Изключително тежка 2025 година за пазара на недвижими имоти у нас

30 Декември, 2024 09:21 9 629 190

  • мирослав язов-
  • прогноза-
  • недвижими имоти-
  • 2025

Промяната в данъчните закони ще окаже значително влияние върху сегмента, прогнозира Мирослав Язов

Изключително тежка 2025 година за пазара на недвижими имоти у нас - 1
Снимка: М. Богданова ©

Пазарът на недвижими имоти през 2025 г. ще е различен от този, който беше през изтичащата вече 2024-та. "Повод за това е една среща, която имахме с ДАНС. За ДАНС пазарът на недвижими имоти продължава да представлява сериозен риск. От Европейската комисия имат доста препоръки, вследствие, на което рестрикциите към пазара ще бъдат все по-сериозни. Те ни призоваха да бъдем по-изрядни в отчетите си и в наблюденията си относно цените на сделките и как те минават. Очаквам много сериозни рестрикции", каза собственикът на агенция за недвижими имоти Мирослав Язов.

Той допълни, че сериозните рестрикции ще дойдат и от един нов закон, който влиза в сила - всеки, който купи недвижим имот ново строителство (бел. ред. построен през последните 5 години) или го получи като обезщетение и го продаде в рамките на тези 5 години, е длъжен да се регистрира по ДДС и да начисли ДДС върху цената на продажбата. "Това означава, че страшно много продавачи ще се отдръпнат от пазара. Това означава, че те, за да компенсират въпросното увеличение, ще повишат цените и в един момент действително недвижимите имоти ще станат недостъпни", допълва Язов.

Много хора купиха недвижими имоти с цел препродажба. Сега ще бъдат доста изненадани. "Да не говорим, че те ги купиха на някаква стойност в начален етап на изграждане, от строител, минаха на данъчна оценка на право на строеж и сега трябва да платят голям данък печалба и ДДС. Да не говорим, че банките вече не са много склонни да правят компромиси с парите за довършителни работи и ремонт. Лично аз очаквам изключително тежка 2025 г. за пазара на недвижими имоти", прогнозира Язов.

Лесното свърши. Ще станем свидетели на отлив на купувачи. Продавачите изчакват да влезе еврото, но никой не си прави сметка, че в един момент няма да има кой да купи всичките тези имоти. Да - те ще запазят стойността си, но като няма да има купувачи... Недвижимият имот е бавно ликвиден продукт и това все повече хора ще го осъзнаят.

"Този, който е решил да си купува недвижим имот през 2025 г. със спекулативна цел, трябва много да внимава. Този, който е решил да си купува имот, за да живее в него, ще трябва да търси малко повече, тъй като трудно става намирането на изгодни сделки", прогнозира Язов.

Подробна статистика за средните цени на имоти в България по градове и квартали може да видите ТУК


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 39 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Киро

    60 18 Отговор
    Ми ще живеете под наем в гипсокартона! Демокрация!

    Коментиран от #15

  • 3 Мъка

    65 2 Отговор
    Пералнята ще се повреди
  • 4 Какво

    57 5 Отговор
    ще правим "кутийте" по Манастирски ливади ?

    Коментиран от #35

  • 5 Пазара УМРЯ

    73 15 Отговор
    Недвижимите имоти вече не са инвестиция, а токсичен "актив"
  • 6 Селко Селков

    26 9 Отговор
    ни моа да разбира, аз сам в манастирски от бая времи - поне двие гудини и сам си софиец.
  • 7 Бончо

    52 12 Отговор
    Откъде-накъде този пухльо се среща с ДАНС?! Какви са тези глупости? ДАНС да се среща с брокер на недвижими имоти? Алабалистика на пета степен ...

    Коментиран от #8, #9, #55

  • 8 Тъй ли луа Вуе

    45 9 Отговор

    До коментар #7 от "Бончо":

    Викаш пухльо бил, дето ти каза истината за Балона на имотите

    Коментиран от #67

  • 9 Отдавна сме в Евро

    22 7 Отговор

    До коментар #7 от "Бончо":

    Спекулант Вуе, кАжи за €-то, как щело да ни уапе по ъзо ха ха ха
  • 10 дядо поп

    39 19 Отговор
    Ами тези продавачи като се отдръпнат да , плащат данък върху имотите които имат. По сегашните закони всяко жилище което не се води основно се облага с по висок данък , ами нека този данък прогресивно расте с броя на жилищата които притежава един собственик , пък било то частно лице , дружество , банка , корпорация и всичко водещо се собственик.
  • 11 рада дълбоката

    29 8 Отговор
    То затова хората му казват , че колелото се въртяло и имало и много позиции .
    Капитализъм , нищо лично !Все някой някога трябва и да изгърми .
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 Ся да ви кажа

    42 37 Отговор
    Такова нещо като спекулации с недвижими имоти няма. Има инвестиране в правилния момент с цел реалезиране на печалба на по късен етап. А това да се плаща ДДС върху печалбата от продажбата си е еврейска практика която е грабеж от печалбата на инвеститора. Защото от момента на покупката до продажбата риска е изцяло за инвеститора.
    Представете си абсурдната ситуация: Купил си на зелено апартамент в ранна фаза на проекта, чакал си година и нещо да ти до предадът в неизползваем вид /акт16/, плащал си за маистори по довършването му, платил си за обзавеждане и т.н. В един удобен за теб момент рализираш продажба с печалба и държавата, която с нищо не ти е помогнала или защитила да иска да получи част от печалбата ти.
    Това са ливи по кредити, инфлация, стотици часове от личното ти време за да се премине през всичките перипетии до момента в който може да получиш парите от банката.
    Абсолютно съм против подобна практика!

    Коментиран от #17, #26, #56

  • 14 Аз Кочо

    47 13 Отговор
    Общо взето статията казва истината. Крайно време е спекулата в бг да бъде таксувана. Относно този цитат"- те ще запазят стойността си, но като няма да има купувачи" е смешно да се каже подобно нещо! Когато няма купувачи няма сделки. За да има сделки цените трябва да бъдат намалени. Как един имот закупен на х пари не се продава в продължение на години защото никой не иска да го купи на тази цена? За да го купи някой трябва цената х да бъде намалена с у пари. Е как този имот ще запази стойност след като за да бъде продаден е нужно покупната му цена да бъде намалена. Освен това той вече е загубил z пари от инфлацията!
  • 15 Аз Кочо

    32 14 Отговор

    До коментар #2 от "Киро":

    Ще живеем под наем докато ти разбереш че имаш непродаваема стока и не разбереш че за да я продадеш ще трябва да загубиш пари или да си останеш със стоката завинаги.

    Коментиран от #18

  • 16 Е пак ще му измислим начин

    26 8 Отговор
    Купувам, отдавам под наем, продавам. На белите червеи в администрацията пари не давам.

