2 Март, 2022 11:24 18 245 11

Бързо загряване на автомобила: няколко ефективни трика

  • парно-
  • отопление-
  • двигател-
  • съвети

Много хора смятат, че при загряване на двигателя е необходимо да се изключат другите консуматори на енергия

Бързо загряване на автомобила: няколко ефективни трика - 1
Снимка: Shutterstock

През зимата автомобилите изискват загряване, което е важно не само за комфорт в салона, но и за стабилното функциониране на всички системи. Разказваме ви за един прост и бърз начин, до който опитните шофьори успешно прибягват.

Много хора смятат, че при загряване на двигателя е необходимо да се изключат другите консуматори на енергия. Но не е така. Допълнително натоварване трябва да се създаде чрез включване на късите светлини. Това ще направи възможно загряването на двигателя малко по-бързо. Друг трик е включването на отопление на задното стъклото.

След това можете да излезете от колата, да оставите двигателя да работи на празен ход и през това време да подготвите колата, като я почистите от снега. Необходимо е колата да работи "на празен ход" от две до четири минути. След това можете да тръгнете. Но е важно в началния етап на движение да не се претоварва колата, тоест да се кара на ниски обороти.

Въпреки че някои експерти твърдят, че шофирането със студен двигател е неприемливо, експериментално е доказано, че силовият агрегат се загрява по-бързо по време на движение. По това време основните системи започват да работят, като постепенно повишават температурата.

Веднага щом температурата на двигателя достигне 50–70 ° C, можете да включите парното на едно деление и когато се достигне работната температура, увеличете отоплението колкото е необходимо. Не се препоръчва незабавно да настройвате парното в салона на максимална мощност, тъй като това може само да забави отоплението в купето.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 37 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хайл

    9 56 Отговор
    Аз паля и газта на заварка, колата не е френска тъй че няма проблем.

    Коментиран от #2, #3

  • 2 Браво

    22 3 Отговор

    До коментар #1 от "Хайл":

    страшен пич си!
  • 3 Дфен

    16 19 Отговор

    До коментар #1 от "Хайл":

    На снимката ясно е показано че на рено меган върти ключа и веднага топлото идва на ръката. Ако беше немска марка мадама та щеше да бъде с шапка и ръкавици даже 2 чифта един върху друг.
  • 4 1234

    15 3 Отговор
    Карах бмв петица, много хубава кола, сега си купих ксара пикасо, е мога да споря че ксарата се стопля по бързо, пиша защото съм го изпитъл, когато бмв то загрее, там вече е друга бира, няма такова парно, некомпетентни да не коментират,
  • 5 smeh

    15 4 Отговор
    Заливаш с бензин, драскаш й клечката и загрява мигновенно!
  • 6 Лично мнение

    23 6 Отговор
    Японските загряват най-бързо .Казвам го от опит с различни марки автомобили.

    Коментиран от #8, #9

  • 7 Шефа

    5 17 Отговор
    Мерцедес......
  • 8 един от стадото

    4 4 Отговор

    До коментар #6 от "Лично мнение":

    и после стрелката на темперурата стои като закована от минус 20 до +40 на средата. Това е част от стратегията им за дълговечни двигатели
  • 9 Точно така е

    12 6 Отговор

    До коментар #6 от "Лично мнение":

    много точно и ефективно е направено от къде и колко течност да минава за охлаждането, в същото време се използва по малко течност за охлаждане но Никога няма да видите стрелката на тем.да играе винаги е като заварена когато загрее колата без значение дали е -15 или 36+ на вън.Другото е, че перката за охлаждане почти не се включва дори може човек да си помисли че е развалена.Също така радяторите са много тънки от там също идва доброто охлаждане в топло време или истезания на автомобила с газ до дупка като се отвори големият кръг за охл.Ако видиш два разглобени двигателя на Японски и друг автомобил ще видиш разликата.Японеца каквото пипне е бетон и лесно за подръжка или ремонт.
  • 10 qwerty

    3 3 Отговор
    пускаш вебастото и след 5-6 минути колата загряла, но това изисква инвестиция и много добри монтажисти
  • 11 бай Гъдю

    4 1 Отговор
    При работа на "празен ход" алтернатора/динамото, не зарежда акумулатора и всеки допълнително включен консуматор, като фарове, парно, отопление на задно стъкло, само изтощава допълнително акумулатора, докато загрявате двигателя. По-добре след 20-30секунди потеглете бавно и изминете на първа стотина метра. Двигателя се загрява най добре на ход! Другото е замърсяване на въздуха и шум под прозорците на съседите.