Във Великобритания официално закриха проекта по построяването на най-бързата кола в света. Автомобилът Bloodhound SSC трябваше да е с мощност от 135000 конски сили, а целта на проекта бе да бъде подобрен абсолютният рекорд за скорост на суша. Екипът обаче не успя да намери инвеститори за проекта, които да са готови да се разделят със сумата от 25 млн. паунда в името на рекорда.
Компанията Bloodhound Programme Ltd., която се занимава с разработката на най-бързия автомобил в света от 2007 година, обяви през октомври тази година банкрут, като обвини за това си състояние Брекзит. Истинската причина обаче е свързана с оттеглянето на основните спонсори - трупата Jaguar Land Rover и корпорацията Geely.
В последния си вариант колата, тежаща осем тона и дълга 13.5 метра, беше оборудвана с р реактивен двигател Rolls-Royce EJ200 и хибриден ракетен мотор. Ролята на горивна помпа играе 5.0-литров компресорен V8 от Jaguar F-Type R. Идеята на тази кола беше да успее да преодолее границата от 1 000 мили/ч (1 609 км/ч).
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 сектант
12:03 10.12.2018
2 Антон
Коментиран от #6
12:23 10.12.2018
3 385
Защо човечеството изобщо пилее ресурс за създаването на такива безмислени изобретения ?! И кому е притрябвало да го поставят този ненужен рекорд ?!?
Коментиран от #4, #12
12:29 10.12.2018
4 Е как на кого
До коментар #3 от "385":
Как въобще се чудиш на кого е нужен този рекорд?според анти електрика бъдещето принадлежало на такива автомобили с реактивни двигатели. Електричките нямали шанс срещу тях и срещу водородните автомобили с ДВГ.Коментиран от #5
12:47 10.12.2018
5 Антиелектрика
До коментар #4 от "Е как на кого":
Така ли било? Ти за това си удряш дирника всеки път в тавана, като чуеш за някой миксер с рекорд? Ама забравих, че ти беше този със златните слова: "Да го духат учените от Единбург".Коментиран от #7
12:56 10.12.2018
6 куку руку ку
До коментар #2 от "Антон":
Докато търкалата опират земята се води кола...13:02 10.12.2018
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 Антиелектрика
До коментар #7 от "Некадърници":
Аха,, само където ставаше въпрос за ФПЧ от гумите, защото накладките се сменят много по-рядко от гумите и тежат много по-малко от тях. Но какво ли се занимавам с теб, като всички те виждат колко ти е акъла?!13:23 10.12.2018
9 Учените от Единбург
Коментиран от #10
14:35 10.12.2018
10 Антиелектрика
До коментар #9 от "Учените от Единбург":
Ти и критично мислене е абсолютен оксиморон! Или както винаги не четеш това, което ти се пише, защото така ти изнася?! Публикувано във факти.бг: "...ставаше въпрос за ФПЧ от ГУМИТЕ, защото накладките се сменят много по-рядко от гумите и тежат много по-малко от тях...". Ти вече и надницата в БАЕПС не може да вържеш - много си изпаднал! И после се чуди защо те трият - продължавай да пишеш за духане и дано ти наложат едно банченце!Коментиран от #13
18:04 10.12.2018
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Отговор
До коментар #3 от "385":
На същият този на който му е нужно 0-100км/ч за 2 сек.20:18 10.12.2018
13 Учените от Единбург
До коментар #10 от "Антиелектрика":
Това цитат от статията ли е или аз съм си го измислил? Кажи сега има ли някаква логика в написаното? Особено частта "когато гумите на електрическите автомобили и спирачките се влошат, а проблемите с тях са по-големи заради въглеродния диоксид." Какво се влошава на спирачките на електромобила, кога се влошава и какво общо има електромобила, спирачките и гумите му с въглеродният диоксид? Хайде понеже можеш да мислиш да обясниш с прости думи какво са имали предвид? Аз си признавам, че не можах да разбера.Коментиран от #14
20:29 10.12.2018
14 Антиелектрика
До коментар #13 от "Учените от Единбург":
Защо ме занимаваш като не четеш какво ти пиша??? Ти дори не осъзнаваш колко си нелеп.Коментиран от #18
09:19 11.12.2018
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 иван
16:34 12.12.2018
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Нелеп
До коментар #14 от "Антиелектрика":
Нелепи са твърденията на учените от Единбург на които вярваш безрезервно. Толкова е прозрачно откъде са финансирани, че само слепец не може да го види. Хайде обясни сега какво общо имат гумите и спирачките с въглеродният диоксид. Единственият аргумент на когото се уповаваш е думичката "учени".Коментиран от #19
08:05 13.12.2018
19 Антиелектрика
До коментар #18 от "Нелеп":
Я пак виж какво пише в официалната статия. А да обвиниш учените от Единбург в омраза към електричките и финансирането им от такива среди, за пореден път показва колко си смешничък. Иначе даваше за пример онези "Ловци на митове" и техния смешен експеримент как уж се покачвала температурата като пускат СО2, без да приемеш, че това ставаше заради повишаване на налягането. Но пък всичко, което не ти изнася го отричаш, независимо кой учен го е направил. Утре очаквам да кажеш, че Айнщайн и неговата теория за електромагнитните вълни, са финансирани от Хитлер, за да обират Никола Тесла и неговия етер. Що за наглост и простотия е да се имаш за последна инстанция?11:21 13.12.2018