През зимата автомобилите изискват загряване, което е важно не само за комфорт в салона, но и за стабилното функциониране на всички системи. Разказваме ви за един прост и бърз начин, до който опитните шофьори успешно прибягват.
Много хора смятат, че при загряване на двигателя е необходимо да се изключат другите консуматори на енергия. Но не е така. Допълнително натоварване трябва да се създаде чрез включване на късите светлини. Това ще направи възможно загряването на двигателя малко по-бързо. Друг трик е включването на отопление на задното стъклото.
След това можете да излезете от колата, да оставите двигателя да работи на празен ход и през това време да подготвите колата, като я почистите от снега. Необходимо е колата да работи "на празен ход" от две до четири минути. След това можете да тръгнете. Но е важно в началния етап на движение да не се претоварва колата, тоест да се кара на ниски обороти.
Въпреки че някои експерти твърдят, че шофирането със студен двигател е неприемливо, експериментално е доказано, че силовият агрегат се загрява по-бързо по време на движение. По това време основните системи започват да работят, като постепенно повишават температурата.
Веднага щом температурата на двигателя достигне 50–70 ° C, можете да включите парното на едно деление и когато се достигне работната температура, увеличете отоплението колкото е необходимо. Не се препоръчва незабавно да настройвате парното в салона на максимална мощност, тъй като това може само да забави отоплението в купето.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хайл
Коментиран от #2, #3
11:27 02.03.2022
2 Браво
До коментар #1 от "Хайл":
страшен пич си!12:31 02.03.2022
3 Дфен
До коментар #1 от "Хайл":
На снимката ясно е показано че на рено меган върти ключа и веднага топлото идва на ръката. Ако беше немска марка мадама та щеше да бъде с шапка и ръкавици даже 2 чифта един върху друг.12:57 02.03.2022
4 1234
15:35 02.03.2022
5 smeh
16:58 02.03.2022
6 Лично мнение
Коментиран от #8, #9
18:19 02.03.2022
7 Шефа
20:40 02.03.2022
8 един от стадото
До коментар #6 от "Лично мнение":
и после стрелката на темперурата стои като закована от минус 20 до +40 на средата. Това е част от стратегията им за дълговечни двигатели10:55 03.03.2022
9 Точно така е
До коментар #6 от "Лично мнение":
много точно и ефективно е направено от къде и колко течност да минава за охлаждането, в същото време се използва по малко течност за охлаждане но Никога няма да видите стрелката на тем.да играе винаги е като заварена когато загрее колата без значение дали е -15 или 36+ на вън.Другото е, че перката за охлаждане почти не се включва дори може човек да си помисли че е развалена.Също така радяторите са много тънки от там също идва доброто охлаждане в топло време или истезания на автомобила с газ до дупка като се отвори големият кръг за охл.Ако видиш два разглобени двигателя на Японски и друг автомобил ще видиш разликата.Японеца каквото пипне е бетон и лесно за подръжка или ремонт.09:47 05.03.2022
10 qwerty
20:33 13.03.2022
11 бай Гъдю
07:05 24.09.2022