    Коментиран от #85

  • 17 Аз Кочо

    43 18 Отговор

    До коментар #13 от "Ся да ви кажа":

    Всяка инвестиция носи риск. А този риск не беше включен в цената и това от около десетилетие. Досега капитала беше без пари, но сега той не е безплатен. Банките в бг скоро ще разберат това. Няма как правителството да тегли заем на 4 пр а ти вуи да получаваш кредит на 3 пр. Затова сега тарикатите ще си платите за това. И ви е малко защото на запад за празни имоти данъците са жестоки. В бг празните имоти са 40 пр. Очаквайте рязко повишение на данъците защото иначе няма да има Ез. Този закон е правилен и идва в подходящия момент. Очаквайте и други закони които ще ви научат не не всичко което лети се яде.
  • 18 Кочо,

    21 19 Отговор

    До коментар #15 от "Аз Кочо":

    Нали си чувал баснята за лисицата и киселото грозде? И още една, дето лисицата ходила 5 дена след коча щот му се клатили и чакала да паднат да си ги хапне ама не дочакала.

    Коментиран от #19

  • 19 Тръпчо

    14 13 Отговор

    До коментар #18 от "Кочо,":

    Чувал съм я сто пъти от теб. Но ти все още не си разбрал кой е лисицата и кой е гроздето. Пак прочети статията защото дори не си я прочел.
  • 20 Павел пенев

    45 8 Отговор
    Така е,защото всички мошеници станаха строители. Реалната цена е 1000 лв. на кв.м. иначе чао.

    Коментиран от #22, #24

  • 21 Явно !

    21 6 Отговор
    Явно !

    Алчността ще започне да се Самоизяжда !

    От което излиза!

    ЕС се Оказва Доста Некадърна Организация! - Със Своите Решения и Резултиращите Регламенти !

    Но Както Казват !

    Бог Дал! - Бог Взел !

    А Потърпевшите в Крайна сметка сме ние Гражданите на тази Земя !
  • 22 Мен

    34 10 Отговор

    До коментар #20 от "Павел пенев":

    Не, не може да се каже колко е реалната цена. В София в момента има имоти които се продават на 680 евро на м2. Реалната цена е тази която купувача би дал, НО при условие че банките не се подиграват с лихвения процент по кредитите и спазват стриктно изискванията на БНБ към кредитополучателите. Лихва от 3 пр. дори плаваща не е реална на фона на икономическите показатели. България е с най ниски лихви може би в света. Това не е нормално

    Коментиран от #27

  • 23 Графа от Графа

    25 2 Отговор
    Пак се прехвърля всичко върху физическите лица.
    Хванете големите....те изповядват десетки сделки на година.
    Те обаче имат фирми и кухи фактури за всичко....може да се наложи дори държавата да възстановява ДДС.
    Отново ДДС - то ще го отнесе крайния потребител....както е при всяка стока...ако нямаш фирма регистрирана по ДДС..
  • 24 Мошенници и строители не са синоними

    22 3 Отговор

    До коментар #20 от "Павел пенев":

    Едно е да строиш през пръсти, да не вложиш проектните материали и да търсиш печалба чрез измама а съвсем разлияно е да изпършиш проектото задание както е описано и в срок.
    Би ли казал за Кольо Фичето, че е строител - мошенник?
  • 25 Реално

    19 1 Отговор
    Едва ли някой очаква да реализира печалба от купен имот като го продаде след 1 година , освен това при сегашните рискове за лева и еврото като цяло си заслужава да продадеш инвестиционен имот само ако веднага вложиш парите в друг актив. Статията не прави анализ как ще се движат наемите при трудност за купуване на имот за живеене...тоест при повишено търсене наемите ще растат или ще останат стабилни

    Коментиран от #28

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Лихвения процент

    25 4 Отговор

    До коментар #22 от "Мен":

    Лихвения процент не се определя от лихвите в съседни държави а от други зависимости. В БГ лихвите по ипотечните кредити са наистина наи - ниски в сравнение на останалите еврорейски държави. Но си има и причина. А това е липсата на инвестиционни проекти където тези пари да се използват. В банките са акумулирани огромни токсични авоари които им тежат като воденичен камък. И това е основната причина да са ниски ипотечните кредити - липсата на други кредити.

    Коментиран от #29

  • 28 Тръпчо

    24 5 Отговор

    До коментар #25 от "Реално":

    Хората в България които наемат са 8 пр. Наемът за разлика от цента на имота не може да се вдига спекулативно защото зависи от покупателната способност на населението. А тя е най ниската в ЕС. Освен това няма имигранти които да вдигат търсенето на наеми. Както казах това са 8 пр от ЦЯЛОТО НАСЕЛЕНИЕ В БЪЛГАРИЯ които живеят под наем.

    Коментиран от #31

  • 29 Мен

    18 3 Отговор

    До коментар #27 от "Лихвения процент":

    Не, не не Няма как правителството да заема на 4+ процента а банките да раздават кредити на 3 пр. ТОВА Е НОН СЕНС И БОМБА СЪС ЗАКЪСНИТЕЛ. Лихвите на ецб в момента са 3 пр. По депозитите а банките в бг заемат на толкова. Това рано или късно ще доведе до големи проблеми за кредитополучателите
  • 30 Аз Кочо

    23 5 Отговор

    До коментар #26 от "⚒️⚒️⚒️⚒️":

    Проблемът е че всеки продавач -купувач вече е спекулант, за останалото съм съгласен. Този бранш е непродуктивен. Вместо да има ниски кредити за бизнеса който движи икономиката в бг е обратното. Това няма да доведе до нищо добро. Помнете ми думата

    Коментиран от #33, #96

  • 31 Тоест

    5 9 Отговор

    До коментар #28 от "Тръпчо":

    Твърдите че в големите градове 90%от хората между 25 и 45 години са собственици на имот който обитават сами или в семейни начала!?

    Коментиран от #32, #34

  • 32 Ами

    19 8 Отговор

    До коментар #31 от "Тоест":

    Статистиката твърди че в шесте най големи града в България живее 30 пр. от населението на страната. Също така само в София 35 пр от имотите са празни. Твърдя също че за да влезе бг в Ез трябва да приеме законите които важат от дълго време в Ез. А именно завишаване да данъците върху имотите и прогресивно облагане на празните такива. 85 пр от българите притежават имот. Така че какво Ви учудва господин вуи?????

    Коментиран от #102

  • 33 Такива като Вуето

    28 6 Отговор

    До коментар #30 от "Аз Кочо":

    спекуланти евават ма ма та на младите семейства и въобще ва нормалния човечец, който иска да има дом. Не може в Бананастан цена на един бетонен коптор да е същия като в Милано, Париж или Хамбург.... Нямаме държава да спре спекулата, защото самите държавни чиновници на високи позиции са тази, които строят и продават с огромни надценки от по 300%. Жалко за аборигените, които все още купуват и тези, които вече са се набутали и са под тежко банкерско иго за 25-30 години, почти цял един живот
  • 34 Аз Кочо

    21 9 Отговор

    До коментар #31 от "Тоест":

    Твърдях също че данъците ще бъдат вдигнати под една или друга форма и ето статията по горе до потвърждава..Твърдях че има балон в бг и че бнб трябва да реагира и тя го направи макар и не достатъчно Твърдях и че цените в бг са смешни на фона на тези в западноевропейски страни, Америка, Австралия и т.н Показах го много пъти със снимки. Надявам се да съм прав че предстои силна корекция на цените в бг, но само времето ще покаже. На запад това се случва и бг е една от малкото страни където цените все още не са паднали.
  • 35 Чиститка

    14 4 Отговор

    До коментар #4 от "Какво":

    На пичилившите - чистито!
  • 36 Мафиотски бизнес

    17 3 Отговор
    Наркотици, проституция, имоти .....
  • 37 Ние 1000 евро надник ли вземаме

    17 6 Отговор
    Че цени от порядъка на 300 000 евро без ддс са оправдани

    Коментиран от #105

  • 38 БгТопИдиот🇧🇬

    16 2 Отговор
    ПУк...
  • 39 Лошия комунизъм,

    15 11 Отговор
    а?Ко казахте?Яжте си бананите сега,няма опашки и не мрънкайте!Демокрация е все пак.ИСкахте си я,ей ви я!Халал да ви е!Халал да са ви и крад ливите управници!

