Красимир Каракачанов казал две думи срещу циганите.
А пък известни академици поискали от Бойко да подкрепи „действията“ му.
Които са си просто лафове, и такива ще си останат.
Тия хора сякаш сега се събуждат.
Всъщност, още са полузаспали, понеже не схващат, че ги водят за носа.
***
Каракачанов бил „български държавен мъж“ - само дето една дума не каза срещу предателския договор с Македония - а важно се пъчеше в Скопие преди година и половина.
И взе да мрънка нещо - но срещу Заев, едва когато наближиха изборите.
А пък Бойко бил известен със своето „искрено родолюбие и любов към отечествените ценности и светини“.
Хубаво.
А пък академиците са просто шарани.
***
Циганското надигане не е от вчера, не е от онзи ден, не от една година, не е десет години.
То върлува от повече от 15 години.
Къде бяхте тогава – да не би да сте били заточени в някой манастир на БАН?
Сега обаче писмото ви ще бъде използвано като номер в предизборния цирк.
***
Между възторгнатите от лафовете на Каракачанов има хора, които дълбоко уважавам, и то не е от вчера.
Уважавам ги – но не мога да ги приема увиснали на нечия политическа кука.
***
Сега ли разбраха за циганските насилия?
Защо не се обадиха тогава, когато диваци насилваха сексуално портрети на български светини?
Когато преораваха български гробове?
Когато срамяха българското име – като онова животно, което нарита
беззащитна жена в Берлинското метро?
Мълчаха, а дори ги наричаха и роми – също като медиите ни, сакън да не обидят циганолюбите от Хелзинкския комитет.
И сега изведнъж – хайде на куката, че идат избори.
***
А циганите отдавна ни смятат нас, българите, за безмозъчни - понеже политиците ни харчат нашите пари за гласовете им.
Обаче те си гласуват, както им падне - и ни се надсмиват.
***
Жал ви е за командоса, който, вероятно се е оставил да го пребият – защото знае, че ако е агресивен, ще го влачат безкрайно по съдилищата.
Жал ли ви е обаче и за клетите ни старци, особено от Северо-Запада, които вече от десетилетия са приели циганското робство като неизбежно?
Защо не написахте досега нито едно писмо заради тях?
***
Голямата храброст на Каракачанов е, че нарекъл циганите „нагли“.
Здраве желаем, храбрец.
Хайде, ония от анти-българския Хелзинкски комитет да го дадат на прокуратурата – ама няма да стане.
***
Късното шараносване е комично по още една причина: излиза, че останалите държавни мъже през последните десетилетия са главанци -
непроницателни, нерешителни, направо никакви.
***
Идват избори.
Време е за алъш-вериш.
Най-вече ще се продават лъжливи обещания.
Уж ще се пазарят за цената на Ф-16.
Уж ще се борят с циганите.
Уж това, уж онова.
За българите - нито дума, дори на ужким.
Настъпва уж-времето.
***
Има един поразителен по своето скудоумие и формализъм пасаж от писмото.
Ето го, отнася се до Бойко:
„Сега е моментът за Вашата решителна намеса – разчитаме, че след ценните Ви указания компетентните институции (Министерството на вътрешните работи, Министерството на регионалното развитие и благоустройството, Министерството на труда и социалната политика, Министерството на образованието и науката, Министерството на правосъдието и др.) ще вземат нужните мерки в най-скоро време да се прекрати това безумие на злодейски посегателства срещу живота, достойнството и имота на обикновени български граждани“.
Забравили са да споменат Министерството по баламосване – веднага да се открие.
След ценни указания.
***
Кога шараните ще се сетят да отправят едно писмо/призив някой да измъкне Клетия Български Народ от скотското му съществуване?
Или поне да признае това.
***
Трябва да се забранят подобни писма/подписки - те отдавна са инфантилни, формални, за щяло и нещяло, не вършат никаква работа.
Сега пък признават някой за държавен мъж.
