19 Април, 2023 12:15 7 842 6

13-литров дизел: последният дизелов двигател на MAN

  • man-
  • дизелов двигател-
  • камиони

Агрегатът ще бъде произвеждан в новия завод в Нюрнберг

13-литров дизел: последният дизелов двигател на MAN - 1

В Нюрнберг в края на март завърши изграждането на усъвършенстван производствен цех, наречен Сommon Base Engine, който е проектиран и създаден за производство на нови силови агрегати за камиони на Traton Group.

Работата отнема 15 месеца и 170 милиона евро инвестиции. В сградата с площ от 23 000 квадратни метра, след инсталирането на необходимото оборудване, от 2024 година ще бъде установено производството на иновационния 13-литров дизелов двигател от следващо поколение. Това обаче ще бъде последният, напълно нов дизелов двигател за Traton Group и по-специално за камионите MAN.

Иначе, силовият агрегат се характеризира с подобрена горивна ефективност и съответно екологичност. Имайте предвид, че MAN Truck & Bus SE също се придържа към екологичната си стратегия - да увеличи дела на превозните средства с нулеви вредни емисии до 50% до 2030 г. Дизеловите двигатели ще се предлагат на някои пазари извън Европа, както и на камиони с повишена проходимост.

През 2022 г. MAN Truck & Bus SE отвори фабрика за производство на акумулаторни батерии в Нюрнберг, която ще ги доставя на фабриката в Мюнхен, където от 2024 г. ще започне сглобяването на изцяло електрически камиони. Затова новият обект в Нюрнберг, който ще позволи разкриването на 160 работни места, ще участва в производството на силови агрегати от два типа - двигатели с вътрешно горене и напълно електрически.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 15 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ото дизел

    18 6 Отговор
    Тези двигатели ще работят само с френски парфюми , и наоколо ще мирише на любов.
  • 2 Добри Европейски Новини

    27 5 Отговор
    Твърде късно е.Проверете кой е най големия производител на автобуси в света.Не е европейски Китайски е дори имат заводи в Европа...... Въпрос на време е да осъзнаем колко назад сме..

    Коментиран от #4

  • 3 Коко Н

    6 0 Отговор
    Монтираните двигатели в корабите са 60% произведени в МАN.
    MAN означава,„Maschinenfabrik Augsburg-Nürnberg AG, Augsburg“.
    Може да напишете статия за изливането на 11 метров блок за корабен двигател в Аугсбург,където е единствено място за това в света.
    Сега 75% от акциите на МАN се държат от VW.
  • 4 Коко Н

    7 0 Отговор

    До коментар #2 от "Добри Европейски Новини":

    Традициите не могат да бъдат заменяни!
    МАN отбелязаха 200 г. през 2008 год.
    Историята на компанията MAN от Аугсбург е много стара. Започва през 1758 г.
  • 5 аМАН

    7 2 Отговор
    MAN наистина имат страхотна история и страхотни двигатели.Умът не ми побира как са успели да оплескат нещата с Евро 6 двигателя при тежкотоварните камиони.Не искам и на снимка да ги виждам!Виж Евро 5 моторите са уникално здрави.

    Коментиран от #6

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.