    Коментиран от #40

  • 40 Ко пейка,

    14 11 Отговор

    До коментар #39 от "Лошия комунизъм,":

    в рашастан още кен дзат на двора, върви там кат ти харесва

    Коментиран от #41, #42

  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Лошия комунизъм

    6 13 Отговор

    До коментар #40 от "Ко пейка,":

    Лягай си,па ля чо.
  • 43 Арх Весела Мирянова

    21 5 Отговор
    ДАНС да се срещат с брокери ми се вижда крайно абстрактно. Иначе не е тайна, че в сектора се перат пари. А относно икономическия нонсенс- имотите ще запазят стойността си, ама няма да има кой да ги купи... сериозно ли?! Ама уважаеми, то всичко е търсене и предлагане. Като няма търсене при константно предлагане какво се случва? Хм? Въпрос от тест за икономисти 1 курс от Университета за Народно и Селско Стопнатсво (УНСС). Хъ Хъ! Пазарът е балонисиран и това е ясно. Цени като 2012-3 няма да видим, но и това с вечния ръст, айде моля ви се! Строи се като за последно, постоянно увеличават предлагането, населението намалява, инвестицията крива... всеки сельо със заплата 2к от концетър изтегли ипотека, ние купуваме имоти за инвестиция, щото ще ги даваме под наем. Сакън!

    Коментиран от #147

  • 44 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 51 Изплатил

    10 11 Отговор
    Добре,че изплатих и сега ми е спокойно.Новата година идва с нови цени на ток,алкохол,цигари,кафе и 15 - 20% нагоре за имотите,да му мислят другите

    Коментиран от #52, #53

  • 52 Х аха ха

    6 4 Отговор

    До коментар #51 от "Изплатил":

    Ха ха ха
  • 53 Алоо

    17 6 Отговор

    До коментар #51 от "Изплатил":

    още не сме 2056 година, изплатил си чушки
  • 54 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 55 стоян

    16 3 Отговор

    До коментар #7 от "Бончо":

    До 7 ком - другар срещата е ДАНС защото много от имотите се купуват с мафиотски пари
  • 56 стоян

    9 5 Отговор

    До коментар #13 от "Ся да ви кажа":

    До 13 ком - като работиш в павелионче и продаваш вафли и закуски плашташ ДДС - а продаваш имот с печалба на едро от 30 000 лв ти искаш да не плащаш - много си умен и тарикат

    Коментиран от #91

  • 57 Иван Асен

    22 5 Отговор
    Ами тя схемата до този закон беше следната! Взема 1 млн от банката и купува 5 апартамента на зелено. След 2 години, вече завършени цената на всеки един е поне 100% отгоре. Кой е спекуланта? Това не е бизнес, това са изкуствено надути цени. Докато аз искам да си купя 1 апартамент, то те вече изкупени от същите тези спекуланти. Сега се надявам с промените на някой хора да им се охладят страстите.

    Коментиран от #58, #83

  • 58 Гост

    16 4 Отговор

    До коментар #57 от "Иван Асен":

    Решението е едно :спрете да купувате!
  • 59 Пешо

    12 9 Отговор
    Цените в София на квадрат са сравними вече с тези в Брюксел или Валенсия, но данъците в Белгия за тристаен 110 квадрата достигат 1800-2000 евро на година а в София са 20 пъти по-ниски.. не два пъти а двадесет пъти!! Подобно и при автомобилите - например за малка стара кола в Холандия над 2000 евро фиксирани разходи за година (данъци, застаховка), а в БГ данък 50 лева на старите трошки и затова София и големите градове са пълни с таралясници всеки купил по две по три все едно не виждал и няма къде да спреш да си свършиш работата..

    Коментиран от #60, #61, #64

  • 60 Мен

    14 1 Отговор

    До коментар #59 от "Пешо":

    Данъците в Франция за апартамент от 60 м2 заедно с застраховките които са задължителни както и поддръжка на общите части и рок и вода са около 2000-3000 ;евро на година. Данъка в София за апартамент от 60 м 2 плюс ток вода отопление и БЕЗ ЗАСТРАХОВКА са около 2000-3000 лв на година или 1000 евро.. Средната заплата в Франция е 39800 евро бруто а в България е 13498 евро
    бруто

    Коментиран от #62

  • 61 Гост

    16 3 Отговор

    До коментар #59 от "Пешо":

    "в София са 20 пъти по-ниски.. не два пъти а двадесет пъти!!

    Не, точно два пъти , а не 20 пъти хахаха

    А заплатите на запад са три пъти по високи от тези в България.

    Както казваш цените на имотите вече са еднакви и там и тук.


    Та като теглиш чертата балона е бг е два пъти по голям от този на запад
  • 62 Бай Ставри

    11 8 Отговор

    До коментар #60 от "Мен":

    Целия стар сграден фонд в София е с изключително ниски данъци. Масово се плаща по 300-400 лв. 2000-3000 лв. е за нов апартамент, но старитесгради в момента са на цената на новото. Трябва драстичен скок на данъците на целият сграден фонд, за да се съберат пари и града да не изглежка като клоака.

    Коментиран от #63

  • 63 Бай Благой

    9 1 Отговор

    До коментар #62 от "Бай Ставри":

    Ти прочете ли какво написах.
    В чужбина данъка + тока +отоплението+ застраховката+ поддръжка общи части е 2000-3000 евро на година.

    В София данъка в центъра е 300-400 лв. Прибави отопление и ток и поддръжка общи части БЕЗ ЗАСТРАХОВКА която на запад е задължителна и виж колко са ти разходите за софия
  • 64 Айде бе

    14 0 Отговор

    До коментар #59 от "Пешо":

    на мойта двайсе годишна трошка в Англия данъка й е 20паунда на година, а застраховката 300 паунда, тоест горе долу колкото у бегето, щото у бегето и винетка требе.
  • 65 Брокер

    6 9 Отговор
    Който купил сега си е добре,останалите ще пукат балоня и през 2025г
  • 66 ХаХаХа

    7 9 Отговор
    Кочо, ти ли я писа тая статия, или плати и последните си парички, за да бъде сътворена тая тенденциозна глупост. Само дето в статията е вметнато, че поради ДДС-то имотите ще се ускъпят! Иии..... ти отново оставаш да спинкаш в келера на мама.