***
Да изясня нещо. Преди време написах текста „Каракачанов постави рекорд по цинизъм“.
Предизвикан бях от отровните му думи след Изтреблението край Своге:
„Не може при всеки случай, когато част от обществото поиска кръв, да жертваш министри“.
Тогава Каракачанов ми изпрати есемес, че не е преценил правилно думите си и се извинява, което му прави чест.
В сегашния случай той дори не е толкова важен – е, нарекъл циганите цигани, какво толкова, да го направят генерал ли заради тази храброст?
Академиците са нещо различно - друго се очаква от тях.
Впрочем, след Своге и останалите подобни кланици /От Бисер до Хитрино/ те не обелиха и думица.
Да пишеш едва сега за циганите е все едно да лаеш след отминаваща Буря.
***
Между другото, академиците няма ли да се поинтересуват, какво се случва с договора с Македония - с който всички ни направиха на шарани.
***
Дразнещи са късните излияния.
Не всички сме шарани.
Влезте в сайта „kevorkkevorkian.com“ - напишете в търсачката „цигани“ и ще попаднете на десетки и десетки текстове.
Те са един некролог, който оповестява от години насам издевателствата, жертва на които са клетите българи.
И не само аз, разбира се, съм писал за това.
Академиците обаче ги възпламениха/шараносаха точно преди изборите.
***
В един от текстовете /“Гърмен: фронтова линия“/, споменавам следната история.
На един обикновен човечец му отмъкват всичко от сиромашката къща – и той проронва може би най-прочувствените думи за годините на целия Преход:
„Не искам някой циганин да яде с моята лъжица!“
***
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Отечествен Фронт
Коментиран от #21, #90
16:03 12.01.2019
2 еБАН
Коментиран от #6
16:05 12.01.2019
3 Българин
Коментиран от #15, #48, #75, #81, #85, #98
16:11 12.01.2019
4 Айде и Кеворкян протегна шепичка
16:13 12.01.2019
5 Везнев
16:14 12.01.2019
6 Седесар
До коментар #2 от "еБАН":
Един от малкото останали обвиняващи журналисти от онова време. Браво, срамно е как всички изведнъж станахте ужпатриоти. Досега толкова години къде бяхте. Един арменец е по българин от много продажнициКоментиран от #8
16:14 12.01.2019
7 Инкогнито
Коментиран от #10
16:17 12.01.2019
8 Българин
До коментар #6 от "Седесар":
Руска подлога, дори и арменец си е руска подлога!Коментиран от #23, #26, #46, #61, #63
16:17 12.01.2019
9 Batushka
16:17 12.01.2019
10 Наблюдател
До коментар #7 от "Инкогнито":
Да лижеш руски задници не е класа а обикновено обслужване на руския интересКоментиран от #12
16:18 12.01.2019
11 Инкогнито
Коментиран от #25
16:19 12.01.2019
12 КГБ Териер
До коментар #10 от "Наблюдател":
А ти лижеш кравешки г....!16:20 12.01.2019
13 Поредните самохвалствени и дитирамби
Коментиран от #14
16:20 12.01.2019
14 Исак Нютон
До коментар #13 от "Поредните самохвалствени и дитирамби":
Такива освен да ги наплюваш за друго не стават.16:21 12.01.2019
15 tost
До коментар #3 от "Българин":
ННе вярвах, че имало цигански подлоги , пък то имало :(
Коментиран от #18
16:23 12.01.2019
16 Какво очаквате от журналист
Коментиран от #20
16:23 12.01.2019
17 Киро
16:25 12.01.2019
18 Българин
До коментар #15 от "tost":
Ти вярваш само в Русия и Путин, бе русофреник.Коментиран от #24
16:29 12.01.2019
19 среднощен
16:31 12.01.2019
20 Аристотел
До коментар #16 от "Какво очаквате от журналист":
