1 Юни, 2020 14:44 83 011 120

10-те коли с най-трошливи двигатели

  • класация-
  • статистика-
  • двигател-
  • мотор-
  • основен ремонт-
  • consumer reports

10-те коли с най-трошливи двигатели - 1

Американското издание Consumer Reports състави класация на автомобилите, чиито двигатели се нуждаят най-често от скъпи ремонти след сравнително малък пробег. Рейтингът е базиран на статистика за дефектите на различни модели, продавани на пазара в САЩ през последните две десетилетия.

На първо място по брой оплаквания се подрежда Audi A4 от 2009-2010 г., на чиито собственици се налага да инвестират в скъпа поправка след 107-153 хил. мили (172-246 хил. км). Данните отреждат втора позиция на Ford F-350 от 2008 г. с 6.4-литров дизел, при който възникват тежки проблеми след 65 -119 хил. мили (104-191 хил. км), а на трето место се класира Chrysler PT Cruiser (102-133 хил. мили/164-214 хил. км).

Модел Година на производство Пробег преди основен ремонт
Audi A4 2009-2010 170 000 - 250 000
Ford F-350 2008 104 000 - 191 000
Chrysler PT Cruiser 2001 164 000 - 214 000
Mini Cooper 2008-2009 196 000 - 208 000
Chevrolet Equinox/GMC Terrain 2010 135 000 - 174 000
Jeep Wrangler 2006 240 000
Cadillac SRX 2010 210 000
Acura MDX 2003 305 000
Buick Lucerne 2006 187 000 - 230 000
GMC Acadia 2010 170 000 - 208 000

 

От Consumer Reports подчертават, че неизправностите, които мъчат моделите в челната десетка, имат разнообразен характер. Повредите невинаги са свързани с износване на детайли, но по правило възникват след определен пробег.

 


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 74 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 БившВАГИН

    268 118 Отговор
    Най-чупливи са несмските ВАГ-ини. ФАКТ ! За сметка на това са и най-скъпи.

    Коментиран от #7, #50, #100, #102

  • 2 Значииии....

    61 129 Отговор
    За другите не зная но специално за Ауди а4 2.0дизела 143кс не съм съгласен !!!!! Лично съм карал 5г такова няма мърдане единствения проблем е на около 200 000 км се обажда се Гера ама за мотора да е трошлив няма такова нещо !!!

    Коментиран от #91

  • 3 Hhhhhhh

    68 16 Отговор
    Повечето от сащ

    Коментиран от #22

  • 4 немското от 15г е много зле

    161 21 Отговор
    Да, двигателят на А4 точно тая генерация е пълен боклук.

    Коментиран от #36, #57

  • 5 само наливаш бензин

    228 56 Отговор
    Вземете си японски автомобил правен в Япония, не във Франция и ще върви десетилетия напред.

    Коментиран от #44, #56

  • 6 Обективен

    143 38 Отговор
    Като че ли не видях японски автомобил в десетката.....

    Коментиран от #9, #21, #31, #33, #41, #101

  • 7 🙊🙉🙈

    97 15 Отговор

    До коментар #1 от "БившВАГИН":

    Напълно в ярно! И на всичко от горе е направено нарочно! Не ми е ясно какво им се радват.. Нито една немски корцерн не дава 5 г гаранция! Всичките 3...

    Коментиран от #115

  • 8 🙊🙉🙈

    101 20 Отговор
    За BMW и мини купара както и 1 серия имат двигатели сътворени от континентал! Няма лошо но все пак BMW... Което винаги повръщам като го видя, рекламират как те опазва ли природата с рециклирани материали в колите си... Алоо плащам за нова кола не за контейнер за боклук...

    Коментиран от #84, #111

  • 9 Netz

    78 31 Отговор

    До коментар #6 от "Обективен":

    Купи си една тойота от БГ вносителят и ще береш ядове.

    Коментиран от #11, #52, #90

  • 10 Дддддддд

    61 7 Отговор
    За Форд-350 и Вранглера съм с двете ръце "ЗА" -по трошливи няма от тях.Просто са варел-и то голям...
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 бръмнча си с Toyota VITZ 2001 вече 17г

    46 11 Отговор

    До коментар #11 от "БившВАГИН":

    Много са далече от японските автомобили. Жалкото е, че автомобилите произвеждани в Япония са само за японския и Австралийския пазар - с десни волани са. Бройките в европейските заводи са сота по-зле като качество. Иначе японците си сменят автомобилите средно на 2- до 5 години и цените на употребяваните автомобили са много примамливи.

