Над 285 000 лева бяха дарени в благотворителната вечер на любимото шоу за звездни имитации „Като две капки вода за всяко дете“, в продължение на стратегическото партньорство между Нова Броудкастинг Груп и УНИЦЕФ България.
Спектакълът събра едни от най-обичаните български артисти – Владо Михайлов, Александър Сано, Софи Маринова, Маргарита Хранова, Веселин Маринов, Славин Славчев, Михаела Маринова и Миро, които успяха да развълнуват зрителите в дуети с осем талантливи деца. УНИЦЕФ се надява до края на годината да се съберат над 800 000 лв от месечните дарения на зрителите, гласували за любимия си дует в предаването снощи.
Според официалните пийпълметрични данни, предаването е гледано средно от над един милион зрители, което подобрява с над 100 хиляди души най-високо отчетената стойност от трите благотворителни вечери на шоуто, излъчени през 2023 г. Сред аудиторията в активна възраст (18-59 г.),
“Като две капки вода за всяко дете“ отчита аудиторен дял от над 45%, което е повече от два пъти и половина над резултата на втората телевизия в класацията.
40630 месечни и еднократни дарители се обединиха в каузата “ЗаКрила на всяко дете” за превенцията и закрилата на децата от насилие във всичките му форми. С помощта на набраните средства, УНИЦЕФ България ще работи за разпространение на модела на центровете за деца и семейства, пострадали от насилие – “Зона ЗаКрила“ в цялата страна, за превенцията и реакцията в случаите на насилие, сексуална злоупотреба и експлоатация на деца онлайн и ще продължи да обучава различните специалисти – социални работници, здравни и медицински специалисти, полицаи, прокурори, адвокати и др.
“Искрени благодарности на всички, на NOVA, на изпълнителите, на почетното жури, особено на всички деца, какви специални таланти! Благодаря и на всички зрители, за цялата подкрепа и принос, за това, че отворихте сърцата си, за да подкрепите едно общество без насилие. Благодаря ви, че се застъпихте за най-уязвимите деца в България и помогнахте те да бъдат в безопасност”, - каза от сцената Кристина де Бройн, представител на УНИЦЕФ в България.
„Като социално отговорна компания, Нова Броудкастинг Груп винаги е подавала ръка на важни инициативи в помощ на уязвими групи от българското общество. Радвам се, че за поредна година съвместните ни усилия с УНИЦЕФ България постигнаха впечатляващи резултати. Правата и благополучието на децата в България са от първостепенно значение и ще продължим да подкрепяме каузи, които осигуряват тяхното по-добро и сигурно бъдеще”, сподели Стефана Здравкова, главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.
„Като две капки вода“ вече 12 години е номер 1 шоу за забавление в България. Но това да си на върха носи и своите големи отговорности – а именно, че трябва да даваме добър пример. И ние се радваме, че имахме възможност да помогнем на УНИЦЕФ в каузите им вече втора поредна година“, каза Кирил Киров – Кико, продуцентът и доскорошен режисьор на „Като две капки вода“.
Победата в благотворителния епизод грабнаха Софи Маринова и малката ѝ партньорка Валентина, които трогнаха зрителите в залата и пред екраните с изпълнението на „Скитница“ в образа на Лили Иванова. Емоционален финал на шоуто поставиха малките таланти от “Бон-Бон”, които събраха за общо изпълнение на песента “Да бъдеш добър” всички участници, журито - Мария Бакалова, Христо Стоичков, Елена Петрова и Магърдич Халваджиян, както и любимите водещи Димитър Рачков и Герасим Георгиев - Геро.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Българин
Коментиран от #12
16:23 19.02.2024
2 Това беше най- безличното
И как не ви е стачни, тоя с футболната глава, тоя недодялан човек да го пробутвате като жури?
Самото предаване беше тягови с тия дълги реклами, водещите- до втръсване и онова с проскубаните мазни кос орляци на главата’
Но пък децата бяха върхът!
Коментиран от #9
16:28 19.02.2024
3 Мдаа
16:33 19.02.2024
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Ловеца на акули
16:48 19.02.2024
6 Бай Митко
17:04 19.02.2024
7 хикс
17:11 19.02.2024
8 Българина
Коментиран от #10
17:12 19.02.2024
9 Бинго
До коментар #2 от "Това беше най- безличното":
Ицката Стоичков не става ни за треньор, ни за спортен съдия или коментатор. Смиляват се над него и вече е рекламно лице на манджите на "Кауфланд" и хазарта, а вече и компетентен член на музикално жури. Тенденцията е да го видим в политиката като колегата му чичо Митко от Мировяне!17:12 19.02.2024
10 Бай Митко
До коментар #8 от "Българина":
Адмирации! Така си е! Но сега цялото русофоб ще скочи да те оборва!Хубава вечер БЪЛГАРИНО!!!
17:16 19.02.2024
11 Ами да
17:20 19.02.2024
12 НЯКОЙ
До коментар #1 от "Българин":
Можеше и повече да съберат, но журито беше " куцо ,кьораво ,сакато" - пияната Елена Петрова, рекламното лице на хазарта Стоичков. И това е в полза на децата, отврат...17:52 19.02.2024
13 Много
Коментиран от #15
17:59 19.02.2024
14 ДБил
18:11 19.02.2024
15 Я го знам !
До коментар #13 от "Много":
Покриват си кражбите Фантастико с тая лъжа.Коментиран от #19
18:21 19.02.2024
16 фактите
07:49 20.02.2024
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 Този коментар е премахнат от модератор.