Първото място в класацията е заето от електрическия Lucid Air Sapphire, който ускорява от 0 до 60 мили/ч (0-97 км/ч) само за 1,9 секунди. На второ място е Porsche Taycan Turbo GT, ускоряващ от 0 до 97 км/ч за 1,9 секунди. Електрическият Tesla Model S Plaid допълва челната тройка. Моделът ускорява от 0 до 97 км/ч за 1,98 сек.
В топ 10 на най-бързите седани влизат още Audi RS E-tron GT Performance (2,4 сек. до 97 км/ч), Porsche Panamera Turbo S E-Hybrid (2,8 сек.), BMW M5 CS (2,9 сек.), Mercedes-AMG GT 63 S (3,1 сек.), Cadillac CT5-V Blackwing (3,4 сек.), Dodge Charger SRT Hellcat Redeye (3,6 сек.) и Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio (3,8 сек.).
Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 15 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Отец Чапаев
13:48 30.03.2025
2 Радио Елто
Коментиран от #4
13:57 30.03.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 таксиджия 🚖
Коментиран от #19, #20
15:02 30.03.2025
6 Пилотът Гошу
Коментиран от #15
15:28 30.03.2025
7 Факуса
До коментар #3 от "знам че от нас нищо не става":
Кажи за Лада Нива ти ,най добре , до там са ти познаниятаКоментиран от #10, #11
15:59 30.03.2025
8 Жигит
18:06 30.03.2025
9 Антон
Между другото виждали ли сте палячо с ел.кола да се движи с повече от 100-105 км/ч по магистрала? Пък нела да са еднократно бързи! Ахахах
Коментиран от #12
19:00 30.03.2025
10 Домашен Белот
До коментар #7 от "Факуса":
по Телефона не Играя , да не съм ти Любовница или Ученичка та да ти се обяснявам , Лумпен .19:33 30.03.2025
11 Виж ся мой човек
До коментар #7 от "Факуса":
имах проблем с намирането на части втора употреба за тези бегачки, затова сега започнах да карам след тях.21:03 30.03.2025
12 гост
До коментар #9 от "Антон":
аз ти предлагам пък оферта колко ще платиш за твоя преход + амортизация и колко ще плати някой с електромобил зареден в къщи. И знаеш ли? Губиш много, но няма значение, бързай за бензиностанциятаКоментиран от #13
21:52 30.03.2025
13 Антон
До коментар #12 от "гост":
Няма такива ганета като вас! Плащате стотици хиляди левове за ел.недоразумения и се кефите , че били евтинко возенето! Ахахахаа! Явно никога не сте шофирали нещо повече от L4 за да имате представа за какво става дума!Коментиран от #14
22:03 30.03.2025
14 гост
До коментар #13 от "Антон":
Когато си купиш нов двг автомобил със съпоставими характеристики (цена, качество, възможности, разход, гаранция) Ела да ми се обадиш, останалото са празни приказки.Коментиран от #16
22:09 30.03.2025
15 Марто
До коментар #6 от "Пилотът Гошу":
Бугати Вейрон набира за 2,9 сек до 100 а тази за 1,9 не е по бърза ли? Или Бугатито не го броиш за кола?22:14 30.03.2025
16 Антон
До коментар #14 от "гост":
Специалисте, като си такъв разбирач, кое от ел.недоразуменията китайско, тесла или някое подобно се доближа до Амг гт с , панамера турбо хибрид, емките на бмв, или някое рс6-7 и т.н . Много били бързи , ама само ако батерията е на 100% заредена което то дава 2-3 тръгвания на ръчка и толкова. После тока свършва и чакаш да се охлади батерията, зимата пробег 200-250 км. И на двете ми коли ускорение около 3 до 100 и мога да го правя докато имам гориво. Мога да ги карам и със 100 и с над 300 ако искам! Материали, тапицерии, кожи,карбон или естествен фурнир, механични уреди, ще ми сравняваш с китайските таблети , тъчскрини, и раздрънкани пластмаси с еко рециклирани изкуственяци вътре!Няма да е случайно че плацовете по ес са пълни е ел.коли, които никой не купува!
А и гледам из София топ резачки си караме, едва ли сме толкова несветнати , че да не си купим яката далавера, а се мяткаме на бензин, щото е бавен, гаден, а да 1 пър в годината му се сменя маслото.
Карайте се електричките и се радвайте че е изгодно, стойте по зарядните станции, чакайте, движете със 100 зад тировете по магистралите и така.
Коментиран от #17, #21, #25
22:33 30.03.2025
17 колега
До коментар #16 от "Антон":
нека си живеят в измисления им еко електрически свят, те вина нямат че са заблудениКоментиран от #24
22:36 30.03.2025
18 оня с коня
Коментиран от #23
01:50 31.03.2025
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 о шитъ
До коментар #5 от "таксиджия 🚖":
Викаш неизбежно е да се върнем всички на бок лука гоуф 3 те де и да сме турко тсигани праеещи се на нгри?07:08 31.03.2025
21 Сибирь
До коментар #16 от "Антон":
Мило,скъпо, дете, живеем в XXI век ,където достъпът до интернет ти дава възможност да се образоваш. Използвай я ! И тогава може би ще осъзнаеш ,че в моментът Китай е както САЩ са били в краят на 40-те и началото на 50-те. Тоест много по-напред финансово от всички други по света. Например всички по-кадърни инженери от Мерцедес работят за BYD от няколко години. Легендарният дизайнер Волфганг Йегер (Wolfgang Egger) също. По качество на материалите ,по сглобката , по технологиите в момента китайците бият всички. И скоро едва ли ще има промяна. Nio , Zeekr , Denza , Yangwang са прекрасни! Можеш сам да прегледаш разликата между NIO ET9 и Майбах например. А за yangwang просто нямам думи!Коментиран от #22
10:13 31.03.2025
22 Вальо
До коментар #21 от "Сибирь":
Бе те само електро количките имат такива гръмки рекламки, спонсорирания и налагане.Аз от опит знам че ако някой ми налага нещо и ми казва че е много хубаво и евтино.. начи аз ще съм от страна на булката, сеш ли се?
Не знам защо си мислите че мулти-милиардни корпорации и компании, искат да ви продадат кола която е здрава, няма нужда от сервизиране и изкарва 200-300к км без никакви ремонти. Само вие ли сте толкова наивни?
12:39 31.03.2025
23 гост
До коментар #18 от "оня с коня":
Тесла плейд е скопена на 350. разходи се из ютуб преди да драскаш22:31 31.03.2025
24 Мартин
До коментар #17 от "колега":
аха ха, ориентирания, яд ви е че ви прескачат бараките когато си поискат, затова е и това плюене под всяка статия за електромобил22:39 31.03.2025
25 гост
До коментар #16 от "Антон":
Даже не го изчетох, такива глупости може да напише само човек който никога не е притежавал електромобил. Карай двг коша и си хвърляй парите за гориво и обслужване, никой не те натиска по врата да си купуваш електричка Всеки сам си решава22:48 31.03.2025