    Коментиран от #13, #23, #27, #30

  • 13 БившВАГИН

    24 5 Отговор

    До коментар #12 от "бръмнча си с Toyota VITZ 2001 вече 17г":

    Обаче са с десен волан...
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 БившВАГИН

    39 14 Отговор

    До коментар #14 от "noX":

    Няма никакви ядове викаш - малкИо душегуб. А за маслената помпа и палавия шестограм. Или викаш като се смени блока три четири пъти може и милион да докарат.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 noX

    20 46 Отговор
    Тоя шестограм всеки човек с малко мозък в главата го сменя при първо обслужване със се маслената помпа. Фирмата ми има 3 коли с този мотор и са на по 560 000 км. С масло Ауди за 34 лв литъра и подръжка навреме няма проблеми.

    Коментиран от #18, #19, #47

  • 18 БившВАГИН

    62 29 Отговор

    До коментар #17 от "noX":

    Точно заради този боклук 2.0 ТДИ ВаГИН дръпна вода и почна да се дави. Никога няма да е сред номер едно до три. Чувам днес нещо подписали със Форд. Там им е мястото. При кочините.

    Коментиран от #116

  • 19 Onq

    70 8 Отговор

    До коментар #17 от "noX":

    Ще си купя аз кола и почвам - ааа то е 2.0 ТДИ . Демек боклук неземен. И така - вихрови клапи махам, шестограм сменям, дюзи рециклирам, масло от 35 литъра ВАГИНСКО и т.н. подменям половината кола че зер не се разпадне в движение. Неслучайно е СТЪКЛЕНИЯ мотор. А забравих за BKP главите които правят като вятъра.
  • 20 Alfaman

    64 15 Отговор
    Спокоен съм . Италианско няма.
  • 21 Случаен

    40 13 Отговор

    До коментар #6 от "Обективен":

    Acura какви са? Немски?

    Коментиран от #39

  • 22 Да Де

    19 3 Отговор

    До коментар #3 от "Hhhhhhh":

    Така е, ама ако ти прави впечатление се критикува собствено производство, не така стоят нещата при германците.3697
  • 23 Гост

    7 11 Отговор

    До коментар #12 от "бръмнча си с Toyota VITZ 2001 вече 17г":

    Каква е тази VITZ, че не я намирам в Мобилето.

    Коментиран от #24, #35

  • 24 бръмнча си с Toyota VITZ 2001 вече 17г

    16 3 Отговор

    До коментар #23 от "Гост":

    Това е еквивалента на Yaris за японския пазар. С десен волан са само.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Кур4о

    32 25 Отговор
    Дека е 1.9dci на Рено. Той не е ли боклук??

    Коментиран от #63, #112

  • 27 Трифонов

    21 4 Отговор

    До коментар #12 от "бръмнча си с Toyota VITZ 2001 вече 17г":

    Не си много запознат, Хонда hr-v е само японска зглобка. Аз карам такава. Има гледам и Сивик тук там от 6та генерация японски.

    Коментиран от #29, #58, #74

  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 бръмнча си с Toyota VITZ 2001 вече 17г

    12 15 Отговор

    До коментар #27 от "Трифонов":

    Сигурно защото признавам само една марка за японски автомобил.
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Acura mdx какъв ти се струва а

    8 2 Отговор

    До коментар #6 от "Обективен":

    Ами акурата
  • 32 Стоян

    29 36 Отговор
    Ситроен дизел е истината.., карайте си блокбастърите...
  • 33 Някой пише,че няма японска.

    22 5 Отговор

    До коментар #6 от "Обективен":

    Нямало японска ?
    А Акура (Акюра) каква е????
    Не,че нещо ама не се опитвайте да лъжете.
    Няма Волво и СааБ.

