Mercedes ще се откаже от двулитровия двигател за C63, но не бързайте да се радвате

8 Април, 2025 15:15 2 308 6

  • mercedes-
  • amg-
  • c63-
  • c-class

Според последните слухове, V8 също няма да видим

Mercedes ще се откаже от двулитровия двигател за C63, но не бързайте да се радвате - 1

Mercedes-AMG се готви да преработи C63 S E Performance, като се откаже от спорния четирицилиндров хибриден задвижващ агрегат в полза на по-традиционен редови шестцилиндров двигател. Този ход идва, тъй като продажбите на сегашния модел, който съчетава 2,0-литров четирицилиндров турбомотор с електромотор, малка батерия и задвижване на всички колела, значително изостанаха от очакванията.

Въпреки че настоящият C63 може да се похвали с комбинирана мощност от 680 конски сили и над 1000 Нм въртящ момент, четирицилиндровата конфигурация не успя да намери отклик сред ентусиастите на AMG. За да се справи с този проблем, Mercedes планира да въведе 3,0-литров редови шестцилиндров двигател с две турбини, подобен на този в E53, но със значително по-голяма мощност.

Mercedes ще се откаже от двулитровия двигател за C63, но не бързайте да се радвате

В допълнение към промените в задвижването, докладите предполагат промяна в разположението на електрическия двигател. Очаква се при фейслифтирания C63 двигателят да бъде преместен от задния мост в позиция, заключена между двигателя и трансмисията. Тази промяна може потенциално да повлияе на комбинираната мощност, въпреки че според първоначалните данни новата система все още ще осигурява над 650 конски сили и 880 Нм въртящ момент.

Очаква се смяната на двигателя да съвпадне с фейслифта на C-Class през следващата година, като преработеният задвижващ агрегат е предвиден и за GLC 63 през 2027 г. Въпреки че редовият шестцилиндров двигател е стъпка в правилната посока, много фенове на AMG се надяваха на завръщане към любимия V8.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БгТопИдиот🇧🇬

    23 2 Отговор
    Да минат на 800 см3 охтики с три турбинатора.
  • 2 хъхъ

    21 2 Отговор
    Отказват се от двулитровия, и слагат 1.2 литра 3-цилиндров. :D
  • 3 Българин

    12 4 Отговор
    6 е по добре от 4.

    Коментиран от #5

  • 4 Бръм

    17 1 Отговор
    Да слагат 1.4 двуцилиндров - ще победят Дачия в продажбите.
  • 5 Знайко

    3 10 Отговор

    До коментар #3 от "Българин":

    Стига си умувал-вземи прочети:
    Спортен 4 цилиндров към по-традиционен 5 цилиндров.
    Правиш ли разлика между спортен и традиционен?
    Явно не.
    2,0-литров четирицилиндров турбомотор с електромотор
    3,0-литров редови шестцилиндров двигател с две турбини И БЕЗ ЕЛЕКТРОМОТОР!!!!
    Минуса си го знаеш....приятен ден.

    Коментиран от #6

  • 6 Пилотът Гошу

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Знайко":

    Я тури очилата... 6 цил + електро. Или ще го слагат в скоростната кутия ма го няма...