    Коментиран от #69, #70, #71

  • 67 Някой

    5 7 Отговор

    До коментар #8 от "Тъй ли луа Вуе":

    Кочо, да не би и ти да си от ДАНС, че от години изнасяш "вътрешна информация" за тренда на имотния пазар? Браво, казваше ни ти, ама ние като не слушаме........, купуваме ли купуваме........ И сега ще продаваме на загуба...... Мъка...... Как да се свържа с теб да ти продам, докато все още това е възможно, тухлен аристократичен голям апартамент, точно до СУ? На половин цена......., ако се пазариш, мога да ти направя отстъпка, но все пак не повече от 70%. Все пак 140 кв.м. апартамент, ........ под 50 000 Е не мога да падна.

    Коментиран от #68, #72

  • 68 Вуе, пак си

    4 5 Отговор

    До коментар #67 от "Някой":

    се презобило
  • 69 Брокер

    4 3 Отговор

    До коментар #66 от "ХаХаХа":

    Тоа ше ни земе ляба и че требе да си ходим у Годлево
  • 70 Когато човек е мало у мен е трудно

    7 2 Отговор

    До коментар #66 от "ХаХаХа":

    да схване смисъла на написаното хахахах

    От Европейската комисия имат доста препоръки, вследствие, на което рестрикциите към пазара ще бъдат все по-сериозни.

    Лесното свърши. Ще станем свидетели на отлив на купувачи. Продавачите изчакват да влезе еврото, но никой не си прави сметка, че в един момент няма да има кой да купи всичките тези имоти.

    всеки, който купи недвижим имот ново строителство (бел. ред. построен през последните 5 години) или го получи като обезщетение и го продаде в рамките на тези 5 години, е длъжен да се регистрира по ДДС и да начисли ДДС върху цената на продажбата. "Това означава, че страшно много продавачи ще се отдръпнат от пазара. Това означава, че те, за да компенсират въпросното увеличение, ще повишат цените и в един момент действително недвижимите имоти ще станат недостъпни.

    ТОЕСТ БЕЗ СДЕЛКИ


    Много хора купиха недвижими имоти с цел препродажба. Сега ще бъдат доста изненадани. "Да не говорим, че те ги купиха на някаква стойност в начален етап на изграждане, от строител, минаха на данъчна оценка на право на строеж и сега трябва да платят голям данък печалба и ДДС. Да не говорим, че банките вече не са много склонни да правят компромиси с парите за довършителни работи и ремонт.
  • 71 Честита Нова Година с нови цени

    4 7 Отговор

    До коментар #66 от "ХаХаХа":

    Ток - 9%,Газ -8%,цигари и алкохол яко нагоре,цени на имоти 15 - 20% нагоре и всичко по веригата.Ако го слушаш Кочо далеч няма да стигнеш

    Коментиран от #73, #81

  • 72 Гост

    6 3 Отговор

    До коментар #67 от "Някой":

    "Как да се свържа с теб да ти продам,"

    Не се притеснявай аз ще се свържа с ЧСИ то когато имота ти мине на трети търг с 60+ пр. намаление, хаахаха
  • 73 Свинчо

    9 3 Отговор

    До коментар #71 от "Честита Нова Година с нови цени":

    И лихвите нагоре а заплатите на държавната администрация май няма да се вдигат. Фирми се изнасят а безработицата расте. Но кредита си върви, успех вую след нова година хихихи

    Коментиран от #74, #75

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Баща ти

    2 6 Отговор

    До коментар #73 от "Свинчо":

    Но на МВР и МНО се дигат с 50%

    Коментиран от #76, #79

  • 76 Гост

    6 2 Отговор

    До коментар #75 от "Баща ти":

    Хахахаххахах точно те няма да се вдигнат а ако се вдигнат ще е с 10-15 пр.
    Иначе вуе ти, аз и всички мало у мни ци ще фалираме защото .....по добре да не знаеш....
  • 77 Труд 30.12.2924

    6 2 Отговор
    Военни и полицаи няма да получат по-високи възнаграждения
    Парламентът може да приеме удължителен бюджет, който да действа няколко месеца

    Няма пари за по-високи възнаграждения

    Провала с приемането на бюджета за 2025 г. ще остави военни, полица и учители без обещаното увеличение на заплатите,.........

    Коментиран от #78

  • 78 Аз Кочо

    11 3 Отговор

    До коментар #77 от "Труд 30.12.2924":

    Пари няма дори и за тези заплати без увеличението защото и сега дефицита е 3 пр.

    Разбираш ли вуе, и заплатите ни са в един прекрасен балон както и цените на имотите ни, хахахах
  • 79 Мен

    12 2 Отговор

    До коментар #75 от "Баща ти":

    Между другото докато си почивам и се разхождам по света лихвите по депозитите ми от 3+ пр до 5.1 за някои облигации си вървят. Аз не бързам, имам цялото време на света да те чакам докато се напъваш да плащаш безумната цена на копторчето ти закупено в най бедната държава в ЕС правейки се на гениален инвеститор!
  • 80 Пояснение

    13 2 Отговор
    Начи ниЯ брокИритИ секи ден дигаме цените, никой не копува и ниЯ пак дигамИ цените! Мноного проС народ ве...да не купува!
  • 81 Дъл ли ве

    9 2 Отговор

    До коментар #71 от "Честита Нова Година с нови цени":

    Народа мре с 60 000 на година, всеки ден се пуска по десетина новопостроени блока, кой ще живее в тях ?!!! Не си се прекарал Вуе, пре е вал си се, и то якоо

    Коментиран от #82

  • 82 Жената на В у й съм

    8 3 Отговор

    До коментар #81 от "Дъл ли ве":

    Тоа палячо мъжлето ми секи ден ми риве, че не сме се пре е вали, ама кат чета тука и разбрах каков ид иот сам зела дома от трътковица
  • 83 Това е инвестиция

    2 7 Отговор

    До коментар #57 от "Иван Асен":

    И на които не му стиска да не инвесира. Инвестиция е обаче в БГ му казват спекулация. Опраевтв си речника. Има речник на икономичестите термини ама кои да чете?

    Коментиран от #84

  • 84 Пирамидите 1995 година

    8 3 Отговор

    До коментар #83 от "Това е инвестиция":

    също бяха "инвестиция"

    Коментиран от #86

  • 85 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 86 Гост

    9 0 Отговор

    До коментар #84 от "Пирамидите 1995 година":

    BETL в днешно време също БЕШЕ инвестиция, хаххах

    Коментиран от #88

  • 87 Аз Кочо

    8 3 Отговор
    Когато всички тичат към ЕДНА инвестиция, в случая "имот" то това вече не е инвестиция!
    С други думи когато всички купуват един актив всеки с ума си ще бяга от него! Кой ли беше го казал?! Хахаха
  • 88 Не бъркайте

    0 3 Отговор

    До коментар #86 от "Гост":

    Макар,че крайният резултат може да бъде един и същ не бъркайте инвестицията с простотията и лакомията. Не бъркайте закупуването на определени фондове с тотото, комара и бингото.

    Коментиран от #89

  • 89 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #88 от "Не бъркайте":

    "определени фондове" само по себе си това също е игра на тото.!
    Кои фондове да купуваме, защо и кой гарантира печалбата?