Един от малкото добри български журналисти на стълбичката заедно с Гарелов и Тома Томов!Коментиран от #34
16:31 12.01.2019
21 166
До коментар #1 от "Отечествен Фронт":
ТОЧНО ОБРАТНОТО Е НА ТОВА КОЕТО КАЗВАШ, КЕВОРКА Е ПЪЛНО ХАХО. А ДА СЕ КРИТИКУВАТ ЕДИНСТВЕНИТЕ ХОРА КОИТО ГОВОРЯТ ПУБЛИЧНО ЗА ЦИГАНСКИЯ ПРОБЛЕМ ЗА МЕН Е НЕПОНЯТНОКоментиран от #27, #52
16:32 12.01.2019
22 ТОЧКАТА
16:32 12.01.2019
23 Въпрос
До коментар #8 от "Българин":
Добре бе човече-кое от написаното от Кеворкян в случая не е истина??? Или не го разбираш-просто си тъБ или наистина си нпо драскач-демек защитник на всяка циганска варвраска постъпка...Коментиран от #32
16:33 12.01.2019
24 НКВД
До коментар #18 от "Българин":
А ти се грижиш за чужди интереси които ощетяват България! Отивай да целуваша ръчичка на чичо Сорос!Коментиран от #29
16:33 12.01.2019
25 Българин
До коментар #11 от "Инкогнито":
Смешно е когато руски подлоги и роби обвиняват другите, че са рая!Коментиран от #33
16:33 12.01.2019
26 Ахмак, гиби
До коментар #8 от "Българин":
Ходи на лекар, има ти нещо!!!16:33 12.01.2019
27 Инкогнито
До коментар #21 от "166":
Леворкян коментира популизма на византиеца Каракачанов който се крие във ВМРО!16:34 12.01.2019
28 Димов
16:35 12.01.2019
29 Българин
До коментар #24 от "НКВД":
Аз защитавам българския интерес, руски ибрик, докато ти и подобните на теб маргинали все за руския интерес се застъпвате. Национални предатели и българофоби сте.Коментиран от #31, #60
16:35 12.01.2019
30 Типичен арменец
16:35 12.01.2019
31 НКВД
До коментар #29 от "Българин":
Ти си стожер по предателство!Коментиран от #35
16:38 12.01.2019
32 Българин
До коментар #23 от "Въпрос":
Да така наречения от агент Димитър "предателски договор с Македония" иде реч, който отвори пътя на Македония към ЕС и НАТО. А това е смърт да руските интереси.Коментиран от #47
16:39 12.01.2019
33 Димов
До коментар #25 от "Българин":
Пич, с радост бих се подърлил с тебе за темата русофили и соросоиди, ама не е време за това. Сега седи друг въпрос, който е доста по-наболял. Ако си българин, бъди съпричастен с българите. Не фърляй баш сега камъни по тях да ги дробиш на червени и зелени, че така правиш лоша услуга на сънародниците си. Вярвам, ще ме разбереш.Коментиран от #36, #43
16:41 12.01.2019
34 Щях да се съглася донякъде с вас
До коментар #20 от "Аристотел":
Ако не беше последният му абзац със самохваленето. Някакси изпитвам съмнения към хора прибягващи до този похват в пропагандата. За Т.Томов съм съгласен, за Гарелов частично и то заради ранният Гарелов.16:41 12.01.2019
35 Българин
До коментар #31 от "НКВД":
Русофил е синоним на национален предател и безродник. Прочети си ника българофобе. Отдавна се престанал да бъдеш българин, а може би никога не си и бил.16:42 12.01.2019
36 Българин
До коментар #33 от "Димов":
Аз съм съпричастен с българите, бе русоид. Но не мога да се мълча когато руски агенти пробутват антибългарски тези.Коментиран от #37
16:45 12.01.2019
37 Димов
До коментар #36 от "Българин":
Имаш право на мнение, както и да го изказваш, но точно по тази тема правиш лоша услуга на сънародниците си. Не виждам как това те прави съпричастен. Разединени няма да постигнем нищо. Тук пиши за общият ни проблем. За проблемът ти с русофилите си има отделни статии. Надявам се, че не говоря на трол, влязъл с едничката цел да троли.Коментиран от #39
