29 Ноември, 2022 11:56 4 356 19

Mercedes въведе абонаментна такса за бързо ускорение до 100 км/ч

  • mercedes-benz-
  • технологии-
  • доплащане-
  • абонамент-
  • ускорение

Mercedes предложи на своите клиенти да закупят абонамент, който позволява да отключите максималните характеристики на автомобилите

Mercedes въведе абонаментна такса за бързо ускорение до 100 км/ч - 1

Това не е първият път, когато автомобилният производител предлага определени функции на автомобила срещу абонаментна такса. Идеята е, че колата първоначално има широк набор от функции, но ако собственикът не използва нещо, тогава той не плаща за него, но за да отключите опциите, трябва да закупите абонамент за едно или друго оборудване.

Към момента става дума за американския пазар, където Mercedes предложи на клиентите си, срещу отделна редовна такса, да подобрят времето за ускорение на автомобилите до 100 км/ч с 0.9 сек. Удоволствието струва $1 200 на година. Опцията се нарича Acceleration Increase.

Тази възможност се предлага на собствениците на най-новите немски електромобили - Mercedes EQE и Mercedes EQS SUV . Актуализацията не включва никакви физически подобрения в оборудването на колата, но отключва всички функции, които първоначално са били вградени в нея.

Ще припомним, че това лято BMW предложи на клиентите си да отключат някои опции срещу заплащане. Да кажем, че отоплението на седалките струва 18 долара на месец - можете да го използвате само през студения сезон и да не плащате нищо през останалите периоди. Има абонамент за една година ($176) или три години ($283).

А ако искате, както обикновено, да получите отоплението на седалките завинаги, тогава правите еднократно плащане от $406. Има безплатен пробен период от един месец.


Поставете оценка:
Оценка 1.9 от 18 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 сектант

    22 4 Отговор
    трябва да си плащат ако искат да минат Дъстъра
  • 4 Мдам

    16 1 Отговор
    Мдам, както и при недвижимите имоти, не са виновни продавачите, а купувачите. Щом като за много хора е толкова важно да се качат на нов Мерцедес, че всички да ги видят, да им е честита новата екстра. Ние бедните ще обясняваме, че гроздето е кисело, както винаги е било и винаги ще бъде.
  • 5 Антон

    21 2 Отговор
    Тази фирма пропада все повече и повече. Въднъж искат да си платиш при купуванетоцна колата, за хардуер, после да си плащаш за да ползваш този хардуер. Даааа, и по-зле ще става след като качестовто на произвежданите от тях коли спада главоломно последните 10 години.
  • 6 хъх

    19 3 Отговор
    Не стига че чупливите им таралясници са много скъпи, ами и софтуерно заключват функции, за да си плащаш абонамент...що за глупост?
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Знайко

    21 0 Отговор
    Еми явно това е началото на края за европейските производители. Китайците се чудят какво ОЩЕ да предложат, а тия ти предлагат софтуерно скопена версия, а ако искаш колегите ти да не те изпреварват-вземи си направи абонамент! На месец, не еднократно и завинаги. Лятото не ми трябвало отопление на седалките....ами ако съм на 4000м надморска и съм си отворил шибидаха дали няма да ми трябва? Не само се излагат но и обиждат феновете си . Тази спирала е надолу и води към фалита!
  • 10 Народа

    17 2 Отговор
    Понеже няма да струва 100хил. Тоя боклук, ами ще трябва и да плащам абонамент, за да го карам??? Абе вие нормални ли сте????
  • 11 Диамантената ръка

    8 0 Отговор
    Ха, пълни глупости...
  • 12 Диамантената ръка

    23 0 Отговор
    Въведете такса и за отключване на вратите на автомобила. Иначе само си го гледаш без да влизаш в него...
  • 13 Алекс

    0 18 Отговор
    На пръв поглед всъщност идеята не е чак толкова лоша. И сега на пазара се предлагат едни и същи автомобили с различно оборудване и ако искаш да си вземеш пълния пакет екстри, доплащаш не малки суми. Вероятно идеята тук е един автомобил да е оборудван с всички допълнителни екстри, които са заключени софтуерно, а ако пожелаеш да се порадваш за месец/два на по-бързо ускорение си плащаш, за да ти ги отключат, след което отново отново се връщаш на стандартния пакет. Примера със седалките на BMW е доста нарицателен, защо трябва да им плащам няколко стотин долара за подгрев, при положение, че в България има зима 2-3 месеца. Пускам си ги за по 30на лева на месец абонамент и в началото на Март не го мисля.
  • 14 село

    4 1 Отговор
    Моето трабанче с яко таванче харчи кат за сиромахче
  • 15 Прочел правилно

    6 5 Отговор
    Колеги, не прочетохте най-важното. Това се отнася за амириканския пазар, не за европейския. След като чичо Сам иска да диктува правилата на нашия континент, така им се пада. Да плащат, ние плащаме в момента цената наложена от тях.
  • 16 Стоян

    10 0 Отговор
    Само да не се сетят да искат абонамент за задна скорост,че ще трябва да бутаме по еднопосочните улици.
  • 17 Българин

    9 0 Отговор
    Мерцедес да въведат обанаментна такса а отваряне на вратите например, много ще се търси.
  • 18 Боби

    0 1 Отговор
    Значи трябва да струват по 50 000 лв.
    Ако струват по сегашните 200 000+ дори и родните тарикати ще спрат да ги купуват ако ще са вързани всеки месец с по няколко хиляди такса абонамент за различни екстри.
    И всичко това при положение, че надеждността на немският премиум драстично спада. Изключително чупливи и капризни коли. На старите, вече произведени коли цената ще се вдигне или задържи висока.
  • 19 Стан

    0 0 Отговор
    Явно на там отиват нещата. Преди време Тесла обявиха абонамент за автопилота, сега БМВ за подгрев на седалки... Като се замисля в една електричка има потенциал за много абонаменти. Явно трябва да компенсират намалената печалба от практически минималната нужда от резервни части за електрическите автомобили.