След Москвич КАМАЗ обяви началото на т.нар. корпоративна ваканция. Паузата ще бъде със същата продължителност като тази на свързаната компания (припомняме, КамАЗ помага на московския завод в сътрудничество с JAC) - почивката на работниците на КамАЗ ще продължи до 6 август.
Производството на камиони е планирано да бъде възобновено в понеделник, 7 август. Дотогава в автомобилния гигант ще работят само услуги, които не са свързани с производството на готови продукти. От компанията казват, че това не е свързано с някаква криза в завода.
От компанията казват, че практиката на корпоративен отпуск се използва в КамАЗ от няколко години. Преди корпоративния празник автомобилният гигант успя да съобщи за прехвърлянето на новия КамАЗ-54901 на китайски компоненти , да обяви нови модели и да пусне доставката на Compass 5 в продажба.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Така е
12:06 25.07.2023
2 Хаха
Коментиран от #3
12:11 25.07.2023
3 Сиганян
До коментар #2 от "Хаха":
Можеш ли да посочиш автомобил / товарен или не/ който е произведен от една държава.Коментиран от #4, #10
12:13 25.07.2023
4 гост
До коментар #3 от "Сиганян":
Въпроса не е дали е произведен в една държава , не се прави на тарикат , щото не си !! Въпроса е в КОЯ държава са произведени тези неща и тя не е НИТО Раша .НИТО любимия ви Китай !!! А в "прогнилия " запад !! И пак няма продажби извън Раша , щото дори западните части трябва да ги сглоби някой грамотен , а не буряти и таджики !!Коментиран от #5
12:33 25.07.2023
5 Сиганян
До коментар #4 от "гост":
Beijing Benz (официално Beijing Benz Automotive Co., Ltd ) е компания за производство на автомобили със седалище в Пекин , Китай, и съвместно предприятие между BAIC Motor и Mercedes-Benz Group .Коментиран от #9
12:37 25.07.2023
6 Дааа
13:30 25.07.2023
7 Жоро
Коментиран от #11
13:51 25.07.2023
8 Ъъъ
Достатъчно произведени камЬончета има за резерва сега отпуск
14:25 25.07.2023
9 гост
До коментар #5 от "Сиганян":
Ами ИМЕННО , съвместно , тоест с 50 % на гнилия запад и за ВЪТРЕШНИЯ ПАЗАР на Китай !!!! Да не би да се продават в Европа тия камиони от "съвместното" предприятие ??? Хахахахах !! Което пак 50 % е с агрегати от Европа и то най-важните , а в Китай сглобяват шаситата и кабините да спестят от транспорт и труд !!Коментиран от #24, #25, #26, #27
14:25 25.07.2023
10 Танко
До коментар #3 от "Сиганян":
Прав си. Няма такъв. Всеки производител използва чужди части. Само руски не се използват. Просто няма...Коментиран от #12, #16
14:53 25.07.2023
11 Жорко Жорко
До коментар #7 от "Жоро":
Кога в България се произведе КАРУЦА тогава се обаждай.Коментиран от #22
16:24 25.07.2023
12 Добре бе
До коментар #10 от "Танко":
професорите, но все пак правят някаква "сглобка" и за техните си нужди - върши работа!!!Защо ние сега не "събираме" само някакво ППС, което да можем да ползваме дори само на вътрешния си пазар???
Коментиран от #15
16:25 25.07.2023
13 Олексанър ВолОдимиров
16:42 25.07.2023
14 Един дърт
Коментиран от #17, #21
18:27 25.07.2023
15 Танко
До коментар #12 от "Добре бе":
През 60-те в Пловдив сглобявахме Рено 8,10 и Алпин.В Ловеч-ФИАТ 850,850 купе и 124,т.е. оригиналът на жигулата."Братушките" ни спряха,за да купуваме б...уците им.Замисли се -в кого е икономическата и политическата власт и ще си отговориш защо не произвеждаме.Коментиран от #19
20:34 25.07.2023
16 Танко
До коментар #10 от "Танко":
Много ми е интересно, тези четиримката с минусчетата ,в коя западна кола са виждали руски стартер,генератор,диференциал, ск. кутия,да не говорим за двигатели.Коментиран от #18, #20
20:48 25.07.2023
17 Водач
До коментар #14 от "Един дърт":
Пък нещо да кажеш за" Роман"-а.Каква красота и изящество, румънците си носеха по-още един за части.21:53 25.07.2023
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Танко
До коментар #15 от "Танко":
много добре знам за Пирин-Фиат, после пак в Ловеч-Москвичите…Мадара-Шумен Шкода РТ/ Европа….Газ 53… но това е тогава….питах за сега!???И стига с тези оправдания, на нас все някой не ни дава и ни пречи…а иначе сме толкова хубави, кадърни и можещи….
22:28 25.07.2023
20 Добре
До коментар #16 от "Танко":
де кой ти говори за превъзходство на руската над запдната техника???Вникнете малко повече и мислете-за техните си нужди и възможности са правили и правят техника, която да им служи!!! Ами ние?