    Коментиран от #93

  • 90 дрОгари и дрОгарки,

    11 3 Отговор
    идва страшния съд за имотните спекуланти (инвеститори), няма да ви обяснявам какво ще се случи и кога, вие сами ще станете свидетели

    Коментиран от #143

  • 91 Грешиш драги

    2 7 Отговор

    До коментар #56 от "стоян":

    ДДС вече е платено при придобиване на собствеността. Платил си за терена, строителните планове и необходимите разрешения, платил си за материали, майстори, такси по заключителни документи, държавни такси, банкови такси и нотариални разходи по прехвърлянето на собственост.
    След придобиването на собствеността продължаваш да плащаш лихви по заема, текущи разходи и подобрения по имота, изготвяне на необходимите документи за продажба, реклама и комисионна на фирмата посредник. Плащаш и процент за да си изтеглиш парите от продажбата от банката.
    За всичко си плащаш.

    Коментиран от #92, #162

  • 92 Да, но

    7 2 Отговор

    До коментар #91 от "Грешиш драги":

    Само да добавя, освен че си плащаш за всичко си плащаш много селено, бих казал пресолено и извън всякакви фундаменти свързани с реалността!
  • 93 Игра на тото ли

    3 5 Отговор

    До коментар #89 от "Гост":

    Игра на тото е за такива които нищо не разбират от тези неща, имат едни пари дето се чудят къде да ги заврат с идеята да направят повече пари. Нямат никаква инвестиционна подготовка и съответните знания как да инвестират и в какво, какви са законите на маркета, как да си защитим инвестицията от непредвидими обстоятелства. Да тогава шансовете ти за печалба са като на залаганията "тука има, тука нема".

    Коментиран от #94

  • 94 Гост

    7 3 Отговор

    До коментар #93 от "Игра на тото ли":

    Абе вуи, всичките сте разбирачи и големи инвеститори, затова от време на време има по няколко хиляди изквичали разбирачи от one coin, BETL, и дори от SP500 и Nasdaq. Ти обаче не знаеш защото си днешен а не вчерашен пишман инвеститУр

    Коментиран от #95

  • 95 Няма нужда

    2 6 Отговор

    До коментар #94 от "Гост":

    Да ни разправяш автобиографията на пропаднал "инвеститор". По - добре прочети малко литература по темата, ограмоти се, опитай си късмета отново, та тогава да имаме тема за разговор. За сега виждам е загуба на време.
    Успех!

    Коментиран от #97

  • 96 ?????

    3 6 Отговор

    До коментар #30 от "Аз Кочо":

    Не е спекула, ако няма къде да вложиш честно изкараните си спестявания, при наличие на ограмна инфлация. Купуваш имот, нещо сигурно, и рискуваш - може да спечелиш може и да загубиш. Това е разумно действие на предвидливите хора. Спекула би било, ако изкупиш ВСИЧКИ имоти и така държиш цената, такава каквато ти решиш. А сега цената е пазарна - когато има търсене, а предлагане липсва, както е в момента, цената расте...... Елементарно Уотсън.

    Коментиран от #98, #101

  • 97 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #95 от "Няма нужда":

    Не, чакам да ми отговориш на въпроса в кои фондове да инвестирам?

    Коментиран от #104

  • 98 Тръпчо

    6 3 Отговор

    До коментар #96 от "?????":

    Имаш ли представа какво е инвестиция?

    Коментиран от #99

  • 99 ХаХаХа

    5 6 Отговор

    До коментар #98 от "Тръпчо":

    Добре че ти поне имаш! Приятно посрещане на новата година в килера на мама. И....... чакай някой ден бълонът да се спука......, до пенсия, че дори и след това! 2008-ма година нали я помниш и дори я сънуваш!? Тя ще ти бъде за утеха в тясното и судено пространство на килерчето.

    Коментиран от #100

  • 100 Мен

    4 4 Отговор

    До коментар #99 от "ХаХаХа":

    Вуе, кажи ми в кои фондове да инвестирам а също и какво е инвестиция, мила, кажи да чуем?

    Коментиран от #103

  • 101 Тръпчо

    7 4 Отговор

    До коментар #96 от "?????":

    "при наличие на ограмна инфлация" за Аржентина или за Турция говориш?

    Търсене и предлагане казваш щ, да така е само че изкуствено стимулиране на търсенето с достъпни кредити. А когато всички купите или лихвата скочи а търсенето е презадоволено и изчезне, какво ще правите на госпожо?
  • 102 ХаХаХа

    3 5 Отговор

    До коментар #32 от "Ами":

    Тоя закон, за данъците в ЕС е наличен само в празната ти тик ва. Всяка държава решава тези проблеми самостоятелно. Чакай със закон, е то ЕВРОПЕЙСКИ, да ти предоставят жилище, като "крайно нуждаещ се" или дори като "безкрайно нуждаещ се" бездел ник!
    хахахахахахаха

    Коментиран от #106

  • 103 Що бе?

    5 4 Отговор

    До коментар #100 от "Мен":

    Това не е ли въпрос, чийто отговор струва много пари? Ти пак искаш да минеш тъъънко, безплатно и по тарикатски.

    Коментиран от #107

  • 104 Искаш да ти кажа

    4 4 Отговор

    До коментар #97 от "Гост":

    шестте числа от тотото? Е няма как. На готово не става. Трябва да се потрудиш сам, да се опариш няколко пъти, да събереш опит, да си анализираш грешките/или успехите/ да коригираш каквото е необходимо и така нататък.
    Но понеже попита ти казвам: Парите си правя от опции не от инвестиране във фондове. Има програми за обучение/безплатни/ където може да тренираш с виртуални активи но с реални данни от маркета/пазара/. Когато придобиеш необходимите знания и опит опитай с малки и реални средства. Не се лакоми и не очаквай големи печалби. Те ще дойдат по - късно. Не е лесно и не е за всеки! Емоциите са най - големия враг!

    Коментиран от #108, #109

  • 105 Нееееее...

    4 3 Отговор

    До коментар #37 от "Ние 1000 евро надник ли вземаме":

    Ние сме спестовен народ, спестяваме цял един живот /или поне откакто Бойко започна да управлява държавата/ и имаме спестени пари за черни дни. Промяната дойде заедно с инфлацията, черните дни също.
  • 106 Ами

    6 1 Отговор

    До коментар #102 от "ХаХаХа":

    Това е нов закон който ще бъде приет. Иначе няма Ез. А и много други ще бъдат приети виж Словения

    Коментиран от #111

  • 107 Мен

    5 1 Отговор

    До коментар #103 от "Що бе?":

    Ами нямам пари, нали живея в кашон на гарата.
    Помогни ми със знания за да забогатея като теб, на хартия, хахахах

    Коментиран от #126

  • 108 Някой

    3 5 Отговор

    До коментар #104 от "Искаш да ти кажа":

    Прекалено сложна задача му възложи на кочо. Не е ли по-лесно да си чака спукването на балона!? Все някога той ще се спука - може да е на нива 10000Е за кв.м., но ще се случи. И тогава Кочовски ще се сдобие с ипотека и с панелна гарсониера в Люлин, за скромните 9500Е за кв.м.

    Коментиран от #110

  • 109 Ние 1000 евро надник ли вземаме":

    6 2 Отговор

    До коментар #104 от "Искаш да ти кажа":

    Първо трябва да се научиш да пишеш без правописни грешки а после може да да почнеш да даваш акъл. Още чакам да ми кажеш що е то инвестиция.

