18 Ноември, 2019 06:21 3 140 7

КЗК отхвърли жалбите срещу концесията на летище „София“

  • летище-
  • софия-
  • концесионер-
  • sof connect

На практика обслужването се поема от френско-германския консорциум

КЗК отхвърли жалбите срещу концесията на летище „София“ - 1

Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) определи като неоснователни жалбите срещу избора на нов концесионер на Летище София. Решението, чийто обем е 284 страници, е публикувано на сайта на регулатора. Така на практика се потвърди управлението на летището от френско-германският консорциум SOF Connect. В него участват наземният оператор на летище Мюнхен, френският инвестиционен фонд „Меридиам” и строителна компания „Щрабаг”.

Останалите участници в надпреварата, които са и жалбоподатели, могат да обжалват решението пред тричленен състав на Върховния административен съд в 14-дневен срок, считано от датата на съобщаване на решението на страните, което е 15 ноември 2019 г.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 пред терминала

    23 4 Отговор
    Всеки нормално мислещ човек ще се запита-Ако летище София е печелившо защо е нужно да го даваме на концесия , и за колко както със златото ни ли ?Също така нормално мислещия ще си отговори -Щом е печелившо а го даваме на концесия кой джоб ще се напълни КОЙ ?

    Коментиран от #2

  • 2 Хаджи хаджи Българин

    16 1 Отговор

    До коментар #1 от "пред терминала":

    Отговорът е ясен! Всичко което има приходна стойност, още от времето на Костов се продава или отдава на концесия! А притеснителното в концесионните договори е, че едно правителство например с 4 годишен мандат, подписва договор за 30 години напред! Дори това правителство или партия вече да са изхвърлени от власта, комисионните продължават да текат в техните джобове!
  • 3 пред терминала

    14 0 Отговор
    до 2
    Разбира се че е така.Но ако бяхме нормална страна някой отдавна щеше да търка наровете.Доколкото зная няма И африканска страна дала златото си за под примерно 30 -40 % а нашите, и то да е само това ??!!Не напразно и еврозелките им казват на нашите -ейде стига сте хващали само цаци хванете но акула и не само да я хванат но и да я "изпържат " но не та не !

    Коментиран от #5

  • 4 Стойко С.

    4 5 Отговор
    Повече от ясно е , че летището има нужда от концесия , занемарено е и непредставително . По - притеснителното е , как избраха най - ниското предложение и дадоха летището ни в ръцете на Strabag ? Летището в Мюнхен няма никакво участие в концесията .
  • 5 El Torro

    3 2 Отговор

    До коментар #3 от "пред терминала":

    Ето тук е разковничето, "ако бяхме нормална страна". И понеже не сме, е дадено на концесия, защото държавата не може да го стопанисва и управлява правилно и е заприличало на обор.
  • 6 ДрагиМислещи

    2 0 Отговор
    Ами аз като не ми харесва нещо - не го ползвам. Спрете да летите от това летище, да намалеят полетите и тогава да му мислят драгите концесионери за какво са го взели. Пропагандата облъчва, че и 20 дни да имаш отпуск ... ти трябв да прекараш поне 25 дни в годината в чужбине - ами ето така се пълнят самолети (оставаме на сътрана самите сънародници, които са в чужбина) !
  • 7 Баце от америчко

    1 0 Отговор
    Да не бързат да се радват, защото от McDonald's още не са потвърдили че не проявяват интерес