22:30 25.07.2023
21 От соц
До коментар #14 от "Един дърт":
камионите, Европа-та беше най-камион като вървене, разход, комфорт….за здравина и пробег също беше много по-добре при шосейно каране!!! Извън пътя обаче нещата бяха противоположни!!!Т.нар. Супер-Маз с V8 двигателя беше силен за времето и класа си, ни страдаше от не-добре пресметната си кутия и главни предаване…от там падаше и при по-дългите баири, а разхода отиваше…но пък в СССР по това време не е бил водещ критерий….
22:34 25.07.2023
22 И, те така
До коментар #11 от "Жорко Жорко":
СССР не разреши на БГ да произвежда транспортна техника. Това става с натиска на ГДР, Чехословакия и Полша чрез механизмите на СИВ. СССР с удоволствие ни дръпна щепсела, и ни принуди да внасяме транспортна техника от СИВ и приоритетно от СССР. Така направиха и с Румъния но Румънците ги отсвириха и си създадоха собствена транспортна индустрия. Нашите росолюбци и роби на Русия не посмяха да гъкнат и закриха всичко, де що произвеждаше транспортна техника. Полека лека с годините започнаха да сглобяват чужда техника, Москвич, ГАЗ и Шкода.Коментиран от #23
08:27 26.07.2023
23 Да, да
До коментар #22 от "И, те така":
и ти беше там в 1 л. ед. ч. и знаеш...И ето ние колко можещи и знаещи сме, но пак някой ни попречил....
Дачия и Роман колко чисто румънски разработки са от това време....
11:21 26.07.2023
24 Николай
До коментар #9 от "гост":
То е било така когато си бил в детската градина.Сега е друго,Китай е много по напред от Европа и САЩ в много области.Имат най бързите влакове и най голямата железопътна система в света.Първи стъпиха на обратната страна на Луната и първи взеха проби от космоса на прелитаща комета.Първи пуснаха серийно производство на електро кола която минава над 1000 километра без зареждане.Задай си въпроса защо запада забранява да се внасят китайски автомобили в Европа но не и за индийските Тата.Видяхме че леката промишленост е завзела Европа и ако и колите влязат то тя е загубена.За качество да не спорим защото никога не внася качествена стока от там защото е скъпа а ни пробутват ниско качествени за да печелят на наш гръб.Това е истината винаги се гледа келепира а не качеството.02:54 27.07.2023
25 Николай
До коментар #9 от "гост":
То е било така когато си бил в детската градина.Сега е друго,Китай е много по напред от Европа и САЩ в много области.Имат най бързите влакове и най голямата железопътна система в света.Първи стъпиха на обратната страна на Луната и първи взеха проби от космоса на прелитаща комета.Първи пуснаха серийно производство на електро кола която минава над 1000 километра без зареждане.Задай си въпроса защо запада забранява да се внасят китайски автомобили в Европа но не и за индийските Тата.Видяхме че леката промишленост е завзела Европа и ако и колите влязат то тя е загубена.За качество да не спорим защото никога не внася качествена стока от там защото е скъпа а ни пробутват ниско качествени за да печелят на наш гръб.Това е истината винаги се гледа келепира а не качеството.02:54 27.07.2023
26 Николай
До коментар #9 от "гост":
То е било така когато си бил в детската градина.Сега е друго,Китай е много по напред от Европа и САЩ в много области.Имат най бързите влакове и най голямата железопътна система в света.Първи стъпиха на обратната страна на Луната и първи взеха проби от космоса на прелитаща комета.Първи пуснаха серийно производство на електро кола която минава над 1000 километра без зареждане.Задай си въпроса защо запада забранява да се внасят китайски автомобили в Европа но не и за индийските Тата.Видяхме че леката промишленост е завзела Европа и ако и колите влязат то тя е загубена.За качество да не спорим защото никога не внася качествена стока от там защото е скъпа а ни пробутват ниско качествени за да печелят на наш гръб.Това е истината винаги се гледа келепира а не качеството.02:55 27.07.2023
27 Николай
До коментар #9 от "гост":
То е било така когато си бил в детската градина.Сега е друго,Китай е много по напред от Европа и САЩ в много области.Имат най бързите влакове и най голямата железопътна система в света.Първи стъпиха на обратната страна на Луната и първи взеха проби от космоса на прелитаща комета.Първи пуснаха серийно производство на електро кола която минава над 1000 километра без зареждане.Задай си въпроса защо запада забранява да се внасят китайски автомобили в Европа но не и за индийските Тата.Видяхме че леката промишленост е завзела Европа и ако и колите влязат то тя е загубена.За качество да не спорим защото никога не внася качествена стока от там защото е скъпа а ни пробутват ниско качествени за да печелят на наш гръб.Това е истината винаги се гледа келепира а не качеството.02:55 27.07.2023