Докато европейската гама на Volkswagen привидно се сбогува с традиционния седан с ДВГ - новият Passat вече е единствено комби - апетитът за автомобили от този сегмент остава силен на други ключови световни пазари. Jetta продължава да се продава в САЩ, Virtus обслужва купувачите в Южна Америка, а в Китай портфолиото от седани на Volkswagen продължава да процъфтява в различни сегменти.
Към по-големия Passat Pro в китайските седани на VW се присъединява наскоро хомологираният Lavida Pro, компактен модел, реализиран чрез съвместното предприятие SAIC-VW. Тази последна итерация има ясна прилика със седаните на Volkswagen от 2000 г., макар и със съвременно освежаване в стил 2025 г., включващо модерни елементи като дръжки на вратите в една равнина, задна светлинна лента по цялата ширина, лъскави черни акценти и елегантни, тънки фарове.В крайна сметка изглежда, че Lavida Pro се придържа към изпитаната формула на своя предшественик, който не е Pro: практичен семеен седан, предназначен за ежедневна употреба.

Lavida Pro се задвижва от скромен 1,5-литров бензинов двигател с турбокомпресор и мощност 81 kW (109 к.с.), който се предава към предните колела чрез автоматична трансмисия. С дължина приблизително 4720 мм той заема площ, подобна на тази на Volkswagen Jetta. Изграден върху разновидност на вездесъщата платформа MQB, Lavida Pro тежи сравнително малко - 1320 кг. Документацията на MIIT показва, че фокусът е върху практичността, като Volkswagen предлага основни варианти на 15- и 16-цолови джанти за този седан на китайския пазар.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Факт!
Коментиран от #2
12:04 19.04.2025
2 Този коментар е премахнат от модератор.