    Коментиран от #124

  • 110 Гост

    9 2 Отговор

    До коментар #108 от "Някой":

    Хихихи по цял свят цените падат бе а ти чакай тук да растат ЗАВИНАГИ И С ПО 15-20 ПР. НА ГОДИНА.

    прочети статията под която се из а к ваш

    Коментиран от #113

  • 111 ?????

    2 5 Отговор

    До коментар #106 от "Ами":

    Коги ша го приемат тоа законь, бе ясновидецо? Хахахахаха. И с каква цел, за да се облаготетелстваш по лесния начин ли? Работи......., работи и учи, ограмотявай се, това е решението на проблемите ти.

    Коментиран от #114

  • 112 Трап

    8 3 Отговор
    Като гледам смога като мляко, който се спуска към 22 ч. и трае до обяд, и си мисля как трябва да си да изсипеш 200 к евро, па дори и 100 к, за да живееш в гетото. А за инвестиция да не говорим, че при непрекъснато намаляващо население на кого точно ще продаваш? Населението намаляло с 20 к и там някъде всяка година, а нови блокове за 50 к. Как излиза сметаката?

    А мене РИОСВ ме мотае вече втори месец някаква тъпа оценка ли е, уведомление ли е, за да мога да построя къща 90 кв. м. в демографска пустиня. Да се чудиш тия бетонни коптори как ги одобряват?

    Коментиран от #117

  • 113 Ашкосун, машалла!

    3 5 Отговор

    До коментар #110 от "Гост":

    доволен съм и на ръст от 10-12%. А, ако са 15-20%, както казваш, лошо няма.

    Коментиран от #116

  • 114 Пенъ

    7 0 Отговор

    До коментар #111 от "?????":

    Ами не е ли приет вече? Аз чух че е приет
  • 115 Законотворец

    9 2 Отговор
    "Той допълни, че сериозните рестрикции ще дойдат и от един нов закон, който влиза в сила"

    Хихихи ми пише че влиза в сила, ами сега кво ще продавате бе като купихте на вече смешни цени

    Я виж още ко пишИ


    Лесното свърши. Ще станем свидетели на отлив на купувачи. Продавачите изчакват да влезе еврото, но никой не си прави сметка, че в един момент няма да има кой да купи всичките тези имоти

    Коментиран от #121

  • 116 Гост

    9 3 Отговор

    До коментар #113 от "Ашкосун, машалла!":

    Лошото е че никоя банка няма да ти даде кредит за надценен коптор от 500 пр. Разбираш ли мъ вуике?

    Коментиран от #118

  • 117 Аз Кочо

    3 4 Отговор

    До коментар #112 от "Трап":

    Ами ела тук, в Каспичан, тук въздухът е много чист, по-чист е дори от този в Нови пазар. А и къщите са евтини. Готови, завършени, не ти трябва да се занимаваш със строителни процедури и разрешителни.

    Коментиран от #119

  • 118 Що бе?

    2 3 Отговор

    До коментар #116 от "Гост":

    "Пари, като весници"!

    Коментиран от #120

  • 119 Вуи

    2 6 Отговор

    До коментар #117 от "Аз Кочо":

    Кочо все му сърбят пръстите да пиша с твоя Ник и само глупости, хъхъхъ
  • 120 Дам

    5 3 Отговор

    До коментар #118 от "Що бе?":

    Дай ми тез вестници
  • 121 ?????

    1 1 Отговор

    До коментар #115 от "Законотворец":

    Нищо не разбрах - "ти за НАТО ли си или против НАТО"

    Коментиран от #122, #123

  • 122 Читател

    1 1 Отговор

    До коментар #121 от "?????":

    И ние не те разбрахме в Турция ли си или в Аржентина?

    Коментиран от #134

  • 123 Амадо

    3 2 Отговор

    До коментар #121 от "?????":

    Ръстът на ръста ще расте с ръст на ръстовете
  • 124 Не само 120

    4 3 Отговор

    До коментар #109 от "Ние 1000 евро надник ли вземаме":":

    евра на час но пред 20г. и преди да се занимавам с това което вече ти написах. От доста години и това не правя. Не ми се налага. За да се сетиш защо прочети още веднъж коментара ми по - горе.
    Искаш готов съвет за инвестиция? Инвестирай в знания и опит. Успехите идват по - късно.

    Коментиран от #125, #130

  • 125 Беднякат милиунер

    1 2 Отговор

    До коментар #124 от "Не само 120":

    Хехе че си бедняк бе аз тез пари ги земам докато спа на минута
  • 126 много притеснен

    3 4 Отговор

    До коментар #107 от "Мен":

    Аз не мога!
    Господ да ти е на помощ!
    Но, както ти писа някой, наскоро, работи и се образовай, и успехите няма да закъснеят.

    Коментиран от #128, #131

  • 127 ИнвеститУрЪт

    5 3 Отговор
    Къща пАре не връща
  • 128 Беднякат милиунер

    4 3 Отговор

    До коментар #126 от "много притеснен":

    Казах ти че съм на гарата в кашон 8 ми, нямам пари и по добре иначе щях да съм тегли кредит за коптор но с две бани и да плащам още два живота
  • 129 ИнвеститУрЪт

    5 3 Отговор
    Вуе кажи за Лазура и колко пари даде? Имам предвид колко кредит изтегли ?
    Пожелавам ти 2025 да изплатиш поне един процент от борча, жив и здрав да си да ореш и копаш и да издържаш една от нашите големи банки на която си роб, хахахаб

    Коментиран от #133

  • 130 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #124 от "Не само 120":

    Дайте ми айбана да ви преведа малко вестници да ме ушлайфате в занъятъ на аутсайдерите и некъдърниците

    Коментиран от #132

  • 131 Ясеин

    4 2 Отговор

    До коментар #126 от "много притеснен":

    Има логика да си притеснен. Като гледам какво става по света спукана ти е работата
  • 132 Нема нужда

    0 2 Отговор

    До коментар #130 от "Гост":

    Вече си постигнал нивото. Нататък е лесно. Продължавай е същия дух.
  • 133 Дядо Благо

    5 7 Отговор

    До коментар #129 от "ИнвеститУрЪт":

    Кочо, и от мен най-добри пожелания за Нова година! И не чакай пукането на балона, а си купи жилище, дори и с ипотека да е, та да заживееш нормален живот. Това да си под наем, не е леста работа.
    Бай дъ уей, от нова година съм повишил наема на моите наематели.
    Хайде, със здраве!

    Коментиран от #135, #136, #137

  • 134 ХаХаХа

    2 3 Отговор

    До коментар #122 от "Читател":

    У Уругвай си благоденствам. Слънце, море,....... живот!
  • 135 Тръпчо

    6 2 Отговор

    До коментар #133 от "Дядо Благо":

    Ето най добрата оферта за покупка на имот с цена 200 к евро с първоначална вноска 10 пр или
    20 к евро. Макар че минимума вече е 15 пр.
    Месечна вноска 721 евро+ 100 лв застраховка живот плюс вода,ток, парно, данъци и такси обзавеждане и 15 пр фира при покупка/ продажба. Успех вуе!!!