16:52 12.01.2019
38 Пища Хуфангел
17:02 12.01.2019
39 Българин
До коментар #37 от "Димов":
С русофилите от 1886 година не сме едно, те са предатели и безродници. Агент Димитър просто пробутвай и проруските интереси в един кюп с българските, против руската амбиция Македония да е извън ЕС и НАТО съм, това е.Коментиран от #40, #41, #49, #50, #51
17:10 12.01.2019
40 Димов
До коментар #39 от "Българин":
ДОБРЕ! Иди си го пиши това в темата за Македония в ЕС/НАТО. Не пречи на тукашната дискусия, ако нямаш какво да кажеш по въпроса!17:24 12.01.2019
41 НКВД
До коментар #39 от "Българин":
Грижим се братята български от Македония, те да са добре! Тук се видя че ни продадохте за шепа сребро! Не искаме и с тях така да стане! Но се вижда, овцата си е овца, обича да бъде продавана!17:25 12.01.2019
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Крум
До коментар #33 от "Димов":
Димов,не разбра ли по коментарите му,че този не е никакъв българин.Най вероятно е украинец,или турски циганин.А ако наистина е българин то 100% е с психични отклонения.17:32 12.01.2019
44 Бреййй
Коментиран от #69
18:00 12.01.2019
45 Срам
Коментиран от #53
18:00 12.01.2019
46 А на бас
До коментар #8 от "Българин":
Готов съм да се обзаложа, че ти не си етнически българин.18:11 12.01.2019
47 Гюрза
До коментар #32 от "Българин":
А на бас,че си каракачански резняк..18:19 12.01.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 До девето коляно, този път.
До коментар #39 от "Българин":
За троскута - с мотика през корен, до пеленаче.18:25 12.01.2019
51 А тебе последен
До коментар #39 от "Българин":
Да гледаш и усетиш сладостта на злобата си ! К/пеле. А честно казано Имаш лебедова шия.18:28 12.01.2019
52 Пропаганда
До коментар #21 от "166":
Много си е понятно даже, виж каква отрова тече в статията... Чети внимателно - ето го, първия ЦИГАНОФИЛ! Не е БХК, откъдето очаквахме да се "изходят". Я да видим какво е казал Кеворкчо -1. "Значи, късно било, та нямало смисъл да се прави каквото и да е"... Брееей. А бе приятелю, то като утрепят някой, и да осъдиш другия - файда няма, късно ееее.... Ми да си ходи свободен тогава, а??? Запомни: Винаги ще е късно. ОБАЧЕ. Утре ще е по-късно, отколкото днес. 2040-та ще е по-късно, отколкото 2019. Бравос на академиците! 2. Предизборно било. Хайде сега да се посмеем хубаво и дружно - въпрос към публиката - кога са следващите избори за парламент? Щото за европарламент да се говори е смешно, властта в БГ се владее само от парламента, тоя, НАШИЯ дето е. Отделно,нима предизборно не трябва да се прави нищо, щото... Щото кво??? Един вид, да изчакаме да минат изборите, пък чак тогава да правим каквото и да е?! 3. "Командосът бил знаел че ако се защити ще..." - ти интервюира ли го, та знаеш какво е мислил?! И какво пак, планомерно насаждаме страх у хората - "Самозащитата е лошо нещо. Не смей. Остави се. Недей. Нямаш право. Дори не си прави труда да четеш всъщност какво пише в закона! Лошо е."18:28 12.01.2019
53 саса
До коментар #45 от "Срам":
Браво,за точната оценка на Кеворкян,умен и многознаешт журналист,с помия го поливат герберските предатели и мръсни убийци на българската нация.18:46 12.01.2019
54 Дядо Владика
Коментиран от #56
18:49 12.01.2019
55 Браво Кеворк !
