29 Март, 2021 18:37 6 802 23

Volkswagen вече произвежда по 1000 електрически коли на ден

  • volkswagen-
  • id.3-
  • id.4-
  • audi-
  • e-tron-
  • q4-
  • cupra-
  • seat

Шест модела от няколко марки се сглобяват в завода в Цвикау

Volkswagen вече произвежда по 1000 електрически коли на ден - 1
Снимка: Volkswagen

Както преди няколко дни ви информирахме, доставките на първите клиентски Volkswagen ID.4 вече започнаха, а производството в завода на германската марка тече с пълна сила и постига нови успехи. Благодарение на въвеждането на трета смяна във фабриката в град Цвикау, то от VW Group вече могат да се похвалят с по 1000 сглобени електрически автомобила на ден.

По план до края на годината трябва да видим увеличение и капацитетът да нарастне до 1400 автомобила дневно. За сега там се сглабят Volkswagen ID.3, ID.4 и ID.5, както и Audi Q4 E-Tron, а съвсем скоро ще започне и производството на първата Cupra на ток. Най-вероятно от Seat също ще се възползват от завода и техният еl-Born също ще се вмести при другите модели.

Заводът в Цвикау е ключов за германската марка в процеса по електрификация, като в следващите години ще видим поне още няколко съоражения, които да бъдат преструктурирани за следващото поколение автомобили на Volkswagen.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 16 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Q2z

    13 1 Отговор
    Още 5 г.,и после на лизинг.
  • 2 Четник

    34 25 Отговор
    Като чуя саунда на моето шест цилиндрово купе когато го пална сутрин ми се реве,че след 9—10 години ще бъдат забранени за каране колите с ДВГ.Амин.
  • 3 Зопэржв

    33 23 Отговор
    Това не са автомобили, а лаптопи на колела...Върхът на фолксвагена беше файтон, наистина уникален автомобил !!!!

    Коментиран от #19

  • 4 бай Даньо

    32 34 Отговор
    Никога Фолксваген!
  • 5 НАБЛЮДАТЕЛ

    20 19 Отговор
    А КЪДЕ ЩЕ ГИ ПРОДАВА
  • 6 Мнение

    25 12 Отговор
    И все повече ще стават. Мъск планира 1 000 000 Тесли само за тази година!

    Коментиран от #7

  • 7 Гост

    23 11 Отговор

    До коментар #6 от "Мнение":

    Той планираше и камион за тази година ама..... И Сахбъртрък планираше вече няколко години ама.....

    Коментиран от #11

  • 8 Само питам

    19 6 Отговор
    Това на снимката кола ли е?

    Коментиран от #10

  • 9 Пурко

    13 7 Отговор
    И за какво?!? Кому е нужно това?!?
  • 10 Пръц

    23 8 Отговор

    До коментар #8 от "Само питам":

    Робите няма да имаме право на коли.
  • 11 гост

    11 16 Отговор

    До коментар #7 от "Гост":

    Ами така е , като Модел 3 от 20 000 през 2017 стигна 450 000 2020 и пак заявките са два пъти повече от произведените някои неща се отлагат ! Ама пък Фолксваген тия 1000 бр седмично ги планираше за 2018 , пък то стана 2021 , та все тая !! А пък камиона и пикапа ще ги видиш след няколко месеца , ама после да не ревеш , че пак ще излезе края на годината , че ВАГ са безнадеждно изостанали !!

    Коментиран от #13

  • 12 Имах фолксваген....(чисто нов)

    19 16 Отговор
    Тая марка (и цялата им плеяда от клонинги)повече не съществува да мен.

    Коментиран от #14

  • 13 1312

    10 0 Отговор

    До коментар #11 от "гост":

    1000 на ден
  • 14 поло ли

    4 2 Отговор

    До коментар #12 от "Имах фолксваген....(чисто нов)":

    или up, или голфче, що се жалиш, сподели подробно
  • 15 пешо

    19 4 Отговор
    ама и батериите ли произвеждат в джърмани? и суровините за батериите - там ли ги копаят? а процесите по извличането на тези суровини? а рециклирането после - в цвикау ли?
    за един приятел питам, ноо зеуен!
  • 16 Дфен

    2 1 Отговор
    Аалелуя,алелуя....
  • 17 Hoho Boho

    8 6 Отговор
    ДВГ отиде в миналото.
    Скоро и от шофьори няма да има нужда, щом колите сами ще се самоуправляват...
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Христо

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Зопэржв":

    Да ама заради човешките предрасъдаци файтона не се наложи в топ луксозния клас... Но пък тези които са имали допир до него знаят, че дори s-класата отстъпва пред файтона...

    Коментиран от #21

  • 20 gost

    4 9 Отговор
    Има вече много тестве направени и доказват, че фолксваген и ауди не правят качествени коли, затова пък са скъпи. Толкова бъгове има това ИД3, че и в ИД4 не са ги поправили, батериите са им от първите видове като на бмв и3. Само мощта им ги крепи, ако трябва да зависят от продукта, няма как да оцелеят. Новите им коли дефектират, не се покриват от гаранциите и частите са изключително скъпи. Електричките в това отношение ще песят много пари от поддръжка и ремонт. Въпреки това само Тесла е марката, която е иновативна и предлага нещо различно, и това е доказано от тестове и изследване на продуктите им.
  • 21 абе да ти кажа

    3 3 Отговор

    До коментар #19 от "Христо":

    файтона не беше файтон, а си беше каруца, като всеки Фолк с Ваген! Това е куча марка за абдали, които си нямат никаква представа от техника и от коли. Надценени каруци с китайски части и гаранция на китайски чайник.
  • 22 Какви двигатели

    2 0 Отговор
    Те станаха по 1000 кубика и не могат 100 000км да изкарат ужас настана Бате
  • 23 556829

    2 0 Отговор
    Като станат таралясници ще ги.подкараме в Бегето.