    Коментиран от #40

  • 34 майтап към русофили

    40 5 Отговор
    В класацията няма руски коли. Дали защото не са в класации?
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Hellish

    45 3 Отговор

    До коментар #4 от "немското от 15г е много зле":

    Кво означава двигателя му на а6 е мн трошлив. Кой двигател, нима има само един.
    Само за форда пише кой двигател. Другото са коли, не двигатели. Зле написана статия.
    Тва е като да кажеш, че двигателят на пасат е счупен, а на голф е здрав, а двигателя един и същ.
    Айде бе екипа, вземете си човек разбиращ от автомобили да ви пише статиите за автомобили.
    Всички можем да превеждаме от английски, но поне да е правилно
  • 37 Селянин

    34 25 Отговор
    Някой да каже нещо за Лада. Спартанско борудван автомобил но никога не ти изневерява.

    Коментиран от #46

  • 38 Попа

    41 14 Отговор
    1.9 тди. Вечният на ВАГ.

    Коментиран от #83

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Шведа

    36 3 Отговор

    До коментар #33 от "Някой пише,че няма японска.":

    То SAAB като самостоятелна фирма няма от момента в който GM ги купи (края на 80-те) и ги превърна в Opel. А вече ги довърши окончателно като ги фалира. Та затова няма SAAB!
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 42 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 43 Predator

    13 21 Отговор
    Само Тойота всичко друго е леки коли.

    Коментиран от #45

  • 44 Чичо Гошо

    10 5 Отговор

    До коментар #5 от "само наливаш бензин":

    И в Турция правен пак е надежден. Същият е
  • 45 Чичо Гошо

    8 9 Отговор

    До коментар #43 от "Predator":

    За Тойота Корола говоря. От опит
  • 46 Чичак

    13 3 Отговор

    До коментар #37 от "Селянин":

    Яде го ръждата за 10 години и на скрап
  • 47 професионален шофьор

    20 5 Отговор

    До коментар #17 от "noX":

    Нямаше ли някво масло по стотина лева литъра, та се излагаш с такова по 34 лв литъра?!
    Motul 7100 за мотора ми е 38 лв/л, с отстъпката идва на 22 лв/л!
    И това масло е за мотоциклет, не за гурливия дизел на ваг!
  • 48 МНОГО РАЗБИРАШ

    6 3 Отговор
    И НЕ ДАВАЙ МНЕНИЕ КАТО НЕ РАЗБИРАШ
  • 49 Японеца

    5 12 Отговор
    Далече сте от истината пичуи....ама много далечееееее
  • 50 МНОГО РАЗБИРАШ7396

    6 3 Отговор

    До коментар #1 от "БившВАГИН":

    И НЕ ДАВАЙ МНЕНИЕ КАТО НЕ РАЗБИРАШ

    Коментиран от #67

  • 51 vasik atanasova

    9 9 Отговор
    250 000 км и без ремонт значи трошлшво
    така излиза
    на 500 000 ли трабва да се прави ремонт
    ауди има скъпи части това е истината
  • 52 Един там

    21 13 Отговор

    До коментар #9 от "Netz":

    Я кажи какви ядове трябва да бера, защото втора Тойота съм взел от български официален вносител на марката и до този момент съм имал посещение в сервиза единствено за смяна на консумативи и нищо друго.
  • 53 Нещо фалшива класация ми се вижда

    29 2 Отговор
    До автора на статията.

    Тези коли от класацията за кои двигатели става въпрос?
    Бензин или дизел? Кои модели двигатели?? Какъв обем?

    Всички изброени коли имат много различни двигатели

    Ауди например имат 9 различни дизели и 5 бензинови двигателя в тази година. За кои точно става дума?

    Коментиран от #64, #66

  • 54 Нещо фалшива класация ми се вижда

    22 2 Отговор
    Освен това двигателите в Ауди са същите, които се слагат и в във VW, Шкода, Сеат. Тези марки защо ги няма в класацията?

    Двигателя в крайслера пък е на Мерцедес. - Мерцедес защо го няма в класацията??

    Коментиран от #59

  • 55 Лавузан Пърдикремов

    13 23 Отговор
    МВ,VW,BMW, Audi само ядове и постоянни ремонти. И ново и старо само проблеми.
  • 56 Васил Левски

    13 11 Отговор

    До коментар #5 от "само наливаш бензин":

    Ми японски правен в Япония е само мазда...
    Наистина много здрави коли..