Коментиран от #86
18:57 12.01.2019
56 Врагът на
До коментар #54 от "Дядо Владика":
Кеворкян критикува тези, които критикуват циганите. Според него, Каракачанов е трябвало да си трае. И БАН трябвало да си траят. Един вид, по въпроса за циганите трябва да се трае, защото... досега се е траяло. Не бил подходящ момента - преди избори било. Не били подходящи хората, дето говорели. Е кое смело и различно има в позицията "По въпроса за циганите трябва да се трае"??? Че тя си беше национална политика до оня ден.Коментиран от #59
18:59 12.01.2019
57 Не си сам Кеворк !
19:00 12.01.2019
58 artur
Коментиран от #70
19:05 12.01.2019
59 Плитък си бе Санчо !
До коментар #56 от "Врагът на":
Теле си се родил, а вол ще си умреш. Ти мисловна дейност нямаш защото Шоуто на Слави и КУМИЦИТЕ гледаш. Там се развива Овчата ти мисъл с помоща на Кр. Радков, Виктор Калев, Лафазански и задника на Райна И бюлюк още шлака и п/така май на. Твоето място не е тук а там в гюбрето.Ти АКЪЛ на Кеворк ще даваш а за себе си такъв нямаш.Коментиран от #62
19:07 12.01.2019
60 Този коментар е премахнат от модератор.
61 Този коментар е премахнат от модератор.
62 Дълбок си Кихоте
До коментар #59 от "Плитък си бе Санчо !":
Гореупоменатите помии не ги гледам, миришат ми на тази статия, на чалга дори. Ширпотреба и пропаганда, ама дори не е фино направена, аматьорска работа... Кво да му давам акъл - той си го има, и си го ползва. Да не би погрешка да се изправя в защита на тишината по циганския въпрос?! Нима не знае какво е написал? Хахахаха еееех Кихоте, кой ни открадна магарето? Не трябвало да говорят тия - били лоши хора, не трябвало да говорят сега - било предизборно. Не трябвало изобщо да говорят - късно било... Добре де, не трябва да говорят, явно, според него. Интересно - но учудващо ли е? Статуквото, Кихоте, статус квото трябва да се пази. Нека той си говори на воля, сам си признава, че ефект от неговото няма - но пази Боже! - министър да го направи! Че и учени!19:27 12.01.2019
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Ученик
19:49 12.01.2019
65 Дйьйцккжк
20:21 12.01.2019
66 Зххфйгй
20:23 12.01.2019
67 Да бе Кеворк,
21:14 12.01.2019
68 Този коментар е премахнат от модератор.
69 реалист
До коментар #44 от "Бреййй":
Ако се следил статиите на Кеворкян ще си забелязал,че това не е първата статия ,в която Кево говори за циганите,не мога да си спомня точно може би преди година-две в 2-3 статии,които съм чел Кево говори за демография и проблеми с циганския етнос, като и за циганолюбите от Хелзинкския комитет .Не коментирам неговата личност,какъв е бил или не е бил,важното че статията е правдива и вярна,тя не защитава циганите.Той казва,че голяма част от подписалите писмото са авторитети и ги уважава,но същевременно казва че е неразбираемо появата на това писмо в тоя момент и насочва към срития подтекст в писмото,но важно е да можеш да го видиш и прочетеш.Разбира се поставя и косвено други важни въпроси,но пак трябва да ги видиш и разбереш.