  • 136 Мммм дообре

    5 2 Отговор

    До коментар #133 от "Дядо Благо":

    Ти си ни ясен, бай дъ лей, какво имате за вечеря в Карлуково

    Коментиран от #145

  • 137 Вуе,

    6 3 Отговор

    До коментар #133 от "Дядо Благо":

    сега веднага ли да купя, или скоро, като паднат с минимум 50% ?! Ти си ни ясен, купуваш на най-скъпото, ама аз все си мисля, че не е добре да се прекарвам така като теб и по-добре да купя като се занулите, ха ха ха, демек - съвсем скоро

    Коментиран от #141

  • 138 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 139 Тръпчо

    5 3 Отговор
    При наем в София от 600 до 1200 ЛЕВА.
    И 300. ЛВ МАКС КОМУНАЛНИ УСЛУГИ.

    Коментиран от #140

  • 140 Тръпчо

    4 2 Отговор

    До коментар #139 от "Тръпчо":

    Надявам се коментар 135 да бъде публикуван защото върви с 139 хахаха

    Коментиран от #142

  • 141 Дядо Благо

    4 6 Отговор

    До коментар #137 от "Вуе,":

    Може и да съм се овътрил, ама след 30 години ше сам сопственик, ако и да сам го пратил тройно , са сам в Уругвай /демек - Ботунец/ на терасата в летната баня

    Коментиран от #160

  • 142 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 143 ХаХаХа

    1 2 Отговор

    До коментар #90 от "дрОгари и дрОгарки,":

    дрОгарю или дрОгарко, каквото и да си там, идва нова година и ти пожелавам мооого щастие, успехи, любов и нека тая любов да е в НОВОТО ТИ ЖИЛЩЕ! Е, и здраве ти желая също!

    Коментиран от #151

  • 144 Тръпчо

    6 2 Отговор
    Вуе защо ми лепиш минуси бе, това е калкулатор в интернет или той не е верен хихихихи

    Коментиран от #146

  • 145 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 146 Тръпчо

    9 1 Отговор

    До коментар #144 от "Тръпчо":

    Забравих да пиша че това е за 30 г. И при лихва посочена по долу която пък е плаваща!!! Още веднъж Успех вуе!
  • 147 Да попитам само

    3 8 Отговор

    До коментар #43 от "Арх Весела Мирянова":

    А, какво се случва, ако няма предлагане и има търсене!? Ама, невиждано до сега, търсене, каквато е днес ситуацията в Бг? Какво пише за това в учебниците, по които си учил в икономическото училище?

    Коментиран от #148, #150

  • 148 Мъжки

    8 4 Отговор

    До коментар #147 от "Да попитам само":

    Същото което ще се случи когато търсенето секне а всички изкарате имотите за продажба като видите че Ез не е панацея, хахахах

    Коментиран от #152, #154

  • 149 Аз, собственика

    2 5 Отговор

    До коментар #54 от "Бай Ставри":

    Ееее......, не така с лошо! И ти все някога ще се сдобиеш със собствен имот. Щях да ти пожелая това да се случи пре новата година, ава като гледам как си си се озверил, явно съвсем си я закъсал с денгите.

    Коментиран от #180

  • 150 Мун пешу

    4 2 Отговор

    До коментар #147 от "Да попитам само":

    Вуе няма ли да обърнеш внимание на коментар 135 и 139 току се напъвах заръд тебе?

    Коментиран от #155

  • 151 Благодаря!

    3 1 Отговор

    До коментар #143 от "ХаХаХа":

    Но се подготви за тежко изтрезняване
  • 152 Прав си!

    3 4 Отговор

    До коментар #148 от "Мъжки":

    Затова да напускаме спешно ЕС и да одим при "братята", за станем съветска република. Бай Тошо не успя да я свърши тая работа, но днес има много "по-можещи" копейкаджии.

    Коментиран от #153

  • 153 Мъжки

    4 2 Отговор

    До коментар #152 от "Прав си!":

    Туй му се вика бягане от темата, което ти владееш до съвършенство
  • 154 Да.........

    2 5 Отговор

    До коментар #148 от "Мъжки":

    Ама всички, до един ще изкараме имотите си за продан! По два за лев ще ги предлагаме! И тогава да видиш какъв живот....... дано, дано, дано-----, се пееше в песничата. Ама надали!

    Коментиран от #156, #157

  • 155 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #150 от "Мун пешу":

    Не му се иска защото ще се изложи. Няма как да признае че под наем е по евтино от заем хохо
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 По два за лев ще.....

    5 1 Отговор

    До коментар #154 от "Да.........":

    И по два за лев да ги давате, както 2008 г. таксите и комисионните са невъзвръщаем разход, така че - не мерси, дръжте си ги до третото причастие

    Коментиран от #158

  • 158 ХаХаХа

    3 2 Отговор

    До коментар #157 от "По два за лев ще.....":

    еееех, 2008............, 2008........, що не купих тогава!? Сега ще купувам 10000Е за кв.м.

    Коментиран от #159

  • 159 10000 донги ли бе

    8 1 Отговор

    До коментар #158 от "ХаХаХа":

    Зануляване, Зануляване и твърдо приземяване. Ти що се оплакваш бе, нали купи на върха на скъпотията през 2007, както и сега през 2022, хихихохо хахо
  • 160 Дядо Благо

    2 5 Отговор

    До коментар #141 от "Дядо Благо":

    Не ползвай никнийма ми, или ако го ползваш, то поне пиши грамотно! Кочооо...., много пъти хората тук ти пишат да се образоваш. Но ако това е непостижимо за теб, то поне се ограмоти! И не пиши простотии!
  • 161 Дядо Благо

    3 3 Отговор
    Междовпрочем на предниа пост ползвах редактор на гуглето, ама тоа си го пиша сам и неам никви грешки Кочоо, неграмотнико

    Коментиран от #165

  • 162 стоян

    8 3 Отговор

    До коментар #91 от "Грешиш драги":

    До 91 ком - нищо не греша - това ДДС дето си платил е за покупната цена - а при продажба ще плащаш ДДС върху печалбата от продажбата - купил си за 100 000 - продаваш за 150 000 - печалба 50 000 - ще плащаш ДДС на 50 000
  • 163 Наблюдател

    4 6 Отговор
    Седнал съм на масата, отрупана с вкусотии, и чета коментарите тук. Чакам няколко приятелски семейства да изпратим старата година и да посрешнем новата. И да почерпя за новия, поне за мен, апартамент. Пиша "за мен", защото апартаментът е строен 30-те години на миналия век - аристократичен, с огромен вестибюл и няколко стаи. А и мястото е добро - на бул. Македония. Вярно, скъпичко ми излезе, а за стойността на ремонтите и ядовете с набедени майстори, просто не ми се говори. Но сега кефът е голям. А, кеф цена няма!
    Наздраве на всички и успешна покупка през новата година.

    Коментиран от #164, #167

  • 164 Да питам

    7 2 Отговор

    До коментар #163 от "Наблюдател":

    Смени ли му Ел. Системата и водопровода, защото много късметлии като теб се запалиха или наводниха а и парите им потънаха в тези миризливи дупки?

    Коментиран от #169

  • 165 Призив!