    Коментиран от #70

  • 57 Коментара

    18 4 Отговор

    До коментар #4 от "немското от 15г е много зле":

    Става дума за 2.0 TFSI ...даже и 140 000 км са много за проблема с масло-двигател. Ремонта в БГ е от 7К до 11К според много условности по бутала износена верига, обтегачи и тн. Работата е там, че дилърите на Ауди в Щатите са осъдени (за разлики от Европа) да ремонтират или сменят директно проблемни двигатели и там трудно ще попаднеш на 2.0 с не ревизиран двигател. Виж в Европа е друго ..за това е пълно и Мобиле с А4 2.0 TFSI_та 2009-2011 за по 15-16К. Та много трябва да се внимава при покупката на този модел в интернет можеш да четеш с дни по темата, иначе си е 6 колата.
  • 58 Не само ОПЕЛ гние

    18 1 Отговор

    До коментар #27 от "Трифонов":

    Hr-v каква е гнилоч неземна. Преди време търсих СУВ втора ръка. Един не видях които да не е ръждясал.
  • 59 Не само ОПЕЛ гние

    6 1 Отговор

    До коментар #54 от "Нещо фалшива класация ми се вижда":

    Няма ги другите, защото в Щатите ги няма. Главно е Ауди. VW има, но повечето им двигатели са други.
  • 60 BTC

    8 15 Отговор
    Карайте само Опел.
  • 61 Ха ха

    17 3 Отговор
    Имам сервиз приемам всякакви немски японски френски италянски брак ми. В спора се ражда истината от френските пед ги по голями срап няма.
  • 62 ТИ ДА ВИДИШ

    7 6 Отговор
    КОЛКО ДА СА ТРОШЛИВИ КАТО НЯМАШ КИНТИ ЗА СЕРВИЗА ТРОШИ СЕ И ПО ПРИНУДА В БОКСА ВЛИЗА!!!
    Е ТЕ ТВА Е!
  • 63 comment

    11 10 Отговор

    До коментар #26 от "Кур4о":

    Дачийките на таксиджиите избичват по 500 000 и нагоре точно с 1,5 dCi и не мърдат. Повярвай ми, лашкането и тормозът са безмилостни...
  • 64 каквито читателита такива и класациите

    9 2 Отговор

    До коментар #53 от "Нещо фалшива класация ми се вижда":

    Щото е статия за лаици. За някой и изгоряла крушка е ремонт

    Коментиран от #87

  • 65 Поддържайте колите си!!!

    26 3 Отговор
    Карайте нормално, не пържете, слагайте качествено масло от нормален вносител, слагайте добавки в двигателя инскористите, при съмнение за приблем при добри приятели които разбират! Следете показателите на колата в движение, температурата основно, сменяйте периодично антифриза и спирачната течност, ще карате дълго и без приблеми!!! Ако е възможно зареждайте качествени горива!
  • 66 Притежател

    9 5 Отговор

    До коментар #53 от "Нещо фалшива класация ми се вижда":

    Пич става въпрос за 1.8 и 2.0 бензинови двигатели в а4. 2.0 след 2012г го оправят и става. Но си прав че статията е неграмотно написана, а4 се предлага още с 2.0тди ,3.0тди, 3.0тфси които са ок и нямат драми.

    Коментиран от #69

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 Навремето

    14 3 Отговор
    А навремето при Тошо на държавните Лади-таксита им правеха основен ремонт след 300 000 километра. По това време немците имаха коли с пробег над 500 000 километра. Падна социализма и западняците се изкелифенчиха и престанаха да правят качествени коли,а коли еднодневки щото вече няма нужда да се доказват,че са по-добри.
  • 69 Пич

    6 4 Отговор

    До коментар #66 от "Притежател":

    Пич в тая година А4 имат 3 мотора 2.0 TDI
    2.0 TDI 170 коня
    2.0 TDI 120 коня
    2.0 TDI 143 коня
    Освен тези имат и
    2.7 TDI и 3.0 TDI и тнт.

    Бензиновите са още толкова

    От всичките имат и много разновидности с различни кодове на мотора.

    Тия същите мотори ги слагат и на А6 - ЗАЩО ГО НЯМА В КЛАСАЦИЯТА?

    Крайслер ПТ круйзер имат проблем само с Мерцедесовия мотор. Бензиновите са си здрави и са ок.

