Българин създаде интернет платформа за наемане на изпълнители. В момента тя се тества и ще стартира до два месеца, съобщи специално за ФАКТИ нейният създател Николай Павлов.
Разкажете за себе си...
Казвам се Николай Павлов, на 33 години. Роден съм в гр. Девин, но съм израснал в с.Любча, където съм живял до 17 годишен. След това учих и живях в Пловдив, а впоследствие и в София, където завърших „Търговия“ в УНСС и „Компютърно и софтуерно инженерство“ в ТУ. Докато учих, имах възможността да придобия опит на различни места като Главна дирекция “Mитници”, Българско национално радио и една от най-големите банки. Една част от живота ми премина и извън България – Германия, Русия, Америка.
Скоро стартира новата Ви платформа, разкажете какво представлява?
Clubinno е web платформа, базирана на изкуствен интелект, насочена в 3 основни направления:
- Връзка между потребители, заведения, общини и организатори на събития от една страна и изпълнители от всякакъв жанр, техните мениджъри, танцови формации, DJ и т.н от друга страна;
- Менажиране участията на изпълнителите и техните мениджъри;
- Менажиране и създаване на цялостна програма на заведения, общини, организатори на събития, сватби и всякакъв вид празненства;
Платформата е изключително полезна, както за музикални компании с голям брой изпълнители, така и за самостоятелни изпълнители, такива, които са в началото на своята кариера или на изпълнители, които са избрали да се развиват в не много популярни жанрове музика.
Всеки изпълнител разполага със собствен профил, видим от всички заведения/организатори и получава покани за участия директно на телефона си, а изкуствения интелект помага за лесното им менажиране. В случаите, когато изпълнителя има мениджър, то поканите за участие ще получава мениджърът. Важно е да се отбележи, че платформата е подходяща както за получаване и менажиране на онлайн участия, така и за участия, получени чрез обаждания или друг канал за комуникация.
Платформата предоставя на заведенията/организаторите всички свободни изпълнители на избраната дата, а с натискането на един бутон изпълнителят/мениджърът получава поканата за участие директно на телефона си. Не се налага да се звъни на десетки места или посредници. Всичко става буквално за секунди.
Кое наложи нейното създаване?
От една страна проблемът с навременната комуникация и актуалната информация между изпълнители/мениджъри и заведения/организатори. От друга страна, липсата на софтуер за менажиране на участията както от страна на изпълнители/мениджъри, така и от страна на заведения/организатори. Опитът ми със заведения също изигра роля, понеже предишната платформа, която създадохме е в тази сфера и съм наясно с проблемите. Факт е, че до момента няма подобна платформа и тя е иновативна за България.
Очаквате ли да има недоволни в гилдията и защо?
Ако няма недоволни, значи нещо не е наред. Мисля, че недоволни ще бъдат некоректните посредници, които завишават цената за заведението/организатора и същевременно взимат процент от хонорара на изпълнителя. Така, ако една община реши да покани определен изпълнител на своя празник през посредник, то ние, като данъкоплатци, ще платим завишена цена на посредника и същевременно изпълнителя ще плати процент от хонорара си на посредника.
Как изпълнителите приемат платформата? Какво казват те?
Мнението на изпълнители и мениджъри е много важно, за да създадем платформа, която ще решава реалните им проблеми. За това, още от самото начало на проекта ние комуникираме с изпълнители и мениджъри от различни жанрове. Идеята за подобна платформа се приема положително от всички изпълнители/мениджъри, като бих искал да благодаря на всички, които имат отношение към проекта и най-вече за съдействието на:
- Сашка Стоянова, която менажира участията на едни от най-популярните изпълнители на Балканите, Николай Славеев; Aya, Alisha; Светла Дукатева;
Кога ще бъде пусната официално?
В момента сме на етап тестване в реална среда. Зависи от проблемите, които ще възникнат и тяхното отстраняване, но мисля, че до 1-2 месеца ще стартираме официално, като в началото платформата ще бъде достъпна само за изпълнители/мениджъри и бизнес клиенти (заведения, общини, организации, хотели), поради някои съображения.
Вие сте създател и на още една платформа свързана със заведения. Успешна ли е?
Да, през 2013 г. аз и екипът ми създадохме първото в България приложение за онлайн и офлайн резервации в заведенията. През 2020 г. създадохме уеб версия, но това съвпадна с пандемията от коронавирус. Понеже заведенията бяха едни от най-засегнатите, реших платформата да бъде абсолютно безплатна за заведенията и така до ден днешен. Към момента работим с почти всички клубове в България и не малка част от ресторантите.
Тук ще благодаря за коректността и лоялността на всички собственици и мениджъри на заведения, с които работим! Радвам се, че вместо клиенти имаме приятели и партньори!
Мислите ли за бъдещо развитие на платформата?
Да, определено! Дори сме готови с план за добавяне на нови функционалности, които също ще бъдат иновативни за България.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 СЕЛЯНИН
16:53 31.08.2023
2 дедо
16:54 31.08.2023
3 Фил ТУ
20:00 01.09.2023
4 Сстиилиян
Плаща пари на няколко менажери,просто изнудване нали?
11:56 03.09.2023