освен това компанията планира да представи електрически варианти на предстоящия CLA Shooting Brake. За да бъдат задоволени нуждите на по-широк кръг клиенти, и четирите компактни модела ще се предлагат и с мекохибридни задвижвания, включващи 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор.

По същество Mercedes-Benz започва стратегическо преструктуриране на портфолиото си от компактни автомобили, давайки приоритет на глобалната привлекателност, рентабилността и рационализираната стратегия за електромобили. Тази трансформация отразява усилията на компанията да се адаптира към променящите се изисквания на автомобилния пазар и да гарантира дългосрочната си конкурентоспособност.


Поставете оценка:
Оценка 2 от 4 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 таксиджия 🚖

    2 2 Отговор
    Ми те А класата от години я направиха по-голяма от Голф. Егати и малкия автомобил. Да я махат, и без това никой не я купува - 85к лв за А класа със базов двигател на Рено. Ай бегай от тука! За тия пари Рено Рафале хибрид.
  • 2 Иван

    8 1 Отговор
    Днешните коли стават все по-зле - изключително скъпи, с пластмаси, подсветки, монитори, сензори вместо физически врътки и предварително заложени консумативи, които да се трошат при достигане на определен километраж, за да влизате в сервиз и плащате отново и отново. Пазете си старите истински машини, хора!

    Коментиран от #3, #4

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.