    Смятай що за класация е това

    Коментиран от #72

  • 70 Един там

    21 2 Отговор

    До коментар #56 от "Васил Левски":

    Сигурен ли си, че само Мазда? Ами Субару къде ги правят според теб? Моят Приус също е правен в Япония. Този модел се произвежда само в Япония. ГТ-86 също. Не ми се рови да гледам за други модели, но ти гарантирам, че има и други. Това обаче няма особено значение. Специално за Тойота където и да е произведена качеството и е натоп ниво. Тестовете за качество и надеждност навсякъде по света го доказват. И от личен опит го потвърждавам. Истината е, че човек, ако иска здрава кола си взема японка. Ако иска да си избива комплексите и да става спонсор на сервизите си взема нещо немско и е в джаза.
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Гост

    27 2 Отговор

    До коментар #69 от "Пич":

    Ауди е автомобил който може да ти съсипе живота.

    Коментиран от #120

  • 73 Асанн

    7 2 Отговор
    а за нисанския мотор 2,2 ДЦИ какво ще кажете ? дават му ресурс 2 вериги като едната е около 500к километри.
  • 74 Абрашев

    7 2 Отговор

    До коментар #27 от "Трифонов":

    Не, че нещо, ама HR-V не се зглобява, само в Япония. Вземи малко прочети в кой завод по света какво се произвежда и тогава споделяй. А и да Акурата си е баш Хонда, за американския пазар най вече. "Луксозната" марка на Хонда, както е Инфинити на Нисан и Лексус на Тойота
  • 75 Психо Доктор

    4 1 Отговор
    Американско издание за американския пазар. Тези модели са екзотика в Европа.
  • 76 Ivan

    22 3 Отговор
    Ауди вече не са това, което бяха. Напълно съм съгласен с коментарите. След култувите модели 80 и 90 всичко е строшеняк. Само проблеми, а с алуминиевото окачване трагедията по нашите пътища е пълна. Електрониката също им куца и то сериозно. Ауди след 97 г. направо си е трагедия и поддръжката е доста скъпа.

    Коментиран от #104

  • 77 Психо Доктор

    6 1 Отговор
    Американско издание за американския пазар. Тези модели са екзотика в Европа.
  • 78 С500

    20 1 Отговор
    Крайно не съгласен,от собствен опит,закупен опел корса 2007г 1,4бензин с верига 90кс,чисто нов от опел стефанов пловдив,на 18000км,от дефектен д-к на масло,омаслени и каталясали 2бр ламда сонда,-700лв ,на 36000км разхлабена верига с обтегачи и зъбни колела-520лв,на 62000 модул на абс десен-920лв,на 96000км,маслена помпа -1800лв с ремонт,на 108000продаден,внимавайте колеги какво купувате,никога опел//с верига// и форд//екобост//,имам магазин за авточасти,вярвайте ми
  • 79 Jack Bauer

    3 5 Отговор
    Хмм в класацията липсват Японски и Френски двигатели, защо ли?!
  • 80 Смока

    7 2 Отговор
    Няма нищо чудно, че ауди е на първо място
  • 81 гост

    8 5 Отговор
    Мисля да перифразирам поговорката на "Хвали Тойота,карай Мерцедес"!
  • 82 Парадайс

    12 0 Отговор
    Програмирано трошене. Иначе как ще си продават бараките които бълват ако караш по милион километри.
  • 83 Бат Рамбо

    6 3 Отговор

    До коментар #38 от "Попа":

    Пасат Б5 от 2000г. с AFN мотор 110к.с. Продадох го на 320 000км,в момента е на 550 000 и продължава да бъде юркан най–безмилостно по пътищата български...Докато беше при мене смяна на масло само предписано от VW ,окачване и други части от приятел от Германия...
    Никога не ме е предал.Веднъж замръзна нафтата и протече помпата,подмениха се гарнитурките по нея с оригинални и те така...
  • 84 Гешо

    1 0 Отговор

    До коментар #8 от "🙊🙉🙈":

    Като не можеш да пиеш и повръщаш.....па не пий бре!После пишеш и глупости.
  • 85 Генчо

    4 0 Отговор

    До коментар #41 от "Реалист":