Коментиран от #79
22:35 12.01.2019
70 реалист
До коментар #58 от "artur":
Мисля,че грешиш ,това ми е коментара до № 44 ,мисля че може да бъде реплика и към твоя коментар: Ако се следил статиите на Кеворкян ще си забелязал,че това не е първата статия ,в която Кево говори за циганите,не мога да си спомня точно може би преди година-две в 2-3 статии,които съм чел Кево да говори за демография и проблеми с циганския етнос, като и за циганолюбите от Хелзинкския комитет . Не коментирам неговата личност,какъв е бил или не е бил,важното че статията е правдива и вярна,тя не защитава циганите.Той казва,че голяма част от подписалите писмото са авторитети и ги уважава,но същевременно казва че е неразбираемо появата на това писмо в тоя момент и насочва към срития подтекст в писмото,но важно е да можеш да го видиш и прочетеш.Разбира се, поставя и косвено други важни въпроси,но пак трябва да ги видиш и разбереш.22:42 12.01.2019
71 патриотъ
23:42 12.01.2019
72 vasik atanasova
един от малкото умни мъже в нашата даржава
01:40 13.01.2019
73 XXXXXXX
03:16 13.01.2019
74 XXXXXXX
Всяка жаба да си знае гьола
03:18 13.01.2019
75 Не си Българин
До коментар #3 от "Българин":
Подлога си,от най-долните.08:34 13.01.2019
76 Хасан
Коментиран от #82
09:30 13.01.2019
77 савушкина 55
09:36 13.01.2019
78 вуйчо Ваньо
11:00 13.01.2019
79 Учудване
До коментар #69 от "реалист":
Значи разбираш степента на учудване, която предизвиква статията. След като и той е за идеята да се направи нещо по циганския въпрос - защо не ги подкрепи - академиците? Защо и той не напише отворено писмо? Да излезе на площада? Подкрепяща статийка, в края на краищата? Интервю да даде? Защо ги плюе?! Нали "уж" са съмишленици? Защо на единствения министър дето е казал думичката "циганин" в ефир, веднага му вади кирливите ризи в отговор? Защо единствените автори на отворено писмо до премиера веднага стават "шарани"? И прокарва така "под радара" тезата, че жертвата била треперела до смърт да не се наложи да ...пише, та се оставила да я убият от бой....? БХК мълчи, другите НПО-та също, от Европа не ни дърпат ушите, няма обсада на Българското посолство в Индия - а агент Димитър е единствения, който затулва амбразурата с гърди....? Шегата на страна - какво иска да постигне с тази статия?12:02 13.01.2019
80 Мария
13:31 13.01.2019
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 Този коментар е премахнат от модератор.
83 Фея
Коментиран от #87
15:42 13.01.2019
84 Авентадор
18:52 13.01.2019
85 плевен
До коментар #3 от "Българин":
-198: +37 .Ти не си Българин, а бъгарин от малцинството.19:12 13.01.2019
86 Томов
До коментар #55 от "Браво Кеворк !":
До кога ДС агент Димитър ще замърсява ФБ19:14 13.01.2019
87 Томов
До коментар #83 от "Фея":
До кога К.Кеворкян ДС агент Димитър ще замърсява ФБ2Коментиран от #92
19:19 13.01.2019
88 Истината
20:57 13.01.2019
89 Истината
21:00 13.01.2019
90 дядя Ваня
До коментар #1 от "Отечествен Фронт":
Кеворкян мери там където му посочат от пасольството...срещу парк хотел Москва21:20 13.01.2019
91 АРХАНГЕЛ ПСУВНАИЛ
Кажи, арменското ми агентче, кажи де! Ще ти се не види и у грозния лешояд, май ти си тоя дето иска да се възползва от ситуацията сега, а? Така ли е, господин говорител на радио Ереван?
21:25 13.01.2019
92 Изненадан
До коментар #87 от "Томов":
Ами как до кога? Докато Борисов-агент "Буда" от ДС и такива , като него са във властта.03:25 14.01.2019
93 Този коментар е премахнат от модератор.
94 Стрелата
09:46 14.01.2019
95 КГБ
10:15 14.01.2019
96 До отговор
12:55 14.01.2019
97 чичо
20:23 14.01.2019
98 село
До коментар #3 от "Българин":
Пичове, това чудо "Българин" да не би да заеква? Девет пъти взима думата по една и съща тема. И все не може да стигне до края на мисълта си!23:15 14.01.2019
99 наско
11:10 15.01.2019