    2 5 Отговор

    До коментар #161 от "Дядо Благо":

    Не ползвай никнийма ми, или ако го ползваш, то поне пиши грамотно! Кочооо...., много пъти хората тук ти пишат да се образоваш. Но ако това е непостижимо за теб, то поне се ограмоти! И не пиши простотии!
    Неграмотното ти писане - дразни!
    ДЕдо ти Благо е учил навремето и правописът му не прилича на твоето неудачно, жалко подобие на реч.
    Не се опитвай да го имитираш!
    Не би ти се отдало, дори и след неистови напъни на задните ти части.

    Коментиран от #171

  • 166 Дядо Благо

    3 2 Отговор
    При наем в София от 600 до 1200 ЛЕВА.
    И 300. ЛВ МАКС КОМУНАЛНИ УСЛУГИ.

    Покупка най евтино в София 2000 лв на месец, за 30 години, плаваща лихва.

    Аз купих па Кочо ако ще.

    Коментиран от #168, #173

  • 167 и успешна покупка през новата година.

    5 4 Отговор

    До коментар #163 от "Наблюдател":

    Е защо кълнеш бе, защо трябва да се набутаваме с такъв миризливник и то във време на балонни цени ?! Приеми си съдбата и си фантазирайте със съпартийците че и през следващата година ще има за крадене, пърдон, за бизнес
  • 168 Плачко

    2 2 Отговор

    До коментар #166 от "Дядо Благо":

    Стига Рива ве и аз купих ма Ко няма да съ убесъ
  • 169 Това е ясно

    4 3 Отговор

    До коментар #164 от "Да питам":

    Ново ВиК, нова /по-точно дублирана/ ел. инсталация, окачени тавани /таваните бяха на височина 3,55 м./, LED и още доста други задължителни ремонтни дейности. Или правиш ремонта както трябва да се прави - без никакви компромиси, или след това го правиш повторно - скъпо и спешно.

    Коментиран от #170

  • 170 Програмист

    6 2 Отговор

    До коментар #169 от "Това е ясно":

    Така е, а колко плати, около 70 к евро пак на заем. А може и повече ти си знаеш. Аз пък живея в къща под наем в Бояна, де лукс, наема ми е 2000 лв. Има двор и хубав изглед. Изобщо не слизам в София, всичко ми се доставя на място!
  • 171 Лилии...

    6 2 Отговор

    До коментар #165 от "Призив!":

    Е сори Вуе, ама си личи когИ пишеш ти, когИ ти помага женка ти. Твоята деЦка граматика на пишман юриС СофЕанец я знаем. Хайде весело посрещане и.... умната!

    Коментиран от #172

  • 172 Бай мецан

    5 2 Отговор

    До коментар #171 от "Лилии...":

    Тя и жена му с Гугъл коректор пише, няма как умна жена да се е хвала с тоя неудачник

    Коментиран от #174

  • 173 Дядо Благо

    3 4 Отговор

    До коментар #166 от "Дядо Благо":

    Не си Дядо Благо, а жалък имитатор. Дядо Благо, да те открехна само, е професор в престижен университет в една много желана, богата държава. Освен това е "Доктор на техническите науки" /това не е PhD, нещо много повече/ - престижна научна степен, с която се удостояват изтъкнати учени, със значими открития. И не би написал "най евтино", без да ползва тире, когато използва превъзходната степен. Учииииии......., Кочо, учи... и ще успееш! Това е ключът кам успеха - прочети Фауст, за да се увериш.

    Коментиран от #175

  • 174 А бе,

    5 2 Отговор

    До коментар #172 от "Бай мецан":

    любовта е сляпа, скочил е на младото яре новодошли у градо ха ха ха
  • 175 Дядо Благо

    6 2 Отговор

    До коментар #173 от "Дядо Благо":

    Хахахах, Абе Мамун бегай да се напиеш и си лягай. Догодина пак продължаваш с вноските ѝ така още 30 години
  • 176 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 177 Велики крастава Ю

    9 2 Отговор
    Money bg

    12.07.2008 11:22:30

    "Цените на жилищата по цял свят падат, но не и в България"

    Media pool

    29 август 2011 15:19

    "България е втора по срив на цените на жилища в света"


    На някой не му ли звучи познато от писанията в пресата днес?
  • 178 Велики крастава Ю

    7 3 Отговор
    Money bg

    17.01.2007 16:31:39

    "Цeнитe нa жилищaтa y нac cĸaчaт c нaд 70% пpeз cлeдвaщитe 5 г."

    Имат предвид като влезем в ЕС.

    Сега е същата просто тиика но с ЕЗ

    Хахахайайай
  • 179 Ежко

    9 2 Отговор
    Вуьо ще ревете като магарета помни ми думата

    Коментиран от #181

  • 180 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 181 Дядо Благо

    2 3 Отговор

    До коментар #179 от "Ежко":

    Сигурен ли си , аз имат таван 3,5 м. в сграда гредоред от 1930 г. , а ти какво имаш - кашон на гарата ха ха ха

    Коментиран от #182

  • 182 Аз Кочо

    5 2 Отговор

    До коментар #181 от "Дядо Благо":

    Честита нова година на всички!

    И на вуето да му е честита и да му дава здраве че да бъхти като вол поне още 30 години, че да изплаща пустият кредит!
  • 183 умен

    1 3 Отговор
    ех коче, пак са те затапили и си почнал да пишеш с ника на затапилия те.

    Коментиран от #186

  • 184 Инвестция

    2 3 Отговор
    През 2014 купих апартамент на супер локация в София с отстъпено пожизнено право на ползване. Смених дограмата с алуминиева и отоплителните тела. През 2017 получих владение на апартамента и за 2г без да бързам отхвърлих около 60% от ремонтните дейности но поради промени в живота ми реши да го продам и беше обявен за продажба през 2022 за определена цена. 2024 се намери купувач и минахме на сделка.
    Сега някои грамотно да ми обясни защо трябва да плащам наново ДДС в тази ситуация?

    Коментиран от #185

  • 185 Гост

    3 1 Отговор

    До коментар #184 от "Инвестция":

    За да не се уядеш!
  • 186 Гост

    1 3 Отговор

    До коментар #183 от "умен":

    И тая година пак ще пука балони яко

    Коментиран от #187

  • 187 Мани мани

    2 2 Отговор

    До коментар #186 от "Гост":

    Оня ден го гледам кочо седи на централна гара и се мре шумно,викам кво става вее - вика прецакаха яко кондуктора - как??? - не се качих на влака за село ха ха

    Коментиран от #188, #189

  • 188 Изтрещя а ?!

    2 1 Отговор

    До коментар #187 от "Мани мани":

    Да съм те карал да купуваш ?!
  • 189 Аз Кочо

    1 2 Отговор

    До коментар #187 от "Мани мани":

    Спускам се с кашона ми във Валдизер. Нямам време да се занимавам с теб днес. Оревоар!

    Коментиран от #190

  • 190 Смешно Вуе

    2 1 Отговор

    До коментар #189 от "Аз Кочо":

    Кочо може наистина да е във Валдизер, но ти с тоя непосилен кредит можеш да си позволиш само разходка около панелката в Ботунец. Тъпо е да завиждаш на успелите, но истинските, а не такива като теб, с чужди пари от политици и държавни айдуци