    Чшш от тоьота ярис до бмв 7 няма място за сравнения.
  • 86 аса

    1 2 Отговор
    За двигателите не мога да кажа. Но когато беше голямата градушка в Казанлък през 2007-ма, най-много пострадаха корейските и японските коли. После бяха френските, германските пострадаха значително по-малко. Тогава все още имаше тук там стари лади и москвичи, за тях ледени зърна колкото топка за билярд не бяха страшни (за лада самара това не важеше, те бяха като френските).
  • 87 dsсса

    5 0 Отговор

    До коментар #64 от "каквито читателита такива и класациите":

    Ами то ако е хонда, изгорялата крушка си е ремонт.
  • 88 Reptile

    2 1 Отговор
    Подкрепям на 100% въпросната статистика. Същите са и японските таралясници.
    Ауди имат 1-2 проблемни мотора и за съжаление са масово инсталирани.
  • 89 dsсса

    5 1 Отговор
    Понеже някои хвалеха ярис. Виждал съм две катастрофи с такава кола и двете със скорост не повече от 20 км/час. При първата ярисът спря на СТОП, една хонда я нацепи отзад. Двете задни колела на яриса се соделиха от колата. При вторият път ярисът караше зад една кола на ВиК от ония като джипка с каросерия, не знам, камионче или жипка се водят. Колата на ВиК даде път на пресичаща на забра пешеходка, ярисът го караше една умница, която говореше по телефона. Аз бях зад нея. Там имаше легнали полицаи, нямаше как скоростта да е по-висока. Е фиксира се в колата на ВиК! Всичките и възможни течности изтекоха.

    Коментиран от #110

  • 90 Kull

    2 1 Отговор

    До коментар #9 от "Netz":

    Две съм зел преди 12 години и все още чакам нещо да им стане. Едната е произведена в Япония другата в Турция.
  • 91 Баш Батка

    2 0 Отговор

    До коментар #2 от "Значииии....":

    Пукат глави като дини тея мотори точно.
  • 92 123

    2 4 Отговор
    Немско не купувам. Трябва да е някое Порше, но пък нямам такива пари :)
  • 93 123

    0 5 Отговор
    Ако не наваксат на Тесла (не знам как ще стане) ще изчезнат половината "ТОП" в момента марки.
  • 94 hamerika

    6 1 Отговор
    Тази статистика абсолютно не ни интересува-понеже всички автомобили в САЩ са от 3.0 бензин нагоре-а тука 99% от читателите нито са имали нито са виждали такива коли
  • 95 Dokata

    1 6 Отговор
    Японските са номер 1 и по специално Тойота.Аз карам Фиат Скудо лично аз съм му навъртял 700 000 ( седемстотин хиляди) преди това кой знае още колко стотици хиляди километра са го карали и е перфектен.
  • 96 Джамбаз

    10 0 Отговор
    За какво тука давате някакви американски статистики?!???? Колите които се произвеждат за техния пазар съвсем друга мая!! Както и американските коли които се произвеждат в Европа. Един модел кола може там да е супер трошлив,а тука си кара без проблемно!!! Престанете да цитирате тъпите американски извадки!!!!
  • 97 Иван

    1 1 Отговор
    Не казвате нищо за Subaru

    Коментиран от #105

  • 98 Панов

    3 1 Отговор
    Супер, поне истинските двигатели, с които имам опит, и са се доказали многократно, не влизат в тая иначе измислена класация. Имам опит със Ситроенски мотор M25, после пижо XU10J2, рено J6TA500, отделно KFX на саксолетка втс-кова, перфектен тих и много пъргав и икономичен. XU10J2 работи леко като ярмомелка, но всъщност е двигател тип "каре", и е много икономичен, и мнооого читав мотор. J6TA500 имам чувството че въртящият момент му е безкраен, така добре реагира на педала, и е мотор тип "мъркащо малко коте", чуват се само ремъците как се въртят. М25 - истински двигател на Ситроен, преди да ги купи Пежо. Най-неикономичният, с най-голям въртящ момент, най-тих, и най-най-най държелив от всички двигатели, които познавам изобщо. Останалите с кафемелачките, могат да се скри
  • 99 СССР

    1 0 Отговор
    И нито една Лада......;))
  • 100 СССР

    1 3 Отговор

    До коментар #1 от "БившВАГИН":

    Просто по-калпави мотори от американските няма как да има - ФАКТ ! Мотора трябва да е немски , шасито френско , дизайна италиански а на волана нашенско...
  • 101 Хонда

    0 1 Отговор

    До коментар #6 от "Обективен":

    Acura кава е според теб?
  • 102 Renault senik

    2 0 Отговор

    До коментар #1 от "БившВАГИН":

    Това е за американския пазар само ако е за европейския ще е съвсем друго а за българския съвсем.

