От германския автомобилен производител Audi заявиха, че при проектирането на батерията за платформата PPE инженерите са дали приоритет не само на пробега, но и на скоростта на зареждане.
Максималната мощност на зареждане на Audi Q6 e-tron е 270 kW, което ви позволява да получите пробег до 225 км само за 10 минути зареждане. Тази цифра е постигната благодарение на 800-волтовата архитектура и батерията с капацитет 100 kWh.
Автомобилният производител съобщи още, че батерията може да бъде заредена от 10 до 80% само за 21 минути. Audi също така разкри, че скоро ще бъде налична и електрическа кросоувър версия с по-малка 83kWh батерия.
Съществува технология за т.нар. "банково" зареждане за зарядни станции, които работят на 400-волтова архитектура. Контролерите за управление на батерията се активират в началото на процеса на зареждане и разделят батерията наполовина. Така те могат да се зареждат паралелно с мощност до 135 kW.
Audi Q6 e-tron има CCS тип порт, който поддържа DC и AC зарядни станции. Кросоувърът поддържа AC мощност до 11 kW, а по-късно автомобилният производител ще предложи поддръжка до 22 kW, но като опция.
Освен това кросоувърът стандартно поддържа функцията "Plug&Charge". Позволява ви да поставите кабела за зареждане след активиране на автомобила, за да стартирате процеса на автоматично зареждане. Audi казва, че функцията работи със станции IONITY, но ще може да се зарежда и на станции на други компании.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ехее
12:56 12.05.2024
2 тъй шъй
14:04 12.05.2024
3 Ония с Фордо
Автомобил за комплексари които немогат да разберат че кола от такъв клас не е показателен за статуса на собственика .
17:03 12.05.2024
4 БайБоцимир
18:20 12.05.2024
5 Антон
Коментиран от #6
20:33 12.05.2024
6 Тоз
До коментар #5 от "Антон":
Всеки ползващ телефон би трябвало да знае, че слабото зарядно ще удължи живота на батерията. Даже има възможност да се ограничи тока за зареждане от менюто на телефона. И всяко половинчасово пълно зареждане ще съкрати живота на батерията.00:13 13.05.2024