Масова психоза цари в АПИ (Агенция "Пътна инфраструктура") заради нарушения на ръководството. В последните месеци са проведени процедури на много високи цени, надхвърлящи многократно цените на сходни поръчки от минали периоди, твърдят източници на Факти.бг. В областта на строителния надзор са постигнати рекорди, достигащи до 8% от стойността на строителството. Само за сравнение - цените на строителния надзор на АМ Тракия стигаха до 0,8% от строителството.
На 22 май Лазар Лазаров е провел среща с Веселин Георгиев в сградата на АПИ. Тогава на Лазаров му е било обещано да остане на поста си. По този начин Веселин Георгиев щял да върне жеста на Лазаров за това, че е работел по магистрала „Тракия” като е доставял материали от собствената си кариера.
Преди време агенция ПИК съобщи за обществена поръчка сключена на 2 ноември м.г. между АПИ и дружеството „Строителство и поддържане на пътищата” със седалище Сливен. От документ ставало ясно, че в обединението участват фирмите „Биндер” и „Пътно поддържане”. Предмет на поръчките е зимно снегопочистване и ремонтно възстановителни операции при аварийни ситуации. Договорът бил сключен за 4 години и е за над 2 милиона лева.
Според ПИК още с встъпването си в длъжност като началник на Агенция „Пътна инфраструктура” инж. Лазар Лазаров е дал зелена светлина за сключването на обществената поръчка с фирма „Биндер”, както и, че бе уволнена шефката на Областното пътно управление в Сливен Лиляна Домусчиева . И в случая се упоменаваше, че едва ли е без значение и факта, че преди да се възкачи на ключовия пост Лазаров е бил назначен от Веселин Георгиев за шеф на лабораторията на Пътния фонд.
В същото време хората продължават да протестират за дупките по пътищата и се питат докога ще плащат на държавата, а колите им ще се трошат в зейнали кратери. Кой носи отговорността? Хората искат да имат прозрачност, и нямат вече търпение и търпимост за комисионните на този или онзи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Георги Донев
Особено безумно сте написли втория абзац. Срамота...
Коментиран от #4
16:04 04.06.2013
2 Симеон Тасев
17:08 04.06.2013
3 иван иванов
В същото време хората продължават да протестират за дупките по пътищата и се питат докога ще плащат на държавата, а колите им ще се трошат в зейнали кратери. Кой носи отговорността? Хората искат да имат прозрачност, и нямат вече търпение и търпимост за комисионните на този или онзи.
чистата ясна и проста истина. хвърлят ни прах в очите че строели магистрали, пък всички пътища са в окаяно състояние. Народа предпочита да се стегне пътната мрежа, пък магистралата дето ни промиват мозъците че развивала бизнеса, е една тотална и огромна ГЛУПОСТ! Защо не поговорят за всички недоволни хора по редица села около магистралите! Защо не говорят че със строенете на магистрали, земята се унищожава! с Ам люлин бяха унищожени брутално и плаина люлин и околностите й! С Ам тракия последните отсечки се унищожи огромно количество от най-плодородната земя в ЕВРОПА - тракия! Като се говори за бизнес, защо маги
19:03 04.06.2013
4 Heinrich
До коментар #1 от "Георги Донев":
Много си отворен.00:35 05.06.2013
5 мария спасова
06:47 05.06.2013