    Коментиран от #108

  • 103 Цхмм

    0 0 Отговор
    Немога да разбера какво ни късае нас тази класация при положение, че половина коли от списъка не се предлагат на европейския пазар, а тия каде спамат за ваг, да знаят само, че подобни класации в Европа бмв и мерцедес видят класациите за сметка на ауди!
  • 104 EU BG

    0 2 Отговор

    До коментар #76 от "Ivan":

    когато искаш да купиш ауди на цената на опел става голям проблем Карам ауди А8 2014 300000КМ СМЯНА НА ЛАГЕР ГЛАВИНА СКФ 84ЛВ НАКЛАДКИ АТЕ 85ЛВ И КОНСУМАТИВИ А И ВЕРИГИ 500ЛВ ПЛЮС СМЯНА 800
  • 105 селянин без колело

    0 1 Отговор

    До коментар #97 от "Иван":

    МНОГО ХУБАВА КОЛА НА ЧАСТИ ДА Я ПРОДАВАШ
  • 106 Ауди душегуб

    1 0 Отговор
    е най-здравото.
  • 107 дада

    0 0 Отговор
    факт че ваг са най чупливи имам голче 2 1,6 бензин за километри нема да пиша че са много пък за годините и те много ама нема ръжда и влиза в сервиз 1 път в годината за смяна на маслото само вече 20и косур години

    Коментиран от #113

  • 108 Русуфил

    1 0 Отговор

    До коментар #102 от "Renault senik":

    В България от мръсния въздух ДВГ фирясват много по-рано. Тамън я изкараш на 150 000 км от автокъщата в Горубляне и мотора изтропа.
  • 109 Чичо Йовчо

    0 0 Отговор
    АБЕ, ДАБЯХА СПОМЕНАЛИ ПОНЕ ПО ЕДНА ДУМИЧКА ЗА ДВГАТЕЛИ!
  • 110 чичка

    0 0 Отговор

    До коментар #89 от "dsсса":

    яриса ясно, на мацката кво и протече и от къде
  • 111 Малиии

    0 1 Отговор

    До коментар #8 от "🙊🙉🙈":

    Сигурен съм че повръщаш от завист. Обзалагам се че едвали можеш да си позволиш каквато и да е кола от 2005 нагоре, но пък едвали и Жигулка от моргата ще можеш да си позволиш. Поискай от мама още малко стинки и си вземи тротинетка на старо ако успееш да намериш за 50 стотинки. 🦧
  • 112 стефан

    1 1 Отговор

    До коментар #26 от "Кур4о":

    1.9 дци рено е супер мотор.Проблема е че го взимате нов внос на 450 000 и карате с нещо като нафта. Не сменяте дюзите и те в един момент ебават майката на мотора. Иначе самия мотор е здрав не харчи много и се развърта доста добре.
  • 113 голф 2

    0 0 Отговор

    До коментар #107 от "дада":

    голф 2 няма който се поправя с ключе 10 и отверка няма нищо общо с днешните дараци.Няма да имаш по здрава кола. Но морално остаря
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Иванов

    0 0 Отговор

    До коментар #7 от "🙊🙉🙈":

    Напротив Мерцедес имат 600000 километра
  • 116 Жоро

    1 0 Отговор

    До коментар #18 от "БившВАГИН":

    Отворко много си зле с нещата имам 4 форда в сервис освембо служване не сам влизал ти какво караш та си толкова на пред с знанията!
  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Гайчен Ключов

    1 0 Отговор
    То всичките аудита са с потрошени двигатели, боклуци колко искаш!
  • 119 Эвтим

    1 0 Отговор
    Изпотрошени аудита, бмвтата със здрави двигатели, чупи се аудито а те се смеят на баварката, така е едно се чупи друго посочваш
  • 120 Хабиби

    0 0 Отговор

    До коментар #72 от "Гост":

    Да прекарваш повечето време в гаража заради ремонта на Алуди, боли те глава и се криеш като мишка